April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, mooie buik en mooie foto ervan genomen!

2. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Haha geweldig, chiliverhalen!!
    Eerlijk gezegd, heb ik et nog nooit gegeten :oops: alleen ervan gehoord..
    Indd als de rest na vandaag of morgen bevalt, ga ik et ook maar eens proberen haha!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heb toch lasagne gehaald, want moet eerst overleggen hier thuis of meneer wel chili lust... Zitten wél uien in, maar die eet ik eigenlijk wel vaker, dus dat alleen kan het toch niet zijn denk ik..

MamaFiona: als jij doorzet met je chili, geef je dan wel effe snel het resultaat door?

Diarree geen punt voor kleine. Je kan ook zware buikgriep hebben in eerste trimester, maar dat geeft niet zoveel hoor.

Ik voel met synove mee, want heb hier elke dag hetzelfde liedje. We blijven wachten... Vanmiddag weer halve liter bitter lemon op. Je probeert eens wat...

Succes dames, enne, voor de mama's: wat een scheetjes zeg!

4. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Bevallingstip i.p.v. chili con carne; ik kan me herinneren dat WWJC ooit schreef dat een paar vriendinnen van haar waren bevallen na het eten van een BigMac de avond voordat..... En nu 3x raden wat ik woensdagavond had gegeten, de dag voordat mijn babyboy werd geboren :D . Juist, een BIGMAC!!! Dus i.p.v. chili zou een BigMac ook een idee kunnen zijn?

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Je meent het niet. Nu al nummer zoveel mét Big Mac? Moet toch echt eens een auto zien te regelen...

6. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Ik zou toch liever voor de big mac gaan dan........mmm..... of gewoon allebij dan weet je zeker dat het kermis wordt in je buik...hahaha

7. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hahahaha meiden, ik lig hier helemaal dubbel om jullie verhalen over de chili :D

mijn voordeel was dat mn darmen mooi leeg waren voordat de bevalling begon en er ook geen sprake meer was van een uur in de wind stinken ;)
    en geloof me....ik was vantevoren zooooo bang dat ik ontlasting zou verliezen tijdens de bevalling (leek me zoooo genant), maar als je daar ligt te persen wil je echt maar één ding: die kleine eruit! Wat mij trouwens heel erg geholpen heeft is dat ze een spiegel ervoor hebben gehouden toen het hoofdje zichtbaar werd! Vriendlief stond versteld van de oerkracht die toen bij mij naar boven kwam om de kleine er uit te persen :)
    mijn hoofd was net zo paars als het hoofd van onze zoon :D

lieve dames, wat jullie allemaal ook gaan eten....ik hoop dat het helpt en dat het niet meer te lang voor jullie duurt!!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik krijg wel trek in de mac van jullie verhalen :p JAMMIE!!

Ik kon trouwens gewoon zelf het hoofdje zien bij het persen geen spiegel nodig, ik heb ze ook deze keer zelf aangepakt ze moesten me wel even aan herrineren want ik dacht dat ik nog 3 kwartier moest maar was deze keer maar 3 persweeen ofzo haha dus was helemaal nog niet bezig met het "opvangen" ik dacht KOM OP GAAN WE EVEN WERKEN en 2-3 persjes lag ze er al uit.

We hebben nu een geintje hier; als ze maar 6 pond had gewogen had die kamer nu een deuk in de deur gehad zo hard had ze eruit gelanceerd :p ik heb trouwens nooit aan ontlasting gedacht veel te druk voor (al je gene verdwijnt wel redelijk als je het zo benauwd hebt van de persweeen, GROOT VOORDEEL)

Ik straal wel even jullie in voor vannacht :)

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Indy: gefeliciteerd met jullie zoontje!

wwjc: mooie buik hoor ;)

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Indy gefeliciteerd met jullie zoontje :D had echt verwacht dat jullie een meisje zouden krijgen, leuk hoor :)
    Geniet ervan!

