April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hey meiden, dat ijs van mij was blijkbaar een goed plan :D

nog geen verder nieuws van Thalina?

minius goeie peptalk! zo moeten we elkaar er maar een beetje doorhelpen.

juud en wwjc even een dikke knuffel voor jullie beide! Hoop dat jullie een goede nacht tegemoet gaan, weet hoe vervelend het is om slecht te slapen. Op een gegeven moment zag ik er zelfs tegenop, tegen de nachten...

leonie fijn dat je ons hier een hart onder de riem steekt!

net terug van shoppen voor hubbie....pfff....ben moe nu!
    hij heeft wel een hele leuke outfit gekocht, nu kan ik mn hoofd gaan breken wat voor charmants ik aan ga trekken naast hem....vooropgesteld dat ik het red om erbij te zijn!
    (mn moeder wil ook zooo graag dat ik er bij ben, liefst mét de kleine natuurlijk...hihi)
    eerst maar es bevallen en graag binnen nu en uiterlijk een week! :D

slaap lekker iedereen en tot morgen!

2. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Hoi dames,

Nou ik ga het ook weer eens proberen.....ik ga zo naar bed.
    Zal me benieuwen wie ik hier vannacht allemaal tegen kom ;)

Jammer....nog geen nieuws van thalina......ze zal nu echt wel druk bezig zijn of inmiddels de kleine al in haar armen hebben (ik hoop voor haar het laatste..) In beide gevallen geen handen vrij om op het forum te posten haha

Trusten en tot morgen (wordt hier trouwens wel stil he, zag dat er al veel dames op de april mama 2009 pagina aan het schrijven waren, maar wij komen eraan hoor, al kan het nog 3 weken duren bij mij;)

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Zit hier na de nachtvoeding met Ruben op mijn arm (hij moet altijd eventjes een kwartiertje rechtop blijven, anders gooit hij het er weer uit :) , maar hij is alweer helemaal knockout) Dus ik dacht: snel even op mijn i-touch kijken of er al nieuws is van Thalina!? Hoop dat alles goed loopt, morgenvroeg maar weer checken. Om 9:20 moeten wij voor de eerste keer met Ruben naar het consultatiebureau, ben benieuwd of hij goed gegroeid is!

4. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Grrrr.... nu ben ik aan het nachtbraken (vind dit tenminste nacht)... 8) Wordt laatste tijd elke keer om 4 uur wakker en van meestal uiteindelijk wel in slaap maar nu was ik het helemaal zat dus ben maar opgestaan. Zal vast straks wel een terugslag krijgen.

FF boodschap aan mijn ongeboren baby:

Jeeeuuh vandaag mag je eruit, vandaag ben je precies 38 weken oud, dus rijp en klaar voor de wijde wereld..................dus stel het niet langer uit, en kom maar, we zijn zo benieuwd naar je.... [-o<

Hoop dat het helpt. Na anderhalve week rommelen ben ik het nu echt helemaal zat aan het worden. Ook ga ik me nu zorgen maken of ze het nog goed heeft in mijn buik. Moet er niet aan denken dat er nu iets mis zou gaan.. word soms gek van die gedachte...

WWJC - hoe gaat het met jou? Is er bij jou al wat gaande? Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit... nog ff sterkte met de allerlaatste daagjes...

juud - ook jij nog even sterkte met de laatste loodjes!!! Heeft het strippen nog wat in gang gezet? Ik denk dat ik ga vragen / (smeken) dat ze me ook willen strippen maandag bij de VK (weet niet hoe moeilijk / makkelijk ze daarin zijn...)

Indy - mijn euforisch ' heerlijk verlof' gevoel is al dagen / weken (?) zoek, zie dat jij er ook nu helemaal klaar voor bent. Ik stel voor: zullen we vandaag?

Thalina hoe gaat het ermee? Je zal nu ong. wel bevallen zijn hoop ik toch echt... ben erg benieuwd. Hoop dat het meeviel

OK ga ff aflevering van Grey's anatomy op video kijken, slapen lukt nu toch niet meer...

5. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen allemaal,

Hoe is het hiet gegaan bij iedereen vannacht? Zie weinig posts...haha

Ik heb wel redelijk geslapen eigelijk, maar 1 keer eruit om te plassen en voor de rest wel rustig. Nu alleen misselijk en een constante harde buik, wordt niet meer zacht...mm... heel appart, nouja eerst maar een hapje eten, dan kijken we weer even verder;)

Nog geen nieuws van thalina zie ik, nou ik denk dat dat dan vandaag nog wel komt:)

Fijne dag allemaal!

6. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    WannaB succes bij het consultatiebureau vandaag. Spannend!!

Had ik nog niet verteld: gisteren is de VK langsgeweest. Had namelijk naast slijmprop ook nogal wat vocht verloren gisterennacht, dus dacht dat er misschien een lekje in mijn vliezen zou zitten. Had alleen met mijn stomme kop mijn onderbroeken in de was gedaan gisterochtend :oops:

Gistermiddag verloor ik weer een hoop vocht in de stad (dacht echt: ojee mijn vliezen breken hellup spannend....!!) snel naar huis, bleek het weer een stuk van de slijmprop. Maar VK kwam spontaan toch even langs (was in de buurt) en had getest of ik ook vruchtwater verloor. Maar nee, niks aan de hand. Alleen slijm... en dat zegt helaas nog niks VERDORIE!!!

Nou nu ga ik maar ff naar de tv kijken...

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goodmorning!

Het valt mee mee met de nachtbrakers, op de vroege vogels na?
    Hier ook wel goed geslapen, wel een paar keer wakker geweest van de kramp en om te plassen, maar viel zo weer in slaap. En zoonlief stond om half zes ook alweer naast mijn bed, dus ik had met jullie mee kunnen schrijven ;)

Loeka, lekker verhaal van die slijmprop ;) Haha....jammer dat het nog niet zoveel zegt he?
    Maar wie weet! Bij een aantal volgde de bevalling toch redelijk vlot daarna!

Nog plannen voor vandaag? Ik weet het nog even niet (op wat huishoudelijke klusjes na), het is in ieder geval buiten nogal nattig hier, jammer....

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Brenda gefeliciteerd met jullie zoontje! Mochten jullie om 11 uur lekker naar huis? Geniet ervan!

Thalina en? en? en?

En hebben de rest van de dames lekker geslapen? Las dat een paar wel goed geslapen hebben...nou ik niet hoor :) ben zo moe, madam kom 's nachts best vaak.
    Maar ze groeit wel lekker :D

Zou best nog wel die schopjes willen voelen...alles wat ik nu voel...zijn darmen :)

9. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    @Loeka: Jammer dat het geen vruchtwater was zeg....nouja lang kan het toch niet meer duren he voor je de kleine mag vasthouden, nog ffies!

@Minius: Heerlijk he even een nachtje goed (nouja wat heet goed he maar aardig dan) slapen, kun je er toch weer even tegen!

Plannen vandaag: Ik begin met naar de drukker te gaan om de proefdruk goed te keuren, dan ga ik naar de stad voor de nu volgende items: Babyzegels (had er te weinig), Slingers enz, van die hartjes lovertjes voor in de envelop van de babykaart, 2 voedingsbeha's, 2 nachthemden, langs de etos voor gezichtscreme enz en dan nog wat boodschappen halen (beschuit met muisjes, roze en blauwe want we weten nog niet wat de beebs is een mannetje of een vrouwtje ach het komt toch wel op)

10. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    Goedemorgen allemaal hier even een update van Jan de man van Thalina.

Gistermiddag rond half 6 is de dokter weer langsgekomen toen had ze 7 cm ontsluiting.
    Op dat moment heb ik de kramhulp gebeld, nog geen uurtje later heeft de dokter haar vliezen gebroken.
    Om 18.20 mocht ze beginnen met perssen en om 18.51 heeft ze onze gezonde zoon Maarten-Jacob op de wereld gezet.
    Hij woog 3270 gram en is 49 cm!!
    Dit alles is zeer voorspoedig gegaan allemaal lekker gewoon thuis.
    Ik ben harstikke trots op mijn vrouwtje en zoon.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gefeliciteerd Thalina en partner is het echt Maarten-jacob in de zin van Jan-Willem of is het gewoon een tweede naam Jacob? ik heb nu even alleen Maarten in de lijst gezet.

