Hehe leuk al die verrassingen. Me moeder is dinsdag jarig en dan is dit uiteraard het ultieme verjaardagskadoo weet nog niet hoe we het gaan doen maar daar heb ik heel het weekend voor om dat te verzinnen gahaha .. Dus kan niet wachten haha en donderdag krijgen we de eerste echo hopelijk goed nieuws en dan schreeuw ik het ook lekker van alle daken
Aan mijn buik zie je nog helemaal niks (nou ja, ik wel hoor, maar dat is omdat ik iets wil zien ). Volgens mijn ha ga je er bij mij pas iets van zien als ik zo'n 4 maanden zwanger ben mag toch wel weer ietsjes eerder ook hoor Ik zie er wel naar uit om eens wat dikker / zwaarder te worden. Ik wil het wel eens mee maken dat de weegschaal de 60 passeert als ik er alleen op sta! Ik zat voor een cadeautje zelf te denken aan het boekje "Ik vind je lief, oma" voor mn moeder en "ik vind je lief, opa" voor mn vader. Het zijn nogal lees-mensen en ze hebben mij ook veel voorgelezen, vroeger. Ik word nog er nog wel eens aan herinnerd dat ik als kleuter een favoriet prentenboek had! Maar meer / andere tips zijn van harte welkom! De tip over het foto lijstje vind ik ook erg leuk!
pas bij 4 maanden dan moet je even onze site kijken (en dan naar buikenalbum) dan zie je dat dat niet hoeft haha
Met 5 weken had/heb je gewoon al een buik! Nou bij mij is er momenteel echt nog niets te zien hoor en ik zit toch ook al op een dikke 5 weken... Ik pas ook nog al mijn broeken, maar ja de meesten zitten ok wel een beetje wijd, omdat ik zo mager ben ik zal wel rustig afwachten, maar ik hoop toch dat er al wat te zien is rond 3 maanden ofzo hoor! Ik voel me nu ook nog niet echt zwanger
ja das toch wel zo leuk als je het ziet he, tenminste je kan ook overdrijven (zoals mij haha) maar met 12 weken een beetje een bumpje zien is wel leuk al is het maar voor jezelf en je mannetje..
Net wat leuks mee gemaakt! Kon deze week mijn mond echt niet houden tegen een hele goede vriendin en vertelt dat ik zwanger was. Zij helemaal blij en vertelde dat zij ook overtijd was en nog deze week ging testen. Kwam ze vandaag met een kaartje aan dat ze ook zwanger is! Echt super leuk. Kwamen we er later achter dat we precies gelijk lopen, zelfde dag uitgerekend! Ik vind dat echt super!
Dat is echt heel erg leuk Leonie! Samen genieten en uren beppen over zwanger zijn en babies, heerlijk lijkt me dat!
trouwens, volgens de ha ben ik voor 15 april uitgerekend. Zelf had ik gedacht aan 14 april, laat mn banner hier ook maar ff op staan denk ik... (anders zegt ie meteen dat ik een dag minder lang zwanger ben )
Hoi meiden ik wil me ook graag toevoegen aan de "april moeders". Ik heb vandaag een echo gehad en het hartje klopte wij zijn echt zoooooooooo blij. liefs vruchtje
@leonie, dat had ik vorige keer ook! We hadden op dezelfde dag getest, waren op dezelfde dag uitgerekend en hadden zelfs allebei op dezelfde dag de eerste echo. Jammer genoeg klopte bij mij het hartje niet.. Zij is nu al bijna op het eind, maar ik ben al lang blij dat ik ook weer zwanger ben! En we kunnen er nog steeds héérlijk over kletsen!
vruchtje gefeliciteerd.. Zo wat was ik moe heb ff geslapen volgens mij 2 uurtjes...mijn misselijkheid is gelukkig niet meer contastant...maar eten doe ik nog steeds heel slecht heb vandaag alleen van een hard broodje het kontje op met een heel dun plakje kaas.....ik dacht altijd dat je honger kreeg en de je niet voor 2 moest eten...heb trouwens gelezen dat als je zwanger bent 300 calorien extra moet eten... en voor de dames die 60kg HOU JE MOND! (p) Ik zelf ben niet dik maar ook niet slank en ik zou het niet echt waarderen als ik zelf 20 kg aan kom.. Ben na het stoppen met roken van slank naar minder slank gegaan en wil niet over het streepje,...maar goed dat komt wel goed na de bavalling!
in mijn omgeving zijn ook 2 mensen die heel dichtbij mij staan zwanger die zijn 10 en 11 april uitgeteld er heert een zwangerworden virus die uitgeteld zijn in april....is er een stroomstoring geweest in nl?
Ik denk een gezellige vakantie maand. iedereen wat meer uitgerust, geen stress. Doet het blijkbaar goed, in ieder geval bij mij! msroxy, fijn dat je nu weer zwanger bent. Nu kun je weer dromen over je eigen kindje. Anders was het misschien ergens toch beetje vervelend geweest als haar kindje geboren wordt en jij eigenlijk ook had gemogen. (denk ik ) Maar nu heb je een mooi nieuw wondertje in je buik!