April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hey Juud,

Doe maar lekker rustig aan.. Kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit.. Lijkt me ook egt frustrerend, al die weken al voorweeën en ook nog eens 2 keer gestript wat niks uithaald (tot nu toe) Ik blijf voor je duimen & nog een stuk harder nu, in de hoop dat het nou togg egt eens gaat doorzetten..

Dikke knuff!

En voor de rest natuurlijk ook! ;)

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    MamaFiona, mijn moeder wilde ook naar de Action. Normaal had ik ook meegewild, maar met die buikpijn en harde buiken van gister (en vandaag ook als ik ga lopen/staan/zitten) ga ik het er maar niet op gokken.
    Wel jammer, want ze belden net van HA dat mijn bril klaar is. Normaal zou ik die meteen ophalen, maar omdat het nu markt bij hun voor de deur is kan ik de auto daar niet kwijt en zou het te ver lopen zijn. :( Nou, misschien morgen dan maar....

LittleMommy, ik wist ook niet hoe ik moest liggen, want alles deed pijn. Maar heb gelukkig wel redelijk goed kunnen slapen tot 8 uur.
    Balen dat er nog geen ontsluiting is. :( Nou ja, hopen dat het toch binnenkort door gaat zetten...
    En 09-05-'09 is ook een errug mooie datum. En zou dan ook nog een betekenis hebben voor jullie. Dat is wel mooi! (Maar ehm duurt nog wel ff.. :oops: )

Juud, ik hoop dat je iets kan gaan doen om het wat van je af te zetten. Ik kan me voorstellen dat je anders teveel blijft hangen.
    Sterkte meid!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Even een inbraak!!!
    Wen, ik wil je alvast een goede bevalling toewensen!
    Veel liefs Pippo

Einde inbraak!! :)

4. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Vannacht heerlijk geslapen. Wat een verademing :whistle: Vanochtend en tot nu toe eigenlijk is de pijn plotsklaps verdwenen. Zo gek! :confused: Eerst kruip je zowat over de grond van de pijn en zo is het weer weg. Ik vind het toch wel erg raar hoor. In het ziekenhuis zeiden ze dat de spieren door de pijnstillers "verslappen" wat erg rustgevend kan werken. Dus voor de dames met pijn in hun rug.....

Ook mijn beepje is wat aan de kleine kant (36wkn qua grootte rekende ze uit), maar ze zeiden niet dat het dus later geboren gaat worden ofzo. Ze neemt wel uitgebreid de tijd....dat wel.

Ook mag ik gewoon panadol innenmen. Dat kan totaal geen kwaad voor de baby. Ik heb alleen Panadol Plus en dan kun je er beter geen koffie bij drinken ofzo, maar dat deed ik toch al niet.

De uitslag van het kweekje hoor ik vrijdag bij de gyn. Dan heb ik weer een afspraak met hem.
    Hopelijk is het niets ergs want met mijn medische geschiedenis kan ik dit er absoluut niet bij hebben. Vanwege mijn kunsthartklep mag ik absoluut geen infecties hebben....

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pippo, dank je!

Pfff, het is hier weer harde buiken tijd...... En wel beetje pijnlijk. Ongeveer om de 10 min. Terwijl ik rustig zit en vandaag zowat niets gedaan heb. Ben benieuwd.....
    Blijf wel ff rustig zitten, want heb ook hartkloppingen. :(

Hoe is het met de rest?
    Mamacelesje?

Ow Synove, had weer geen melding gehad van jouw bericht. Wat heerlijk dat je èn goed geslapen hebt èn de pijn weg is. :)
    Hoop wel dat die kweek goed is, want je kunt er idd niets bij gebruiken. Het is al gevaarlijk genoeg voor je. En ik hoop dat je dan na 1 mei mag bevallen dat er iig een gyn aanwezig is in de avond/weekend. (En je kindje wat tijd heeft om te groeien)

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Elke dag kom ik even kijken of er nieuws is, helaas....vandaag nog niets.
    Wacht in spanning met jullie mee!!!! Succes dames, het valt vast niet mee.......

7. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Synove ben erg benieuwd naar de uitslag van de kweek!

Vanmiddag bij gyn geweest. Moet volgende week terug komen en pas dan gaan ze actie ondernemen. Kijken hoe ver het er mee staat enz. Het kan dus alsnog eindigen in een keizersnede als blijkt dat het allemaal niet goed op gang komt door de stuitligging.....Maar dat liever niet hoor, dan had ik daar ook wel direct voor kunnen kiezen een aantal weken geleden. Zou wel een teleurstelling zijn.....zou zo graag op de natuurlijke manier proberen!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Snap ik Jessie. Hopelijk gaat ze deze week nog komen dan.....

9. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Tja WWJC meer dan hopen en afwachten kan ik idd niet he......Jij loopt zelfs nog enkele dagen op me voor. Wanneer moet jij weer voor controle?
    Juud, hopelijk kom je snel weer terug om te kletsen meis.

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik moet morgen weer. Ergens rond 10 uur.
    Morgen gaan we met gyn bespreken wanneer en wat ze willen gaan doen.

Ik wordt ook helemaal gek. (Of zit mezelf gek te maken?)
    Ik kan niets doen, want dan krijg ik nog ergere harde buiken, maar hetgeen wat ik nu heb zet weer niet door. Heb wel af en toe pijn aan mijn bovenbenen, zouden dat beenweeën kunnen zijn? Maar ja, er zit allemaal geen regelmaat in en zet ook niet door...
    En net als jij wil ik zo graag zelf beginnen met de bevalling.
    Wat ik gister en vandaag heb is zo anders dan wat ik tot nu toe gehad heb. En ook met soms pijn erbij en soms niet. Dan denk je dat het begint (gister) en moet hubbie gewoon gaan werken en ik eigenlijk gewoon het huishouden doen, wat te eten regelen en koken. Nou, ik heb er helemaal geen zin in! Ik wil gewoon bevallen...

11. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Denk idd dat als je er teveel mee bezig bent en te graag dingen wilt herkennen als zijnde tekenen van dat het wel langer lijkt te duren.........Eigenlijk moet je proberen afleiding te zoeken in bijv. mooie film kijken, boek lezen, lekker ff buiten in zonnetje genieten :D Makkelijker gezegd dan gedaan he.
    Mijn vriendin zei: Iedere avond als ik naar bed ging dacht ik vannacht gaat t gebeuren.....en de avond waarop ik vergeet om er bij na te denken is de bevalling begonnen!! hihi. Dus vanaf nu uit je hoofd zetten die bevalling ;)

Ik ga even eten koken, manlief is lekker op tijd thuis vandaag! Weet niet of ik vanavond nog terug kom, zoniet dan veel succes morgen WWJC en wel even laten weten wat ze doen he!

12. LittleMommy

@ wwjc: Spannend hoor, misschien nu dan togg eindelijk het begin & zet het door! Hartkloppingen zouden er ook op kunnen wijzen (toevallig gehoord vandaag van mn VK :)) ze zei dat als het eraan zit te komen, dat de hartslag van de vrouw omhoog gaat.. Die van mij was ook iets hoger dan normaal, maar nog niet heel erg ofsow.. 9 mei zou indd een mooie datum zijn, vanwege de gedachten erachter.. Maar duurt indd nog wel ffies.. Ik had zelf de 27ste in gedachten & me moeder zei het ook al.. Das aankomende maandag :) Me moeder, ik & me broertje zijn wel allemaal maandags kindjes, dus wie weet..

@ Jessi81: Snap je gedachten volkomen wat het "natuurlijke" bevallen betreft.. Die gedachten heb ik ook altijd gehad, hopelijk gaat et lukken bij jou.. Zou indd jammer zijn, dan heb je de afgelopen weken eigenlijk een beetje voor pietlut, om het zo maar ff te zeggen, gezeten..

Kheb mezelf vandaag ff een beetje in het zonnetje gezet :) ben ff lekker naar de kapper geweest.. was ook eigenlijk wel weer ff nodig, en zodra de beeb er is, zal het er ook niet zo snel van komen de eerste periode.. Helaas is de box weer uitgesteld, mensen belden weer af :( Als ik em uiterlijk van et weekend niet in huis, dan ga ik wel voor een andere kijken ofsow :) (lekker ongeduldig) maja, ik loop al bijna tegen het eind, dus dan is het wel een beetje logisch, wil gewoon alles klaar hebben, ookal gaat het nu dan alleen nog maar om de box :)

Voor de rest gaat alles zijn gangetje hier, nog wel harde buiken, maar niet zo vaak meer als eergisteravond & gister middag.. Merk wel dat als ik er nu 1 heb, dat die wel pijnlijk is.. Maja, dat puffen we dan maar gewoon weg :) Misschien kan dat pijnlijke ook wel komen omdat ik ze daarvoor wel vaak achter elkaar heb gehad & dat het gewoon een beetje beurs is van binnen..

Ben benieuwd hoe het met celesje gaat, die heeft al fftjes niks meer gepost, zal het voor haar dan togg eindelijk zo ver zijn ?? Hoop et wel voor der..

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, heb wel wat hoop dat dit toch echt het begin voor je is. Het klinkt in ieder geval als goed voorwerk. Hoop dat dat ook helpt als bevalling begint, dat het allemaal vlot voor je gaat.

