April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Nou dames, ik ga zo maar weer eens naar bed! Zijn we weer een dag verder....

Weinig nieuws van de meiden die bezig zijn of rommelen he?

Ja en waar is juud inene gebleven? Toch niet......he.....nou ik hoop het wel hoor voor je;)

WWJC: En was je verjaardag nog gezellig? Je zult nu wel kapot zijn? Hopen dat je vannacht lekker kan slapen... Nog leuke cadeaus gehad?

Mienime: Wat lekker dat het zo goed gaat bij jullie! Lekker genieten zou ik zeggen!

De beebs is vanavond gelukkig wel aardig aanwezig, niet als voorheen maar ook niet zo rustig als gister en vanochtend. De vk zei al dat de ruimte nu toch echt wel op is om wild te bewegen....

Misschien tot vannacht (al hoop ik het niet) en anders tot morgen! trusten!

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nog geen bevallingsnieuws zie ik

3. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen!
    En idd nog steeds geen bevallingsnieuws.....jeetje, wat wordt ons geduld op de proef gesteld!

Lekker geslapen? Hier wel oke, beetje kort (was om 5 uur wakker) maar wel maar 1 keer wakker geweest om te plassen en sliep zo weer verder...

Zo naar de VK, eerst maar eens de vaatwasser leeghalen dan is dat maar vast gebeurt!
    Tot later!

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    @Minius: Heel veel succes bij de VK! Gaan ze nog iets doen of alleen maar controle?

Hier weer bijzonder goed geslapen (wel 4 keer eruit om te plassen maar daarna gewoon weer verder slapen) Heerlijk! Ik mag morgen weer naar de VK......spannend hoor!

Het nieuws gaat hier niet echt vlot meer he...... erg jammer, nouja zodra de dames tijd hebben zullen ze het toch wel melden denk ik? Met hoeveel dames zitten we nu nog te wachten op de beebs? Iemand enig idee?

Gaat er nog iemand iets leuks doen vandaag? Ik ga als het goed is vanmiddag even op kraamvisite, bij iemand van zwangerschapsgym! Voor de rest wat in huis rommelen en misschien nog even buiten zitten.
    Ga nu even lekker douchen.....

Spreek jullie later weer.......
    Even een dikke knuf voor jullie, nog even en dan hebben ook wij de kleine in onze armen hoor. Ik ben tenslotte de 30ste uitgerekend, dus langer als 3 weken kan het iniedergeval niet meer gaan duren. (klinkt trouwens nog wel lang zeg;)

5. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Goedemorgen meiden!
    Hier nog een wachtende :D
    Vannacht redelijk geslapen. Alleen draai me een ongeluk in bed, kan niet meer lekker op 1 zij liggen. En nog steeds last van mn darmen, de stoelgang nog niet helemaal op orde.....
    Net de vaatwasser uitgepakt en ga zo lekker de woonkamer ff schoonmaken. Heb toch niks beters te doen hihi.
    Vanmiddag komt mijn zus nog even koffie drinken, beetje afleiding is wel leuk nu het wachten toch wel langer begint te duren hoor....... Ach wachten kun je t ook niet echt noemen, maar we zijn gewoon zo vreselijk nieuwsgierig naar ons meisje!
    Vriendlief is ook vreselijk ongeduldig, leuk om te merken hoe erg hij ook naar de baby uitkijkt!
    Mini-us succes bij VK! Laat je nog even weten hoe het was?
    Mamafiona veel plezier op kraamvisite!

6. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Gistermiddag cirkelde trouwens een politie-helicopter hier boven de huizen, was wel benieuwd wat dat nou kon zijn.....Het volgende was er aan de hand:
    ------De politie heeft zondag een grote zoekactie gehouden naar een 8-jarig meisje uit V. dat vermist was. Ze is rond 3 uur 's middags ongedeerd gevonden bij een vijver in S.
    Haar ouders hadden haar vermissing aan het einde van de ochtend bij de politie gemeld. Die zette onder meer een helikopter in om het meisje te zoeken. Ze bleek op haar skelter naar S. te zijn gereden en zei dat ze een leuke dag had gehad. Veel bewoners hebben de politie geholpen met de zoekactie.-------
    Het plaatsje S. ligt ongeveer een kilometer of 10 van V. Het meisje heeft dus een flink stuk afgelegd op de skelter! Maar men, wat zullen die ouders geschrokken zijn! Kan me ook niet voorstellen dat ik vroeger zoiets in mijn hoofd zou halen....jullie wel???

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen!

