goedemorgen dames, Juud; veel succes bij de Vk. Hopelijk kan ze nog een keer strippen en zet het dan wel goed door. @minius; hier hetzelfde, heerlijk als ze een middag bij oma is maar wat mis is haar dan erg. @Littlemommy; ben benieuwd of je nu lekker ligt te slapen of dat je aan het bevallen bent. Gisteravond had ik dan eindelijk pijnlijke harde buiken die toch echt op weeen leken om de 10 minuten. Maar na 2 uur zakten ze weer weg . Had toch even de hoop dat het door zou zetten.
(Goede)morgen! Volgens mij ga ik vandaag mijn dag niet hebben. De buikpijn van gister is maar ten dele weg en heb erg brak geslapen oa door weer die restless legs. Vanmorgen toen hubbie ging werken nog geprobeerd te slapen, maar dat is mislukt. En nu heb ik ook weer hoofdpijn. Ik hoop niet dat mijn vliezen gaan breken voor 16u, want was al bijna vergeten dat ze hier met riolering bezig zijn en we van 9-16 geen/vies water hebben. Maar heb vandaag ook geen zin om bij mijn moeder thuis of iemand anders te gaan zitten. Liefst wilde ik dat ik even naar de V&D kon. Wil er 2 nachtponnen halen met korte mouwen van Pooh en een horloge van Esprit (voor mijn verjaardagsgeld). Alleen met die buikpijn is dat niet echt haalbaar. Kan de auto niet dichtbij zetten en dan moet ik best een stuk lopen. En via de site bestellen had ik nog wel willen doen, maar hebben ze mijn maat niet meer. Pffff. Sorry voor mijn klaagstukje. Hoop dat het in de loop van de dag beter wordt. Brenda, rond die periode was ik ook helemaal klaar en wist/had ook niets meer te doen. Hoop voor je dat je toch snel mag bevallen. Ik gun niemand dat lange wachten.... Danielle, tuurlijk mag je een offday hebben! Heel logisch en gelukkig gaan die dagen ook weer over. LittleMommy, bij jou dus ook zo'n k..nacht. Heb je nog kunnen slapen? Vk nog gebeld? Ik hoop het voor je dat je nog even hebt kunnen slapen. En wie weet is je voorgevoel wel juist. Dan moet iemand anders die box maar even ophalen. Edit: Lees net je bericht.. Afwachten maar weer dan....... MiniUs, ik vind het altijd leuk om te horen of mensen wel of niet de eigenschappen van hun dierenriemteken hebben. En zo ja, welke. Ik denk bij een ram aan doortastend, ondernemend, koppig, leidinggevend enzo. En daar zie ik toch niet zoveel terug van mezelf idd. Maar wat je zegt, iedere persoon is weer anders. (Gelukkig) Kan me voorstellen dat het trouwens dubbel voelt. Hihi, heb ik hier soms met mijn man. Van de ene kant lekker rustig, van de andere kant mis ik hem dan wel. MamaFiona, buiten die buikpijn dus geen rommelnieuws. Maar volgens mij zijn het ook geen weeën, want doet vooral zeer als ik opsta. Of op een harde stoel ofzo ga zitten. En in mijn buik beweegt ook van alles, maar ik ga er nog steeds vanuit dat dat mijn kleine druktemaker is.