Jessie, duim voor je dat de bevalling deze week gaat beginnen. Daar duimde ik al voor maar zeker met het nieuws van vandaag duim ik nog harder voor je. Anders had je inderdaad weken geleden al kunnen bevallen door middel van keizersnee.
    Hoe ligt je kindje eigenlijk in stuit?

Littlemommy, jammer dat harde buiken afnemen maar misschien dat het wel wat zegt dat ze pijnlijker worden.... Hoop het!

Misschien is mamacelesje idd bezig, hoop het voor haar!

14. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ja, mamacelesje is nog niet online geweest he? Zou het dan toch doorgezet hebben? Let's hope so, het zou wel eens tijd worden.

wwjc ik ben héél benieuwd wat de plannen zijn met jou ;) Het kan zijn dat ze toch een datum voor een inleiding gaan plannen.....? Ik neem niet aan dat ze je nog een dikke wk laten lopen. En hopelijk is de datum voor de inleiding waarschuwing genoeg voor de baby en komt ie alsnog vanzelf. Schijnt uiteindelijk wel heel vaak te gebeuren is mij toen verteld en hier ging dat op, gelukkig.
    Maargoed, je geeft zelf ook aan dat het nu anders voelt als voorheen dus laten we extra hard duimen dat het nu echt doorzet!! Vreselijk irritant om zo lang te moeten wachten......

Jessie, voor jou hoop ik ook dat het niet alsnog een keizersnede wordt. Zeker als je het zelf zo graag op de natuurlijke wijze wil bevallen.. Vond je dat nog een moeilijke beslissing?

LittleMommy, fijn he om jezelf nog even in het zonnetje te zetten!? Dat moet toch iemand doen ;)

Hier verder geen nieuws. Niks wat wijst op een naderende bevalling. Ik merk alleen dat ik s'avonds wat meer harde buiken heb de laatste dagen. Ik zit me nu trouwens wel ineens te bedenken dat ik 'm nog niet echt veel gevoeld heb vandaag. Zal hij dan vanavond wel weer inhalen, deze is s'avonds ook wel zo druk. Ben benieuwd of hij dat ritme aanhoudt na de bevalling. Tim voelde ik s'avonds en snachts bijna nooit en hij sliep dus inderdaad toen ie geboren was ook als een blok s'avonds en s'nachts. En overdag niet zo veel.....we zullen zien!

Ik vind het trouwens iedere keer weer erg leuk om te merken / lezen dat de bevallen april mama's nog steeds met ons meeleven, hartstikke leuk!!

15. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Dames...kop op!!!!!nog fftjes volhouden....(klinkt makkelijk gezegt natuurlijk van mij) want binnen nu en heeeel kort hebben jullie , je baby;s in de armen....

Hier een weeendansje voor jullie...
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: nu maar hopen dat het nut heeft!!!!

groetjes Ramona

16. LittleMommy

Pfff, ik doe mee met het weeëndansje, voor zo ver het me lukt..

Wat een paar uurtjes wel niet met je kan doen.. zo voelde ik me vanmiddag en tot mijn laatste post nog goed.. Nu dat ik me avondeten op heb & ff lekker heb gezeten, zak ik helemaal in :S Wou even de afwas doen, maar kom gewoon niet van me plek.. Mn onderrug en bekken doen ineens zo een pijn & de harde buiken gaan ook steeds meer pijn doen, alleen zijn ze dit keer niet zo vlak achter elkaar.. Heb ook het gevoel dat me hele buik op knappen staat.. Misschien komt et doordat ik iets te weinig heb geslapen vann8, maar et voelt egt niet prettig nu.. Ga zo ff lekker douchen & dan me bedje in..

Voor de rest van de dames: fijne avond nog & hoop togg wel stiekem morgen een bevallingsnieuwtje of in ieder geval een bevallingsstart van iemand te lezen ;)

17. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @wwjc: Misschien dan toch een begin? In het ziekenhuis vroegen ze mij toevallig of ik het ook in mijn bovenbenen voelde; precies wat jij zegt. Niet dus, maar bij jouw zou het wel een begin kunnen zijn hoor....Ik hoop zo voor je dat het nu doorzet.

@LittleMommy: Ook voor jouw kan het zo maar toch een begin zijn.

@Jessie81: He getver zeg. Ik hoop voor je dat je gewoon op de natuurlijke manier kunt bevallen hoor. Dat is wel het mooiste. Bij mij kan het ook nog alle kanten op wat dat betreft. In principe gaan ze uit van een natuurlijke bevalling, maar als het moet doen ze gewoon weer een keizersnede onder algehele narcose.
    Ze kunnen je beepje nu niet meer keren natuurlijk. Willen ze je dan toch natuurlijk laten bevalling met een stuitligging en hebben ze dan een bepaald plan dan? Ben erg benieuwd wat ze zeggen hoor.