Nog geen bevallingsnieuws sinds vrijdag zie ik. Loeka wel begonnen? Zet em op meid! Of gefeli... als je je kindje al hebt natuurlijk ;)

Hier blijft het gerommel bij gerommel. Iedereen zegt dat dat aangeeft dat het nu echt bijna gaat beginne, maar als het al drie weken zo gaat, durf ik daar niet meer zo in te geloven... Nou ja, tis weer lekker weer, dus we gaan maar gewoon proberen de dag weer door te komen...

Iedereen die ook nog wacht: ik denk aan jullie hoor!

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hallo dames,

Iedere keer als ik achter de computer kruip begint er eentje te jengelen, vandaar dat het even duurde, maar hier toch mijn bevallingsverhaal.

Ik denk dat ik niet mag klagen over de bevalling (desondanks a hell of a job). 14-04 om half 1 ’s nachts begonnen de weeën, om half 6 naar het ziekenhuis en daar had ik al 8/9 cm ontsluiting. Het persen duurde wel erg lang, ik had erg pijnlijke rugweeën. Maar om half 9 ’s ochtends is ze dan toch geboren, nadat eindelijk na een uur ook de placenta kwam en ik wat kleine hechtingen had gekregen waren we om half 1 weer thuis met de nieuwe wereldburger.

Voel me goed, en vandaag mag ik eindelijk met de kleine naar buiten. Kraamhulp is eigenlijk een beetje overbodig, ga haar niet mijn eten en drinken laten verzorgen terwijl ik zelf in de keuken sta. En bovendien hebben we hulp in de huishouding. Maar goed, ze is er ook alleen maar halve dagen en morgen voor het laatst.

Aan alle dames die nog moeten/mogen heel veel succes met wachten (erg vervelend) en met de bevalling. En gefeliciteerd voor de mama's (ik zag even snel dat Brenda iig was bevallen)

9. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Kipkip,
    Wat een snelle bevalling! En het klinkt alsof je erg goed te pas bent! Lekker joh!
    Dus nu mag je lekker naar buiten met de kleine meid? Heerlijk in het zonnetje.
    Ik ben wel een beetje jaloers hoor, ik wil oooooook :D

10. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Goedemorgen dames,

WE HEBBEN EEN ZOON, DUS HIER EEN TROTSE MAMA!!!
    Afgelopen zaterdag OM 14:48 is onze zoon geboren (de chili con carne heeft toch geholpen ;) ). Met maar liefst een gewicht van 8,5 pond!

Vroeg ik 's ochtends nog aan jullie hoe een wee voelde, vlot daarna kwamen ze al om de 5 minuten! Verloskundige gebeld, is meteen gekomen en toen had ik 2 cm ontsluiting. We mochten weer bellen als ze om de 3 minuten kwamen, dat was dus na een half uur al het geval! VK was er dus binnen het uur alweer en toen had ik al 9 cm ontsluiting! Omdat alles zo vreselijk snel ging, kostte het me enorm veel moeite om de weeen op te vangen en wist ik bijna niet meer waar ik het zoeken moest.. Mocht dus al redelijk snel beginnen met persen, maar helaas zwakten de persweeën toen af. Heb 45 min lopen persen zonder echte goede persweeën en toen heeft de VK besloten om naar het ziekenhuis te gaan. In de auto op weg naar het ziekenhuis heb ik de persweeen weg moeten puffen, niet leuk!
    In het ziekenhuis aan het infuus gekomen om de weeen krachtiger te maken en toen na ca 30 minuten gebeurde het onvoorstelbare....onze zoon werd geboren! wat er dan door je heen gaat als je die kleine op de buik krijgt, onvoorstelbaar.....echt dikke tranen van geluk! Voor de zekerheid moesten we een nachtje in het ziekenhuis blijven en gisteren zijn we weer thuisgekomen. Een snelle en heftige bevalling, maar ik mag op zich niet klagen denk ik....

Ik heb snel even proberen bij te lezen, maar kon volgens mij verder geen bevallingsnieuws ontdekken...

Dames, die nog wachten....even een hele dikke knuffel voor jullie, ik denk aan jullie!
    Ik ga zo mijn zoon voeden, dus tot later!

11. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Indy van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
    Ik ga vanavond ook maar aan de chili con carne hahaha :D

12. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    Indy: Gefeliciteerd met je zoon...wat een bevalling!
    Mamafiona: fijn dat je toch nog goed hebt geslapen!
    Jessie: Veel plezier vanmiddag met je zus, wel lekker hé die afleiding! :)
    Juud: ik hoop voor jou dat het snel doorzet, dit is ook niks zo. :(
    Kipkip: klinkt als een fijne bevalling!

