April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff Wen, pittig hoor!! Hoop voor je dat het snel doorzet! Sterkte!!

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mamafiona, gefeliciteerd met jullie dochtertje!
    Littlemommy, hoop dat jij moeder dan maar na gaat doen met bevallen zonder voortekenen een vlotte bevalling!
    Jessie, ja blijf gewoon door dansen. redbull geeft je vleugels he :D
    Synove, hihi dat zou wat zijn als je dat zuo zeggen. :D Kan me wel voorstellen dat je dat gebel zat bent.
    Wwjc, succes! Hoop snel een berichtje van je te lezen dat jullie naar ziekenhuis zijn vertrokken. Of berichtje dat je mannetje er al is!

3. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    OW SPANNEND Wendy en MiniUs!!

Bij mij begon het ook zo. Heb van vrijdagavond 12 uur tm 7 uur s avonds zaterdag onregelmatig weeen gehad. Toen heb ik de vk gevraagd om langs te komen en nadat ze me had gestript thuis was het echt goed op gang gekomen met regelmaat van 8 naar 6 naar 5 minuten binnen een paar uur...

Succes jullie!! Zet hem op..

MamaFiona - gefeliciteerd met je dochtertje!! Geniet ervan...

4. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    goedenavond samen,

Even zelf vertellen dat ik gisteren om 12.18 uur bevallen ben van zoon Rens. Hij weegt 3350 gram. Ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis moeten gaan bevallen ivm langdurig gebroken vliezen. Heb tijdens de bevallig koorts gekregen en de ruggeprik deed helaas ook zijn werk niet. Na de bevalling ben ik meer dan 1500 cc bloed verloren dus ik ben vandaag na een bloedtransfusie pas naar huis mogen gaan. De bevalling was zeer heftig en heeft lang geduurd.
    Rens doet het gelukkig allemaal prima en dat is wat telt.

Wendy ik had je nummer nog gezien maar voor ik het op kon schrijven moest ik al naar het ziekenhuis.
    Succes met je weeen , jij ook mini-us.

Mama fiona en juud; gefeliciteerd met jullie wondertjes.

groetjes Brenda

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Brenda, gefeliciteerd met je zoontje!
    Jammer dat je toch nog naar ziekenhuis moest. Klinkt idd als heftig allemaal.
    Hoe gaat het nu met je?
    Geniet maar zo veel als mogelijk van je mannetje en laat je lekker verwennen!

Kom je als je daar zin in hebt en weer tijd voor hebt mee verder kletsen bij het april2009mama forum?

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ga naar het ziekenhuis.....

7. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

@Brenda: Van harte met jullie zoontje.. Gelukkig is voor de rest alles goed nu.. Hoe voel je je zelf ?? Gaat dat ook goed ??

@wwjc: Yeeeah :whistle: Je zal nu ondertussen wel bevallen zijn denk ik, zo niet dan alsnog heel erg veel succes!

@MiniUs: Bij jou ook al wat aan de gang ??

Hier een k*tnacht gehad.. 3 keer wakker geworden met flinke krampen/steken.. Dit keer egt pijnlijk! Nu net weer ermee wakker geworden, had gister avond al aardig wat harde buiken & me buik was egt heel gevoelig.. Nu ook harde buiken, die togg best pijnlijk zijn, maar nog niet egt regelmaat volgens mij.. Ga et ff in de gaten houden, want ben net wakker haha.. Zou me gevoel dan misschien alsnog gelijk hebben, dat het de 27ste komt ?? :) Kw8 et wel af vandaag wat et doet allemaal..

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb de lijst bijgewerkt

wwjc heb ik bij bezig EINDELIJK kunnen neerzetten

mamafiona en brenda77 bij bevallen gezet, ik dacht dat Juud ook was bevallen dus even het forum lezen voor meer info (als ik het kan vinden) groetjes!!