*inbraak* Wwjc je hoeft mij echt niet na te doen hoor, ga nou maar 'lekker' bevallen !!! De overige dames: zet hem op!!! *uitbraak*
Daar was ik weer even... Verslag VK: Zij: ah, had je eigenlijk niet meer willen zien! Ik: nou, dan ga ik weer... Wij lachen, maar ze meende echt dat ze me eerder afgelopen week wel bij mij thuis zou aantreffen. Zij: Bloeddrukje dan maar? (120/70, dus oké) Harttonen waren ook weer alom aanwezig, dus meisje maakt het nog prima. Zij: mag ik inwendig nog eens kijken? Ik: doe wat je niet laten kunt Nou, minder goed nieuws: ontsluiting was niet veel verder gevorderd. Even ruim 2 cm nu. Ik ben maar weer gestript en was deze keer ietsje pijnlijker. Het voelde allemaal goed week aan en miner stug dan vorige keer. Dat was wel wat positiever. Het blijkt vaker voor te komen bij een tweede dat je wat langer rommelt, voordat het echt begint. Maar ze had nu toch echt wel betere hoop dat de nieuwe afspraak voor volgende week écht overbodig zou zijn. Laten we het hopen. Tips en trucs: drukpuntmassage (kleine teen rechtervoet), ananashart en verder gewoon goed blijven bewegen. Vandaag kon ik weer veel pijn verwachten, vanwege het strippen. Ik ben nu ook beetje misselijk/licht in het hoofd.
hmmm juud, dat het bij een tweede langer rommelt geeft de burger niet echt moed. 1voordeel is dat als ik overtijd ga, ik vanaf week 41 ingeleid mag worden en niet hoef te wachten tot de 42 e week . Ga daar ook gebruik van maken indien nodig denk ik. Hier ook weer harde buiken maar baby beweegt ook flink met kontje door mijn buik, dus denk dat dat de prikkels zijn tot harde buiken.
Pffff, slecht nieuws alweer... Mijn schoonzus zou op mijn kleintje gaan passen, maar die was herstellende van een burn-out. Nu gaat het weer minder goed. (Ze kan amper voor haar eigen 2 kids zorgen.) Nu had ik mijn kind wel ingeschreven bij een kdv, maar nu blijkt dat ze maar 2 dagen plek hebben. Ik heb geen idee wat ik moet doen als er straks in juli nog geen plek is. Ik heb nl al minder opvang aangevraagd dan dat ik nodig heb. (Als ik 20u werk moet ik nl min. 28 uur beschikbaar opgeven ivm flexibiliteit.) Misschien moet ik toch mijn ouderschapsverlof maar aanpassen en nog minder gaan werken.... Ik ga ff tv kijken... (ff mijn gedachten verzetten)
Wwjc, balen dat je je dag niet hebt.....zeker na zo'n nacht kan ik me voorstellen dat je even geen zin hebt. Die retsless legs lijken me ook echt super irritant! De eigenschappen die jij van de Ram noemt herken ik idd ook hoor. Vooral dat koppige Juud, balen dat je niet verder gevordert bent. Hopelijk helpt het strippen nu wel en hoef je er volgende week echt niet meer heen! Ik ga zoonlief ophalen van de psz en naar oma brengen.Tot later maar weer.
@wwjc: Minder dat je je daggie niet hebt vandaag Altijd wanneer er 1 ding misloopt, volgt de rest ook, allemaal op dezelfde dag.. Tenminste, dat heb ik vaak wel.. Ik ben trouwens ook een Ram (24 maart) en herken mezelf wel heel erg in de beschrijvingen van een ram @Juud: Balen dat er nog steeds geen vooruitgang in zit Hopelijk nu na de 2de keer gestript te zijn wel.. Anders duurt et w88 voor jou zo wel heel erg lang.. Kga maar eens ff rustig en op me gemakkie beginnen aan de laatste taakjes die ik vandaag wou doen, en dan straks als vriendlief vrij is die box ophalen, en dan nog ff heerlijk genieten met vriendlief van de tijd die we nu nog met zijn 2tjes hebben & van het lekkere weertje .. Succes voor de rest van de dames, kben er tegen de avond denk ik misschien pas weer
goedemiddag dames, Nog bedankt voor de felicitaties. We zijn weer thuis. Alles gaat goed. In mijn album staan 2 foto's.
