April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Synove je hebt een Pm over buddy, misschien heb je al 1?
    Dacht wel hndig een reeds bevallen buddy omdat jullie nu allemaal op knappen staan, dadelijk bevallen jullie allemaal tegelijk hihi en dan moeten we lang op nieuws wachten!

2. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    en weer 3 baby's erbij, van harte gefeliciteerd!!
    ben benieuwd naar de verhalen!
    Laat jullie lekker verwennen door de kraamhulp en geniet heerlijk van jullie wondertjes!

degenen die nog zitten te wachten, het eind is nu echt in zicht....suc6 met de laatste loodjes!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Littlemommy, gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Wat een heerlijke, vlotte bevalling! En ik maar mijn telefoon in de gaten houden ;)
    Super fijn voor je dat het zo vlot is gegaan, dan ben je idd helemaal niet met je telefoon bezig.
    Synove, ik duim voor je dat het geen 4 mei kindje wordt maar duim (en dans :D ) nog harder voor je dat je kindje eerder komt!
    Waar si de foto van je borduurwerk? Ben heel nieuwsgierig!
    Margot, kan me de nesteldrang helemaal voorstellen, alles nog even klaar maken voor je beeb.
    Jessie, ben benieuwd hoe het bij de gyn was/is.

4. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Jessie: Jaaaaa, hoe was het nou bij die gyn?

Ben net terug van het consultatiebureau en heb alles nog binnen kunnen houden en droog kunnen houden :) :) :) :) :) (maarre, dat lopen valt om de donder niet mee zeg.....liep nu zelfs echt als een manke olifant..... :) :) )

5. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    het blijft wel lang stil van Jessie... zou het dan toch aan de gang zijn? :D

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    vind het ook wel erg lang stil rondom Jessie, zou het?

7. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Nee helaas.....De gyn die ik vandaag had wilde niet eens inwendig kijken of er iets gaande was. Zolang ik en babytje het nog goed hadden wachtte ie liever af....Nou ja ok dan.
    Donderdag en zaterdag weer naar ziekenhuis, CTGscan maken. Ben erg benieuwd. Hoop natuurlijk dat het voor die tijd begint!!!! Wie zit er nou te wachten op de ochtend van Koninginnedag in ziekenhuis door te brengen.
    Dusssss Leonie, kom op, turn on the music and dance!!!!! Weeeeeeeen komdan!!!!

Iemand die mijn buddy wil worden?Hoeven jullie de volgende keer niet zo lang in spanning te zitten haha

8. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16

jammer zeg :( kreeg ineens hoop toen we niks meer hoorde van je, jammer dat hij niet eens inwendig wilde kijken.. anders doe je gewoon lekker mee met mij morgen ;) lekker puffen :)
    enne geen goed plan dat ik je buddy word aangezien ik zelf morgen aan de beurt ben :D

9. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik ben hem ook van synove, maar wil best ook die van jou zijn hoor!
    Niet handig nee om elkaars buddy te worden jullie hihi

10. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Of Leonie, die heeft ook al veel buddy nieuws mogen ontvangen dus wellicht brengt ze geluk? hihi

11. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Margot heb jij een buddy????

Spannend morgen.Ik ben ook ingeleid, was een gek idee hoor dat Ik wist wanneer ik zou bevallen!

12. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    En Margot, hoe is het vandaag verder gegaan met je nesteldrang?
    Heb je nog wel even je rust kunnen nemen tussendoor?
    Heel veel succes morgen!!!

13. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Margot, ik weet niet of je het nog leest, maar heel veel succes morgen! Zet 'm op!!

Ik had al gelezen dat wwjc inderdaad ook bevallen is, maar ik had nog niet gereageerd: Wendy, van harte!! We zijn toch redelijk gelijk opgegaan zo ;)
    Weet iemand hoe het nu met haar is? Ze zal wel ff in het zkh moeten blijven.

LittleMommy, jij bent ook snel gevolgd, goed zeg! Gefeliciteerd!

