April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    WWJC: dank je! Hoop ook dat het doorzet...

Die regelmaat bij jou voorspelt op zich toch wel veel goeds. Helaas kan ik hier nog niet over regelmaat spreken...

Mamacelesje: ben ook benieuwd hoe het bij jou nu is. Ik check morgen weer even!

Succes allemaal!

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Even snel, ik lees vanavond verder bij:

***** Babynieuws van Loeka!!! Net een smsje van haar gehad:*****

'sorry dat ik nog niks van me heb laten horen,maar ben idd bevallen van een dochtertje Anne Fleur, zondagochtend om half 8 bij 40+2, vond bevalling erg heftig maar wat een mooi meisje! Ben hopelijk snel weer online voor wat baby spam!!'

Joehoe, fijn!! Ik begon al bezorgd te worden....

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ach Juud; denk aan je hoor! Knuf!

4. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    Wwjc en Juud: Bedankt voor jullie lieve woorden! :D
    Hoop zo dat het bij ieder van ons doorzet!!! [-o<
    Hier nog steeds de krampjes uurtje getimed rond de 11á8 min.
    en toen nam het weer af naar 15 á 16 min en nu lijkt het weer wat meer te worden..
    ga zo maar eens douche, ik heb horen zeggen dat als het dan aanhoudt Echte weeen zijn, en als het afzakt voorweeen zijn. :-k
    Hou jullie op de hoogte, zou tijd worden voor me meisje om er uit te komen!!! :whistle:
    :whistle: :whistle: :whistle: doet een weeen dans voor iedereen :whistle: :whistle: :whistle:

5. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hoera voor Loeka !! :whistle:

@ wwjc: Togg maar wel de stad in geweest haha! Waarschijnlijk koopdrang door de wat mindere puntjes vandaag.. Balen zeg, dat ze bezig zijn met het water! Kan je op dit moment niet goed gebruiken, zo had ik vorige week me boiler kapot, baalde ook als een stekker! Gelukkig konden ze hem snel vervangen.. Hoe staat het met de harde buiken ?? Hopelijk zet et door ;)

@ Juud: minder dat het strippen dit keer niet zo fijn voelde, hopelijk helpt et wel & zet et togg nog door 1 van deze dagen

@ Celesje: Hoop voor je dat het nu togg eindelijk eens door zal zetten, knap hoor dat je het nog zolang volhoudt! Et word nu togg egt wel tijd dat je je kleine beebje kan gaan vast houden :oops:

@Brenda: Hoe staat et bij jou met de harde buiken, is er al wat aan de gang weer ??

@Mamfiona: Hoe was het bij de VK ??

Hier kwamen de harde buiken vanmiddag weer opzetten, en weer met regelmaat, maar nog niet egt pijnlijk ofsow, alleen voelen ze wel wat naarder aan dan gister & heb wel aardig een zeurend gevoel onderin me buik.. Me onderrug begint wel steeds meer pijn te doen & ook me liezen beginnen weer "trekkend" gedrag te vertonen.. We w88 het wel weer af :) Morgen een controle afspraak bij de VK, ga togg ff vragen of ze ff wil koekeloeren hoe het er voor staat, heb ook het idee dat ik vruchtwater verlies door mijn afscheiding heen, dus dat wil ik ook even laten controleren..

We zouden vanmiddag de box ophalen, maar degene van wie we hem konden overnemen belde helaas af & dat word nu dus morgen :( Heb gelukkig voor de rest wat ik nog in huis moest doen af gekregen, al ging het wel in een slakken tempo met steeds die harde buiken :)

We lopen er wel lekker tegen aan te hikkelen met zijn allen he haha! Wel spannend voor ons allemaal :D

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Loeka gefeliciteerd met jullie dochtertje !

7. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Loeka gefeliciteerd met jullie dochtertje!

8. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Loeka van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Juud, jammer. Misschien komt het nog.... Hopelijk vannacht nog regelmaat... Zal voor je duimen.

Loeka, :thumup: Gefeliciteerd met je dochter! ! ! :thumup:
    Blij dat wel alles goed met jullie is. We waren ons al zorgen aan het maken.

Mamacelesje, ik doe met je mee. :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/
    Hier nog wisselend qua tijd ertussen (ben het ook niet echt aan het klokken zo lang ze niet zeer doen. Maar vanmiddag viel het me op omdat ik steeds naar mijn mooie horloge keek. ;) ) Maar nog genoeg gerommel, kijken of het vannacht minder wordt. (Normaal als ik nl in bed lig gaat zowat alles over.)
    Wel wordt ik helemaal gek van het maagzuur! Heb al 4 rennies ingenomen en een slok Regla Ph. :(

Brenda hoe is het met jouw harde buiken?

LittleMommy, was idd omdat ik even wat positiefs wilde. :) En is wel gelukt. Ben zo blij als een klein kind. :)
    Heb het idee dat ik nu heb wat jij gister had. Vooral eigenlijk harde buiken, nog niet echt pijnlijk (alhoewel net een aantal steken doortrekken :( ) Ben benieuwd bij jou morgen. Kun je de box al vroeg halen of pas eind van de middag? Zal wel een geruststelling zijn als je hem eenmaal hebt.
    Ow enneh... slakkentempo is ook tempo. ;)

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Loeka GEFELICITEERD met jullie meisje LEUKE NAAM!! lekker vrolijk!

