Goeoeoeoeoeiiiieeee Mooogggggeeeeelll! Zo mijn drinken inmiddels gevonden.... Juud, dus we kunnen er weer tegen! Mag even duren maar dan heb je ook wel wat...haha WE kregen gisteravond inene visite......vandaar niet meer teruggekomen, mijn welgemeende excuses! WWJC: Nog lekker kunnnen slapen vannacht? Heeft er nog iets doorgezet of is alles weer afgezwakt? Synove: Wat vervelend zeg ......pffff ik hoop dat je vannacht wat hebt kunnen slapen met die pillen. Wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? Jessie: En nog kennis mogen maken met de nieuwe wereldburger of zit die nog lekker binnen? Anders natuurlijk weer veel succes bij de Gyn. Gaan ze dan nog iets doen of controle? Juud: Wat vervelend van je rug! Gaat het nu weer ietsje beterder? Nog wat kunnen slapen? Kan me wel voorstellen dat je er inmiddels helemaal doorheen zit....Knuf terug en hopen dat het vandaag weer wat beter gaat! Ga je nog wat leuks doen vandaag of geen plannen? Bij mij helpt het wel om 1 winkel te bezoeken en dan wat geld uit te geven, word ik altijd wel weer happy van......blijft dan wel bij 1 winkel want echt veel verder kom ik niet...haha, maarja dan moet het lichamelijk natuurlijk wel gaan he! Brenda: hoe was het bij de VK? Nog nieuws? Ga jij altijd sávonds? Fijne dag allemaal!, tot strakjes maar weer eens...
Brenda: Zie dat je pas vanavond moet...oeps...let lekker op...nouja veel succes VANAVOND dan bij de VK!
Goeiemorgen, Wwjc, niks doorgezet dus? Hmmm.....balen..... Juud, dikke knuf voor jou, het wil nog niet echt zo, kan me voorstellen dat je er chagie van wordt. Synove, wat naar dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk is het nu iig geval gelukt om te slapen. Je komt anders ook in zo'n vicieuze cirkel he, want van niet slapen wordt je ook zo lekker moedeloos. MamaFiona, waar heb je je drinken gehaald, dat je nog onderweg bent Fijn dat de bloeddruk goed was enzo. En idd: 'start'! Brenda, geen harde buiken meer? En verder voel je je ook goed dus? Ik was vanacht ff wakker en kreeg het ineens toch wel weer even 'benauwd' bij het idee dat ik nog moet bevallen. Slaat nergens op, maar ik zag ineens de beren op de weg. 'Vroeger' wilde ik nooit kinderen omdat ik zo bang was voor de bevalling. Toen ik eenmaal zwanger was van Tim was ik er heel nuchter onder. Zijn bevalling was heel heftig (knip en vacuumpomp) maar vond het ook niet traumatisch. Maar bij het idee dat ik nu moet bevallen....pfff.....bizar he? Maargoed, het zal ook nog wel ff duren denk ik zo. Ik word alleen gek van het maagzuur!
Haha, MamaFiona, jij klinkt optimistisch, goed geslapen? Lekker he, om soms maar even te gaan shoppen? Voelt een mens zich beter door Ik moet zo ook nog shoppen, maar dan de dagelijkse boodschappen, niet echt bijzonder dus. Wat moet een mens toch ook weer eten??
MamaFiona: ik doe dat ook al een poos: iedere dag 1 winkel. Het helpt inderdaad wel even, maar tegelijk begint het ook beetje saai te worden... Ach ja, we wachten weer af. Rugpijn grotendeels weer weg. Voel dus weer helemaal niets. Ga maar weer wat proberen te doen...
