Hopen dat het doorzet! Ik duim voor je hoor! (heb toch niks beters te doen whahaha) Laat de vk maar snel komen, we willen allemaal graag weten hoe ver het nu is
Wwjc, zet hem op meid! Littlemommy, is vk al geweest? Ben heel benieuwd. Wilde jij nu eigenlijk thuis of in ziekenhuis bevallen? Ik weet het niet meer, sorry Van minius niets meer gehoord, denk dat het bij haar ook heeft doorgezet en druk bezig is of al beeb in armen heeft Synove, hoe gaat het met jou?
Ik ga heel even snel een hapje eten, extra power erbij en ga weer door met dansen! Denk nog even extra aan de meiden die bezig zijn en focus me daarna helemaal op jou! * Zet redbull vast klaar, opzwepend dansmuziekje staat klaar*
nou dan doe ik ook wel even mee met het dansje hoor maar niet te lang want het rammelt hier nog van binnen hahaha Wwjc is er ook bijna vanaf de 5-6 cm gaat het vaak sneller!
Nou dames ik mag ook weer naar het ziekenhuis... bloeddruk te hoog en aangezien me klachten gaan ze waarschijnlijk een afspraak maken om me in te leiden Suc6 aan degene die al bezig zijn met bevallen!!!
help ik heb een probleem .. ben een vriendin van shayenna shayenna zelf is ook zwanger maar ze heefd toen op de oude site al der vragen gesteld en zo maar deze site die begrijpen we niet zo dus vandaar dat ik mijn bericht maar even hier zet misschien ken iemand mij tog advies geven alvast bedankt maandag 20 april ben ik voor het laats ongi geweest dinsdag 21ste heb ik de pil gepakt gewoon zo als normaal woensdag22 donderdag 23 vrijdag 24 zaterdag 25 zondag 26 ste ben ik hem helllemaaal vergeten ik heb hem vandaag ook nog niet gepakt ik weet niet of ik dat wel moet doen? ik heb wel die afgelopen dagen sex gehad elke dag is die kans er dat ik zwanger ben... ik heb overal gezocht en zo maar vind nergens mijn vraag kan iemand mij misschien antwoord geven of in elk geval je mening dankje
Nouw, de VK is geweest & heb 2 cm ontsluiting & de weeën komen nu togg egt wel om de 3 minuten "puft ondertussen vrolijk door" Vanmiddag rond een uur of 4 komt ze weer terug.. Als het gaat zoals het hoort te gaan dan moet ik rond die tijd op ongeveer 5 cm zitten & dan kan ik naar het ziekenhuis.. Had me gevoel togg gelijk Kbericht jullie later weer eventjes, ga ff wat proberen te slapen voor afleiding..
ow littlemommy dus het is nu echt begonnen. Heerlijk gevoel moet dat zijn (nou ja de weeen niet misschien maar je snapt me vast wel......) Hier vandaag een bewolkte dag, nu piept de zon er weer even tussendoor maar net ook al een flinke regenbui gehad....Jammer de zon deed zo zijn best de afgelopen weken!
Oh Wendy en littlemommy wat spannend!!! Komen er vandaag weer wat baby's bij. Dan zijn bijna alle april mamma's bevallen. Leuk! Shayenna, denk niet dat je zwanger bent aangezien de ovulatie meestal 2 weken na eerste dag ongesteldheid is, maar ik zou de rest van de maand wel een ander voorbehoedsmiddel gebruiken, want de pil werkt nu niet meer denk ik. En testen he, als de menstruatie uitblijft.
Wwjc en Littlemommy: ontzettend veel succes! Zet 'm op he . Bleeeeh, hier nog helemaal niets, niets, niets.....
meiden die bevallen zijn,gefeliciteerd met jullie kleine hummeltjes. dames die bezig zijn,zet hem op. hier is het ook rustig. heb zelf het gevoel dat ik pas 7 mei ga bevallen. morgen weer naar de vk toe in het ziekenhuis.
jemig, wat een babyboom ineens zeg! Helemaal leuk =D> Weet niet of ik het allemaal onthouden heb, maar volgens mij kan ik Loeka, Juud, Brenda, Mamafiona van harte feliciteren!! (of ik heb het nu niet goed onthouden?? ) en wwjc EINDELIJK! duim voor je! degene die nog zitten te wachten, ik denk aan jullie! niet veel tijd momenteel om te reageren, maar ik volg jullie nog wel hoor zal ook es een kijkje nemen bij de april mama's, want daar zullen de meesten inmiddels wel zitten
Buddynieuws WWJC: Om 13.53 bevallen van Wybe. Hij weegt 3530 gram en 49 cm. Is uiteindelijk met een keizersnede geboren. Alles is nu goed met ze! Wendy van harte gefeliciteerd met jullie manneke!! Geniet er lekker van!!