dames, kwam even kijken of er al nieuw bevallingsnieuws of bevallings-bezigheidsnieuws is maar helaas. Wel bij een paar dat het toch echt serieuzer wordt. Hoop dat het snel doorzet! Wwjc, fijn dat onderdruk wat gedaald is en je weer naar huis mocht. Wanneer moet je nu weer? Synove, in ieder geval lief bedoeld van man maar dan blijft het toch bij je kriebelen he als je dan nog van alles ziet liggen? Minius, geef die vriend van jou maar even een schop onder zijn kont.: ) Soms zouden die mannen van ons een dag zo'n nepzwangerschapsbuik moeten dragen, dan weten ze pas wat wij door moeten/mogen maken.
Van mijn zoontje ben ik bevallen met 42 weken en 2 dagen, dus het kan nog heeeeeel lang duren maar toen had ik al deze verschijnselen niet dus heb ik een beetje de hoop dat de beebs zich voor de 30ste meld! Maar dat hoeft natuurlijk niet! Sinds gister ook vocht uit mijn borsten....nou dan zou je toch zeggen "hier is al iets aan de hand" Maar helaas... Zal me benieuwen of het vanavond weer erger wordt...spannend. Nog niets van de dames liny en mamacelesje? Spannend hoor! En hoe is het bij jou LOEKA? Ga mijn zoon weer eens op bed leggen, tot strakjes!
Oh, is vocht uit de tepels ook een teken dan ?? Daar had ik van de week in ene last van Et was geen melk ofsow, maar gewoon egt vocht indd..
Nouja of het een teken is weet ik niet.....maar ik had het eerder niet! Ja gewoon doorzichtig vocht wat plakkerig is.... Nou mijn kleine vriendje ligt weer op bed ga nu even mijn paard doen (binnen zetten en eten geven enz)
Ook ik kwam nog even buurten voor bevalling nieuws, maar helaas nog niet. Meiden nog even volhouden jullie geduld wordt straks volop beloond wwjc: fijn joh dat je onderdruk lager is nu! mamafiona: ik hoop voor jou dat je nu eerder gaat bevallen dan die 42 wkn want dat is wel erg lang......... all: hier gaat alles goed met de kleine ook! Genieten volop van ons wereldwondertje. gr vruchtje
INDY, waar ben je? :-k Synove, die misselijkheid is niet fijn. Zorg je wel dat je goed eten binnenkrijgt en vooral genoeg vocht? Hoop dat het morgen over is of dat het voorbode op bevalling is die snel komt. Lief dat je man toch de badkamer heeft schoongemaakt. MamaFiona weer veel gedaan vandaag? MiniUs, juist vandaag had ik er geen vrede mee gehad als ze me in wilden leiden. Zou het ook alleen doen als ik en/of beeb in gevaar zouden zijn! Ik was zo blij dat die onderdruk onder de 100 was en ik was erg ongeduldig om weg te komen. (Vraag maar aan hubbie, die werd gek van me! ) Jouw verhaal is wel herkenbaar... Ondanks dat ik veel pijn heb (oa bekken) en ongemakken, doe ik eigenlijk vaak te veel. Manlief wil dan ook wel eens vergeten dat ik al 40wk zwanger ben. Vanmiddag ook. Hij ging de boodschappen uit de auto halen en ik mocht daarmee niet meehelpen. Maar ik mocht dan van hem de paardebloemen wel uit het gras plukken! LOL bukken is juist idd 1 van de bewegingen waar ik het meest last van heb. Ik kan dan nog beter met boodschappen gaan sjouwen. Nog van het zonnetje genoten? LittleMommy, ligt het misschien aan de dag dat je uitgerekend bent? aangezien MamaFiona dezelfde dag is uitgerekend en dezelfde "klachten" heeft. Ow Leonie, ik moet maandag weer op controle. Vocht uit de tepels kan heel de zwangerschap en heeft helaas niets te maken met een komende bevalling. Ik heb het zelf ook trouwens pas sinds een week of 2. Vruchtje, lekker genieten!
Het is bij mij nu dus echt begonnen. Hele dag weeen gehad maar zette niet door. VK is geweest en had pas 1 cm ontsluiting. Ze heeft me gestript en dit lijkt te hebben geholpen. weeen zijn stuk krachtiger gekomen en komen vaker AUWIE. Om 10 uur komt ze weer langs om te kijken hoe het gaat. Als dan nog niet verder ga ik misschien naar het ziekenhuis... Ga nu ff in bad..... spreek jullie later!!
Loeka zet hem op meid....ooooo spannend, heel veel succes! We houden ZP weer scherp in de gate vanaf nu
hey meiden, ik ben nog niet begonnen ..helaas... #-o had verjaardag, en probeer wat afleiding te zoeken. zag dat loeka begonnen was...succes meis!!!! \/ en hoop dat er nog vele volgen vanavond/vannacht! [-o< zal nog even bijlezen!
Mamacelesje, jammer... Nou, op naar morgen dan maar.... Ik hoop morgen qua bevallen over te slaan. Over 3 uurtjes ben ik jarig! Word ik zelfs 30. Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste mijn eerste kindje zou krijgen... Helaas net niet gehaald. Ach ja... soon... Trusten dames! Ik ga slapen.