9. LittleMommy

Het is hier ook begonnen denk ik.. Na mijn laatste post was ik nog even gaan liggen, maar de krampen/steken waren liggend niet uit te houden.. toen maar gedoucht & vanaf 5 voor half 9 begonnen met klokken.. Er zit zo een 5 tot 10 min verschil in de krampen, maar tussen door voel ik niks eigenlijk.. Als de kramp komt, heb ik egt het gevoel dat ik het eruit wil persen haha! :)

Pff.. kan ze amper opvangen, weet niet waar ik et zoeken moet! Kvoel de harde buik aankomen & dan gigantische kramp vanaf onder me navel tot aan de onderkant van me doos.. Kga nog ff doorklokken tot half 10/10 uur en als ze dan nog steeds tot die tijd tussen de 5 a 10 minuten komen, ga ik mijn VK bellen..

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, joepie :whistle: het heeft doorgezet en je bent naar ziekenhuis! :whistle:
    Ben benieuwd hoe het nu met je gaat en of je je kleine mannetje al in je armen hebt.

Minius, waar ben je? Van jou nog niets gehoord, is het bij jou ook doorgezet?

Littlemommy, ben benieuwd of je gelijk krijgt dat vandaag jullie dag is. Hoop het voor je!
    Edit: wil bericht plaatsen en lees dat het ook is begonnen!
    Heb je een buddy die ons iets kan laten weten? Mocht je niemand hebben en wel willen kun je me aaltijd je nr pb-en'
    Zet hem op!

11. LittleMommy

Haha, jah het is wel begonnen volgens mij.. ze komen tot nu toe nog om de 5 tot 10 minuten, dus ben benieuwd..
    Neej kheb nog geen buddie, dus als iemand indd eventjes een nr door kan pb-en, dan kan ik diegene smsen als ik bevallen ben :oops:

Ben indd ook egt benieuwd of me gevoel togg gelijk heeft over vandaag, et lijkt er op van wel.. maar het kan maar zo zijn dat het straks weer afzakt :) Vriendlief wil al zijn werk afbellen & de 3 weken vakantie nemen die hij gelijk krijgt na de bevalling hahaha! Heb gezegd nog maar even te w88 tot ik de VK heb gebeld..

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ooow babyboom ;)

Juud gefeliciteerd met jullie dochtertje Femke, geniet ervan! Voel je je nu al wat beter nu de zwangerschap voorbij is?

Mamafiona, gefeliciteerd met jullie dochtertje Nikki, leuke naam! had al zo'n voorgevoel dat jullie een meisje zouden krijgen. Alles goed gegaan?

Brenda gefeliciteerd met jullie zoontje Rens, klinkt errug heavy, voel je je no als een zwabber of beter door die bloedtransfusie? Geniet van je gezinnetje.

Wendy en Littlemommy heel veel succes, spannend!

Minius
    en? en? en? :D

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Littlemommy, je hebt pb!

14. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Oh, goedenmorgen meiden. Wat spannend allemaal weer.....Wendy en Littlemommy.....
    Ontzettend veel succes! Misschien vandaag toch? Hier nog weinig beweging van beepje....
    Minius: ik ben ook zo benieuwd!

15. LittleMommy

Bedankt Leonie, heb je nr opgeslagen :D

Ik ga even een beetje afleiding zoeken & over een half uurtje de VK bellen, want er zit nu steeds maar 6 min tussen :oops:..
    Khou jullie op de hoogte ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ff snel buddynieuws van WWJC

Half 5 ruggenprik gehad. Ze heeft nu nog maar 5 cm ontsluiting. Dus nu aan de weeënopwekkers!
    Einde buddynieuws!

Ik moet vanochtend weg, maar als ik wat hoor, horen jullie het natuurlijk ook!!

17. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Ooooh, wat spannend allemaal.......

18. LittleMommy

Ze komen nu wel sneller.. om de 4 minuten.. en net ook een paar keer om de 3 minuten.. VK net gebeld, die komt zo even langs om te kijken..

19. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    WWJC naar ziekenhuis, ow spannend hoor! Ben benieuwd of je inmiddels je kindje in je armen hebt mogen houden!
    En LittleMommy hoe laat komt de VK of is ze inmiddels langsgeweest??? Lachen als je toch vandaag zou bevallen, je had het voorspeld :D

20. LittleMommy

Haha, zou indd wel grappig zijn jah..
    VK nog niet geweest, ze had eerst nog 2 kraambezoekjes die ze af moest leggen & dan kwam ze hierheen..
    Inmiddels is het alweer een beetje afgezakt naar 6 min. maar wel steeds pijnlijker..

Deel Deze Pagina