April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Slaap lekker wwjc!

2. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Hoi dames hier ben ik weer even....

Gaat nog steeds door.....ze komen ietsje sneller nu en doen ietsje meer zeer.....
    Maarja wie weet stopt het gewoon straks....ben daar zo bang voor....

Ga nu even douchen, kijken of het aanhoud, jullie horen weer van mij....even een weeeeee

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Klinkt goed hoor, ben benieuwd na de douche!

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Nou na de douche is het dus niet minder geworden;)

Ga nu even proberen te slapen, maar betwijfel of dat gaat lukken...

Wil niet te snel de VK bellen, wie weet is het anders voor niets maar ik vind het er nu wel redelijk serieus uitzien, nouja spannend.

Ik hou jullie weer op de hoogte

trusten:)

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @mamafiona: veel succes ;) !!! spannend !

6. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    mamafiona succes!!!

7. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Hier zijn we dan weer....

Slapen gaat natuurlijk niet lukken....
    De tijd tussen de weeen blijft 5 min maar worden als krachtiger.
    Ga denk ik toch maar zo even de VK bellen....

Nog nachtbrakers hier? (inmiddels 0100 uur)

8. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

@MamaFiona: Oeeeh spannend! Hoop voor je dat het aan blijft houden & dat je indd snel je beebje op je buik hebt liggen, in dat geval heel veel succes..

@wwjc: Haha, nee ben niet gemeen, hij had ook wel kunnen weten dat het een grapje was.. Maar vond het wel lief dat ie zo reageerde, de rimpels stonden in zijn voorhoofd van bezorgdheid :)

Hier net terug van de verjaardag van me moeder.. Pff, wat een drukte was het daar.. Haar vriend heeft nogal altijd zijn keeltje open staan & dat zit bij hem in de familie, dus toen zijn zus kwam ging het over & weer en dan steeds harder omdat ze boven elkaar uit willen komen & boven de rest van de visite, dus dat steekt elkaar allemaal aan met hard praten.. De beeb vond het wat minder, want hij werd er heeeel actief van, duidelijk niet gewend aan drukte om zich heen & heeft de hele tijd lopen trappen.. Best pijnlijk ook & kreeg er gigantisch harde buiken van.. Toen alle visite weg was & de rust was gekeerd in huis daar, kreeg ik ineens zo een harde buik, ik trok helemaal wit weg.. deed zo een pijn & het bleef ook cker een halve minuut aanhouden.. Misschien een wee ?? Nu dat ik thuis ben is de pijn wel wat afgezakt, maar well weer aardig wat harde buiken.. Ga zo lekker me bedje in..

Hoe staat de rest ervoor ?? brenda al bevallen ?? & juud, heeft et bij jou nog doorgezet ?? wwjc ?? Of is MamaFiona de enige die ons morgen misschien gaat verblijden met bevallingsnieuws ?? :)

9. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Net VK gebeld, hoef pas te komen als de weeen komen met 2 a 3 minuten (dan krijg je pas ontsluiting had hij het over...mmm) Nou dan ga ik maar weer naar bed en zien we wel wat er gebeurt.

trusten dames

10. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Joehoe, MamaFiona, hier ook een nachtbraker......
    Ik kan ook niet slapen, want mijn krampen houden ook maar aan. Echt regelmatig is het (nog) niet, tussen de 6 en 10 min.
    Ik herken het nu weer heel erg van de bevalling van mijn zoontje, toen spookte ik ook de hele nacht en zette het pas echt goed door nadat de vliezen braken om 6 u s'ochtends.
    Maar ook ik hou er rekening mee dat het zo weer ophoudt.....you never know ;)

Succes MamaFiona!!!

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lekker met de overgebleven dames nachtbraken..... :)
    Hoop dat het bij jullie doorzet!
    MamaFiona al tijdje niets meer gepost, nog kunnen slapen? :)

LittleMommy, trusten...

MiniUs al meer regelmaat, sneller achter elkaar?

