Loeka: Jammer dat het geen vruchtwater was zeg... Tahlina: Gefeliciteerd met je zoontje Maarten!!! Fijn dat alles goed is gegaan!! Indy: Een Digitale-knuffel voor jou! Ramoontje: Fijn om te horen dat Wessel het zo goed doet. Imd: Hoop dat je borsten snel weer 'normaal' worden..(weet niet wie het al eerder zei) maar wel goed in de gaten houden hé! wwjc: Fijn dat je er even 'uit' gaat...dan gaat je dag teminste wat sneller. Sniffy: Gefeliciteerd met je Dochter Fenna!! Ego: Hier nog steeds geen veranderingen...wel steeds meer slijm verlies (vraag me af hoeveel je als mens wel niet kan hebben?? #-o ) en net onder de douche erge krampen maar het is nu weer weg, dus kan er geen touw meer aan vast knopen....en vriendlief is niet meer om je heen te verdragen zo zenuwachtig als die is....wel lief hoor...hij eet al 2 dagen niet en is alleen maar druk...pffff...wordt er zelf ook zooo zenuwachtig van..
SNIFFY, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! thanx Leonie, Minius en Mamacelesje voor jullie knuffel, doet altijd goed! Minius hihi een ander kaartje?! hoe kom je er op? hahaha Suc6 dan met definitief beslissen mamacelesje jammer te horen dat er nog geen schot in zit! en idd dat slijmverlies, hoeveel kun je als mens idd hebben? Even een extra weeendansje voor jou hoor! Heb net 2 wasjes gedraaid, gestreken, bed verschoond, planten water gegeven en eindelijk es papieren opgeborgen in mappen (bankafschriften etc...), die lagen er al wéken, dus moest nu echt es een keer. Toch nog best actief geweest dus...hihi. Sta ik net te strijken, voel ik weer wat tussen mn benen sijpelen....ik meteen naar de wc...'gewoon' kleurloze afscheiding ofzo..maar het ruikt wel een beetje zoet (of wil ik het nu gewoon TE graag?? ). Als je vliezen breken gaat dat toch niet met heeeeele kleine beetjes??
Indy: bedankt voor je weeendans... ik had gehoord dat als je op je hand blaast en dan eruit loop het vruchtwater is?! is ook maar wat ik hier op het forum heb gelezen....geen ervaring mee
ja, wat mamacelesje schrijft heb ik hier ook gelezen dat het dan vruchtwater is, maar even proberen dus. Bij mij kwam het echt met een plons, maar met kleine beetjes kan volgens mij ook. Heb je lekker wat aan, niet dus!
Meiden even een kort berichtje van deze kant. Heb een slapeloze nacht achter de rug. Helaas niet door weeen of zo maar door vreselijke maagkrampen en hierdoor constant naar de wc (zo dun als water).....De krampen zijn echt pijnlijk ik hoop dat t snel overgaat. Moet er niet aan denken dit bij de bevalling er bij te moeten hebben dan zul je bang worden om te persen....whaha. Ik duik lekker weer onder de wol, hopelijk vanmiddag even tijd om bij te lezen!
HEy allemaal hier Jan nog even. Het is echt Maarten-Jacob zoals Jan-Willem jah Ik weet het het is een mond vol maar zo gaat ie genoemd worden =D>
even trucje geprobeerd met op mn hand blazen, maar dan komt er niets... dus ik heb besloten dat het geen vruchtwater is, maar dat ik gewoon TE graag wil nu jessie beterschap!
hallo allemaal, Ik heb lang geleden hier eens meegeschreven maar dat was toen niet bij te houden voor mij zo snel als hier geschreven werd Wat zijn er al veel bevallen; Nog allemaal gefeliciteerd met jullie kindjes!!! Nog een paar wachtenden over, heel veel succes met de laatste loodjes. Ik zal proberen om hier vaker mee te posten , lijkt me wel gezellig. Ik denk dat ik bij 1 van de laatsten ga zijn met bevallen, ik ben nl 25 april uitgerekend. groetjes Brenda
Thalina: gefeliciteerd met jullie zoontje! Sniffy: gefeliciteerd met jullie dochter! Hier alles rommelig. Strippen lijkt wel iets in gan te hebben gezet, maar gaat allemaal nog vrij traag. Lijkt meer een naderende ongi en pijnlijk is dus niet het goede woord. Het zeurt overal... Iedereen weer veel succes en tot gauw. Oh ja, wie mij miste: ik heb heerlijk geslapen vannacht! Stilte voor de storm...?
Indy: Jammer dat het geen vruchtwater was hé....denk dat bij elk teken je nu op scherp staat (heb ik wel teminste) Jessie: Beterschap...Balen dat je nu zo last heb van maagkrampen... Brenda: leuk dat je weer probeert mee te posten...het is nu een stuk rustiger..bijna iedereen is zo'n beetje over naar de mama's dus het is hier nu goed bij te houden. Juud: Spannend...!!! [-o< ik: ga maar even stofzuigen en dvdtje kijken, mannetje komt om 5uur weer thuis dus nog even relaxen..
