SPANNEND... zet hem op Brenda... dan toch nog misschien op je uitgerekende datum!!! Herken je een duidelijk verschil met harde buiken? Ik heb namelijk nu ook heel regelmatig harde buiken. Is wel een vervelend kramp gevoel maar doet verder niet echt zeer ofzo... dus dat zijn geen weeen toch?
Jessie, da's voor iedereen toch weer beetje anders, maar geloof mij: ALS ze beginnen, weet je het wel! Stelregel, zolang je twijfelt, zijn het nog geen goede ontsluitingsweeën, maar oefen- of voorweeën. Jij natuurlijk ook weer succes! Brenda, gaat dus al sneller weer! Is mannetje ook thuis? Succes!
Aaah, Brenda ga je op de uitgerekende datum bevallen? Goed joh Goodluck en zet 'm op....ik hoop dat het doorzet! MamaFiona, ik heb geen idee of dat wat zegt.....Maar hou 'm nog maar even lekker hoor, het moet hier ook weer niet te rustig worden
ooo spannend brenda!!! veel s6 straks =D> vandaag was het weer lekker foto dag! heb eerst vannochtend de hondjes lekker op de foto gezet vanmiddag mijn nichtje met een vriendje (7 en 9 maand) echt hele leuke foto's geworden zal zo de hondjes uitlaten en dan even lekker mijn wenkbrauwen laten doen
@Brenda: Is de VK al geweest? Zoooo spannend! Heeeeeel veel succes! Je kan het niet goed zien aan de tijd van het geplaatste bericht want die is geloof ik anders als de werkelijke tijd.
nou dan begonnen ze bij mij pas 30 minuten voo de werkelijke geboorte, ik heb alleen maar oefenweeen gevoeld dacht dat ik nog uren moest gaan.. Succes Brenda!!!
Haha het was ook maar als grapje bedoeld, weet heus wel dat t voor een ieder ander is en voelt. Heel veel s6 Brenda, ben benieuwd wanneer het "verlossende" nieuws komt
de vk is net geweest. Ze heeft gevoeld en heb 2 cm ontsluiting. Ze ging ook even srrippen maar dat was niet nodig want de vliezem waren al los van de baarmoederwand. Ook trok ze heel mijn slijmprop mee. Ze verwacht dat ik vannacht zal bevallen. Ben net de douche ff in geweest en ga nu lekker in bed loggen en proberen te slapen door de weeen heen. En die zijn na inwendig onderzoek veeeel pijmlijker.
Jeej, heb ik dat, kijk ik even niet en BrendaGill gaat gewoon beginnen. Ik hoop dat het snel gaat en zal het morgenvroeg wel lezen denk/hoop ik. Ik hoop dat je nog even kunt slapen.... Hier nog niets helaas. Mocht gelukkig wel weer naar huis. Eigenlijk niet omdat de onderdruk nog steeds 102 was, maar omdat er geen eiwit in urine zat en ik geen verschijnselen van zw-vergiftiging had, mocht ik toch gaan. Zaterdag weer op controle op de verloskamers. Wanneer zal ik mogen?
brenda jemig meid! spannend hoor, heel veel succes en straks lekker jullie kleine in je armen, wat moet dat een fijn voorutizicht zijn zeg! volg het nieuws nu idd even op de voet hoor! we blijven met steeds minder over.....wel lief dat iemand zei dat ze bij de mama's al op ons zitten te wachten! (weet even niet meer wie...sorry) hier nog steeds rustig
YES, hij doet het... ik wilde trouwens wat PBs sturen (voor de namen) maar dat lukte mij niet... ik klikte op PB bij desbetreffende personen, toetste berichtje bovenin en vervogens gedrukt op bevestig, maar dat leidt tot niks.... wat doe ik fout??
Loeka, je moet je berichtje typen waar al die letters staan. Daar met cursos klikken en typen maar. Niet in dat kleine vakje wat er boven staat, dat is volgens mij voor een extra adres van iemand. Misschien heb je hier iets aan.
Dag dames, Hier weer een onrustige nacht...pffff Het is nu bijna 1 uur! Heb even geslapen maar dat word nu even niets meer.... Zo kan ik wel even kijken of er nog nieuws was van brenda maar helaas..... Ga maar even wat drinken en ff naar de wc
Jeetje IMD, dan waren jouw ontsluitingsweeën wel heel draaglijk zeg! Fijn hoor. Of je hebt gewoon een hoge pijngrens en doordat je misschien een beetje wist wat te verwachten, heb je het als draaglijk ervaren. Ik weet het niet natuurlijk, maar iig fijn dat het voor jou zo liep. Ik heb de stelregel van mijn VK en de eerste keer klopte het. De oefenweeën die ik nu heb zijn ook steeds te twijfelachtig en zetten idd ook nooit door. Dacht dus goede stelregel te hebben. Helaas...
Brenda lekker bezig? Succes meid! MamaFiona: beetje ontsluiting zegt idd niet veel. Gebeurt vaker, maar kan nog weken duren... Gewoon afwachten, net als velen nog van ons!