April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi ben ik weer eventjes :)
    Lieve dames jullie geduld word wel op de proef gesteld he! het is niet leuk dat het gros van de aprillers al bevallen is, kan me voorstellen dat het nu ook tijd word dat jullie eens gaan bevallen!
    ik leefde ook naar de uitgerekende datum toe maar ben pas bevallen toen ik 40 weken en 6 dagen was. Nouja, het enige wat mij een beetje in een vrolijke stemming hield was: je babytje is er blijkbaar nog niet helemaal klaar voor!
    dus in je buik is hij/zij nu toch nog even wat beter af.
    nog éventjes en dan mogen jullie ook!

2. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Hallo meiden. Vandaag weer naar de gyn geweest. Ik ben nu al twee dagen behoorlijk continu misselijk en ik heb steken onderin. Ik slaap nu ook steeds slechter. Mijn kleintje beweegt behoorlijk en duwt continu de beentjes rechts in mijn ribbenkas en dat dus continu.
    Volgens de gyn zijn de misselijkheid en de pijn onderin wel tekenen dat het eraan zit te komen maar hij kan niet vertellen hoe snel. Volgende week ben ik echt uitgerekend, dus wie weet.

Ik ben erg moe nu en erg kribbig naar anderen toe. Net zag ik dat mijn schoonmoeder weer belde (deed ze gisteren ook) en ik heb de telefoon gewoon op "stil" gezet. Dat mens heeft gewoon niet door dat ik eerst het halve huis door moet om die telefoon te pakken......en ik weiger dat ding continu met me mee te dragen hoor......grrrr. Ik hoop niet dat ze nu elke dag gaat bellen met de vraag...hoe het ermee staat zeg!

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi dames,

Merk toch dat ik hier niet veel aansluiting meer heb, omdat jullie zeker ook niet op mijn babyverhalen zitten te wachten...;)
    Daarom ga ik jullie verlaten, ga naar de maart mama's, kijken of ik daar meer aansluiting kan vinden.

Dames, heel erg veel succes, en zet hem op!!! Het duurt niet lang meer, dan mogen jullie ook heerlijk jullie kindje eindelijk vasthouden!!
    Geniet van alles!!

Liefs, Danielle

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Zijn we weer even....

Nog geen nieuwe babytjes in aantocht?
    Hier niet hoor.....het rommelt maar door en door maar er gebeurt helemaal niets!

Alle boodschapjes zijn inmiddels binnen, dat was vandaag nog wel aardig gelukt gelukkig!

Ik ga even de kleine man op bed leggen en dan even lekker douchen en hopen dat mijn buik eens even wat rustiger aan gaat doen;) .....of juist niet ...haha, nou dat zal er nog niet in zitten denk ik!

Zijn er aankomende nacht nog mensen van plan te nachtbraken?

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Thalina gefeliciteerd met je zoontje!

Sniffy: gefeliciteerd met je dochtertje!

Meiden die nog in afwachting zijn van hun kindje ik ga duimen dat het niet zolang meer gaat duren voor jullie.

all: hier gaat alles goed, Finn doet het ook zo goed. Zijn echt nog steeds zo trots.........

gr vruchtje

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zie wel lekker veel rommelverhalen maareh meiden we willen toch echt babies zien :p (effe geintje tussendoor he) ik hoop dat jullie het een beetje volhouden deze laatste dag als er een troost is; als je beebje er eenmaal is ben je deze wachtperiode wel snel vergeten... beloofd :)

Maareh ik volg jullie wel hoor, alleen babyverhalen kunnen jullie meelezen bij de mama's anders blijf ik dubbelposten hier ben ik puur om bij te lezen en jullie zwangere supporten (net zoals jullie mij hebben gesupport) misschien wel wat minder actief maar goed we zullen maar zeggen dat het aardig druk is met 2 kids (toch effe flink bijpoten soms) maar ik neem aan dat jullie dat wel kunnen begrijpen.

Liefs EN KOM OP HE we kunnen bijna met zijn allen door naar de april mama's (waar we toch allemaal bijhoren in maart geboren of niet je bent toch een cluppie geworden en dan maakt het niet meer zo uit wanneer je kindje geboren is toch?)

7. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    even snel een spam foto!!
    binnekort meer :D

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    hoi hoi

Thalina en partner

wat een mooi mannetje
    GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE MANNETJE

Sniffy en partner

OOK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER

alle andere dames heel veel succes nog met wachten
    ik denk dat ik ook giga zou balen als ik overliep en heel veel mensen toch al zijn bevallen,maar als jullie straks jullie wondertjes vast hebben zijn jullie alles vergeten
    ik denk aan jullie en doe net als de andere dames een weeeeeendans voor jullie :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    ik hoop dat het helpt

dames zet em op

Liefs Bianca

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Loeka, volgens het schema'tje wat op onze site staat zou 70% van de dames bevallen vòòr de uitgerekende datum. Maar ik hoor idd over algemeen dat je vaak (en vooral bij een eerste) overtijd loopt.... Ik weet het dus echt niet meer. Maar ach, maakt ook niet uit. Hoe groot de kans ook is, als je niet bij die 70% zit.....
    Hier nog helemaal niets, sinds 1,5wk eigenlijk geen gerommel meer. :(
    Wel veel buikpijn en bekkenpijn, maar heb vanmiddag ook veeeel teveel gelopen. En dat vervloek ik nu echt wel weer... Maar ik ga nu gewoon naar bedje toe, daar heb ik er het minste last van.