Ik heb weer wat uitgehaald. Was naar bed gegaan, maar werd rond 11 uur wakker. Onderbroek was wat nat en inlegruisje ook.. Maar leek heel erg op slijm/afscheiding, maar was wel doorzichtig en ik voelde het gewoon lopen. Vond het ook vrij veel. Ben maar even gaan douchen, want ik had/heb ook erg last van mijn benen. Toen heb ik het dus schoongemaakt en toen ik daarna weer op de wc zat voelde ik het weer lopen. Het was helemaal doorzichtig en vrij dik. Maar ik had het idee dat het vruchtwater was.
    Heb toen toch maar het ziekenhuis gebeld en ik moest toch even komen om te controleren of het het idd vruchtwater was, of de bloeddruk nog goed was enzo.

Dus toch maar naar het ziekenhuis gegaan om 12 uur. Daar ctg gehad (ruim een uur) en die was goed. Komt er een vk kijken en wilde kijken of het vruchtwater is, maar het leek wel opgehouden. :( Moest er dus een eendebek aan te pas komen om even te kijken. Het inbrengen viel wel mee, maar toen zij ging draaien/kijken deed het wel echt zeer. Ze gaf ook toe dat ze vervelend was en ze heeft de baarmoedermond geraakt die nu dus wat bloed.
    Maar goed, blijkbaar was het dus toch afscheiding. (Nog steeds vreemd dat het zoveel was enzo, maar toch..) Vruchtwater blijkt gewoon net zo dun als urine te zijn. Ach, weet ik dat ook weer.

Maar nu had ik me toch pijn in mijn buik en rug. :( Op dezelfde plek als ongi-pijn en zo voelde het ook, maar dan steeds heel erg en dan trok het weer weg. Nu ook nog wat en in bed lig ik niet lekker. Ook veel last van mijn benen en dat is een slechte combi als je juist stil wilt blijven liggen omdat je pijn hebt... Ik heb dan ook net maar 2 pcm ingenomen en ga ff tv kijken. Ik ben ook veel te wakker nu. :( Doet zo zeer. :(

Zo, dat is ff mijn verhaal.

12. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Gezellig nachtje zooooo dames,

Minius: zo begon het ook bij mij.......nu weeen om de 3min ongeveer.
    WWJC: Wat een verhaal weer met de eendebek...pffff jammer dat het geen vruchtwater was zeg....Ik hoop dat de pcm hun werk hebben gedaan en dat je nog even kan slapen.

Om 6 uur moet mijn man werken (de koeien melken) hoe dat nou weer allemaal moet ooooo weee pffffff
    Ga zo meer weer even de VK bellen want ik mocht weer contact opnemen als de weeen om de 2 a 3 min kwamen.

Zo ook nog maar even iemand bellen voor mijn zoontje, want dat zal nu niet meevallen.

13. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Mamafiona: Spanned zo hoor. Ik ben echt benieuwd of het nu doorzet bij je.

@Wwjc: Nou, we lijken wel samen precies hetzelfde door te maken zo in het ziekenhuis :D
    Bij mij hebben ze dus ook een eendebek ingebracht na mijn natte onderbroekaffaire :D. Ook bij mij deed dat ding erg veel pijn toen ze hem echt inbrachten. Ook hier bleek het dus gewoon vochtverlies te zijn. Nou, lekker is anders hoor :cry:.

Maar Wwjc: die pijn in je bovenbenen....is dat er nu bijgekomen? Lijkt er wel op dat het er aan zit te komen. In het ziekenhuis vroegen ze er heel specifiek naar bij mij, maar bij mij was het niet zo. Schijnt dat je voor een bevalling dat dus erg kunt gaan voelen in je bovenbenen (een trekkend gevoel zegmaar).

Joh, meiden....we zijn dadelijk volleerde artsen joh tegen de tijd dat we bevallen....ha,ha,ha. Steeds hoor je en leer je weer nieuwe dingen in het ziekenhuis :)

Bij mij wordt met 42 weken bekeken wat ze precies gaan doen, omdat ze niet per definitie willen gaan inleiden. Ik zit dus ook met een litteken van een keizersnede en ik spuit dus bloedverdunners. Dat litteken kan door het inleiden aan de binnenkant gaan scheuren.....en dan is het goed mis als je bloedverdunners spuit. Ik denk dan zelf dat ze toch voor een keizersnede gaan.....alhoewel....dan moeten ze mijn bloedverdunning dus tijdelijk stopzetten wat dus weer risico's met zich meebrengt voor mijn kunsthartklep die weer erg stollingsgevoelig is......Weet dus eigenlijk nog niets..... :oops: :)

Wordt er helemaal melig van zo hoor......

