April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Oke dus degene die het nog niet verteld hebben, zijn niet dapper, staan niet 100% achter hun keuze en schamen zich voor hun beslissing? :)

Teleurstelling heeft toch niks met schuld te maken? In mijn ogen dan.

Ik vind het dapper dat iemand na een mk of meerdere mk's er weer voor durft te gaan.
    Dat iemand heel lang bezig was en elke keer de moed heeft gevonden om door te gaan.

2. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    of het aan de opvoeding ligt weet ik ook niet, ik weet wel dat iedereen een andere mening heeft en dat je het niet met elkaar eens hoeft te zijn, als je elkaars standpunten maar respecteert, dan zijn we al een heel eind.

3. mooi gezegd, havefun! ;)

goed, waar zullen we het nu over hebben? :)

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ben ineens niet meer misselijk :confused:

5. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    dikke buiken?
    loop vandaag voor het eerst in mijn Positiebroek en voel me heel erg zwanger( hahaha), maar hij zit wel lekker, knelt tenminste nergens meer af en kan weer normaal adem halen.

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat zijn jullie weer vroeg wakker. Hier is de buik ook al flink aan t uitpuilen (lees darmen!)

Ik zit ook in een evangelische gemeente maar binnenkort huisgemeente.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    over mijn kadootjes die ik al heb gekregen (ik ga het andere laten rusten is gewoon een verschil in opvoeding en DAT IS OKAY!)

ik heb al gekregen van mijn ouders en zusje

Beige slofjes;
    http://www.prenatal.nl/Images/Producten ... 226146.jpg

Beige mutsje;

ik heb van hetzelfde setje ook 2 rompers gekregen (van die overslag die vind ik extra fijn in het begin, kleine beebs vinden dingen over hun hoofdje niet fijn dus perfecte oplossing deze rompers)

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    FOTO FOTO! waar heb je je broek gehaald, lekker loopt dat he, geen geknel!

9. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Je doet er niet stiekum over als je de keuze maakt om het niet direct tegen de hele wereld te schreeuwen dat je zwanger bent. Maar overleggen of je hele familie er 'animo voor heeft' dat er nog een ander kind bij komt is toch heel wat anders? Dan is het toch niet je eigen beslissing als je er zoveel goedkeuring voor vraagt? Ik snap ook niet waarom je wilt dat er begrip is voor jouw standpunt, terwijl je wel keihard oordeelt over dat van een ander 'je zal wel geen goede band hebben' 'zielig voor je moeder als je het niet direct verteld' enz... De basis van de goede band met mijn ouders is dat wij elkaar dingen vertellen wanneer wij het zelf willen...

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als hun het niet zagen zitten nog een kindje op kantoor dan had ik moeten stoppen met kantoorwerk bij ons dus in die zin heb ik het overlegd dan hadden hun namelijk alvast iemand anders kunnen gaan zoeken... ik vraag niet om toestemming dat heet overleg...

11. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    ik was mijn bericht van hierboven aan het typen en toen íe geplaatst was stonden er ineens 6 berichten boven.
    Ik probeer dus niet de discussie alnog op te laaien, maar was denk ik gewoon te lang aan het typen ;)

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    shit happens zullen we verder gaan het is gewoon maar een meningsverschil dat happens hoor is geen ramp, ik ben heel blij met mijn familie en opvoeding en jullie met die van jullie ben allang blij dat mijn familie niet zo in elkaar zit lijkt me vreselijk maar voor jullie werkt het goed...

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wanneer zou mimi terugkomen? Dacht dat ze een week weg ging? maar vor mijn gevoel zijn we allang een week verder?

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ander onderwerp.....pompiedompiedom :p
    wat doen julie tegen de misselijkheid? Ik neem elke keer een slok sinaasappelsap en het is weg :D en eten, elke 2 uur eten, anders moet ik kotsen :S

15. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    *fluit fluit fluit*

Sinaasappelsap? Haha, ik spuug al als ik het pak zie staan...

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oei sinaasappelsap moet er niet aan denken, het is voor iedereen anders denk ik, ik eet amper wat misschien een droog broodje ofzo, ik heb heel veel last van zuur (was de vorige keer ook zo erg dat ik steeds met happen in mijn mond lag snachts heel vies!) sinaasappelsap was dus echt het ergste wat ik kan bedenken haha

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik merk dat ik de hele dag door eet, maar per keer maar heel weinig op kan, maag zal wel bekneld zijn :)

Ik ga weer voor vandaag, vriendin is wakker, moet haar vermaken :D

18. nee geen sinaasappelsap hoor :) veelste zuur inderdaad, dat komt er gelijk uit!
    vannochtend een licht ontbijtje genomen, en dat werktte perfect!
    en om het uur een beschuitje.

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    beschuitje is idd lekker, of van die crackers... gisteren hadden we pasta normaal ee ik gemakkelijk 2-3 borden weg maareh echt goor vond ik het...

20. zo hier ook, ik had kippenpoten gekocht, maar alleen als ik aan de kerriegeur denk ga ik al kokhalzen. heb de kip maar aan iemand anders gegeven.
    Iets flauwigs, zoals aardappelpurree gaat er wel goed in.

Deel Deze Pagina