Heb vanmorgen nog wat details bijgewerkt die ik door had gekregen thanks wwjc!!

Ik zag dat de aprillijst zelf al supergoed was bijgewerkt! ik wilde ook al die bevallen kolom eraf halen (in elk geval proberen) dus zo zie je maar we zitten allemaal op 1 lijn hier :p

Ik heb er nog wat oranje gemaakt tot de lijsten met elkaar overeen kwamen..

12. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Thalina en Jan, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Fijn dat je lekker thuis bent bevallen!

ik heb vandaag een dipdag....het is troosteloos weer en zo voel ik me ook... ik ben zo enorm benieuwd naar de kleine en vraag me af hoe lang het nog gaat duren...! Moet donderdag pas weer naar de VK en pas na 10 dagen overtijd moet ik voor extra onderzoek naar ziekenhuis. Daarna gaan ze pas strippen... zucht...ik hoop echt dat het voor die tijd begint. Heb ook nergens zin in vandaag, ga zo maar op de bank kruipen en lezen of Greys anatomy kijken op de dvd....

Loeka ik ben helemaal voor om vandaag gewoon te gaan bevallen! Net als jij vraag ik me ook af of die kleine het nog wel goed heeft in mn buik. Maakte me afgelopen maandag ook zo'n enorme zorgen toen ik 'em de hele dag niet gevoeld had!

mamafiona 't wordt idd rustig hier zeg, hoop dat we snel allemaal mee kunnen kletsen bij de april mama's! jij hebt nog lekker plannen voor vandaag....ik kan me echt vandaag nergens toe zetten...ja misschien moet ik mezelf even een flinke schop onder de kont geven :(

minius je leest het al, hier bar weinig plannen voor vandaag...

wannabmum suc6 vandaag bij het CB!

pientje leuk dat je hier nog even komt buurten!

nou, einde klaagbericht....ik ga maar es eten....zucht...

13. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    hy dames,

snel een berichtje, want Wessel gaat zo lekke rin bad!heb niet veel tijd gehad om alles terug te lezen, maar aan alle mamas die bevallen zijn!gefeliciteerd met jullie kindjes...

Wessel doet het goed ondanks de brakke nachten, hij heeft veel last van krampjes maar verder mogen we niet klagen...is "natuurlijk " het mooiste mannetje die er is ...hihihi en we genieten goed van hem!
    Bryan is al een echte grote broer en geageerd goed op hem!!!heeft ook al de fles gegeven en dan is ie helemaal trots!hahaha

Heb zelf last van Stuwing , dus op het moment ben ik ff Lolo Ferrari hahahahha.....
    Heb wel heel er veel last van Na weeen gehad...dit doordat de bevalling in een razende tempo is geweest!mijn onderkant doet gelukkig niet zeer, dus dat is wel weer fijn!

Ik ga weer ff verder en hoop snel weer alles bij te kunnen lezen...

Meiden die gaan bevallen....heel veel succes!!

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ramoontje het nadeel van een snelle bevalling hier ook veel naweeen gehad.. lolo ramoontje ben je dus vandaag :p mijn stuwing is in principe weg maar mijn borst blijft pijnlijk (veel harde schijven nog en warm) ik denk dat ik toch even ernaar moet vragen wanneer dat weg moet trekken heel stom dat ik gisteren niet aan heb gedacht want toen was ik bij de dokter maar toen was het ook nog niet zo erg als vandaag moet ik eerlijk zijn..

@Indy ja meisje toch ik weet zo hoe je je voelt je bent zo hulpeloos en afhankelijk en je hebt nergens wat over te zeggen, ik voelde me soms net een lopende BM bij dean (bij deze zwangerschap ook wel maar minder erg) het is net of je zelf er niet meer toe doet en natuurlijk weet je dat je kindje zijn gezondheid even heel belangrijk is maar je kan zo lekker reddeloos voelen. Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen meid! Probeer nog even je rust te pakken zometeen is het over daarmee :p

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Thalina, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! :baby:

WanneBmum, Ruben goed genoeg gegroeid?

