Indy, gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu is het wachten op nieuws van Loeka, ben benieuwd. Of misschie kruipt er nog wel snel iemand voor?!! Wwjc, fijn dat onderdruk nu ineens zo goed is. Zal ook lekker zijn om donderdag een gewone controle te hebben! Juud, wanneer zet het bij jou toch eens door. Kan me voorstellen dat je er beetje moedeloos van wordt en het niet meer geloofd als iemand zegt dat het nu bijna gaat beginnen. Je bent ok al zo lang aan het rommelen. Maar opeens gaat het toch doorzetten, dat kan niet anders. Hoop dat dat snel gaat gebeuren! Mamacelesje, hoop dat het strippen bij je effect heeft. Je bent ook een kanjer hoor, loopt al zo lang door. jessie, wat een verhaal van dat meisje zeg! Erg schrikken voor haar ouders!
@MamaFiona: Een chili bijeenkomst, Het lijkt me alleen niet zo prettig voor de mensen die bij de bevalling zijn
Hmmm dacht ik vorige keer ook met mijn tomaat met ei en ui... Vervolgens hele dag alleen rommelende darmen gehad, een hoop lucht, maar geen leeg lichaam. Zo'n verjaardag is trouwens wel handig. Heb meteen het restant van mijn tonic kunnen slijten.... Bah, wat is dat spul vies. Iemand vroeg trouwens wat ik cadeau had gekregen voor mijn verjaardag... Van degene van wie ik wat kreeg, alleen geld. Van de anderen hebben we nl wat duurs gehad voor de baby (en dus meteen ook voor mijn verjaardag), dus ik kreeg niets. Ow en van mijn broer/schoonzus kreeg ik een bon van de M&S voor na de bevalling. (Aangezien ik maar 4 kilo aangekomen ben, denk ik dat ik straks minder weeg en wat nieuwe kleding nodig heb. ) (Even nieuwe banner gepakt hier kan ik tenminste zien hoe lang ik zwanger (lees: overtijd)ben.)
indy gefeliciteerd met je zoon....geniet er lekker van!! hahah ik had een half uur voor men vliezen braken nog een groot friet speciaal en frikandel speciaal op , dus je weet wel hoe erg dat was tijdens de bevalling!stonk een uur in de wind naar de uien en op het laatst voor men persdrang heb ik in het ZH heel de tafel onder gesch**ten..hahahahaha...maar om 23:42 mocht ik gaan persen en om 23:45 was ie er!dus dat chili con carne verhaal was hier ook alleen met uien..hahahahahah hier verder goed!Wessel doet het goed lekker tevreden mannetje, alleen mama heeft nog steeds last van na weeen ...snap er niks van, duurt dat zo lang Wessel is net een week oud dus dat zou nou toch wel minder moeten zijn!stuwing is zo goed als over dus dat is wel fijn!!! nog meer dames bezig op het moment....anders succes jullie kenne het...!
Hallo meiden, Wat een prachtige maar ook heftige bevallingsverhalen zeg. Heb weer een rot nacht achter de rug. Pijn in mijn doos en doorlopend misselijk geweest. Je weet op een gegeven moment niet meer of je nu moet liggen, zitten of staan. Vanochtend zakte het weer en ik zit weer in de tuin (beetje schuin achterover). De diarree is weer gestopt, maar ik ben nog wel met vlagen erg misselijk en een constante pijn in mijn onderrug. Wist niet dat dat voortekenen waren....Maar, beepje vindt het nog lekker zo en maakt volgens mij niet echt aanstalten.....maar ja, wie weet. Als ik de verhalen zo lees, kan het toch van het ene op het andere moment gebeuren. Een ding hoop ik wel hoor: dat ik niet de boel onderschijt en kots in het Sophia Kinderziekenhuis als ik daar lig op de verloskamer. Schaam me al dood bij het idee alleen al.....
