April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hallo wachtende dames,

Ik kwam eens kijken hoe jullie ervoor stonden.
    wwjc: wat een domper zeg, ik kan me zo voorstellen dat het van jou nu wel mag komen. Maar waarschijnlijk op een moment dat je het niet verwacht kondigt die kleine zich aan.

Voor alle wachtenden: sterkte met de laatste loodjes, het eind is in zicht en dan kunnen jullie ook gaan genieten van jullie kleine wondertjes.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Hey april mama's!

Hier een juni mama in spe. Onze 1e is dinsdag bevallen dus ook een april kindje.

wil degene die nog wachten op hun kleine wonder succes wensen!
    En ik lees af en toe stiekem mee, wel spannend hoor al die bevallings verhalen!

Sterkte met wachten!

*knuf* van een juni mama

3. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Hooi dames! :D

@ wwjc: Wat een knudde vent zeg, die gyn! Is togg logisch dat je wilt weten hoe of wat & wat er gaat gebeuren.. Jammer dat je dan net weer zo een vent hebt vandaag :( Nog last van harde buiken, of is het weer afgezakt ?? Heb indd nog aan de paracetamols gedacht, heeft goed geholpen voor mijn rug & bekken toen ik er vanmiddag 2 had ingenomen...

@juud: Het begint nu togg wel aardig spannend te worden dat het nu zo aan blijft houden, hoop voor je dat het dan nu togg eindelijk doorzet [-o<

@Jessie: Dat slijmerige afscheiding zegt niks indd, ik heb daar ook al mijn hele zwangerschap last van, nu de afgelopen 2 maanden word het met de dag erger & gaat ook vaak gemengd met waterachtig spul.. Soms voel ik het gewoon lekken :( Maar indd zoals juud zegt, dat het iets totaal nieuws is bij jou, zou het misschien indd iets kunnen betekenen..

Nog steeds geen teken van MamaCelesje he ?? Die zal ondertussen wel bevallen zijn dan denk ik :whistle:

Hier is alles rustig vandaag, heb voor de rest weinig gedaan.. Vriendin was even gezellig op de thee geweest vanmiddag.. Ik wou eigenlijk nog een dutje doen, maar heb em verstandig overgeslagen, omdat ik bang was dat ik eventueel vanavond dan niet zou kunnen slapen.. Harde buiken zijn ook sterk afgenomen & beeb was lekker actief vandaag, dus die zit er nog wel prima volgens mij :) Neem zo nog ff weer 2 paracetamols & duik dan daarna lekker mn bedje in om (hoop ik [-o< ) eindelijk een nachtje door te kunnen slapen..

Liefss..

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn lijf zit enorm tegen. Ben in loop van middag helemaal niet lekker geworden. Had al koortsblaren (2) op bovenlip en nu is er lichte koorts en een zere keel bijgekomen. Voel me echt platgewalst...

Harde buik toch weer afgenomen, nu weer af en toe samentrekking, maar niet heel vervelend.

Het zal nog wel niet mogen voor mij. Heb het al vaak gezegd en voel me bijna saai en verveldn worden, maar zit er echt doorheen nu...

Ga vroeg slapen. Hopelijk morgen beetje meer energie.

Dames, zet em op. Dan toch in ieder geval één van jullie!

5. LittleMommy

@ Juud: Zou togg een teken kunnen zijn hoor, vriendin van mij werd 2 dagen ervoor gigantisch ziek, ook koorts en dergelijke & 2 daagjes later is ze bevallen.. Hoop voor je dat dit ook bij jou het geval is & dat de samentrekkingen vaker & vervelender worden (gek eigenlijk om te zeggen :)).. Begrijp heel goed dat je er helemaal doorheen zit..

6. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    een goede avond dames,

wwcj; wat een vervelende arts heb jij getroffen zeg. Hij kon toch wel een plan van aanpak maken zeker. Wist jij tenminste hoe je ervoor stond.

Juud; het wordt tijd dat jij gaat bevallen zeg. Nu heb je het een op het ander. Wat vervelend voor je zeg. Ik had dat vorige keer ook zo erg , ik was het zo spuugzat en er gebeurde niks.

Jessie; hier is de afscheiding ook al veranderd van slijmerig naar waterig weer naar slijmerig. Heeft helaas nog niks mogen betekenen.