Pampers enzo... ik vraag die als kraamcadeau en ga ze ook pas halen als ik de goede maat weet. Bovendien wil ik verschillende merken uitproberen. Dus hoop dat mensen het als kraamcadeau veel verschillende soorten geven. :)

Indy, mijn buik is ook erg gezakt, maar toch heb ik nog wel last van mijn maag. Wel veel minder benauwd nu! Hoop dat je morgen opknapt van de tuin te doen....

Rach, voor jou was vast ook moeilijk, jij was de eerste die zo lang over tijd liep toch?

Synove, van die dagen heb ik ook. Ik merk dat ik veel minder van mijn eigen moeder kan hebben dan eerst. En kan ook af en toe heel kribbig uit de hoek komen, wat ik echt niet van mezelf gewend ben.

Danielle, jammer dat je naar de maart-mama's gaat. Wat Imd al zegt, ik zou meer een band hebben met degene met wie ik al die tijd meegeleefd heb. (de april-mama's)
    Maar wat betreft babyverhalen heb je wel gelijk (en Imd ook) Ons hoofd staat echt alleen nog maar gericht op de bevalling en die van jullie op je kindje. Dat is heel logisch, maar ook niet erg. Zo gauw wij bevallen zijn komen we jullie weer gezelschap houden. :) (april dan in mijn geval)

MamaFiona, niet van plan om te gaan nachtbraken ;)

Thalina, wat een scheetje!

Morgen moet ik weer voor controle naar de verloskamers... Als ik wakker ben, bel ik dan en wil vragen of ik rond 11u kan, dan kan hubbie nog beetje uitslapen. Nu maar hopen dat ik weer naar huis mag. :) Nou ja, jullie horen het wel weer. Welterusten en tot morgen....

10. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    rach lief dat je even een berichtje hier achter laat! we kunnen wel een beetje support gebruiken nu :)

synove vervelend dat je zo misselijk bent! en ja reken er maar wel op dat mensen steeds meer gaan vragen 'en, alles nog rustig?' nee, ik ben vorige week al bevallen...nou goed??! :evil: iedereen bedoelt het goed, maar de ene keer kun je het beter hebben dan de andere keer....

mamafiona ik ben het niet van plan om te gaan nachtbraken, maar ja...je weet nooit he? jij nog wilde plannen? :)

vruchtje fijn dat het zo goed gaat met Finn en leuk dat jij ons ook even een hart onder de riem komt steken!

imd begrijpelijk hoor dat je niet dubbel gaat posten! wij komen er snel aan bij de mama's (hopelijk!) en ook al wordt het mei, dan nog kom ik jullie lekker lastig vallen...hihi (je snapt me vast wel...)

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Lief Imd, dat je ons nog komt supporten!!! We volgens straks ook braaf naar de april mama's ;) Al kunnen een aantal van ons ook nog een begin mei kindje krijgen.....

Danielle, ik snap dat je nu meer aan babyverhalen hebt en dat dit een 'afgesloten hoofdstuk' is. De keuze is dan aan jou of je je wil aansluiten bij de april mama's, het 'oude' groepje dus, of toch de maartmama's .....tis maar wat je wilt! Veel geluk met je mannetje!

Ik vind het idd wel heel apart dat er hier zoveel dames vroeg zijn bevallen! Ach, alles heeft zn voor- en nadelen. Het voordeel van overtijd lopen is ook dat je langer verlof hebt :D. En net zoals Rach al zegt: ik denk idd ook maar zo: baby zal het nog wel even nodig hebben daarbinnen...

MamFiona, khoop dat het douchen helpt! En geen plannen om te gaan nachtbraken hoor ;)

Synove, ik herken het ook wel hoor. Ik heb sowieso soms gewoon geen zin om te moeten babbelen dus ik laat 'm soms ook gerust gaan hoor. Meestal wordt er net gebeld als ik boven ben en dan ga ik niet als een gek naar beneden rennen.

Loeka, werkt de chili al? :D
    En over vocht uit je tepels: ik had dat net ook voor het eerst! Grappig he?

Wwjc, fijn dat je je beter voelt! Enneh, de 18e kan nog steeds he? Hopelijk zijn je controles morgen weer goed. Heb je eigenlijk een buddy??

Vruchtje, fijn dat Finn het zo goed doet! Echt genieten dus nu??

Thalina, wat een leuke spam zo ;) Hoe gaat het met je?