Loeka!!!! Succes!! Wwjc, ze waren dus nog niet uitgesproken in het zkh en jij was al weg? Kan het me voorstellen hoor, laat het maar lekker 'normaal' beginnen zolang het nog verantwoord is! Ik heb nog wel eventjes van het zonnetje genoten ja .....al was het maar kort, het doet een mens goed! Gefeliciteerd alvast!! Haha, en voor je 30ste een kind krijgen, het was je bijna gelukt! Mijn vriend dacht ook voor zijn 30ste vader te worden (van Tim was ik 1 april uitgerekend, vriend is 13 april jarig, dus hij achtte de kans groot.......niet dus 14 april bevallen , gna gna....)
Zo, ik ga maar weer eens naar bed, zal me benieuwen hoe het weer vannacht gaat.... Ik hoop dat ik net zo lekker slaap als afgelopen nacht, wie weet! Anders kom ik hier wel weer even kijken of er meer volk is. Vanavond was de beebs echt heeeeeel rustig en mijn buik ook, is dat dan misschien een teken? Echt nog nooit zo rustig geweest, je gaat je dan alweer bijna zorgen maken he of het dan wel goed gaat. T is ook nooit goed Wetrusten allemaal, zal me benieuwen of er morgen weer babynieuws is van 1 van de dames!
Kga zo ook lekker me bedje in, eerst ff heerlijk douchen.. De beeb is zich hier weer flink naar beneden aan et drukken & heb weer wat krampen.. Kmoedig em stiekem aan om nog ff harder door te drukken haha! @Mamafiona: Hoop dat je weer een lekker nachtje rust kan pakken, kon ik je maar wat van mijn vermoeidheid geven, want ik slaap bijna aan 1 stuk door zowat de hele dag @Loeka: Succes, hopelijk vordert de ontsluiting snel & gaat alles goed, dan kan je straks lekker van je beebje gaan genieten..
Goeie morgen allemaal (al zijn dat er niet zo heeeeel veeel meer!) Hier weer heerlijk geslapen, echt heel bijzonder, nu al 2 nachten achter elkaar. De beebs is nog steeds heeeeeel rustig of laten we het zo zeggen vanochtend heb ik um nog niet eens gevoeld, maak me nu toch wel wat zorgen.... Gister was ie ook al zo vreselijk rusrig.... Nouja we gaan even ontbijten en als ik het dan nog niet vertrouw bel ik gewoon even de VK. Bellen kan geen kwaad toch. Hebben jullie dat ook wel eens? @Loeka hoe staat ie meid, zo spannend allemaal! Ben erg benieuwd. En weer geen zichtbare nachtbrakers hier, zal me benieuwen wat de werkelijkheid is, ik hoop wel voor iedereen dat jullie lekker hebben geslapen. tot strakjes maar weer!
Goeiemorgen! Wat lekker dat je weer zo fijn gelapen hebt MamaFiona. Echt doorgeslapen, zelfs zonder te plassen? Als je je zorgen maakt omdat ie zo rustig is zou ik zeker even bellen hoor! Ik herken het op zich niet. Hij is wel vaker heel rustig dat ie s'avonds pas op gang komt, maar dat is al vanaf het begin. Dus als jij twijfelt.....zeker even doen, dan ben je maar even gerustgesteld! Hier ook wel goed geslapen. Wel om 23.30u, om 02.30 u en 5.30 naar de wc (mooi 3 urig schema he? ), maar ik sliep gelijk weer in, dus dat is al heel lekker. En die van 05.30 is ook niet zo erg, want ook zoonlief werd al wakker, dus wakker worden moest ik toch. Verder nog plannen dames? Ik ga zo lekker een ronde lopen met de honden, beetje aanrommelen in huis (stofzuigen ed gaat altijd gewoon door.....) Enn we krijgen vanmiddag nog visite. Ben benieuwd hoe het met Loeka is/gaat! Spannend, we houden het weer in de gaten. Ik ben haar buddy als het goed is, dus als ik wat hoor, dan horen jullie het. Wwjc, hele fijne dag vandaag en gefeliciteerd! En de rest van de dames natuurlijk ook een fijne dag gewenst!
Joepie, ik ben jarig vandaag! En tot nu toe is het droog en het zonnetje gaat net schijnen! Afgelopen jaren regende het steeds op mijn verjaardag... Hopen dat we straks lekker buiten kunnen zitten. Hier ook wel goed geslapen. Het lijkt met perioden te zijn dat ik zo'n erge last van mijn benen heb. Nou ja, is alleen maar fijn, want zo kan ik wat uitrusten voor de bevalling. Vannacht hier nog niets in gang gezet gelukkig. MamaFiona, ik herken dat ook niet zo, want die van mij beweegt 's ochtends bijna nooit, maar idd pas later op de middag of in de avond. (Bij voorkeur wanneer mama haar avondeten eet. ) Maar zou toch vk bellen als je het niet vertrouwd. Jij weet het ritme en het gevoel het beste. En zij zijn er voor. Ben benieuwd of Loeka al bevallen is. En Indy natuurlijk... jammer dat ze geen buddy's hebben. (Voor onze nieuwsgierigheid )
Meiden die bevallen zijn GEFELICITEERD! Ik heb vandaag een beetje weinig tijd. Maar dat is eigenlijk altijd in het weekend
Wendy gefeliciteerd met je verjaardag Loeka zooow spannend, veel succes (als je nog niet bevallen bent) en voor de rest geen gerommel?