April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    LittleMommy: Weet je wat bij mij hielp in bed? Een extra kussen tussen je benen klemmen. Klinkt gek, maar bij mij helpt dat wel.

Hier wederom weer een rustige nacht gehad. Zul je net zien dat het op de verjaardag van Willem-Alexander wordt geboren (maandag 27 april) of precies op Koninginnedag! Nou, da's lekker dan als je dan door Rotterdam heen moet naar het Sophia :D
    Zoals ik het nu voel denk ik zelfs dat ik toch op de valreep een mei-mama ga worden hoor..... :)

Ja, ik zal een mooie foto maken van het borduurresultaat :D

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen! Goede nacht gehad. Gisteravond voor het eerst echt ritme in de harde buiken/samentrekkingen. Ik voelde nu ook echt de kracht naar beneden drukken. Maar echt pijnlijk was het nog niet. Ca. 3 uur, elke 10-15 minuten. Daarna in slaap gevallen en nu weer alles rustig...

Ga vandaag veel afleiding zoeken in klusjes. Kom af en toe even nieuws spotten!

Succes dames!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier weer (te) goed geslapen. Bijna alles is weer over. :(
    Ben benieuwd wat de gyn zo gaat zeggen.
    Ff tandjes poetsen en dan ben ik er weg van.....

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Loeka gefeliciteerd met jullie dochtertje :D geniet ervan!

Verder geen beebjes meer hè?

Wendy succes bij de gyn!

Juud goh jouw meiske zit wel lekker geloof ik hè, na 2 keer strippen er nog niet uit komen. Hoop voor je dat het snel doorzet!

Als ik jullie verhalen zo lees, ben ik wel een beetje jaloers hoor :) ik mis het zwanger zijn echt onwijs, vond het zo gaaf en bijzonder! Zo snel gegaan die zwangerschap en zal dat nooit meer meemaken.
    Maar geniet natuurlijk ook superveel van Elize, zo'n lekker humpie! echt onvoorstelbaar dat zij uit mij gekomen is. Ze groeit ook zo hard, ze is al zo groot.
    Meiden, Probeer maar zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap en de baby tijd straks, want het vliegt voorbij!

5. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    WWJC: Succes bij de gyn! Zal me benieuwen, laat je het weer even weten als je bent geweest?

JUUD: Jammer dat het nu weer rustig is.....misschien was dit het goede voorwerk en barst het vandaag los...haha, nee hoor maar ik hoop echt voor je dat de kleine meid zich nu snel gaat aandienen...pfff

Nou vandaag hier even een wat mindere dag..... bijzonder slecht geslapen, was om half 2 wakker tot half 5 toen nog even geslapen tot 7 uur! Maar als ik toch slecht heb geslapen is het op de dag echt waardeloos!

Om 11 uur moet ik even naar de fysio, heerlijk even ontspannen (en dat ondanks de pijn;)

Ik voel me een beetje down....vervelend hoor.
    Hoop dat het zonnetje vandaag nog even doorbreekt kan ik nog even lekker in de tuin zitten.

Nou dames zet hem op he, volg jullie op de voet..haha

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Wwjc, succes bij de gyn. Ben benieuwd!
    Juud, die van jou is idd wel eigenwijs, na 2 keer strippen nog steeds blijven zitten. Enig idee hoe lang ze je nog laten lopen? Red je het nog een beetje, wnat je hebt toch ook nog een kleine man rondlopen?
    Pientje, voelt eigenlijk wel dubbel he? Enerzijds enorm blij met Elize, anderzijds geen zwangerschap meer ;) Zwanger zijn blijft toch iets bijzonders.....
    Fiona, wat balen dat je zo slecht geslapen hebt! Heb je tijd om het in te halen vandaag?
    LittleMommy, balen als je je draai niet kan vinden in bed. Misschien helpt idd en kussen tussen je benen? En ik zou nog maar nergens teveel op rekenen nee, anders blijf je zo aan het wachten en wat kan dat lang duren!
    Synove alweer een dag overtijd.....kan idd nog begin mei worden,al hoop ik het niet voor je!

Hier redelijk geslapen. Wel paar keer wakker geweest en me mega liggen irriteren aan een snurkerd naast me;).
    Ik ga straks even op pad met mijn moeder, lunchen en even naar de intratuin en leenbakker voor stoelkussens.
    Ik wil eigenlijk ook nog steeds wat leuke snuisterijen op de baby kamer maar kan niks leuks vinden. En heb nu ook geen zin meer on stad&land af te lopen.....

Nu eerst maar eens even de was doen!

7. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

@wwjc: Succes bij de gyn, ben benieuwd hoe het ervoor staat allemaal en wat ze zeggen..

