Hey meiden, Hier even snel een berichtje van mij: gisteravond bevallen van een gezonde zoon Lukas! 4080 gr en 54 cm. Het was uiteindelijk een stortbevalling, die voorweeen hadden blijkbaar al veel werk gezet. Toen de VK kwam had ik al persweeen en hij was er in no time! Ik vond het wel eng, want bij mijn 1e zoontje ging het daar dus mis.... Moest wel naar het zkh voor het hechten, maar verder alles helemaal oke! Ik hoop vanavond nog ff te lezen hier, ben zoooo benieuwd hoe t met wwjc is, ik las even snel dat ze in het zkh is. Voor de andere bevallenden: succes, jullie kunnen het!!!
WWJC gefeliciteerd met Wybe! Toch met een keizersnede geboren? Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Maar eerst lekker bijkomen en genieten!!! Minius gefeliciteerd met jullie zoontje Lukas! Goed te horen dat ondanks de stortbevalling alles goed met jullie is! Ga er lekker van genieten!!! Nu ben ik volgens mij de volgende op de lijst die aan de beurt is
Brenda gefeliciteerd met jullie mannetje ! Wendy gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Mini-us gefeliciteerd met Lukas !!!
Wwjc en Minius: Van Harte Gefeliciteerd hoor met jullie Wybe en Lucas! @Jessie: ja, wij zijn zo'n beetje de laasten he.....
Wwjc, gefeliciteerd met jullie zoontje Wybe! Uiteindelijk toch via ks geboren, dan is het denk ik toch heftig geweest aangezien je ook weeenopwekkers hebt gekregen. Maar vanaf nu genieten van je zoontje! Minius, gefeliciteerd met jullie zoontje Lukas! Een stortbevalling, heftig! Je klinkt heel positief en gelukkig, fijn! Geniet ze!
Wooohooo littlemommy je had het toch goed!!! super joh @ WWJc Gefeliciteerd met je zoontje!!! jammer dat het toch een keizersnede is geworden @ Minius Gefeliciteerd meid! dit x is het gelukkig goed gegaan Nou meiden hier komt ook het einde in zicht! ik word woensdag ingeleid!
MiniUs - gefeliciteerd met je zoontje!! Mooie naam! Vond je de bevalling wel meevallen? want ik las dat je er best tegenop zag. Was het heel anders als je eerste bevalling? WWJC - EINDELIJK, jij ook aan de beurt!!! Gefeliciteerd!! Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, klinkt alsof het best heftig is geweest... rust lekker uit en geniet van jullie ventje... Jessie, Synove, Tammy en Margot, zet hem op, jullie zijn volgens mij de laatsten...
Margot, spannend woensdag inleiden. Lijkt me erg leuk maar ook een gek idee, je weet nu (ongeveer) precies wanneer je moeder gaat worden! Spannend!
wwjc: super gefeliciteerd met jullie zoon Wybe minus: super gefeliciteerd met jullie zoon Lukas De rest die nog moeten zet hem op en wens jullie het beste natuurlijk toi toi toi
Wwjc en Minius gefeliciteerd met jullie mannetjes!!!!!! Wwjc jammer uiteindelijk een keizersnee, ben benieuwd naar je verhaal. Minius klinkt heel heftig zeg!
Wauw, het gaat ineens snel hier . Wendy: Eindelijk dan toch je Wybe in je armen! Gefeliciteerd meid. Jammer dat het toch een keizersnede is geworden. Maar, jullie gezondheid gaat boven alles! Ik hoop dat jullie eindelijk samen kunnen genieten! Brenda en Mini-us: ook gefeliciteerd met jullie wondertjes! Ik hoop dat de nieuwe mama's zich straks gezellig bij de april-mama's op het forum voegen! En de rest van de meiden: sterkte met de laatste loodjes. Ik zal meedoen aan de weeendans van Leonie, wie weet helpt het =D> *begint met de heupen te wiegen* \/ .