Ik heb net nog maar even geshopt, altijd leuk om jezelf een beetje wakker te houden. Wat zal ik blij zijn als ik weer gewoon leuke kleren kan kopen enzo....Of schoenen!

Nu zo lekker naar bed! Trusten meiden en tot morgen.

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ben ik ook weer even.
    Kwam weer kijken of er al dames zijn bevallen maar helaas nog niets. Hoop dat het ineens door gaat zetten bij veel.
    Ik stuur nog even wat overgebleven weeen en bevallingsgedachten jullie kant op!

Wwjc, succes morgen en hoop dat je gewoon weer naar huis mag.

Voor alles dames die het kunnen gebruiken een digi-knuffel en digi-massage.

13. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    He daar allemaal,

Ik heb geen idee maar ik heb het gevoel dat het vannacht niet zoveel wordt! (Qua slapen dan he)
    Rommelt geweldig in mijn buik, iedere keer denk ik ...nu is het toch echt begonnen en dan houd het weer op....pfff. Het voelt wel iets krachtiger als voorheen maarja ook dat wil niets zeggen he.... Ik wil denk ik gewoon te graag en dan voel je van alles!

Nou ik ga dus zo maar naar bed, zal me benieuwen wie ik misschien vannacht tegen kom hier;) Ik hoop niemand en dat ook ik in mijn mandje blijf!
    Ben wel misselijk....nouja ik hou maar op hier heeft niemand wat aan:)

Trusten allemaal!

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    wwjc succes morgen! we horen het wel he?

loeka dat je daar zo blij van kunt worden he, vocht uit je tepels? :) de chili werkt nog niet...ja wel op mn darmen :)

mamafiona niet nachtbraken he? wie weet komen we elkaar nog tegen....

dames, slaap lekker allemaal en tot morgen!

15. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen deze morgen,

Even ego hoor: Ik heb echt geweldig geslapen! Echt heerlijk, dat had ik wel even nodig!
    Wie weet wel een voorteken;) Nou laten we daar maar over ophouden...haha.
    Sinds gister lek ik ook wat uit mijn borsten (doorzichtig kleverig vocht...)

Hoe hebben jullie geslapen? Zie geen posts van vannacht dus wie weet hebben er meer wel aardig geslapen. Ik hoop het inieder geval!

WWJC: Succes vandaag!

Gaan er nog mensen leuke dingen doen vandaag?

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    MamaFiona, dat is idd fijn dat je zo goed geslapen hebt. Dat scheelt meestal al zoveel in hoe je je voelt. Bij jou rommelt het volgens mij het meest 's nachts en 's avonds of niet?

Indy, :) (tja, moet maar chili willen eten. ;) )

MiniUs, wat heb je allemaal geshopt dan?
    En ja ik heb een buddy Sam8, van een ander topic, maar zij leest ook hier mee en zal het zsm laten weten als er wat met mij is. Ik heb haar mobiele nr en houd haar via sms op de hoogte als er wat is.
    Maar ik hoop dat ik gewoon naar huis mag dat ik mijn verjaardag lekker thuis kan vieren. :)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hey dames, zet hem op!! Hhi, herkenbare verhalen hier! Vooral dipdag op uitgerekende datum.. Onze meid kwam 9 dagen over tijd!
    Sam heeft haar lappie altijd aan, dus jullie blijven up to date hoor ;)

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat is mijn buddy dus. =D>
    :)

19. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    goedemorgen ladies,

mamafiona fijn dat je zo lekker hebt geslapen!
    wwjc succes vandaag! ben je trouwens vandaag jarig of morgen?

ik weet niet wat er bij mij aan de hand is, maar met regelmaat heb ik enorme last van mn buik wat doorstraalt naar mn rug en mn 'onderkant'. Zou dit nu last van de chili zijn of toch beginnende weeen? ('t zijn iig niet mn darmen) :(
    ze zeggen altijd zolang je twijfelt, zijn het geen weeen, toch?...maar ik weet het niet...
    hoe voelt in vredesnaam een wee??

20. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    hay hay...ik lees ook nog mee hoor maar ook druk met 2 kids om op alles te reageren!

ik ben 5 dagen overtijd gegaan en op het laatst merkte ik echt wel dat het er aan kwam...de laatste uuren dan he!
    Indy...hoe een wee voelt ...tja moeilijk uitleggen maar je merkt het wel hoor als het een ander soort ongie krampen word!anders ff klokken!succes meid nog fftjes...

de rest die moetten bevallen veel succes en mama's die bevallen zijn proficiat!

ga weer verder ,morgen kraamverzorgster voor het laatst , zal wel wennen zijn met zijn 4tjes....maar wel heerlijk...
    de kraambezoek is hier ook nog niet allemaal geweest!dus word toch nog een drukke week...
    Wessel heeft veel last van krampjes zo zielig....hoop dat het snel over gaat!want soms kan ik er echt ff bij gaan zitten janken zo zielig!

meiden zet hem op en tot snel...

Deel Deze Pagina