Thanks Danielle Gaat het goed met jouw Timmieboy? Ik hoop snel wat te horen van Loeka, ben wel erg benieuwd hoor..... En wwjc: jij zat ook net op het randje van ram naar stier, dus wie weet ben je daarom meer een stiertje Ik vind 2 rammen nu meer dan genoeg haha
Oh rommel je weer lekker? Harde buiken enzo? Wie weet doet de nasi ook wat leuks Maar bij jou gaan ze er denk ik ook vanuit datt je overtijd gaat? Van je zoontje ben je ook te laat bevallen, of verbeeld ik me dat? Hoe is het met het ventje? Ik ga naar bed, zien wat de nacht ons brengt..... Tot morgen dames, ik wens jullie een goed nachtrust, óf een bevalling toe Of liever zelfs allebei....
Hier is het ook weer flink aan het rommelen, heb sinds een uurtje of 2 om de 5 a 10 minuten harde buiken! Ik wist eerst dus niet egt het verschil tussen een harde buik of dat de beeb zich draaide, nu zat ik dus net op visite bij me moeder & die zag me hele buik steeds vervormen en ging dus ff voelen.. waarop ik zei: jah, hij is lekker aan het draaien.. toen zegt ze: nou meid, je hebt gewoon een harde buik hoor Nu heb ik het ff een beetje in de gaten gehouden & ze komen togg wel aardig om de 5 a 10 minuten.. Voor de rest niet pijnlijk nog of iets, maar wel een samentrekkend/strak gevoel.. Had ook net toen ik moest lachen om iets wat mijn moeders vriend vertelde, voelde ik mezelf gewoon lekken.. Dus kging naar de wc, zat er een hele natte plek in me slip met aardig wat afscheiding.. Voel ook de hele tijd een borrelend gevoel van onder & heb het gevoel alsof de beeb al half in me doos hangt & zichzelf eruit wilt duwen Kga zo ff lekker douchen & dan op bed.. En dan maar afw88 wat er verder gebeurd
MiniUs, Ben jij een echte ram dan? (Zo ja, hoe uit zich dat?) Ik ga ook naar bedje toe. Als ik slaap heb ik in ieder geval geen buikpijn. LittleMommy, spannend! Ik heb dat ook dat ik dat vervormen zie en ga er vanuit dat dat beeb is die draait met zijn kont. Misschien bij mij ook harde buiken dus... Maar ja, niet met regelmaat helaas. Bij jou wel... afwachten.... hoop op goed nieuws morgen dan.
Indy, gefeliciteerd met je zoontje Loeka; je laat ons nogal in spanning wachten zeg. Ik hoop zo voor je dat je bevallen bent en dat alles goed is. @ de rest; veel succes met wachten. Ik krijg de dagen nog maar moeilijk om merk ik, alles is klaar en schoon... 's avonds wel steeds harde buiken die matig pijnlijk zijn maar verder niks. Maar het is ook nog niet mijn beurt dus mag ik nog niet klagen. Maar ik zou het niet erg vinden om te bevallen intussen groetjes Brenda
Ja, met Tim gaat het heel erg goed! Met mij vandaag wat minder, ben moe, heb weer last van mijn bekken, en enorm pijn aan mijn borsten... Maar verder gaat het wel goed... Gewoon ff een Off-day vandaag... Moet kunnen hé! Bedankt voor je belangstelling!
danielle, ik vind het toch jammer dat je niet mee schrijft bij het april-mama's 2009 topic. Blijf je toch beetje in de gaten houden via het maart 2009 topic, wil graag weten hoe het met je gaat. Edit: bedoel er verder niks mee, iedereen moet zelf weten waar zij mee schrijft en of zij nog wel ergens schrijft maar wilde je dit toch even laten weten.
Goeiemorgen!! Heb wel zo gigantisch k*t geslapen! De harde buiken trokken niet egt weg bij het liggen, werd er een paar keer wakker van.. Vriendlief is net met tegen zin naar zijn werk gegaan (ochtenddienst) maar toen de wekker ging, had ik weer een harde buik.. Nu in dat half uurtje van dat de wekker is gegaan, zijn ze ook weer 3/4 keer terug gekomen.. Gister avond was het nog niet egt pijnlijk, maar begin nu togg wel een aardig zeurderig gevoel in me buik te krijgen & heb aardig last van me onderrug/bekken ineens.. Gister avond had ik wel pijnlijke liezen, alsof ik giga spierpijn had ofsow Ga zo nog ff proberen wat te slapen.. Als het blijft aanhouden ga ik togg maar even de VK bellen.. Het gekke is, dat ik gister met een goede schoonmaak ben begonnen (alweer) & me gevoel zei dat ik et voor het einde van deze dag af moest hebben.. Ook zouden we deze week de box ophalen, maar ook met dat zei mn gevoel dat we hem gister of vandaag togg wel uiterlijk op moesten gaan halen, dus dat gaan we vanmiddag doen & ga, als het me lukt, vandaag de laatste dingetjes doen wat opruimen/schoonmaken betreft.. Misschien togg een teken ?? Vriendlief is ook aardig "bezorgd", hij zei het gister avond nog: Misschien zit et er togg aan te komen, want je bent aardig aan het puffen & kreunen en ik zag er een beetje anders uit in me gezicht zei die, beetje bleekjes enzo (d8 bij mezelf: zeg maar gewoon dat ik eruit zie als een wrak, want zo voelde ik me op dat moment ook wel even met die harde buiken steeds ) Maar togg lief dat ie et zo subtiel bracht haha! Nouw, ik ga ff een broodje maken, want ben ook een beetje misselijk & heb egt een leeg gevoel in me maag, dus misschien trekt de misselijkheid weg als ik fftjes heb gegeten & dan daarna duik ik weer ff lekker me bedje in.. Hoe staat et bij de rest van de dames, is er al wat aan de gang ??