Gisteren naar de vlos geweest. Alles weer oke voor een week. Ik moet as dinsdag weer terug als ik nog niet bevallen ben. Indien niet bevallen wordt er een afspraak gemaakt bij de gyn voor de week erna. Hopelijk krijg ik hem/haar zover om eind van die week dan in te leiden. Dus daags of twee dagen voor ik 42 weken ben zeg maar. Ik hoop dat het lukt want ik ben op de zaterdag 42 weken , als ik dan nog moet wachten tot de maandag daarna ..... daar heb ik het geduld niet meer voor met een peuter hier in huis.
    Gelukkig heeft mijn man vanaf morgen vakantie, dus ik heb lekker hulp in huis met de " ik ken het woord NEE-peuter".
    Morgen eerst verjaardag van mijn man vieren. Heb er best nog zin in.

Vandaag is beeb erg rustig vind ik. Voel nog wel leven maar het is minder en rustiger. Ben al vaak voor grote boodschap naar wc geweest. Zouden het voortekenen zijn?
    Of wil ik gewoon te graag LOL

groetjes Brenda

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    LittleMommy, vandaag bijna geen harde buiken gehad. Dus in tegenstelling tot gister en eergister heel rustig hier. (Alsof ie weet dat ie nog even kan blijven zitten. :( )
    Gelukkig ook veel minder last van mijn bekken, dus ik kan zonder pcm naar bed zo. Heb nog mijn nieuwe bril gehaald. Hihi, hij is bijna hetzelfde als degene die ik al had. Maar goed, toch wel een andere sterkte en niet afgebladderd. Is nog wel ff wennen met kijken, vooral als ik mijn ogen of hoofd snel draai.

Brenda, hoop voor jou ook dat ze je iets eerder in gaan leiden en dat je niet tot maandag hoeft te wachten! [-o<

Nou, ga maar weer de nacht in en kijk wel wat morgen gaat brengen.....

8. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Hoi!!

Nog geen nieuwe mamma's hier?
    Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel gaat doorzetten en jullie ook je kindje in jullie armen kunnen houden.

Knuf, Mo

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Juud, hele dikke knuffel. Heb het echt met je te doen!

10. LittleMommy

Hier heerlijk geslapen :whistle: :whistle: De pcm's hebben goed hun werk gedaan, voel het ook gelijk aan me lichaam dat et goed heeft kunnen rusten, rug & bekken doen gelijk minder pijn.. :D
    Vriendlief is net naar zijn werk gegaan & ik ga me overige slaaptekort van de afgelopen 2 dagen nog ffies inhalen, dus duik nog weer ff lekker me bedje in..

Ondertussen al iemand bezig met een bevalling ?? ;)

11. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Nee hoor, hier nog steeds rustig!
    Verlies wel hele dikke klodders met taai slijm met wat bloed erin (sorry;) maar dan zegt NATUURLIJK niets!
    Zeer slecht geslapen. Heb last van mijn onderrug en een strakke buik maarja dat kan weer komen van het slechte slapen.....pfff

Nou we gaan vandaag gewoon genieten van het mooie weer dat lijkt mij het beste...:)

Ga even douchen en mijn zoon omkleden voor school, ben ik straks weer even terug!

Nog iemand NIEUWS?

12. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Nou Mamafiona, bekijk het van de positieve kant die klodders, wie weet betekent het WEL iets :D We duimen gewoon voor je en wachten weer af meer kun je niet toch?
    Hier geen verdere voortekenen of whatever. Gewoon een stralende zonnige dag.......
    Het bed vanmorgen afgehaald, de wasmachine draait alweer en ga zo even wat boodschapjes doen. Zucht......begin op een echte huisvrouw te lijken zo.....

13. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    morgen dames,

nou hier zijn denk ik de vliezen gebroken. Ging vannacht naar wc en 25 minuten later wordt ik wakker en voel ik wat lopen. Net zoals wanneer je ongesteld bent zeg maar, dus ik weer kijken. Leek eerst gewoon op waterige kleurloze afscheiding. Nieuw maandverbandje en terug het bed in, maar na een uur of twee was dat bandje goed nat en nu steeds als ik gezeten heb en opsta voel ik wat lopen en het blijft dan sijpelen. Vlos komt vanmiddag even langs om hartje te luisteren. Baby is echter nog best actief. En weeen zijn er nog niet. Hopelijk komen ze wel , want bij de vorige zwangerschap zijn die uitgebleven en ben ik uiteindelijk ingeleid.

groetjes Brenda

14. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Oh Brenda, spannend! Hopelijk zet het goed door en komen de w-en vanzelf op gang! Ben benieuwd wat de verloskundige vanmiddag kan zien en vertellen. Hou ons op de hoogte he!

15. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    OOOOO Brenda wat spannend! Zal me benieuwen.....
    Ze zeggen toch als je op je arm blaast en je verliest dan vocht dat dan je vliezen zijn gebroken? Is dat bij jou ook zo? OOOOOO.....
    Dus wie weet gaat het vandaag gebeuren, ik hoop voor je dat de weeen zich snel aandienen!

Hoelaat komt de VK? Wil je in principe thuis bevallen?

Heel veel succes! We blijven het weer volgen vandaag!

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Zit ik lekker met een appeltje achter de laptop, lees ik iets over klodders, lekker ;) Haha.
    MamaFiona, het hoeft niks te zeggen idd. Balen dta je (weer) zo slecht geslapen hebt. Als zoonlief naar school is kan je misschien wat bijtanken?
    LittleMommy wel goed geslapen lees ik! Lekker he? Wat een luxe om dan alsnog even je bed in te duiken nu.
    Brenda, fijn dat alles weer goed was bij de vlos. Let's hope dat je niet meer terug hoeft.
    Wat lekker dat je man morgen vakantie heeft! Heerlijk idee zeg.....zeker met een 'nee-peuter' in huis. Hoe oud is je doerak nu?
    Mijn Tim is net 14 april 2 geworden en ik weet wat je bedoelt met de 'nee'. Vermoeiend af en toe he? Maar ze zijn vaak ook om te vreten, het is ook wel weer een hele leuke leeftijd omdat ze al zoveel begrijpen en oppakken.
    Veel plezier op je mans verjaardag. Echt vandaag jarig? Gefeliciteerd dan!!

Juud, hoe is het nu? Jij dus ook uitgerekend vandaag. Me too! Als iemand van ons mag bevallen, mag jij het zijn hoor......het is toch wel heftig zo bij jou, je zal wel doodop zijn....

wwjc, hoe is het nu daar? Goeie nacht gehad?

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Edit: Oeps, ik mis een halve conversatie:
    Brenda SPANNEND ! Ik hoop dat de bevalling zelf begint en je deze keer niet ingeleid hoeft te worden. Houd je ons op de hoogte?!

Haha, zo voel ik me ook idd! Hier ook wasje buiten hangen en 1 in de droger (handdoeken uit de droger zijn toch fijner :) ) Straks nog even boodschappen doen en mijn ijstaart maken. Ow en misschien even mijn zonnebril ophalen... Erg huiselijk hè? :p

Hier dus weer niets. Na het nieuws van gister heeft de kleine volgens mij zoiets van: "ah, ik heb nog een week, dan blijf ik lekker zitten!" Dus bijna geen harde buiken meer gehad en ook geen pijn.

18. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh we posten allemaal tegelijk.....

Brenda wat spannend!!! Hopelijk zet het goed door, zonder inleiding.
    Hou je ons op de hoogte? Heb je een buddy?

En nog steeds niks van mamacelesje he? Misdadig om ons zo lang in spanning te laten :(.

Oh en Jessie je huisvrouwengevoel herken ik, haha.
    Er lijkt soms geen einde aan te komen he? Ik doe vaa zoveel mogelijk in de ochtend, dan hebben we het maar weer gehad. Hier al de zolder en bovenverdieping gezogen, wc's gedaan, afgestoft en was opgevouwen. Nu zo nog beneden stofzuigen en ik heb een vies keukenraam die nog schoon moet! Oh en nog boodschappen doen....
    Vanmiddag wil ik echt de tuin in met een boekie.

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Ja en ZWp kan het niet bijhouden volgen mij. Hihi

20. anja84

anja84 Lid

4 feb 2009
    64
    0
    0
    ergens!!
    ha aanstaande mama's,

wat spannend om alles hier zo mee te lezen. We gaan nu met zijn alle tegen het einde van april aan. Hoop zo voor diegene die moeten bevallen dat het snel komt. Ik zelf zit hier ook met een dikke buik en ben vandaag 3 dagen overtijd. Dinsdag krijg ik bij de verloskundige een inwendig onderzoek, ben benieuwd....

succes dames!!!!!

groetjes anja

Deel Deze Pagina