April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Loeka, denk idd dat je je berichten hebt getypt in het "AAN-veld" Dat is het veld waar je kan neerzetten voor wie het bericht is bedoeld, dus als bij een e-mail.

Je moet je bericht typen in het vak onder de balk "tekstkleur". Zoals Leonie zegt: daar staat vaak al tekst, namelijk een kopie van het bericht van degene op wie je reageert. Je kunt dat weghalen, als jouw PB niet op dat berichtje slaat...

Succes (als het tenminste niet al is gelukt)!

2. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Ga maar weer eens naar bed.....

tot vanochtend! ...haha

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik denk wel dat je het redelijk kan aanhouden op zich klopt je eigen gevoel vaak alleen moet je die durven te vertrouwen na 8 weken voorween snachts denk je niet perse meteen aan bevallen bij pijn.. ik ging er zo vanuit dat t lang ging duren dat het misschien daardoor meeviel? op den duur wist ik het wel ik heb toen geeneens gemerkt wie er in de kamer was maar was pas echt superlaat, ik ben blij dat ik al in t ZH was anders waren ze thuis te laat geweest..

4. anja84

anja84 Lid

4 feb 2009
    64
    0
    0
    ergens!!
    ja, ik voeg me op het laatste ook nog ff toe aan de april mama's. met hoeveel zijn we in april die uitgerekend zijn?????

succes allemaal!!

groetjes anja

5. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Hier nog complete radiostilte hoor......vandaag moet ik weer naar de hematoloog (gelukkig rijdt mijn vader mij even heen en weer naar het ziekenhuis, want met de metro en nog een stuk lopen lukt dat niet meer).

Morgen weer naar de de gyn. Ik ben dan 39 weken en 2 dagen. Zou zo'n gyn nu ook voelen of je al ontsluiting hebt? Ik zit hier gelijk te stressen want ik kon me ineens herinneren dat een andere gyn (voor mijn curretage) zei dat ik wel erg nauw was van binnen. Voor de geboorte van mijn zoontje (die overigens met een spoedkeizersnede werd gehaald) werd ook al zo'n opmerking gemaakt.

Nu ben ik weer bang dat de baby er niet doorheen komt, of is dat flauwekul?

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dan kan je even op de lijst kijken (staat bij dat wereldbolletje onder mijn naam)

Ik kan bijna niet bijhouden hoe of wat op deze manier (in het forum geschreven) dus het liefste wijzigingen of toevoegingen mailen of PM-en anders vergeet ik ze echt, sorry ;)

7. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    goedenmorgen dames!

nou ik denk dat het begonnen is..
    vannacht rond en uur of 4 kreeg ik pijn maar viel elke keer in slaap.
    rond half 8 dacht ik dat ik weer naar de wc moest maar er kwam niets en heb 30 min op de wc gezeten en heb 5 weeen gehad.
    daarna nog een half uur op bed en ze kwamen om de 5 min.
    nu al de hele tijd rond de 4/5/6 min niet langer..
    heb de dokter gebeld en die komt om half 12 ongeveer.

mijn buik trekt samen en dan trekt de pijn naar mijn onderrug en dat duurt ongeveer een halve min...
    spannend hoor!!!

8. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    @Thalina: Wat spannend zeg, ook al begonnen! Er blijven er zo maar weinig over.
    Heel veel succes en zet hem op! Zal me benieuwen wat de dokter zegt, laat je het nog even weten?

Nog geen nieuws van Brendagill zie ik....ook spannend hoor!
    Nou we houden de zp weer goed in de gaten vandaag!

Fijne dag allemaal!

9. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    mamafiona ook een onrustige nacht gehad dus? ik ook, kwam omdat mn vriend moest werken (komt bijna nooit voor dat ie 's nachts moet werken) en dan slaap ik toch onrustig. Hij was om half 5 thuis en dan lig je nog even te kletsen en was ik dus klaarwakker :(

nog geen nieuws van Brenda? spannend hoor!

Thalina ook al begonnen? Jemig, spannend meid...succes!

Heeft de rest van de wachtenden dat ook, dat als iemand weer begonnen is dat je denkt 'o wat gaaf voor haar!' en tegelijkertijd zelf nóg ongeduldiger wordt?? hihi....ikke wel!

Zo eerst naar de kapper en dan ben ik er echt klaar voor, dus kom maar op kleine :)

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Hebben weer heel wat mensen lopen spoken vannacht. ;)
    Heb er zelf nog aan zitten denken om de laptop aan te zetten, maar ik had er teveel hoofdpijn voor. Ik weet alleen niet of ik nu gyn moet bellen of niet. Als de klachten die met zw-vergiftiging te maken hebben erger zouden worden, moest ik bellen. Maar ik heb alleen een dichte neus en wel redelijke hoofdpijn. (Hele zw nog niet gehad.) Ik denk dat ik het maar gewoon nog even aankijk....Ik kan in een kwartier in het ziekenhuis zijn..

Vandaag gelukkig niets in de planning. (Of het moet bevallen zijn ;) )

11. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    goedemorgen dames vannacht om 3.06 bevallen van een prachtige zoon Tycho Robert Laurence. Het was een hele heftige bevalling. Bevallingsverhaal volgt nog. Ben nog in t ziekenhuis. Tycho is nog niet helemaal op temperatuur hoop om 11 uur lekker naar huis te kunnen.

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    BrendaGill, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! :baby:

Ben wel benieuwd naar je verhaal. :) Maar ga eerst maar genieten! Hoop dat ie dadelijk mee naar huis mag!

13. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Brenda, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!

ben ook erg benieuwd naar bevalingsverhaal, maar eerst maar lekker naar huis straks (hopelijk!). We wachten wel even, zijn we goed in :D

wwjc anders bel je toch gewoon voor de zekerheid, is je twijfel in ieder geval weg. Sterkte met de hoofdpijn!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    (Ben stiekem bang dat ze me dan op willen nemen en dat wil ik eigenlijk niet.)

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    BrendaGill en partner super gefeliciteerd met jullie zoontje

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Brenda: gefeliciteerd meis! Ook voor je partner natuurlijk.

Thalina: veel succes! Fijn dat het begonnen is!

17. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Brendagill.... van harte!!!

@wwcj..sterkte meid..hopelijk wordt hoofdpijn minder..en tsja, sorry, ik ben er ook niet meer s nachts om je gezelschap te houden op t forum ;)

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Brenadgill en partner
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON
    geniet er van en hopelijk kan je om 11 uur naar huis

Thalina

spannend zeg succes

Wwjc

ik zou gewoon voor de zekerheid bellen
    ik snap wel dat je het niet leuk vind als je willen opnemen
    maar de gezondheid van jou en je kindje zijn wel belangrijk
    sterkte ermee

gr Bianca

19. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Brenda gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je verhaal en hoop dat je nu lekker thuis bent (of onderweg naar huis ;) )

Thalina: veel succes! Spannend dat het nu begonnen is!
    Ik wil ook.....hihi [-o<

WWJC waarom ben je er bang voor dat ze je op zullen nemen? Ik neem aan dat ze dat dan niet voor niks zullen doen, toch? :oops:

20. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    @Brendagill: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
    Ook ik ben zeer benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar ga eerst meer even bijkomen!
    We wachten het RUSTIG af;)

Deel Deze Pagina