Dank je wel, dat is lief! Vind het ook gewoon vervelend voor de meiden hier om over kleine Tim te praten... Ze verlangen zo naar hun kleintje, en denk ook eerlijk gezegd dat mijn verhalen niet echt boeien... Verder lijkt het er bij mij op dat ik alweer ongesteld word?? Kan dat alweer zo snel? Jee mijn borsten doen me toch pijn, en hen een zeurderig gevoel in mijn buik?
@Minius: En al nieuws van Loeka? Klopt ik was van ons zoontje bevallen met 42 weken en 2 dagen, maar ik hoop dat nu niet weer mee te maken hoor! Dat is zoooooo lang "wachten" dan...ppffff Het gaat op dit moment wel aardig met hem, we mogen niet klagen, vandaag is ie weer naar het ODC (dagcentrum voor gehandicapten kindjes) Dus heb ik even de dag voor mijzelf, heerlijk! Hoe is het nu bij jou? Rommelt het wat of nog rustig? Hier wel aardig rustig....ook wel aardig geslapen maar moest er wel 4 keer uit om te plassen maar sliep daarna weer gewoon verder. Vanmiddag naar de VK!
Fijn dat het met Tim goed gaat Danielle, en ja een offday voor jezelf zal er ongetwijfeld bijhoren. Moet je eens kijken wat er veranderd is in je leven nu! En ik snap best dat je mee wil praten met anderen die al mama zijn hoor. Maar de rest van hier zit ook al in het bevallen mama april topic. Jouw Tim is natuurlijk van Maart, maar ik denk dat Leonie bedoeld dat het jammer is dat je daar niet met de april mama's meekletst...... De bevallen april mama's dus. Bizar trouwens dat jouw Tim ook alweer 3 wkn is, wat lijkt het snel te gaan!! Nog geen nieuws van Loeka helaas! Wwjc: ik ben geen ram (ik ben boogschutter) maar vriendlief en onze Tim wel (van 13 en 14 april). Ik heb laatst nog een eigenschappen lijst van een ram gelezen en vooral Tim herkende ik er zooo in! Dat onbesuisde (of lomp ), enthousiaste, veel dingen tegelijk willen, ongeduldig, een echte doener, eerst doen dan denken etc etc. Nu lopen de verschillende ram beschrijvingen nog wel uiteen, maargoed..... Volgens die beschrijving is een stier wat gelijkmatiger en rustiger en dat lijkt me wel wat Nou ja, het blijft altijd een eigen persoontje LittleMommy: ben benieuwd of er wat doorzet. Hou je ons op de hoogte. Nog meer spanning hier kunnen we niet aan..... Over hier: behoorlijk rot geslapen, wel maar 1 keer hoeven plassen, maar toen weer lang wakker gelegen. Ik heb Tim net naar de peuterspeelzaal gebracht (hij ging voor de 2e kee....aaaaahhh.....mn hommeltje...) dus heb de handen wel even lekker vrij. Vanmiddag gaat hij naar oma dus lekker rustig voor mij. Alhoewel ik het ook wel heel raar vind om thuis te zijn en geen kleine Tim rond te hebben lopen. Enerzijds: heeeerlijk, anderzijds mis je wat. Soft he? Tot later meiden! Ik ga de badkamer doen en de bovenverdieping.
WWJC: Hoe is het met de buikpijn, gaat het wat? En nog aardig kunnen slapen vannacht? Ik hoop het wel voor je....... En bij jou nu al rommelnieuws of ook nog rustig? Brenda: Kan me voorstellen dat de kleine wel geboren mag worden, hier het zelfde! Net wat je zegt...het is misschien onze tijd nog niet maar het zou wel leuk zijn natuurlijk Littlemommy: Je was er weer vroeg bij vanochtend zie ik Hoe staat het nu met de buik? Houd het nog steeds aan? Spannend weer hoor........ En ga je de VK nog bellen of is het nog niet nodig? We zullen je vandaag weer op de voet volgen hoor....haha Heb je trouwens een buddy? Voor als je gaat bevallen of bent bevallen dat we het op het forum kunnen lezen ( stel dat je een uur na de bevaling nog niet capabel genoeg zou zijn om het hier te melden??? En wij allemaal hier met smart zitten te wachten?...haha) Juud: Hoe is het bij jou vanochtend? Nog nieuws
Succes bij de Vk!! Hier geen gerommel hoor! Er is niks wat erop wijst dat ik oooooit ga bevallen haha. Behalve de dikke buik Maar bij Tim had ik ook niks aan voortekenen en ging ik net voor de geplande inleiding bevallen, gelukkig. 42+2 is behoorlijk lang zeg! Ingeleid toen? Ik zou met 42+1 ingeleid worden, maar beviel nog net met 41+6. Duurt lang dan he? Lekker dat je aardig geslapen hebt! En ook lekker om even een dagje voor jezelf te hebben. Ik kan me voorstellen dat je dat af en toe ook wel even nodig hebt. Hoe oud is je zoontje nu?