he bah, nog een nieuw bevallingsnieuws. Ik heb toch echt bij een aantal wel goede hoop dat het snel door gaat zetten. Natuurlijk gebasseerd op jullie verhalen, hier vanachter mijn pc kan ik het natuurlijk niet voelen Maar hoop het zo voor een aantal. Wwjc, dat heb je dan altijd dat als je al niet lekker in je vel zit er nog meer fout gaat. Hoop dat tv kijken je een beetje af kan leiden. Littlemommy, klonk toch erg hoopvol vanochtend. Jammer dat het weer wat af is gezakt maar het is niet weg, dat geeft toch moed dat het er echt aan zit te komen. Minius, kan me voorstellen dat het dubbel is. Je hebt je kindje altijd om je heen en als hij dan weg is mis je dat toch. Maar die rust zal ook heerlijk zijn, zeker nu met dikke buik! Juud, jammer dat het strippen vorige keer niet meer ontsluiting heeft opgeleverd! Hoop dat deze keer meer gaat helpen. Loeka, waar blijft je nieuws? Voor de rest weet ik het even niet meer, knuffel voor iedereen!
Juud, jammer dat deze keer pijnlijker was... hopelijk heeft het wel een goede uitwerking... Veel rammen hier trouwens op het forum. Sniffy, wat een scheetje! Tv kijken heeft niet geholpen. Het blijft maar malen.. zeker omdat ik mijn supervisor gebeld heb en die zei dat de indeling van de nieuwe beschikbaarheid nog niet bekend was... (Dus kan ook niets fatsoenlijk plannen ) Maar ik kon wel altijd nog minder uren gaan werken! (Met dus risico dat als er wel plek is bij kdv dat ik dan niet meer uren kan gaan werken) Ik ga maar eens kijken of ik een financieel plaatje kan maken bij hoe en wat met ouderschapsverlof en/of minder gaan werken... Oftewel, even verschillende scenario's op een rijtje zetten. Zal niet meevallen!
Hoi meiden.. Jullie maken het wel spannend nu hoor!! Leef erg met jullie mee..en kan me voorstellen dat jullie het nu helemaal gehad hebben en snel willen bevallen.. Wwjc vandaag 40 weken meid...En je dag niet hebben is heel begrijpelijk..Schrijf het lekker van je af!! Heel veel sterkte allemaal en een dikke knuffel!!!!!!!
Goedemiddag ladies ! Wil jullie nog even heel veel succes wensen met de laatste loodjes ! Denk aan jullie en hoop dat jullie niet zo lang meer hoeven te wachten ! Hier gaat het allemaal prima, lekker aan het genieten en al lekker moe aan het worden van de gebroken nachten hahaha dus meiden rust nog maar even goed uit ! Veel liefs sushi
hey allemaal, Hier heeft het strippen niet veel gedaan, net terug van de Ctg, alles goed. 8) vriendlief is thuis gebleven heb om de 11 min ongeveer erg kramp in me buik. komt op met golven, weet niet of dit nou echt weeen zijn, : #-o (en ik hoorde zolang je daaraan twijfeld het niet echt is) dus hoop dat het snel doorzet!! [-o< ga nu ff wii'en, hoop straks terug te zijn met meer info!
Als het al zo lang aanhoud Celes, kan het best zijn dat je toch weeën hebt hoor. Maar gewoon in een beginstadium en dan kun je ze goed hebben. Zou het iig wel in de gaten houden en mannetje niet meer te ver weg sturen. Succes, duim met je mee. Hier veel pijn na het strippen, maar geen krampen en geen regelmaat. Tis dus gewoon de te verwachten pijn na zulk 'gewroet'. Wel lastig, maar kan er weinig aan doen natuurlijk. Ga maar eens proberen weer wat te doen...
Eefje, is al bijna 41 wk. (morgen) Mamacelesje hoe is het nu? Hier nu nl ook zowat om de 10 min harde buik. Nog niet pijnlijk en heb net door de stad gewandeld, dus helpt vast ook niet. Ga eens kijken of rustig zitten helpt. Ze gaan trouwens morgen ook weer water afsluiten tussen 9.15 en 16.00 *zucht* Ben geslaagd bij V&D voor mijn horloge, hij is echt supermooi. Mooi cadeau voor mijn 30ste verjaardag. Juud, wel vervelend die pijn...hoop maar dat het snel door gaat zetten en werkt dan, dan is die pijn nog ergens goed voor.