Loeka, kan me voorstellen dat je je zo onzeker voelt. Ik heb dat ook een hele tijd gehad. Mijn moeder heeft nl een doodgeboren kindje gehad en dat speelt nog steeds door mijn hoofd. Gelukkig kon ik naar elk bezoek van de gyn toeleven en was weer gerustgesteld als ze hartje lieten horen en even keken of er voldoende vruchtwater was enzo.
    En als je je ongerust maakt, gewoon vk bellen en vragen of ze even wil kijken/luisteren.
    Jammer dat het van de week alleen slijm was..

MamaFiona, zou het dan toch eindelijk door gaan zetten?......(Of heb je niet meer die harde buik? Je hebt wel een heel lijstje nog gemaakt voor vandaag. :) Kun je ergens beschut boodschappen doen of moet je anders door de regen?

MiniUs, hier ook al zo'n vies weer. Heb spontaan geen zin meer om iets te doen. :(

Indy, de kans dat ie vandaag komt is alweer groter en zo wordt de kans elke dag weer groter en groter dat hij komt.... En heb je niet gevraagd of ze eerder willen strippen? En als je m niet voelt of druk maakt, gewoon bellen! Daar zijn die mensen voor en je kunt beter een keer teveel dan te weinig bellen. Het gaat wel om jouw kindje!
    Ik geef je even een hele dikke knuffel om vandaag door te komen!.......

Ik heb net mijn moeder gesproken en ze komt me zo halen en dan gaan we even naar Hans Anders. Even mijn glas goed in mijn bril laten zetten en misschien wel een nieuwe bril uitzoeken! En dan even op terras (ehm binnen) wat drinken. Vind het fijn dat ik er even uit kan! Dus spreek jullie vanmiddag wel weer...

16. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    imd en wwjc thanks voor jullie lieve beichtjes, moest meteen ff janken :(
    en weet je wat het domme is? ik had (heb) me er zo op ingesteld dat ik over tijd zou gaan lopen en nu het vandaag DE dag is, heb ik gewoon een giga dip...had ik niet van mezelf verwacht.
    Heb besloten dat ik vanavond chili con carne ga eten, misschien dat dat helpt :(

Ik ga idd donderdag bij de VK vragen of ze dan al willen strippen, dan ben ik bijna een week overtijd immers.... maar hoop nog steeds zoooo dat het eerder begint [-o<

ik ga mezelf proberen op te peppen, want dit geknies is ook niets!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Thalina en man, gefeliciteerd met jullie zoontje! Fijn dat hij gewoon thuis is gekomen.

Indy, hele dikke knuffel!

18. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Thalina, gefeliciteerd met jullie zoontje! En je man natuurlijk ook ;)

Indy, even een knufje voor jou.....niks mis met een dipdag hoor, hoort er soms gewoon even bij, al is het kl*te. Voor je het weet gaat het vast beginnen bij je!

MamFiona nog even lekker aan het shoppen vandaag. Ik heb idd ook nog helemaal geen geboortezegels bedenk ik me nu. Ik heb ook nog net bedacht dat we toch maar een ander kaartje willen waarschijnlijk :D

Imd, je mag je borst wel even in de gaten houden idd! Geen idee hoelang een stuwing 'mag' duren, maar die schijven zou ik wel ff in de gaten houden.....

Wwjc, wat lekker om er even uit te gaan! Hoe voel je je vandaag?

Het begint hier alweer zonnig te worden! Net even boodschappen gedaan en een stukje gefietst met zoonlief. Hij kijkt zo graag naar de diertjes in de wei :D
    Nu ff stofzuigen, ook altijd erg leuk.......ahum...

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    BUDDYNIEUWS

Sniffy is vanmorgen bevallen van Fenna May. Ze weegt 3195 gr en is 49 cm.
    Alles is goed gegaan!!!!

EINDE BUDDYNIEUWS

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sniffy, gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Deel Deze Pagina