Little Mommy is gewoon aan het bevallen! Hier blijft het bij het gevoel dat zij over gisteravodn beschreef, alleen bij mij zakt dat dus iedere nacht weer af, om gedurende de dag weer op te komen... Ik ga zo naar de VK en zal wel eens aanhoren of de 1,5-2 cm ontsluiting na een week al wat zijn gevorderd. Misschien nog een keer strippen? Ik kijk vanmiddag weer mee en houd jullie ook op de hoogte van mij. Knuff en succes voor iedereen!
Succes vanmiddag Juud. Wie weet helpt nog een keer strippen? Ben trouwens ook benieuwd of het wat bij mamacelesje gedaan heeft......straks moest ze aan de ctg toch?
ow zo spannend...wie zal de volgende zijn!?!? Minius och dat heb ik ook altijd als de kinderen een dagje weg zijn, wat mis je ze dan, maar beetje rust is ook wel lekker, maar toch...moedergevoelens hè Meiden die naar de vk of andere afspraken hebben, succes! Ik hoop dat het een troost is voor sommigen, maar ik heb ook 0,0 gerommel gehad, het begon zomaar ineens en ben met 40+2 bevallen... lijkt alweer een eeuwigheid geleden joh gaat echt zo snel!
Ik lees hier ook nog wel mee, maar post bij de april2009 mama's.....Maar denk nog wel aan jullie hoor! Hoop dat al het gerommel eens doorzet zeg! Niks aan dat wachten..... Danielle: Ik vind het ook jammer, in het aprilmama2009 topic zijn nog meer maart mamas, waaronder ik zelf! Bedoel het niet stom hoor, zie het maar als een compliment dat iedereen je graag terug wil! (volgens mij schrijven er nog een aantal mamas bij maart2009 mee) Wat vervelend dat je borsten zoveel pijn doen, hoe gaat het verder met je? Beetje gewend?
@Juud: Ben nog niet aan het bevallen hoor haha Hoop dat je ontsluiting al wat meer gevorderd is, zou wel fijn zijn als er een beetje vort in komt.. Lijkt me egt heel raar en vervelend tegelijk, wetend dat je rondloopt met ontsluiting, maar dat er nog niks doorzet.. Succes vanmiddag, gaan ze nog wat bijzonders doen of alleen maar een kijkje nemen ?? @MamaFiona: Was er indd vroeg bij, maar kzie nu net dat het forum met de tijd ook nog een uurtje achterloopt Want kzie mijn geposte bericht om 4.04, maar kweet togg egt wel cker dat het 5.04 (alsnog vroeg ) Maar heb nog geen buddy hier eigenlijk, maar ik ben wel een beetje een internet freak eigenlijk, ik denk zodra ik bevallen ben & weer thuis in bed lig, dat ik zo snel mogelijk de laptop op me schoot heb zitten, om veel het blijde nieuws te vertellen haha! Kben zelfs zo een type, die gewoon hijgend en puffend met gebroken vliezen (bij wijze van spreke) nog achter de PC of Laptop zou springen haha.. Succes vanmiddag bij de VK trouwens, gewoon een controle afspraak of gaat er nog wat gebeuren ?? Maar et is hier alweer een beetje rustig.. Kheb nog wel heerlijk aan aantal uurtjes kunnen slapen na mn laatste bericht.. Heb nog wel steeds een zeurderige gevoell & kreeg vanmorgen toen ik weer wou gaan slapen aardig wat steken erbij.. De harde buiken zijn wel afgezakt.. ze komen nu iets minder achter elkaar, maar ze zijn nog steeds niet verdwenen & zijn ook niet meer zo pijnlijk als vann8/vanmorgen.. Dus dat word weer afw88 vandaag, heb wel even de VK gebeld, maar die zei ook al, dat als het aan blijft houden om de paar minuuten & het egt pijnlijk begint te worden, dan moest ik maar weer terug bellen.. Heb zo wie zo morgen weer een controle afspraak bij mn VK, dus dan gaan ze, nu ik gebeld heb, vast en cker wel kijken (als er vandaag/vann8 niks gebeurt) of er al wat gaande is denk ik.. Nog steeds geen nieuws van Loeka ?? Die is denk ik ondertussen wel bevallen hoor..