April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zodra ik thuis kom gaat meteen de knoop open, heb echt wat extra ruimte dan nodig!
    Vooral 's avonds zie je echt een buikje, dat had ik voorheen niet. Wel erg leuk!

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @pientje, ja ik zit al weken in onzekerheid, en nu nog 2 weken erbij, maar goed ik bekijk het zo. Vorige keer zagen ze géén kindje en nu wel, dus dat is positief ;)

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hahaha ik ben dus niet de enige :p

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    pfoejj hier ook! pas me broeken niet meer. Ben maar aan het overwegen om de broeken van me vriend aan te doen :p hahha

5. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ik kom ook nog ff kijken! Wat is er weer veel gekletst zeg :confused: ik heb niet alles kunnen lezen hoor! ;)

Mijn buik is wel al iets anders dan anders. Maar als je niets weet, zie je niets hoor. Ik ben behoorlijk slank van mezelf, dus ik ben wel een beetje bang dat je het heel snel al ziet, we willen tot de eerste echo wachten tot we het gaan vertellen, ook aan onze ouders, dus....

Morgen naar de HA! Ik vind het toch wel een beetje spannend, ga ik niet te vroeg al? Ik heb een lijstje gemaakt met de data van de menstruaties na mn pil, mn laatste eisprong en de datum van mn test. En een lijstje met vragen. Ben ik nog iets vergeten?

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    havefun wat goed van je echo ! ben blij voor je!

hier gaan de broeken ook niet meer toe en zie je het ook al maar probeer het nog even wat te verdoezelen want vind het nog zo vroeg !

kipkip ik heb ook drie dagen héél klein beetje bruinverlies gehad maar dat was niets dus geen zorgen maken hebben heel veel vrouwen zei mijn gyn

ohja ivm de vraag van de vroege echo. hier bij ons is dat gewoonte dat er zo vroeg een echo word gemaakt om te bepalen hoe ver je juist bent.

geloof ook nog een paar nieuwe gezien te hebben ! gefeliciteerd !

vandaag heb ik me wat beter gevoeld, gelukkig, eindelijk wat aan de kant gekregen hier in huis, hopelijk morgen ook.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Men en dan ook nog eens 2 weken moeten wachten...onmenselijk ;) kon het niet eerder?

Hier nog helemaal niet echt een buikje, ben al een tijdje de eigenaar van een vetrol daar :) , maar ik zie nog niet echt wat.

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Jullie zijn inderdaad niet bij te houden!

Alle meiden die een mooie echo hadden: gefeliciteerd!

Ben nog steeds erg onzeker, gezien ervaring april dit jaar en probeer er niet teveel mee bezig te zijn (vandaar dat ik me weinig heb laten zien de laatste dagen)
    Raakte begin deze week al in de stress omdat mijn klachten minder werden. :oops: Moet het even proberen beetje los te laten. Maar als we straks een goeie echo hebben sprint ik ook naar de Prenatal, hahaha.
    Vandaag weer iets misselijkheid terug (maar ben ook aan de dunne (excusez-le-mot) dus kan ook gewoon buikgriep zijn, hahaha.

Ik zal proberen beetje bij te blijven met lezen en als ik me weer wat zekerder voel ook weer wat meer te schrijven.

Tot later dames!

liefs,

Wanna

9. nou daar kan je ook trots op zijn :)
    bij mij s'avonds is mijn buik gezwollen. ookal is het nog niet echt wat, ik ben wel echt heel trots! :D
    Ohja Pientje, ik heb het nog met mijn man gehad over dat 'geboren om vrij te zijn', maar... het trekt hem niet zo :confused: ;) dus we laten het voorbij gaan. Ik ben wel benieuwd hoe jij het vind als je bent geweest hoor!

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja nou..ben eigenlijk niet zo trots op die vetrol hoor ;)
    Jammer dat het je man niet zo trekt (is dat een goeie zin? :) )
    Het is echt heel gaaf en bijzonder.
    Ben ook benieuwd hoe het zal zijn, tot nu toe was elke conferentie een bijzondere ervaring waar ik veel geleerd heb.
    Dus hoop dat jullie toch een keertje gaan en zelf ervaren (lijk ik nu zo'n voet tussen de deur jehova? 8) :) )

11. ben je een jehova dan? :)
    naar wat voor soort kerkgemeenschap ga jij/jullie?

12. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Ik zit bij een Evangelische Gemeente.

Benieuwd of er meer mensen een geloof hebben? :rolleyes: [-o<

13. ja ik dus ook. en Pientje.
    ik zit ook bij een evangelische gemeente.

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ga naar een pinkster gemeente, maar op zich zegt een naam niet zoveel, it's what you believe... good heavens wat een wijsheid zo laat op de avond :)

15. nou t zit allemaal in dezelfde hoek toch :) \
    maar je hebt wel gelijk Pientje, it's what you believe ;)

nou met deze wijsheid gaan wij slapen :)
    tot morgen, truste ;)

16. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Jeetje, ben 'even' aan het werk geweest en direct een aantal pagina's erbij, haha.
    Ik heb nog niet helemaal teruggelezen, ben echt net terug en ga zo direct weer op bed.

Ik geloof niet... Nou ja, ik geloof ergens wel, maar niet in de religieuze zin van het woord. Wat houdt het Evangelische eigenlijk precies in als ik vragen mag?

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen, hier weer een vroege vogel.

Ik had gehoopt dat ik na gisteren wat langer zou kunnen slapen, maar helaas, gewoon weer kei vroeg wakker, én plassen en ik had het zoooo heet, dat ik maar op ben gestaan, want dreef bijna uit mijn bed.

Begin het nu een beetje te bevatten, dat ik deze keer voor het echie zwanger ben. Ik kan niet zeggen hoe erg ik hoop dat het nu goed blijft gaan, maar ja, wie hoopt dat niet?

Nou, geloof? Daar ga ik me niet in mengen in die discussie, er zijn hele oorlogen uitgebroken vanwege het geloof, dus ik hou heel wijselijk mijn mond.

IMD, wow wat een buikfoto, ik dacht dat ik al een dikke buik had, maar die van jou is wel echt heel groot! :) Ik ga nu ook maar eens een foto maken van mijn buik, wil nu natuurlijk alles zo veel mogelijk vastleggen.

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Vanavond komt MVM, ben benieuwd!

19. goedemorgen!
    ik hoop echt dat ik vandaag meer binnenhoud dan gisteren :) dus ontbijt vandaag heel lichtjes (2 beschuitjes), eens kijken hoe dat gaat.

was geen discussie hoor.

20. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Mogge dames!

Gister naar Mamma Mia the Movie geweest, wat lache zeg! Echt zo'n feelgoodmovie..

Tijdens het 'zitten' zag ik alleen wel mn buik steeds verder naar voren komen, ik zwel op als een ballon.. Alleen de ballon was vanochtend nog niet weg, ik lijk wel echt zwanger 8)

@Eleni en IMD (en de rest van de bolle buiken).. wat apart zeg, dat het nu al gezien wordt! Bij mij is het te zien als je het weet, maar verder volgens mij nog niet. Of iedereen houdt wijselijk zijn mond.

Over het werken. Ik heb natuurlijk al een kleintje rondlopen. Voordat zij kwam werkte ik 32 uur, toen zij kwam 20 uur, en in mei ben ik gestopt in het ziekenhuis, en nu werk ik 12 uurtjes bij een advocaat hier in de buurt.

Mijn man is zelfstandig ondernemer en heeft inmiddels personeel aangenomen. ik ben verantwoordelijk voor alle boekhouding en administratie. Het trekt behoorlijk aan, dus het kan best zijn dat ik binnenkort 0 uur buiten de deur werk. We shall see.

Over het geloof; ik heb op een protestants christelijke basisschool gezeten, maar dat was het dan ook. Ik geloof wel dat er meer is, maar niet in een vorm die het christelijke geloof ''omschrijft' (of hoe ik dat dan ook moet omschrijven).

Dus ik hou me verder ook buiten discussies, ik respecteer iedereen in wat hij gelooft, zolang ze mij maar niet enorm proberen te overtuigen over 'wat ik MOET geloven'.

Deel Deze Pagina