Enne.....dat borduurwerk komt nu wel af zo...... :D

14. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hey meiden, ben ik ook weer....We hebben het gezellig gehad met zn allen zo te lezen, vannacht.

MamaFiona, jij gaat gewoon bevallen vandaag, dat moet wel!
    Wwjc, dat is ook wat....ik kan me voorstellen dat je dacht dat het vruchtwater was hoor. Niet fijn zo'n eendenbek lijkt me. Nooit gehad en ik probeer het ook te voorkomen ;)

Synove, je borduurwerk komt wel af ja, Misschien wil de beeb dat ook juist wel :D
    Bij jou is het dus straks wel even lastig wat ze te doen staat?

Over hier: de hele nacht geen oog dicht gedaan. Ik heb wel het idee dat het weeen waren, want ze kwamen echt in zo'n golfbeweging. Tegen de tijd dat ik begon in te doezelen kwam er weer wat. Ook erg veel slijm verloren vannacht (lekker slijmerig zijn we hier de laatste tijd ;) ). Vanmorgen leek het zo om de 6 min. te komen, maar nu lijkt het weer redelijk rustig....Nog wel wat wee-achtige gevoelens, maar weer minder snel achter elkaar. Het kan dus nog gaan vriezen en dooien hier.
    We zullen zien wat deze dag ons brengt.

Succes weer meiden!

Ben trouwens ook benieuwd naar Brenda....

15. LittleMommy

Oeeh, et is bij iedereen flink aan het rommelen als ik et zo lees.. Denk dat een aantal van jullie indd wel vandaag of morgen gaat bevallen, jullie zitten egt tegen het randje aan volgens mij.. Spannend hoor! :D Hopelijk zett et allemaal door & zakt het niet weer af..

Hier weer heerlijk kunnen slapen & de rust in de buik is weer gekeerd.. Denk dat het gister gewoon egt te druk was voor de beeb op de verjaardag.. Kblijf straks als enige over haha :) Nouja, kheb me hoop nog een beetje gevestigd op me gevoel wat ik al heel lang heb betreft de bevallings datum: 27 April.. Zo niet, geef ik et op :)

ga het forum vandaag op de voet volgen, want het word wel spannend nu voor een aantal.. Succes dames!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mamafiona, ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Je bent vast druk bezig met het op de wereld zetten van je kindje!

Minius, hmm nu weeen weer afgezakt. Maar lijkt erop dat begin bij je gemaakt is, hoop dat het snel door gaat zetten! [-o<

Wwjc, wat een avontuur zo vanacht. Balen dat het geen vruchtwater was maar toch gaat het rommelen steeds meer bij je door. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

En Juud hoe gaat het met jou?
    En mamacelesje met jou?

17. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Dames, waar zijn jullie!! Allemaal aan het bevallen??

LittleMommy, het zal afwachten zijn of je eenzaam overblijft ;) Voor hetzelfde geld bedenk jij ineens vanmiddag om een kind op de wereld te zetten en duurt het bij mij/ons nog daaaagen!

Leonie, jouw kleine is gewoon alweer ruim 3 wkn oud, gaat snel! Bevallen lijkt al lang geleden??

Begin lijkt idd gemaakt hier.....ben benieuwd!

18. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    JOEPIE!!! IK HEB BUDDYNIEUWS!!

Juud s gisteravond bevallen van een meisje; Femke!! Ze maken het allebei goed!
    Helaas heb ik zo mijn mobiel niet bij de hand voor de gegevens van de exacte geboortetijd en gewicht... sorry!

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Juud, :thumup: Gefeliciteerd met je meisje! ! ! :thumup:
    Eindelijk! Hoop dat je er van kunt genieten!

20. LittleMommy

Joepieeee !! :whistle:
    Das in ieder geval al 1.. :D

Van harte gefeliciteerd Juud! Eindelijk!

Nu de rest nog :)

Deel Deze Pagina