Met mij gaat het wel goed, net naar de verloskundige geweest.
    Bloeddruk ietsje omhoog, ijzer is nu wel in orde (en dat zonder die tabletten te slikken :rolleyes: )
    en daarna heeft ze me toch nog gestript! (oh Men...dat is absoluut niet prettig..ieeeelll :evil: :confused: )
    maar ik had al wel 2 cm ontsluiting, \:D/ morgen Ctg om 11:00uur
    en woensdag weer terug naar de VK om dan nog een keer te strippen (hoop niet dat het nodig is) ze zei dat het strippen binnen 24uur effect moet hebben, dus laten we het hopen. [-o<

13. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon Indy!

Gister was eht hier de hele dag rustig in het buikie, tenminste, weinig last van steken of zeurderig gevoel, maar dat was vann8 allemaal weer terug gekomen.. Paar keer wakker geweest ook & het rare was dat ik verschrikkelijk droomde.. Egt de raarste en gekste dingen.. Maar wel heerlijk uit kunnen slapen tot half 10/10 uur :) Nu niet egt meer last van krampen, maar ik merk wel dat ik de afgelopen 2 dagen aardig aan het "lekken" ben..

Woensdag moet ik weer voor controle, is even vragen of ze al iets kan zien of voelen, vorige week wou ze dat nog niet doen namelijk, ben nu togg wel erg benieuwd naar hoe het er een beetje voor staat allemaal..

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Indy, gefeliciteerd met je zoon!

Enne, ik weet wat wij vanavond eten ;)

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik ben vorige week dinsdag gestript, dus... Wil je hoop niet de kop indrukken, maar hoeft dus niet te werken, helaas. Ik hoop morgen ook weer gestript te worden.

PS: vond het helemaal niet zo erg eigenlijk...

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Indy, :baby: Gefeliciteerd met je zoontje! ! ! :baby:
    We dachten al dat je bevallen zou zijn, het was ineens zo stil hier... ;)

Mamacelesje, dus strippen is ook niet fijn? Nou ja, maar hopen dat het helpt dan.. Zal voor je duimen vandaag!

Ben net terug uit het ziekenhuis. Bloeddruk was goed. Onderdruk zelfs maar 70! Moet nu do terug voor gewoon controle. (Dus niet meer half uur lang bloeddruk meten en liggen terwijl mijn zoon feest in mijn buik houdt. ;) )
    Gister wel teveel gedaan, dus heb redelijk wat buikpijn. Denk dat ik vandaag me maar even rustig houdt en alleen tv kijken/lezen en andere dingen waar ik bij kan blijven zitten...

17. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    Wwjc: Lekker rustig aandoen, fijn dat dat je bloeddruk iniedergeval goed was.
    En ook voor jou, maar hard hopen dat de klein snel komt! [-o<
    Juud: ik weet dat het niks HOEFT te doen, maar de VK zei dat als het strippen wat ZOU doen is het binnen 24 uur. blij dat jij er geen last van had :thumup:

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gefeliciteerd Indy!!!!

@mamacelesje, ja kan ook heftige voorweeen terweeg brengen helaas, ik had 4 cm en kreeg echt flinke voorweeen maar helaas niet het echte werk ik ga duimen voor je dat het bij je gaat werken...! Ja bij de een is het gevoeliger dan de ander, de een kan zich beter ontspannen of ligt de BM mond net iets fijner ervoor, ik heb het geeneens echt gemerkt hihi maar alles lag supergoed ervoor zei ze dus dat scheelt wel enorm! Nou meid ik zeg het niet vaak maar "krijg jij eens effe lekker weeen" hihihih

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    De eerste keer dat ik gestript werd (bij eerste zws) kwam het effect van strippen ook pas na meer dan 24 uur... Vind het gewoon altijd jammer dat mensen zulke uitspraken meekrijgen, want je gaat hopen op iets dat misschien anders uitpakt.

Maar hoop natuurlijk van harte dat jij wel binnen 24 uur effect hebt. Dat zou het mooiste zijn! :D

20. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Indy: Gefeliciteerd met je ZOON! Hoera!!!!!!!!!! Eindelijk nieuws....

Ga weer even lekker in het zonnetje zitten...zooooo lekker!

WWJC: Mooie bloeddruk en dat na zo'n dag als gister! Nouja als het maar leuk was!

En weten jullie wat ik vanavond ga eten???.....haha We kunnen wel 1 heeeeele grote pan gaan maken!

Deel Deze Pagina