Ik werk morgen even de lijst bij ik was vandaag te lui (eerlijk he? hahahaa)

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi, moet toch ook kunnen? ;)

12. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Zo nou daar zijn we dan weer even.....

Bij de VK was het wel weer goed! onderdruk 85 dus zo voor het einde wel netjes toch...
    Beebs lag netjes vast, klaar voor de start.......nou ik zou zeggen ....START.....haha
    Ik had vanmiddag inene op een andere manier last van mijn buik, ik dacht NU gaat het dan misschien echt beginnen, trok als het ware door naar de onderkant van mijn buik en naar mijn onderrug, maar helaas na een paar uur was het weer over.

Oja was ik toch bij de VK zegt ze blijf je nog even een half uur.... ik zeg "hoezo"? Nou Jan smit zou komen optreden in het ziekenhuis, dus was ik even gebleven natuurlijk. Nou was echt heel erg leuk en DRUK, ik stond eerste rang en je kreeg ook nog taart was heel erg leuk!
    Hij ging daar optreden als bedankje voor de goede zorgen toen hij daar dus in het ziekenhuis lag voor zijn keel.

Zo even wat te drinken halen hoor, zo terug!

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wat leuk dat ze je daar nog attent op maakte! :)
    En idd... START! :)

14. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Loeka: Van Harte gefeliciteerd met je dochter.

Reageer vandaag wat laat. de afgenopen nacht wist ik gewoon niet meer hoe ik het had en hing van de pijn en oververmoeidheid over de trap en daarna weer op mijn knieen op de grond tegen het bed aan. Ik kon niet meer liggen, staan of zitten en dat al 4 nachten nu. Ik trek het gewoon niet meer. S'ochtends merkte ik dat mijn onderbroek zeiknat was. Ik heb het ziekenhuis gebeld en ik moest langskomen (incl. koffer).
    Ze hebben inwendig onderzoek gedaan (o.a. met een grote eendebek wat erg pijnlijk was), maar geen vliezen die gebroken waren of ontsluiting :( :( :( Balen als een stekker natuurlijk omdat je na al die pijn toch iets verwacht, maar nee hoor.

Ze ontdekten tijdens het inwendige onderzoek een erg rode rand wat mogelijk een infectie is door het vocht (van de slijmprop ofzo) dat continu eruit loopt. Ze gaan een kweekje maken. Tegen de pijn heb ik een slaappil en pijnstillers gekregen die ik zodadelijk voor het slapen gaan alledrie tegelijk moet innemen om nog enigzins te kunnen slapen.

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    He jakkes!
    Hoop dat het dan snel helpt dadelijk!
    Wanneer weet je uitslag van het kweekje?

Dikke knuf...........

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ga naar bedje toe. Heb slaap, ben moe en wil ff lekker liggen. :)
    Mocht er nog wat doorzetten vannacht zal ik het wel laten weten. ;)
    Anders: tot morgen!

17. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    WWJC ik help je hopen dat er vannacht iets doorzet!
    Synove, jeetje zeg dat klinkt best heftig. Wanneer krijg je uitslag van de kweek??
    Ik ga ook lekker mn bedje opzoeken, wie weet heeft ze vannacht wel zin om kennis te maken met dr papa en mama :D
    Zoniet, dan gaan we morgen naar de gyn en afwachten of ie wat te vertellen heeft......
    Trusten allemaal!!!!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Loeka: gefeliciteerd met jullie dochter!

@rest: ben te moe en te chagrijnig om iedereen persoonlijk te beantwoorden. Maar ik lees in jullie posts toch wel wat lichtpuntjes. Hoop dat jullie pijntjes en krampen doorzetten en dat het gewoon goede weeën worden!
    Vooral voor synove moet dit erg naar zijn geweest. Ik zou toch ook veracht hebben dat er nu echt wel wat was!

Hier: ik zit niet voor niets midden in de nacht achter computer: rugpijn! En niet één die af en aan komt, maar gewoon voortdurend. Ik ga zo ook weer weg achter PC, want houd het zitten niet meer vol... Maar weeën zijn dit niet, en voel ook niets in buik...

Zit er even doorheen weer... Knuff voor allemaal...

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @mamaFiona: leuk, dat van Jan Smit! Maar eh, dat drinken halen duurt nu wel erg lang ;) Is er ondertussen iets te melden???

20. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    @ Synove, ik hoop dat je op deze manier wat slaap hebt kunnen krijgen. Vreselijk als je zo door de laatste dagen heen moet.

@Juud; heel veel sterkte met de rugpijn. Ik heb de afgelopen twee zaterdagen ook rugpijn gehad en helaas mag je geen goede pijnstiller , alleen warme kruik en tijgerbalsem deden hier verzachting brengen.

@ Wwjc; fijn dat je nog voor je horloge geslaagd bent. Altijd leuk om dingen voor jezelf te kunnen scoren. Wij hebben gisteren rolluiken gekocht voor de kinderkamers en voor onze slaapkamer.

Hier geen harde buiken meer. Tenminste geen noemenswaardige. Het zal mijn beurt nog wel niet zijn dus. Vanavond weer naar de vlos. Maar dat zal wel niet veel vernieuwends brengen denk ik.

groetjes en succes allemaal met de dagen door te komen.

Deel Deze Pagina