April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    meiden, even een vraagje: hoe krijg ik nou een nieuwe avatar erin? Ben dat ding kwijt en kan nergens meer vinden hoe je dat weer opnieuw kunt doen....helllup

2. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Het ging mij indd redelijk gemakkelijk af :confused:
    had ik ook egt niet verw8 hoor.. ik stond vann8 gewoo al luiers te verschonen en te doen :) Kheb egt nergens last van, maar misschien komt et nog..
    Kheb gewoon al zin om de was gewoon te doen ensow :( wel gewoon op een rustige manier, maar kwil wel gewoon alweer alles zelf doen.. Maar dat ga ik mooi ff niet doen, kga mooi ff gebruik maken van me kraamzorg haha! Zometeen komt ze voor het eerst, ben benieuwd hoe het gaat :D

@Margot: Wat spannend zeg! Dus morgen is het eindelijk zo ver! Ik hoop ook dat het je net zo makkelijk afgaat als mij, ik had egt niet verw8 dat het zo zou zijn, khad helemaal geen verwachtingen eigennlijk, maar kd8 wel dat het zwaarder zou zijn! Maar zo zie je maar, dat verschilt weer per persoon, net als een zwangerschap.. Maar deze gun ik iedereen wel toe eigenlijk :oops:

@Synove: Ben benieuwd wanneer het bij jou eindelijk door gaat zetten.. Word ook wel eenns tijd :oops:

@ de rest: Van harte gefeliciteerd met jullie kindjes! Hebben we togg mooi geflikt met zijn allen, zo vlak achter elkaar haha! :)

Nouu, ik ga de komende dagen lekker genieten, ik kom snel weer terug hoor, maar nu eerst eventjes van mijn kleine mannetje genieten :oops:

@Margot: Heel veel succes morgen & bij de bevalling

@ Synove: Jij ook, voor als het alsnog 1 van deze dagen doorzet & ik het eventjes mis :oops:

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ikheb de lijst een stuk bijgewerkt nu heb ik deze meiden nog staan voor April klopt dat?

Bezig of net bevallen maar nog geen data :

mamacelesje (nog niets van gehoord)

Nog wachtende mama's (4 mama's (2 meisjes, 2 jongens)

19.04.2009 - Jessica
    21.04.2009 - Anjacox
    23.04.2009 - Synove
    27.04.2009 - Tammy77

De al bevallen mama's kunnen inderdaad meekletsen bij het mamaforum gedeelte.. daar kan je je babypraat kwijt :p

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Minius gefeliciteerd met jullie zoontje Lukas, leuke naam! geniet ervan!

wendy gefeliciteerd met jullie zoontje Wybe, jammer van de KS, hoop dat je snel hersteld!

littlemommy gefeliciteerd met jullie zoontje Juliano, geniet ervan en laat de kraamhulp maar zwoegen :)

margot veel succes morgen, spannend zeg!

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Meiden GEFELICITEERD met jullie baby's ... :D
    Geniet ervan en rust lekker uit!!
    Ik zie dat we er bijna door zijn..Nog 4 te gaan..
    8)

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    dames gefeliciteerd met de baby's

lekker genieten van de kraamtijd....en je goed laten verwennen

7. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Littlemommy, wat een verhaal zeg. Maar goed te horen dat t je zo goed afging! Zo wil ik het idd ook wel!!! Nu lekker gaan genieten hoor! EN idd laat die kraamzorg maar lekker t werk doen, ze zijn er niet voor niets :D
    Synove, toch nog je borduurwerk af, je baby heeft er gewoon op gewacht hihi.
    Margot, spannend hoor morgen inleiden. Hopelijk komt je baby ook morgen en niet donderdag op koninginnedag...... (ach wat maakt t ook eigenlijk uit wanneer.....toch?)
    Ik vanmiddag naar gyn om te kijken of er uberhaupt al iets op gang gekomen is [-o< . Gisteren met vriendlief nog een poging gedaan om t een handje te helpen :oops: ....hihi....maar tot nu toe geen resultaat #-o .

8. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Ja Jessie. Nu nog even een mooie foto maken ervan (nog niet ingelijst hoor ha,ha,ha).
    Mijn man zei nog...."Joh, het is gewoon haar verjaardag nog niet" :) . Dat vond ik ook wel een goeie. Wij doen nog even geen pogingen om het op gang te helpen...... :oops: :) Ik erger me alleen maar aan zijn gesnurk s'nachts...... :rolleyes: :)
    Ontzettend veel succes vanmiddag! Laat je het ons weten wat die gyn jullie heeft verteld?

Ik ben alleen bang dat als het op koninginnedag komt dat we dan niet door die menigte komen (is mijn angst weer hoor). We moeten namelijk dan naar het Sophia kinderziekenhuis bij het Erasmus MC en dat ligt midden in Rotterdam. Ik zie mezelf dan al helemaal een kind krijgen in de auto.... :confused: :) :) :)

Kreeg vanochtend ook ineens van die vreselijke poets-en schoonmaakneigingen. Maar daar ben ik toch weer snel op teruggekomen zeg! Pfff, ik werd me toch ineens moe en kotsmisselijk. Toch maar even niet doen nu :oops:

9. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    HIhi ja das een goeie, net als zon gedichtje op t geboortekaartje....
    "Joepie het is me gelukt, ik ben geboren op mijn verjaardag :D"
    Hoe is het trouwens bij jullie meiden, worden jullie veel gebeld door nieuwsgierige mensen? Hier valt t nog mee gelukkig..... Lijkt me vreselijk om 100x per dag te moeten vertellen hoe en wat.

10. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0

Uhhhh, ja mijn schoonmoeder :rolleyes: :evil: :evil: :evil: :evil:
    Mijn man heeft haar even duidelijk gemaakt dat ze het te horen krijgt ZODRA we gaan rijden naar het ziekenhuis. Maaaarrrrr, niet s'nachts! Dat was voor haar al aanleiding om toch weer steeds te bellen. Voor de rest valt het wel mee.
    Oh, ja, sommigen vragen waarom ze het dan niet "gewoon halen" want dat is toch lekker makkelijk?? Uhh, niet dus! Als dat zo zou zijn dan was iedereen via een keizersnede geboren.

En dan heb je er nog bij die steeds roepen dat ik er zo goed uitzie.....??? Nou, zo voel ik me anders niet met mijn olifantenpootjes! Kom amper voor of achteruit.... :rolleyes:

11. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    IK hou gelukkig weinig vocht vast, maar begin het nu wel beetje zat te worden. Alles is gewoon klaar, de 40 weken zijn voorbij, de zon is weer verdwenen........Ze mag nu gewoon geboren worden :D :rolleyes:
    Ach nog een paar uurtje geduld, dan weet ik als het goed is meer. Het zal wel niet langer meer duren dan 1 week tot ik ons meisje in mijn armen heb...... :p
    Vreselijk trouwens zo'n schoonmoeder........Sommige mensen denken volgens mij echt dat als ze zelf niet bellen ze de laatste op de aardbol zijn die te horen krijgen dat je bevallen bent :^o

12. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    30-04-2009 - Margot1988 ;) Maar ik word morgen ingeleid en ik krijg een meisje :D

oeh die verdomde nesteldrang! kan gewoon niet stilzitten :) ben echt bekaf maarja ik MOET het gewoon klaar hebben :D

13. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Margot: Succes meid! We zullen allemaal voor je duimen. Erg is dat he, die nesteldrang. Nu mijn borduurwerk af is, zit ik om me heen te kijken wat ik allemaal nog kan doen, maar dat lukt me natuurlijk niet meer en daar erger ik me weer aan......pfff :oops: :rolleyes:

@Jessie. Ja, ik denk dat mijn schoonmoeder daar inderdaad bang voor is; dat ze het als laatste te horen krijgt. Die neiging krijg ik dus nu wel hoor. Toen een nicht van haar zwanger was en het in een opwelling per ongeluk vertelde aan de groenteboer, hoorde mijn schoonmoeder het in de winkel van haar zus. ze werd me toch pisnijdig zeg! "Iedereen weet het al en wij horen het natuurlijk weer als laatsten", was haar nijdige opmerking. Ik dacht op dat moment nog: "Mens, waar maak je je druk om zeg". :evil:

Mijn voeten nemen nu een wel heel rare vorm aan zeg! Echt dikke, vormeloze kussens zijn het geworden....geen gezicht. Nou, ja, dat is ook weer het laatste waar je je druk om kunt maken zeg ha,ha,ha. :)

14. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Margot, probeer nog een beetje rust te nemen de laatste dag....... Weet dat t moeilijk is door die nesteldrang....... :rolleyes:
    Synove, hihi hoe je je voeten omschrijft :) , ik krijg de neiging te zeggen plaats 's een foto. Maar dat is helemaal niet grappig :oops: !!! Gelukkig weet je dat t voor een goed doel is en dat t overgaat!
    Wat een naar mens die s.ma van je.....tenminste dat gezeur daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor! [-X
    Synove heb je trouwens een buddie? Ikke nog nie bedenk ik me net! Iemand die zn 06-nr beschikbaar wil stellen?? :)

15. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    @ synove, Als alleenstaande heb ik gelukkig geen last van schoonmoeders ;)

en heerlijk dat vocht vasthouden, ik heb het ook super erg zelfs hele me onderbenen zijn dikker erdoor :)

@jessie81, Haha jij ook al zo`n last? :) Voor wat is trouwens zo`n buddy? :confused:

16. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    :) :) :) Jullie willen echt die olifantenpootjes van mij niet zien.... :) :) :)
    Het gaat inderdaad weer na de bevalling in een paar dagen weer weg en daar troost ik me maar mee....Ach, ik heb er verder geen last van hoor; ik kom alleen erg moeilijk in mijn schoenen....

Nee, ik heb nog geen Buddy aan wie ik mijn 06-nummer kan geven (allemachtig ik weet niet eens meer wat mijn nummer is zeg.... :oops: Ik onthoud dat nooit).

Ben verdikkie doorlopend licht misselijk. Hebben jullie dat ook?

17. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Margot aan een buddy kun je laten weten als je bevallen bent. Dan hoeven we hier op zw.pag niet zo lang in spanning te zitten om te horen wanneer je bevallen bent, hoe het kindje heet enz :D
    Manlief komt als het goed is rond half 1 thuis, dan kunnen we samen lunchen en dan om 13:30 weg naar zhuis. Spannend!!!

18. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    Spannend jessie!! hopelijk krijgen we goed nieuws!

ow dan heb ik nog geen buddy... wie word mijn buddy? :)

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Gefeliciteerd aan alle bevallen dames. Hopelijk tot snel in het andere topic!

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    littlemommy gefeliciteerd met jullie zoontje !!!

Deel Deze Pagina