Hier helemaal niets doorgezet. Nog wel erg last van mijn bekken aan de rechterkant en het is wat onrustig in mijn buik, maar niet meer met regelmaat (en vaak) harde buiken. Wel ook nog (snel) buikpijn. Maar goed, helaas moest mannetje dus toch gaan werken vanmorgen en heb ik nog geen baby naast me in de wieg.... Ja, manlief heeft gister onze slaapkamer verbouwd.... Bed staat op kratjes, nachtkastje weg en wieg naast het bed. Zal vanmiddag kijken of ik een foto kan maken. De hoogte van het bed viel trouwens best mee. Heb (nog) geen opstapje nodig om erin te komen. En Jessie, hoe is het bij jou? Hoe laat moet je bij de gyn zijn? Juud, kan me helemaal voorstellen dat je het echt zat bent en daar goed chagrijnig van wordt. Helaas is het enige wat ik voor je kan doen is duimen en af en toe een virtuele knuffel ter sterkte geven! (Bij deze dus ook nog 1: *knuffffffffffffff............* Brenda, jammer dat het bij jou ook niet doorgezet heeft... MiniUs, is dat benauwde gevoel nu een beetje bijgetrokken? Ik heb het ook dat ik compleet gestoord wordt van het maagzuur! En dat eten ook... hihi, sinds een week of 4 kan ik gewoon niet meer bedenken wat we moeten gaan eten. Heb ook helemaal geen zin om me daar mee bezig te houden. Hihi en idd is dat meestal de enige winkel waar ik dan ook naartoe ga. (muv gister)
Nou hier ook niets hoor! Ga zo even naar de action toe even een leuk tafelkleedje halen voor op de tuintafel en nog wat vrolijke tuindecoraties, lijkt me wel gezellig! Vanmiddag een verjaardag, en aan het eind van de middag komen ze van het CIZ om een aangepaste kinderwagen aantemeten voor onze zoon. We hebben er al 1 maar die is volgens mij van beton zoooo zwaar en ik kan gewoon niet met zo'n joekel overweg, dus komen ze voor een aangepste buggy nu (is voor kinderen tot geloof ik 7 jaar, idaal denk ik)
Juud gelukkig is je rugpijn beetje afgezakt. Brenda succes bij vk vanavond! Mini-us hoop dat je niet teveel van die benauwende momenten meer zult beleven. Dan moet de bevalling zich maar snel aandienen [-o< , kun je er ook niet teveel meer bij stilstaan, niet dan..... Hier vandaag weinig zon helaas, zelfs beetje fris ! Ik ben gelukkig van de buikgriep af. Vanmiddag controle bij gyn om 14:10.
Hooi dames! Zie dat er helaas bij niemand nog wat heeft door gezet Hier is het ook al sterk afgezakt allemaal, gister avond een enkele keer harde buiken gehad.. Heb nog wel steeds het zeurderende gevoel in de onderbuik & me onderrug doet ook nog steeds pijn Vann8 niet egt kunnen slapen ook, ik wist niet hoe ik moest liggen, was zo onrustig, terwijl ik wel moe was.. Ben uiteindelijk op de bank gaan liggen, want vriendlief kon er ook niet door slapen.. Thank god voor digitale TV !! [-o< Viel tussendoor wel af en toe in slaap & ben uiteindelijk toen vriendlief rond half 5 opstond me bed ingedoken en togg nog tot een uurtje of 9 kunnen slapen.. Zit nu togg wel even tegen het radnje aan van dat ik het zat begin te worden.. Had hier tot op heden nog helemaal geen last van, maar nu dat ik er gewoon gijn pijl op kan trekken, zit ik togg wel tegen het randje aan te hikken.. Moet over een uurtje bij de VK zijn voor controle, maar ga togg wel ff vragen of ze wil koekeloeren hoe het ervoor staat daar beneden, als het bijvoorbeeld allemaal nog potdicht zit daar & nog niet egt week is en alles, dan kan ik me een beetje erop voorbereiden dat het miss togg nog fftjes zal duren.. Ookal wil dat natuurlijk ook allemaal niks zeggen, maja wil het gewoon graag weten..
Ik moet eigenlijk weer eens nieuwe foto's maken van de babykamer want die is inmiddels natuurlijk helemaal af incl decoraties en in het fotoboek zetten, misschien wat voor vanavond oja en ik heb nog leuke foto's van zwangerschapsgym.... Die kunnen er dan ook wel gelijk op (hebben jullie een idee van mijn giga buik...haha) Juud jij hebt geen foto's in je album, misschien leuk om vandaag te doen...haha
MamaFiona: heb op vorige zsp wel foto's in album gehad, maar heb besloten dat niet meer te doen. Meisje gaat overigens in kamertje Siem slapen en Siem heeft compleet nieuwe kamer gekregen. Misschien dat ik daar dan nog wat foto's van plaats... Ben niet zo meer van alles maar op internet te plaatsen... EDIT: in beelden dan hè @all bij wie het ook maar niet doorzet: vermoeiend hè? Tuurlijk ergens fijn dat rugpijn is gezakt, maar hoopte stiekem dat het toch voorbode was...