@Juud: Het rommelt in ieder geval, das een goed teken, nu moet et alleen nog ff lekker doorzetten [-o<

@Mamfiona: Ook al aan het nachtbraken dus, word er ook gek van! Heb hier ook mega last van! Vann8 heb ik miss maar 3 uurtjes geslapen, toen tot half 8 vanmorgen wakker gelegen, viel ik eindelijk in slaap, word ik om half 10 wakker gebeld door zo een stom callcenter die weer wat probeerde aan te smeren, na 6 keer zeggen dat ik geen intresse had & niet meer gebeld wou worden, was ik dus klaar wakker :x Hopelijk kan je ondanks de pijn togg nog een beetje genieten bij de fysio..

Ik ga me aand8 vandaag ook maar es ff ergens anders op richten, zal wel lastig worden, heb nog steeds last van wat harde (pijnlijke) buiken & rug & bekken, maar wil me er ff niet te veel op concentreren.. ff op me dooie gemakkie weer schoonmaken/opruimen (drang :)) en kadootjes halen voor me moeder, want die is morgen jarig & ff nieuwe paracetamols om te kijken of dat helpt bij het slapen gaan vanavond.. Een kussen tussen me benen heb ik een paar keer geprobeerd, maar helpt ook niet egt helaas.. Als de paracetamols ook niet werken, ga ik togg es ff de huisarts vragen om wat kalmerends, heb geen zin dat ik straks geen kracht meer heb voor de bevalling..

Fijne dag voor iedereen, ik spot jullie vanavond weer eventjes, vandaag ff een "no forum" middagje :) Wil dan wel trouwens een goed nieuwtje van iemand lezen hoor haha ;)

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Da's idd erg zwaar. Maar op de dagen dat hij normaal gesproken naar het KDV gaat, gaat hij nu ook. Is dus lekker weer even met zijn vriendjes aan het spelen. Morgen en rest van weekend natuurlijk weer gewoon thuis en dat is wel wat heftiger. Hij zit net in de aandacht-vraag-leeftijd, want hij kan meer en meer en wil dat delen met mama... Wel lief hoor.

Geen idee hoe lang ze me willen laten rondlopen. Heb al voorweeën en rugpijn sinds 34 weken, dus loop voor mijn gevoel al zoooo lang. Officieel pas morgen uitgerekend, dus Vk doet nog even niks. Ze verwachtte nu wel wat resultaat door strippen, maar ik geloof het niet meer zo...

Veel plezier bij intratuin!

9. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Goeiemoggel!
    Dames, idd een kussen tussen de benen met slapen helpt. Heb zelf een voedingskussen en klem die altijd tussen mijn benen. Verder ligt ie lekker tegen mijn buik en omklem ik m alsof het mijn mannetje is :D
    Vanncht moest ik naar de wc en voelde ik iets langs mijn benen lekken toen ik naar de wc liep...... Helaas was het maar 1 klein straaltje en verder niks meer vernomen vannacht.
    Ben benieuwd of er vandaag nog iets door zal zetten.
    Juud ga je niet te hard klussen vandaag?
    WWJC ben benieuwd of je al meer weet!
    Ik ga even stofzuigen boven, lees vanmiddag wel weer!

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ben benieuwd met welk nieuws Wwjc terug komt!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Geen nieuws. :(
    Bloeddruk was goed 130/85 en hartje klopte, dus alles was goed.
    Maar hij wilde het helemaal niet hebben over iets doen. Ik moest maar een afspraak maken voor volgende week wo (42wk) en dan zouden we gaan kijken wat ze konden doen. Maar zelfs daarover wilde hij niets zeggen. :( Terwijl mijn man er nog specifiek naar vroeg.

En de harde buiken, slijmverlies en pijn wat ik nu heb, wil helemaal niet zeggen dat ie binnenkort komt. Ook al had ik het eerder niet en lijkt het elke dag wat erger/vaker te worden. Verder wilde hij ook niets nakijken omdat het allemaal niets zegt. Hij zei letterlijk: het enige wat we in de verloskunde kunnen zeggen is dat we er niets over kunnen zeggen... :( :( :( :(

Was dus flink gedesillusioneerd toen ik er wegging. (Traantjes natuurlijk weer....)
    Manlief moet ook vanmiddag en vanaaf werken, dus zit ik weer alleen te wachten. :(
    Ik heb nu wel zoiets: ik heb toch pijn, hoeft niets te zeggen, dus ga zo gewoon mijn bril ophalen en kijken of ik nog een boodschap kan doen en zo ijstaart kan maken.
    De pijn was gister met 2 pcm wel te doen, dus al ik weer zo'n last heb neem ik die wel in.
    Stom eigenlijk, heel de zwangerschap tegenop gezien om medicijnen in te nemen (ook pcm!) en nu heb ik er zo de balen van dat ik niets kan, dat ik ze wel in wil nemen....

Ik baal dus gewoon weer even en ga wat wieberen en zal vanmiddag wel even op iedereen reageren.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou, lekker menselijk type is dat zeg! Klopt ook wel dat het niet heel veel zegt, maar hij kan toch even kijken om jou een goed gevoel te geven...? Kon ik je maar even langs Klazien sturen ;)

Sterkte meis!

13. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    TJonge WWJC daar heb je dus echt helemaal niks aan van die uitspraken. Hij had je toch wel kunnen vertellen wat te doen als het volgende week met 42w nog zo is? Grrrrr artsen..... Kan me voorstellen dat je er nu even helemaal klaar mee bent. En groot gelijk dat je lekker even je ding gaat doen, je nieuwe bril ophalen! Hopelijk is ie goed en kun je daar de komende tijd iig vast lekker van gaan genieten!!
    Hier komt af en toe het zonnetje er lekker door, voor de rest is het nogal fris. Maar de was hangt lekker buiten en ik denk dat ik zo ook maar even in het zonnetje ga genieten.
    Vanavond gaan we een fiets kopen voor mijn neefje (zoontje van mn zus). Hopelijk vind ie m mooi (hij gaat wel mee om goed te keuren)..... Hij kan alleen nog niet zonder zijwieltjes fietsen dus zuslief zal er dan flink mee aan het oefenen moeten :D Neefje is volgende week woensdag jarig, als meisjelief maar niet het idee heeft dan ook geboren te gaan worden hihi.

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, jee wat gek dat hij nog nergens over wil praten! Vind dat echt gek, je zou denken dat hij met je meeleeft en denkt en je zo goed als mogelijk wil helpen. En je in ieder geval iets in het vooruitzicht stelt, zodat je beetje duidelijkheid hebt.
    Wel goed dat bloeddruk zo mooi is. Hele dikke knuffel voor jou!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nog geen nieuws verder?

Hmm, hier enorme buikpijn, maar kan niet aangeven waar het nu echt van komt... Ik ben maar gewoon gaan eten en wacht wel af hoe zich dit ontwikkelt. Dacht eerst dat darmen van slag waren en had ook pas laat lunch-honger, maar mijn Bartje Mozarella smaakt me nu toch prima...

Heb wel meer last van maagzuur, en kan al lang geen grote hoeveelheden meer op...

Vanavond mag het van mij beginnen! Dan wordt het wellicht morgen geboren, precies op uitgerekende datum. (wil eigenlijk liever niet vandaag, want er is nu ook iemand jarig die ik helemaal niet aardig vind en dan moet mijn meisje de kalenderregel met hááár delen...) :oops:

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hihi Juud, dan hoop ik voor jou op morgen!

17. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Juud ik duim voor je dat je niet vandaag bevalt, doe dan maar morgen :D

Ik had net met afvegen op wc veel slijm aan wcpapier......wel waterig.....Weet niet zeker of het wat betekend, hoop natuurlijk van wel!!!!!!

Mijn zus was hier net om voor beetje afleiding te zorgen, potje geyathzeet, tja je moet wat om tijd te verdrijven he hihi.

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Iedereen veel succes!!!! Ik denk aan jullie!

Doet mee met de weeendans

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Jessie: veel slijm aan het papier heb ik al 9 maanden :rolleyes: Maar hoop natuurlijk dat het bij jou wél iets zegt, omdat je het als iets afwijkends beschrijft...

Duim duim...

Heb net in bad gezeten, want enorm harde buik. Is niet echt overgegaan... Ga nu maar met thee op de bank, want wordt beetje vervelend.

Ik spiek vanavond misschien nog even hoe jullie er voor staan!

Liefs en succes,

Juud

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    LittleMommy, nog aan paracetamol gedacht vandaag? Hopen dat je dan vanavond wat beter ligt. En gelukt met schoonmaken en opruimen? Ik vind het op dit moment eigenlijk echt te zwaar. Ook al wil ik het graag gedaan hebben en ik doe ook wel wat, maar ik heb er zo snel last van. :(
    Hier idem!

Synove, gelijk met WA lijkt me niet erg, maar Koninginnedag lijkt me niets idd. :)
    En ben nu al nieuwsgierig naar de foto. Wat maak je eigenlijk?
    Bij mij hielp kussen trouwens niet, daarvoor draai ik teveel en toen ik wel sliep lagen mijn bekken blijkbaar niet goed en deden ze echt ontzettend zeer!

MamaFiona, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Wel kunnen ontspannen erna en wat minder down misschien?

MiniUs, flink wezen shoppen? ;)

Juud, het is gewoon echt vervelend dat het zo lang moet duren voor je. Ik had het eerst nog niet echt in de gaten, maar nu het de afgelopen 2 dagen bij mij zo erg rommelt, begin ik een beetje te begrijpen hoe jij je moet voelen na zo'n lange tijd. :(
    Nogmaals dikke knuf....
    En hoop dan maar dat ze morgen komt. ;)
    Lees net dat je enorme harde buik hebt....spannend! Ga meteen kaarsje voor je opsteken.

Jessie, nog iets doorgezet? Ik was ook blij dat de mijne niet op 1 april geboren is, mijn neefje is dan nl ook jarig. :) En helaas hoeft slijm niets te zeggen. Ik veeg ook al 2 dagen veel slijm...

Deel Deze Pagina