April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Brenda jij staat niet op de lijst bij de de April mama's hè?

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Brenda heeft zich later aangesloten volgens mij?

Jij ook succes Anja!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Anja ook, maar die staat er wel op. Ik weet niet of Brenda wel haar gegevens heeft doorgegeven. Anders kan ik (of zijzelf) dat wel aan IMD doorgeven. Is wel zo leuk als zij er ook op staat. Kletst toch ook al tijdje mee.
    Hoewel de lijst al even niet meer bijgewerkt is zo te zien.... (hint, hint.... ;) )

Anja, spannend hè!

4. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Idd, zw-pag kan t niet meer bijhouden met mailtjes versturen van nieuw geplaatste berichten :D Gezellig toch.
    Joh WWJC heb jij even mazzel dat je ze er op wijst, straks had je er zelf niet aan gedacht!!! Haha.

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    wwwjc, Fijn dat ze je er even aan herinneren ;)

Het is idd wel zo leuk als Brenda ook op de lijst komt. Zelfde geldt denk ik voor LittleMommy, staat er ook (nog) niet op....

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ook al niet? Stom dat me dat niet is opgevallen.... :oops: #-o :rolleyes:
    Dames, mailen! :) Hihi
    Stuur mij of IMD een pb'tje en dan hoop ik dat iemand de lijst nog bijwerkt. ;) (IMD doet de pagina, ik zorg alleen voor de info vanuit hier, zodat ze niet 2 topics tegelijk bij hoeft te houden)

Haha Jessie idd. Ik ZOU het eens vergeten! :( :)

7. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

@MamaFiona: Minder dat je weer zo k*t hebt geslapen :( Dat slijm met bloed klinken wel als delen van je slijmprop.. Maar zegt indd niet veel, want 2.5 week terug ben ik een hele prop verloren & heb me baby nog steeds binnen :)

@Brenda: Oeeh spannend!! Zou goed kunnen dat je vliezen zijn gebroken jah.. Heb indd ook gehoord dat als je op je hand blaast en het loopt er dan ook uit, dat het je water kan zijn.. en aanders eventueel eraan ruiken, als het zoet ruikt, is het ook je vruchtwater.. Ben benieuwd wat de VK zegt vanmiddag, als het indd je vliezen zijn, hoop ik ook voor je dat de weeën zich snel aandienen & dat je vandaag of vann8 je beebje in je armen kan gaan vasthouden :D

Voor de rest is het bij iedereen weer aardig rustig of niet ?? We steken elkaar allemaal aan haha :) Zo lees je de ene dag dat iedereen ergens last van heeft & de andere dag is het bij iedereen weer rustig in de buik haha!

Ben wel benieuwd hoe Juud ervoor staat, die had gister togg flink wat gerommel & heeft ook nog niks gepost meer daarna..

Lijst ?? Welke lijst ?? :) Ik weet dat er op de vorige site zo een uitgerekendee datumlijst was, maar die is er nu niet meer togg ?? Of is dit een andere lijst ??

Nouw, ik ga vandaag ook maar ff huisvrouwtje spelen, dat nachtje goed slapen heeft egt wonderen gedaan, voel me weer op & top en de zon maakt me ook gelijk een stuk vrolijker :) Moet ook nog even kadootjes halen voor me moeder, want die is vandaag jarig & vind het lullig om vanavond anders met niks aan te komen :oops:.. Alles wat ik gister wou doen, heb ik maar uitgesteld naar vandaag haha..

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
  9. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Nou nog steeds rustig hier in de buik. Ik weet intussen zeker dat het vruchtwater is. Het blijft sijpelen.
    Ik sta niet meer op de lijst nee. Waarschijnlijk omdat ik een hele tijd niet meer actief had meegeschreven. Ik zal wwcj de gegevens pm en.

Een buddy heb ik niet maar als iemand zijn gsm nr pm-d dan sms ik wel hoor.

groetjes Brenda

10. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

OOh, okkaay..

Nouw, zet mij er maar bij op, kom ik MamaFiona ff vergezellen bij de datum haha!

30-04-2009 uitgerekend
    22 (24-03-1987)
    1e
    Jongen
    ZB (= ziekenhuisbevalling neem ik aan he ??)
    FV

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Check, doorgegeven. :)

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Brenda, spannend! Hoop dat de weeen nu dan wel vanzelf starten. Duim voor je!
    mamafiona, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Misschien dadelijk nog even en dutje doen.
    jessie, ja klinkt echt als een huisvrouw :D
    Minius, smakelijk met appeltje idd heerlijk met al die verhalen hier!
    Zo jij hebt al veel gedaan in het huishouden!
    Wwjc, ijstaart mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    Anja, spannend inwendig onderzoek. Hoop voor je dat beeb er snel aankomt, kun je hem/haar lekker in je armen houden.
    Littlemommy, ook al zo'n huisvrouw :D Gefeliciteerd met je moeder.
    (ik ben op de verjaardag van mijn moeder begonnen, wie weet jij ook :) Begon ineens spontaan, zonder voortekenen dus......., wel beeb dagje later geboren.)

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Brenda, ik hoop dat de weeën komen bij jou. Moet binnen 24 uur na breken vliezen hè! Heb je Vlos al ingelicht? Ik had de vorige bevalling ook meer dan 24 uur gebroken vliezen en dan moet je officieel naar het ZH, ivm infectiegevaar. Niet meer in bad gaan hè? Tenzij je weeën hebt, dan mag het wel. Maar goed met je VK overleggen.

Bij mij kwamen de weeën pas na 34 uur, maar Siem is gewoon natuurlijk, zonder enige ingreep geboren. Kan dus wel, maar na 24 uur, moet je naar het ZH. Succes!

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Voor update over mezelf, even kopietje uit de augustusbus...

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kan me helemaal voorstellen dat jullie het zat zijn.
    Gelukkig dat koortslip niet zo'n probleem is...
    Succes vandaag! En nogmaals (hopelijk voor het laatst nodig) een dikke knuffel! ! !

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank je meis! Jij ook een knuffel hè, want jij wacht ook al (te) lang...

Ga even lunchen en dan in bad.

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank je. Vandaag gaat het wel weer. Ik kan het nu ook zien als nog een mogelijkheid om iig op de natuurlijke manier te beginnen met bevallen... (zonder inleiden, strippen of wat dan ook.)

Eet smakelijk en badder ze. :)

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Juud, hele dikke knuffel voor jou. Nog een keertje!
    Hoop dat strippen van vandaag echt gaat helpen en de bevalling snel gaat beginnen.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb net de lijst bijgewerkt (bedankt wwjc voor het samenvatten van alles voor mij) er ontbreken nog wel wat gegevens van de al bevallen dames (gewichten, tijden e.d.) dus kijk er aub even naar en PM mij dan met die gegevens :)

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dames, jullie staan op de lijst! :)

Edit: Haha, ik had het bericht van IMD nog niet gelezen... Zwp loopt echt achter met berichten....

Deel Deze Pagina