Wauw, dan zijn we allemaal vlak achter elkaar bevallen!! Gefeliciteerd Hier bericht van mij.. Nu net een uurtje uit het ziekenhuis.. Sorry Leonie dat ik niet heb gesmst, in alle haast me telefoon vergeten, je zult zo wel lezen waarom Zoals jullie al hadden gelezen was ik al vanaf half 9 aan het klokken vanmorgen & toen rond half 1 de VK kwam, had ik net 2 cm ontsluiting.. Weeën kwamen toen steeds feller & sneller & rond 4 uur was ze weer langs geweest, en was ik nog maar 1 cm opgeschoten, dus zat ik op 3.. Toen heeft ze mijn vliezen gebroken, en daarna werden de weeën steeds pijnlijker! Soms waren ze egt niet meer te harden! VK zou rond 7 uur/half 8 weer terug komen, maar vriendlief heeft rond 6 uur gebeld, omdat ik verschrikkelijke persdrang had ook.. Ze had gekeken en ik was weer 1 cm omhoog gegaan, dus zat toen op de 4.. Daarna hadden we afgesproken dat ze alsnog tussen 7/half 8 terug zou komen & dat we dan zo wie zo naar het ziekenhuis zouden gaan.. Rond 5 over 7 hield ik het egt niet meer, ik MOEST gewoon persen had ik et gevoel, dus weer VK opgebeld.. Ze kwam kijken en jah hoor, ik zat al op 8 cm ontsluiting!! Dus wij als de wiedega spullen gepakt & naar het ziekenhuis gereden (dit was zo rond 19:30), dus vandaar ook geen sms, want ik was mijn telefoon dus vergeten Eenmaal daar aangekomen (rond 20:00, wist ik gewoon dat ik eindelijk me persdrang kwijt kon, maar wij waren sneller dan de VK, vriendlief had aardig plankgas gegeven hahaha! Dus na 15 min kwam ze eindelijk & kon ik gelijk gaan persen (20:15).. Kheb geperst alsof me leven ervan afhing, ik moest mijn kleine mannetje gewoon eruit hebben! Om 20:29 na 4 persweeën is onze zoon Juliano Dairone geboren! Zo een 48 cm & 2865 gram! Al met al is het me heel erg meegevallen, ik mocht ook na 2 uurtjes weer naar huis, en voelde me daar ook goed genoeg voor.. Ik vond het egt heel erg meevallen allemaal, behalve de persweeën die ik de laatste 2 uurtjes heel erg kreeg, die waren egt niet te doen, maar was blij dat ik snel in actie kon komen om die persdrang weg te duwen, het ging egt zo snel allemaal, kon het amper bevatten, maar was super blij toen ik mijn kleine mannnetje in mijn armen had! Gelukkig verder niet ingeknipt, of hechtingen, kheb een beetje een schaafje zei ze, maar voor de rest niks ernstig.. Nouw, dat was het voor eventjes.. Mijn kleine man moet zo aan de voeding & dan ga ik ook me bedje in, ben daar wel heel erg aan toe na zo een lange dag Foto volgt.. Liefs!
Wow, Littlemommy. Best een heftig verhaal zo en geweldig om te lezen dat je het er toch met relatief weinig "kleerscheuren" voor elkaar hebt weten te boksen zeg! Heerlijk dat je ook al weer zo snel naar huis mag. Dat is toch wel erg fijn hoor. @Margot: Zet 'm op meid. Spannend en inderdaad een raar idee dat je woensdag wordt ingeleid. Kans is heel groot dat je dan gewoon die dag je kindje in je armen hebt.... Hier weinig nieuws nog. Morgen moet ik weer naar de hematoloog om bloed te laten afnemen om te kijken of die spuiten nog goed werken bij mij. Vrijdag 1 mei weer naar de gyn als beepje er dan nog niet is. Dan ben ik wel een vroege mei-mama; geen april-mama meer . Ik hoop 1 ding: dat het niet op 4 mei op dodenherdenking geboren wordt hoor..... Mijn oudste broer is op 5 mei jarig en mijn jongste broer is op 9 mei jarig. Zul je net zien dat beepje precies tussen deze twee verjaardagen in geboren wordt....ha,ha,ha
Gefeliciteerd littlemommy! nu ik jou verhaal lees krijg ik echt zin in de bevalling hahaha! @synove, ik hoop zo voor je dat het gauw begint! Mijn moeder is 5 mei jarig, ik was echt bang dat ik dan zou bevallen maar dat is gelukkig niet zo Ik heb ineens hele erge nesteldrang omdat ik gewoon weet dat me baby morgen komt dus vandaag zal ik me niet vervelen aaaaaaaaaaah zo spannend!!!!
@Margot: Gek idee is het wel he, dat je gewoon weet dat je morgen gewoon je kindje in je armen hebt. Heel veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat het bij jou net zo gaat als bij Littlemommy. Dat ging wel erg goed zo. Zo wil ik het ook hoor en wie niet.
Mijn borduurwerk is trouwens af hoor. Gisteren helemaal klaar! Sta er zelf nog van te kijken want ik ging er echt vanuit dat ik het niet meer ging redden voor de bevalling......wel dus Vanmiddag met zoonlief naar het consultatiebureau voor zijn DKTP-prik. Ik wil er zelf bij zijn als hij die prik krijgt. Hopelijk breken mijn vliezen niet onderweg......