Nou dames....eetsmakelijk :) chinees en shoarma schijnen ook zulk effect te hebben :p

11. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Whaha het lijkt hier wel een (vr)eetforum ipv een bevallingsforum :D
    Had vanmiddag een lekkere pan met spaghetti gemaakt maar na 1 hap voelde ik mijn maag en darmen alweer protesteren :S Dat werden dus maar weer 2 droge beschuiten.....
    Heerlijk weertje he dames, lekker genieten!!!!
    Heb vandaag de woonkamer eens lekker schoongemaakt, wel de hele dag over gedaan maar het resultaat mag er zijn hihi.
    Verder nog weeerige dames hiero????

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Helaas niet, maar ja, heb dan ook mie op ipv Chili, Mac of ander "opwekkend" voedsel. ;)
    Dat van die Big Mac was van een vriendin/oude buurvrouw van mij. Zij had 3 vriendinnen die na een Big Mac bevallen zijn.. 1 zelfs 2x. :)

Ben trouwens die buikpijn ondertussen wel beu... Kind moet er echt uit. Ongeacht of ie nu wel of niet groot is; hij doet me gewoon pijn. :( Heb ook al hele dag ongi-pijn. :(
    En hij is zo ontzettend beweeglijk, lijkt wel of hij de hele dag bezig is...
    Nou ja, morgen dan maar? Dan is het een stiertje ipv een ram. :)

13. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Yes, wwjc, we krijgen dan een leuk stiertje! Ik zei het vanmorgen nog tegen mijn vriend, haha, want anders zouden we 3 rammen in huis hebben. Nu een fijn en stabiel stiertje ertussen!
    Ik hoop voor jou echt dat ie snel komt, ik kan me voorstellen dat je de pijn wel beu bent!

Indy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!! Heb ik de naam gemist, of hou je 'm secret?

Jessie, wat lastig dat je nog zo'n last van je darmen hebt! Beeb komt niet snel wat te kort hoor. Die pakt alles wel bij je weg wat ie nodig heeft.....zegt men...

Verder lees ik veel over vreterijen. Lekker zo'n Big Mac! Chili moet ik maar even niet aan denken ;)

Ik moest vanmorgen naar de VK, alles nog dik in orde.
    Iemand vroeg nog of ze wat gingen doen(mamafiona geloof ik). Nee hoor, alleen controle, ze gaan hier pas echt actie ondernemen als er reden voor is en die is er niet. Ze (en wij) gaan er sowieso vanuit dat ik overtijd ga. Ik zou nu niet eens gestript o.i.d willen worden. Laat eerst de natuur zijn werk maar eens doen en zolang het allemaal nog goed gaat zo.....

Nog steeds geen nieuws van Loeka he?
    Ik heb haar nummer, zal ik anders een sms'en?

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, graag. 3 dagen geen bericht wordt je wel een beetje zenuwachtig van. Hoop dat alles goed met haar is.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Minius, sms haar maar snel. Ik ben heel benieuwd!

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb een smsje gestuurd....ben benieuwd....

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    We wachten af.........
    wacht.......wacht......wacht.......

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha. Zo snel had nu ook weer niet gehoeven. Misschien slaapt ze al wel... Maar hoop dan wel morgen wat te horen.

MiniUs, kan me helemaal voorstellen dat je voorlopig niets hoeft. Laat maar lekker vanzelf komen! Fijn dat alles goed is. Hier ook. Moeder krakkemikkig, maar met de kleine is steeds alles goed. :)
    Hihi en 3 rammen? Jeej! :) Ik ben zelf ook een ram, maar vind zelf niet dat ik de eigenschappen van een ram heb. Ben zelf ook meer een stier.

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En weer een kindje erbij! Gefeliciteerd!! (tja, hou het stiekem allemaal nog wel in de gaten..;))
    Succes met wachten dames, hoop dat jullie gauw aan de beurt zijn.. Duurt wel erg lang nu...

20. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie avond allen,

@Minius: Heerlijk dat alles goed was! Zal me benieuwen hoe het met Loeka is...... Al iets gehoord op je sms?...o...ik zie dat je hem pas net hebt verstuurd, dan zal het nog wel even duren.

Hier rommelt het er weer lekker op los....pffff.....bytheway toch maar nassi gegeten vanavond!

Deel Deze Pagina