Nou Brenda, klets maar gezellig weer mee hoor! Sniffy, van harte gefeliciteerd met je dochter!!! (je was toch nog helemaal niet aan de beurt ) Leuke naam, Fenna! En Jessie, het kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam zich aan het schoonmaken is voor de bevalling. Kan, maar hoeft natuurlijk niet, dus je hebt er eigenlijk niet zoveel aan, sorry.... Indy, gewoon afscheiding dus weer? Hmmm, balen zeg......Bij twijfel altijd even de VK mee laten snuffen, kan ze je gelijk strippen Ik heb net maar eens een dutje gedaan, wonderbaarlijk genoeg. Ik voelde me net een wandelende zombie en toen vriendlief ook al begon te vertellen dat ik er niet bepaald florisant uitzag, heb ik toch maar besloten een dutje te doen. Ik was ook wel moe zeg, al had ik best een 'goede' nacht gehad.
Jemig Sniffy ook al bevallen - gefeliciteerd!! Hele leuke naam ook!! En Thalina ook nog van harte met jullie zoontje!!!!! Hier ook een MEGA dip dag. Nog niet zo erg gehad. Zullen wel de hormoontjes zijn, maar krijg bij bijna alles tranen in mijn ogen...Heb ook net het boek ' veilig bevallen' gelezen. Hier stond in dat oefenweeen niet veel voorkomen bij de 1e. Maar dat heb ik dus al meer dan een week (iig veel pijnlijke harde buiken). Nu stond daarin dat het kan komen omdat de moeder er onbewust nog niet klaar voor is, angst heeft om te bevallen. Nou heb ik inderdaad die angst heel lang gehad maar heb deze laatste week juist zoiets van KOM MAAR!!! Dus hoop niet dat ik onbewust toch iets blokkeer. Maar ik wil juist nu zo graag.... Maandag ga ik naar de VK, als dan nog niks ga ik heeeeeeeeel zielig lopen doen, dat ik het mentaal niet meer trek, etc etc en dan hoop ik dat ze me gaan strippen... Ze zeiden de vorige keer dat je iig vanaf ong 41 weken open staan voor inleiding in het ziekenhuis, dus dat vind ik ook wel een prettige gedachte. Speelt ook nog mee dat ik liever niet op de 29e of 30e wil bevallen, lijkt me niet leuk.... @Indy - van dat vruchtwater, dat had ik dus gisteren ook precies zo. Voelde snachts en overdag een paar keer wat sijpelen en dacht dat er wellicht een scheurtje in mijn vliezen zat. De VK is langsgeweest en toen moest ik idd blazen op mijn hand maar toen kwam er niks uit.... Als het een lekje was geweest had dat wel gemoeten... dus bij mij gewoon heeel veel slijm en vaginaal vocht sinds 1 1/2 dag (sorry - onsmakelijk) Nou zon is hier volop aangebroken dus ga er toch maar proberen van te genieten...
Loeka jij ook al zo'n dipdag? zou het ermee te maken hebben dat we vandaag uitgerekend zijn? ook al weet je dat bijna niemand op die dag bevalt, toch leef je naar deze datum toe! bij mij dus ook veel slijm en vaginaal vocht (ja we worden nu echt smakelijk...) Om gek van te worden! en wat die 29ste en 30ste betreft....wij net zo, liever niet...maar ja...je hebt het niet voor het kiezen...gelukkig duurt dat nog 11 dagen en wat mij betreft gaat het bij ons beiden toch echt eerder gebeuren! minius lekker even geslapen dus? geen wandelende zombie meer nu? mamacelesje sta nu idd bij elk teken op scherp. Zul jij helemaal wel hebben! hou je het nog een beetje vol? juud het blijft bij jou maar rommelen of niet? het moet toch echt een keer doorzetten zou je denken!
Wat hebben jullie 'tegen' de 29ste en de 30ste? Behalve dat het veeeeel te laat is? Indy ik ben nog steeds een zombie, zelden zo'n slome dag als vandaag, gatsie.... Loeka, sterkte op deze dag....hopelijk staat de VK ook open voor het strippen maandag als je er idd zo doorheen zit moet je dat ook gewoon aankaarten! Heeft iemand van jullie ook nog steeds last van maagzuur? Ik word er gek van!
Minus: Fijn dat je even wat geslapen hebt. Loeka: Hoop dat de verloskundige maandag wat voor je wilt doen...maarja nog liever dat de kleine zich uitzichzelf aandient in het weekend?! Dat onbewust tegenhouden uit angst voor de bevalling zou hier heel goed kunnen. ben namelijk ontzettend bang. #-o indy:ik sta meer op scherp omdat ik ook wel bang ben dat het gaat beginnen hoor. ik hou het lichamelijk niet zo goed meer vol, merk nu toch wel dat ik topzwaar aan het worden ben. en mentaal kan ik af en toe ook wel huilen, ik wil me kleine meisje zo graag maar ik durf gewoon niet....dus als gevolg harde buiken en voorween. maar volgende week zaterdag gaan ze me inleiden, dus dan MOET ik echt eraan geloven!