@ indy : gefeliciteerd met je zoontje !!! @ al de rest: veel succes nog de laatste loodjes !! hoop voor jullie dat je kleintje snel komt
dames ik heb ook de dag voordat ik ging bevallen chillie con carne op!!!! moest er heel erg aan denken toen we naar het ziekenhuis reden...hihih....dus misschien helpt het indy gefeliciteerd!!!
Nou, vooruit dan, als Juud en MamaFiona morgen bevallen dan ga ik morgen/overmorgen chili con carne maken. 8-[
Hihi wat een lekkere onsmakelijke verhalen hiero over schijten en kotsen Moet er stiekem wel om lachen. Ben ook nog steeds aan de dunne.....maakt niet uit of ik nou droge beschuiten eet en thee drink of "gewoon" eet ik kom er niet vanaf..... Maak me wel beetje zorgen of dat niet slecht is voor baby? Krijgt ie dan wel genoeg voedingsstoffen binnen??
Ik heb er gelukkig (nog) geen last van.... Ik weet niet of het kwaad kan. Een paar daagjes zal niet erg zijn, maar als het langer duurt.... En ik zou toch zorgen voor iig genoeg vocht. Heb nieuwe buikfoto geplaatst. Hij is wel een beetje wazig, maar de mooiste van de serie. (De lelijke strepen zijn er bedekt.)
chili con carne (wat je allemaal niet over moet hebben voor een bevalling haha) maar goed het is het proberen waard, pech voor de VK e.d. je kan een bordje voor haar bewaren heeft ze geur/smaak vast te pakken @wwjc ik vind het een superbuik, mooie foto hoor! oja even een aanmoediging voor jullie GO APRIL BABES! Ik wil snel meer vriendjes en vriendinnetjes!
Nieuwe foto's in album! Iedereen die afgelopen tijd bevallen is: Hartelijk Gefeliciteerd! En natuurlijk heel veel sterkte met de laatste loodjes voor iedereen die nog moet bevallen.[attachment=0:2qeg9h9b]afbeelding Jesse.jpg[/attachment:2qeg9h9b]
OJA ALS je trouwens kleertjes besteld via rainbowbabies (bedrukt of niet) die vallen GROOT uit, dus broekje is maatje 44 (valt als 50) shirtjes vallen ook wel groter maar niet zo groot dit is 50/56 en moet ik alleen een beetje omslaan.. just in case je ook wat bedrukt wilt hebben na de geboorte kan je er rekening mee houden.. Ik heb trouwens ook zo'n leuk kraamkadootje gehad van een collega bedrijf van ons. Een rood joggingspakje met hierop "little devil" en dan op de cappuchon van de trui; 2 hoorntjes... ja niet voor iedereen geschikt natuurlijk maar in ons geval zeer grappig, ze hebben duidelijke kennis van mijn kids Ik ben bezig met dingetjes voor het kraamfeest, een vriendin van mij maakt van die hele speciale geboortetaarten (en andere taarten natuurlijk) met marsepein e.d. helemaal op maat gemaakt, ik zit te denken aan hello kitty omdat ons geboortebord dat thema ook heeft en wij heel cute vinden.. wie kan de hello kitty sectie weerstaan bij de H&M? haha wel een heel geregel hoor en dan nog niet weten of mensen komen ja of nee want de helft belt gewoon niet grrrrr.. Ik had nog wel kraamvisite gehad he ONDANKS ons kraamfeest, juist degene waardoor mijn gedachte over kraamvisite ons heeft doen leiden tot een kraamfeest natuurlijk anderhalf uur te laat waardoor alles gehaast moest en bijna het eten, badtijd allemaal in de war liep..Wat ik wel lief vind meeste mensen nemen ook wat voor Dean neem dat vind ik erg lief!
Hij kijkt inderdaad heel wijs uit zijn ogen! Leuk! Imd, dacht al dat die kleertjes daar vandaan kwamen. (De regenboog op het labeltje gaf het weg. ) Bedankt voor de tip!