Sorry Juud, hopelijk komt de rugpijn snel terug Hihi. Dubbel he....... Idd lijkt het me erg vermoeiend als je denkt voortekenen te herkennen maar het zet steeds niet door. Ik heb zoiets van.......vind het maar een dom gedoe te wachten tot het moment dat het dan zal beginnen.....Heb ook nog geen dingen herkend waardoor ik denk dat het zal beginnen of zo.....Ja savonds in bed wel harde buiken, maar val er rustig door in slaap...... Littlemommy: succes bij VK. Ben benieuwd of ze even wil nakijken hoe ver het er nu mee staat!
Tis bij mij de tweede keer en de eerste keer had ik totaal geen voortekenen en braken ineens de vliezen. 34 uur daarna de eerste wee en toen wist ik natuurlijk wel dat het écht begonnen was. Nu denk ik bij iedere, op die pijn van toen gelijkende krampen, is dit nu een wee? Braken mijn vliezen maar weer gewoon, dan wist ik tenminste zeker dat ze binnen 72 uur actie moesten ondernemen... Nee, toch maar liever spontaan en thuis. Alleen wel snel een beetje!
juud...bij mij het zelfde verhaal bij de 1e!maar nu was het heel de middag voorweeen en toen spontaan vliezengebroken!om half 7 braken ze en om goed 9 uur pas echt goeie ween om de 3 min!en om kwart voor 12 geboren dus was een bevalling van 5 uur en een kwartier...dus het kan wel snel...heb goed 3 uur en 45 min weeen storm gehad, achteraf viel het wel mee... hoop dat het nu echt doorzet bij je want lees dat je dr helemaal doorheen zit!!succes meid!knuff... Nou ik ga weer verder want ga Bryan halen van school met Wessel voor het eerst! meiden die nog moeten zet hem op nog fftjes...dikke knuff voor jullie!!!!
Nou daar was ik weer Kom net terug van de VK.. Me bloeddruk was iets omhoog gegaan, normaal zat ik op rond de 105/50 & nu op de 110/80.. Ze zei dat je dat vaker ziet bij vrouwen die binnenkort gaan bevallen.. Had er ook gevraagd of ze even een kijke kon nemen of voelen & dat had ze ook gedaan.. Het was al wel week, maar nog geen ontsluiting.. Maar kweet nu in ieder geval wel dat er al aardig wat voorwerk bezig is.. Hij was ook goed ingedaald, ligt er ook helemaal klaar voor, dus kzeg gezellig mee: Klaar voor de start AF! Volgende week weer een nieuwe afspraak, ook weer op woensdag.. Das dan een dag voor me uitgerekende datum, ze hoopte me eigenlijk dan niet te zien haha Toevallig trouwens toen ik bij mijn moeder zat afgelopen maandag.. We hadden het zo over de uitgerekende datum.. De echo's tot nu toe met de metingen kwamen altijd uit op 30 April, maar bij de laatste, de liggingsecho, kwam uit 9 mei.. Dus is de beeb iets aan de kleine kant, maar dat is allemaal niet erg.. Maar ik had het er dus zo met mijn moeder over, nu blijkt dat de echte vader van mijn moeder, op 9 mei altijd jarig was. Heb hem nooit gekend, want hij was al overleden toen mijn moeder 10 jaar was.. 3 dagen voor zijn verjaardag, 6 mei, is hij overleden.. Dus mijn moeder vond het heel erg apart dat er ineens die datum uitkwam.. zal togg wel apart zijn als de beeb zich indd op 1 van die dagen aankondigt.. Dan togg het liefst 9 mei, de verjaardags datum van opa*
Ramoon, thanks voor je succeswensen. Hier voorweeën echter al zeker drie weken, dus vandaar idd er helemaal doorheen... Ga even weg van zsp nu, want frustreert me allemaal beetje merk ik...