Sniffy, Gefeliciteerd met je dochter! ! ! Indy, ik had ook verwacht dat ik overtijd zou lopen, want ik had al steeds de 18de in mijn hoofd. Maar toch kreeg ik gister ook een giga-dip. En is ook wel logisch, het valt niet mee, zeker als hier andere mensen mooi op tijd bevallen en je hormonen natuurlijk ook een rol meespelen! Ga jezelf vandaag maar lekker verwennen! (Beetje laat, maar goed.) Hoop dat de chili con carne en onze knuffels helpen. MiniUs, ik voel me vandaag beter dan gister. Wat meer helder ook (meer gewend aan de medicijnen ook denk ik) en minder last van dip/hormonen. En heb een nieuwe bril uitgezocht, een toilettas gehaald en voor vanaaf lekker een stoommaaltijd dat ik niet hoef te koken! En dutje tussendoor is helemaal niet slecht hoor, ook al slaap je 's nachts goed. Zwanger zijn (en vooral zo op het eind) kost ontzettend veel energie! Hier trouwens ook nog steeds last van maagzuur. Wel vooral 's avonds in bed eigenlijk. Overdag valt wel mee. Ai Mamacelesje, dan heb ik toch liever mijn man aan het werk, dan heb ik niet zo'n last van ZIJN zenuwen. Hihi. Maar ik kan het me voorstellen hoor. Het wordt natuurlijk ook steeds spannender. Hoe langer dat het duurt, hoe onzettend groot de kans is dat de bevalling begint en de kleine komt. En misschien is het dreigen met inleiding al genoeg om de kleine eerder uit zichzelf te laten komen. Jessie, soms komt het wel eens voor dat je lichaam zich helemaal leegt (van onder en boven) voor een bevalling. Dus hoop maar dat dat bij jou ook het geval is. Zo niet, dan heel veel beterschap! Loeka ook al dipdag...... dikke knuffel! ! ! Hoop dat jullie je morgen (net als ik vandaag) wat beter voelen!
Dipdag zal er zeker mee te maken hebben dat vandaag de uitgerekende datum is. Je leeft idd al heel lang naar deze datum en ik hoor al twee weken dat ' men' denkt dat het niet lang meer duurt, maar nu ga ik toch gewoon over tijd lopen.... Haha moest trouwens heel erg lachen om de opmerking van Indy dat je Chili con carne gaat eten... moet ook maar zoiets verzinnen!! WWJC - vind het ook best apart dat iedereen hier zo op tijd of te vroeg bevalt (op een paar uitzonderingen na). Volgens mijn VK lopen de meeste mensen toch echt over tijd (een paar daagjes) mamacelesje - heb jij ook zoveel voorweeen dan? Zou idd goed kunnen dat je de bevalling onbewust tegenhoudt. Sterkte er nog eventjes mee Hier: net nog even wezen shoppen (je moet toch wat) bij de ETOS hadden ze mega baby aanbiedingen dus ben nu wat billendoekjes en pampers rijker Wel een gesjouw alleen op de fiets.....Maar voel me al een echte mama OK zie dat er nog een beetje zon in de tuin is, ga toch daar nog eventjes gebruik van maken
minius het is sowieso veeeeel te laat de 29ste of 30ste maar wil liever niet op koninginnenacht cq dag als ik het voor het kiezen heb . Maagzuur heb ik gelukkig praktisch geen last meer van, mn buik zit nu ook wel zo laag, dat ik bovenin wat meer lucht heb gekregen, gelukkig! ik ben ook niet echt vooruit te branden vandaag hoor, ben zelfs niet eens buiten geweest vandaag! mamacelesje heeft de kleine dus nog een week de tijd om er uit zichzelf uit te komen, dat wordt dus ananas eten, bitter lemon drinken en sexen zonder gekheid, hoop dat het niet te lang meer voor je duurt en dat het meevalt! wwjc fijn te horen dat je je vandaag zoveel beter voelt! hoop dat dat bij mij morgen ook het geval is! we gaan morgen weer verder met de tuin en daar word ik sowieso wel vrolijk van, dus het belooft iig wat goeds! loeka ja ik ga die kleine er gewoon uitroken met chili con carne ik laat je morgen weten of het gelukt is Dapper dat je nog lekker met de fiets de stad in bent geweest!
Zo het wordt zo stilletjes aan echt rustig op dit forum, we zijn duidelijk de laatsten... Ik had zojuist voor het allereerst tijdens mijn zwangerschap een beetje vochtverlies uit mijn rechtertepel - lekplekje YES!! Waar een mens al niet blij van wordt.. voor mij is dit echt ook weer een teken dat het niet lang meer gaat duren want heb ik echt nog nooit gehad. WWJC - jij al iets van activiteit of nog rustig? Indy - geniet van je chili con carne laat me weten idd of het geholpen heeft En ik woon vlakbij de binnenstad, dus is wel lekker om af en toe ff als afleiding de stad in te gaan. Ook al heb ik niks meer nodig (heb veel gekocht deze laatste maand....haha) Vind trouwens fietsen ook een stuk makkelijker dan lopen op het moment... Spreek jullie!!