Ik reken maar helemaal nergens meer op en zie wel wat er komen gaat. Ik maak me ook zo druk dat ik van de spanning alleen al pijn krijg. Ik dood de tijd met mijn borduurwerk die ik nog altijd niet af heb. Nu ik geen pijn meer heb, lukt dat ook beter.

Hopelijk krijgen we morgen wel nieuws? al denk ik niet dat het van mij komt hoor ;)

Toch maar een flinke Big Mac naar binnen werken??? :)

18. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    De baby ligt met haar kontje ingedaald en de beentjes gestrekt omhoog. Het is de bedoeling dat we voor een stuitbevalling gaan. Maar mocht de indaling dus niet naar wens verlopen of het duurt te lang voor dat de bevalling echt doorzet zal de gyn alsnog beslissen tot keizersnee.

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jessie, dat was nou net het probleem. Elke keer als ik wat ging doen kreeg ik een harde buik en was het tv kijken/lezen, etc beu. En ook de pijn elke keer, dat het steeds komt en gaat. Maar goed, ik probeer idd zoveel mogelijk afleiding te zoeken...
    En tuurlijk laat ik het morgen weten. :)

LittleMommy, heeft douchen en slapen geholpen? Bij mij meestal wel en ga ik dus nu ook weer doen. Hier weer steeds op en af. Ene moment wel met pijn en veel harde buiken en daarna trekt het steeds weer weg. Wel flink last van mijn bekken en hoofdpijn. Zo erg (bekken) dat ik net 2 pcm ingenomen heb. Hartkloppingen heb ik al heel de zwangerschap en gyn zei dat dat erbij hoorde en niets aan te doen was.
    Leuk dat jullie allemaal maandagkindjes zijn. :)
    Goed dat je jezelf verwend hebt! :) Voelt lekker zo'n goed geknipte coupe hè? ! Wel balen van die box. Is niet netjes dat ze al 2x afzeggen. Heb je al nieuwe afspraak gemaakt? Hoop dat je m snel hebt. Op een gegeven moment wil je het gewoon allemaal klaar hebben. Logisch!
    Weet trouwens niet of die pijn kan komen van veel harde buiken...
    Ik kwam er vandaag pas achter dat weeën eigenlijk gewoon harde buiken èn pijn (ergens: been, rug, buik) is. Ik dacht nl dat weeën een soort samentrekking van spieren was. Iets wat dus meer als ongikramp voelt. Maar blijkbaar niet. :) :oops:

Ben ook erg benieuwd hoe het met Mamacelesje is. Ik hoop voor haar dat ze bevallen is. :)

MiniUs, ik ben ook erg benieuwd wat ze met me van plan zijn. ;)
    Ik heb idd vaker gehoord dat dreigen met inleiden voldoende was. :)
    Kleine nog druk geweest vanaaf? Hoop het voor je. Anders even in de gaten houden hoor!

Synove, ach je weet maar nooit wie er voordringt.... ;)
    Van mij mag je hoor. Alhoewel, als je je werkje nog niet af hebt.... ff doorwerken dan nog. ;) Ben straks wel benieuwd naar het resultaat!

20. LittleMommy

Kben weer lekker aan het spoken.. Kan me draai in bed gewoon niet meer vinden :x De enige manier die lekker ligt, zonder last te hebben van me rug, is op mijn zij en dan me rug helemaal hol maken, maar hierdoor trekt mijn buik weer strak, wat weer leidt tot een harde buik, of jeuk..Heb ook aardig last ineens van brandend maagzuur, das ook nieuw voor mij, want dat heb ik haast niet gehad tijdens mijn zwangerschap.. Morgen ook maar eens paracetamols halen, kijken of dat ook helpt als ik ze inneem voor het slapen gaan.. Jammer dat ik ze nu niet meer heb, had vorige week net de laatste ingenomen :( Tis ook niet leuk voor vriendlief, die word gek van mn gedraai, hij moet er om 4 uur weer uit omdat ie ochtenddienst heeft deze week, dus het is voor hem wel lekker als ie gewoon kan slapen..

Ik ga ook egt nergens meer op rekenen, ik kan er gewoon geen touw meer aan vast knopen :) en als ik er teveel aan denk, word het alleen maar zwaarder allemaal denk ik.. I'll just go with the flow :)

Ben indd wel blij met me coupe, er zit ff een ander modelletje in & wat makkelijker, dus ik kan weer ff voorruit.. Tis indd jammer van die box, maar we krijgen em van een famielid, dus dat komt wel goed, maar wil het nu, vooral juist nu met al die pijnen en dergelijke, gewoon gedaan hebben..

Deel Deze Pagina