Over mijn bevalling:
    zoals jullie al gelezen hadden 'rommelde' het bij mij sinds vrijdagavond. Heel onregelmatig weeen, die ook regelmatig afzwakten of verdwenen. Soms waren ze echter ook wel pijnlijk.
    Zondag heb ik hier geloof ik ergens rond half zes nog gepost dat de weeen nu wel om de 5 min leken te komen en dat ik er niks meer van snapte. Ik ben gewoon rustig gaan eten, heb Tim naar bed gedaan , maar vond ze ondertussen wel pijnlijker. Nog even beneden gezeten en toen besloten op bed te gaan liggen om nog even te klokken. Dat was rond acht uur. Een aantal weeen gehad, maar de regelmaat leek weer te verdwijnen. Tegen kwart voor 9 knapte in een wee mijn vliezen. Ik gauw naar de badkamer, waar de weeen zich ineens heel heftig en snel opvolgden. Ik dacht nog: als dit pas het begin is, word ik zo gek.
    Snel onder de douche gesprongen om het vruchtwater weg te spoelen, maar ik kon zo de weeen niet opvangen. Snel op bed en tegen Mike (mn vriend) gezegd de VK te bellen want het leek me ineens heel heftig. Hij belde de vk rond negen uur en toen riep ik tegen Mike dat ik gewoon al persdrang had. Vk zou er snel aankomen. Ondertussen kreeg ik dus echt persweeen! VK was er rond tien voor half tien en ik mocht gelijk persen. Lukas was er oom 21.40.Helemaal verbouwereerd en ik ook. Ik lag erbij als een zombie, kon niet geloven dat het zo snel achter de rug was. Bij mijn eerste ging het tijdens het persen niet goed (is toen met de vacuum en knip gehaald) dus ik wilde eigenlijk in het zkh bevallen. Dat is dus niet gelukt ;) Hij woog 4080 gr en is 54 cm lang. Best een flinkerd (weer)!
    Ik moest wel even naar het ziekenhuis ivm hechtingen. Ik was net iets te ver gescheurd om door de VK geheht te worden.
    Hechten was weer even heel vervelend, maar ik was zo weer thuis!
    Lukas moest ook even bijkomen van de bevalling maar doet het verder heel goed. Hij is wel erg misselijk omdat ie vruchtwater heeft binnengekregen.

Lieve meiden, die nog moeten: Heel veel succes.....nog even ;)

14. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Wow MiniUs best een heftige (snelle!) bevalling. Goed te horen dat alles goed met jullie is.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Jessie, de muziek staat weer hard aan en ben als een gek aan het dansen voor je!
    Natuurlijk ook voor Margot (dat de weeen morgen maar snel heftig zijn en je snel je beeb in je armen hebt!) en voor synove (jouw baby mag ondertussen ook echt wel komen!) en natuurlijk nog voor diegene die ik vergeet en het wel nodig hebben.

* Zet muziek nog wat harder*

16. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Jessie: Oh, ik zou helemaal gek geworden zijn daar. Ook bij mij wachten ze het gewoon af.
    We gaan gewoon de Koninginnedans doen voor je en dan maar hopen dat het of vandaag komt of na 30 april!

@Minius: Wow, wat een verhaal zeg! Erg heftig allemaal als ik het zo lees zeg!

@Margot: Vandaag is DE dag toch voor je? We gaan allemaal voor je duimen hoor.

Vannacht weer behoorlijk veel pijn in mijn rug gehad (continu zo'n jengelende pijn dus) en doorlopend misselijk. Ik heb ook continu van die kleine diaree poep (lekker verhaaltje zo). Word er zo langzamerhand wel moedeloos van. Je weet dat de baby er ooit uitkomt, anders zou je toch denken dat het er nooit meer van komt.

17. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Synove, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk heb je vandaag een betere dag?
    En euh liever niet vandaag dat beebje komt hiero, zoontje van mijn zus is vandaag jarig :D Laat ze morgen maar komen, dan ben ik toch al in ziekenhuis hihi

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Nog fftjes meiden! Dit laatste stukje is rot en vooral als je overtijd gaat!

Denk aan jullie en doe nog steeds samen met Leonie de weeendans.

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Jodie we zijn goed actief bezig voor de laatste dames!
    Alleen krijgen ze nu wensen over bevaldag dan wel dan niet. Wordt wel lastig zo voor ons! :D ;)
    Maar we dansen gewoon door voor diegene die het kan gebruiken! :thumup:
    Grapje hoor dames, kan me heel goed voorstellen dat je de ene dag liever niet dan wel hebt ivm met familie of qeensday!
    Ik hoop voor jullie dat jullie je beeb ook zo snel als mogelijk in je armen hebt. op een gegeven moment wil je gewoon door naar de volgende stap en dat is je kindje in je armen en niet meer in je buik!
    * danst weer door*

Ik heb trouwens nr. van Margot dus zodra ze iets laat weten post ik het hier.
    Hoop dat het vlot gaat vandaag voor haar!

20. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Hihi ja de wensen voor dan wel dan niet bevallen zijn wel extreem he. Maar ik weet zeker dat het uiteindelijk niet uitmaakt wanneer ons beebje zich aandient. Als ze t maar wel snel een keer doet :D Hihi.
    Net al even bij neefje geweest, hij had vorige week al een fiets van ons gekregen en vanmorgen liet ie me al zien dat hij er al alleen op kan fietsen (hij kon nog niet zonder zijwieltjes tot vorige week). Leuk om te zien!
    Nog geen enkel nieuws van Margot hiero?

Deel Deze Pagina