April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Overzicht Aprilmama's 2009! :baby:

1 april
    Magickwings - 2e kindje - 28 jaar

2 april
    Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar

3 april
    Pientje - 3e kindje - 25 jaar
    msroxy - 1e kindje - 23 jaar
    victortje - ?e kindje - 23 jaar
    Ellenk - 1e kindje - 36 jaar
    nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar
    Elise - kindje - 26 jaar

4 april
    Lien78 - 1e kindje - 29 jaar
    wieffie - 1e kindje - 30 jaar
    Amom22 - 2e kindje - 21 jaar
    Lichtje - 1e kindje - 30 jaar

5 april
    Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar

6 april
    WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar
    Leeuw89 -1e kindje - jaar

7 april
    Kita29 -1 e kindje - 29 jaar

8 april
    vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar

9 april
    Gaby - 1e kindje - 23 jaar

10 april
    11 april
    12 april
    13 april
    14 april
    15 april
    16 april
    17 april
    18 april
    19 april
    20 april
    21 april
    22 april
    23 april
    24 april
    25 april
    26 april
    27 april
    28 april
    29 april
    30 april

Totaal 19 zwangeren!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammie Patricia

Afspraken:
    06-08-2008 Gaby Gyn
    07-08-2008 mollyvg 1e echo
    14-08-2008 wieffie 1e echo
    18-08-2008 wieffie gyn
    20-08-2008 Leeuw89 vk

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Bij ons weet eigenlijk zijn familie en de mijne het al. Behalve mijn ouders omdat die op vakantie zijn. Vanwege de miskramen vorig jaar ben ik erachter gekomen dat het wel fijn is als ze het weten zodat ze ook weten waarom je down bent of niet :)

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wij vertellen het nog lang niet, probeer te wachten tot de 12 weken, maar eerder dan een goede echo echt niet.
    Vind het juist helemaal niet fijn om te vertellen dat het mis is gegaan.
    Gaat ze (nog) niks aan. Hou zoiets liever voor me.

4. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Ja dat begrijp ik.
    Wij vertellen het ook aan een aantal mensen die dichtbij ons staan. Mocht het mis gaan, dan zouden ze er toch achter komen.

Hey wanneer hoor je een 1e afspraak maken bij de verloskundige, is dat niet veel te vroeg nu?
    Ik heb het idee dat ik iets moet doen, maar weet niet wat...hahahaha

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik geloof dat je met 6 weken al kan bellen hoor. Tegenwoordig willen ze je al vroeg op intake. ook omdat je kan kiezen voor punctie en alles geloof ik.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Je kan gewoon al bellen, kunnen ze je vast inplannen, bij ons is de intake met 8 weken.
    En daarbij mocht het mis gaan, dan is het fijn dat de vk het weet ivm met de volgende keer eventueel een eerdere echo dan pas met 12 weken.

Zoonlief ligt op bed, dus ga ff aan de poets, schoonouders komen straks, dus moet het wel netjes zijn hè :p

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mijn vriend had het van het weekend met het etentje samen met zijn pa en broers verteld. Omdat mijn zussen het eigenlijk altijd achteraf hoorde. Het gebeurde heel toevallig rond verjaardagen, probeer dan maar vrolijk te doen. Ik wilde hun nu met mijn vreugde laten delen. Heb ook een hele goede band met mijn zussen hoor. Mijn beste vriendinnetje ook natuurlijk. Begin dit jaar waren we ook samen zwanger alleen ging het bij mij fout. Nu zijn we weer samen zwanger.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heb ook een goede band met familie, maar zoiets houd ik toch nog liever voor me, ze zullen het uiteindelijk wel weten, maar pas als deze zwangerschap goed verloopt.
    Anders barst ik ook telkens weer in huilen uit en dat wil ik niet.
    Krijg je steeds irritante vragen, van hoe gaat het nu, ookal bedoelen ze het goed, maar dan komen de tranen weer.

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Begrijp precies wat je bedoelt hoor. Misschien komt het ook wel dat de tweede keer mijn schoonmoeder bij ons was en de derde keer mijn zwager toen het fout ging. Van de eerste wist toen ook niemand.

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Al is de verleiding heel groot hoor ;)
    Zondag waren we bij mijn broertje en schoonzusje, zij is eind maart uitgerekend dus we schelen 1 weekje, dan brandt het op mijn lippen om het te vertellen 8)
    Maar we willen het ook als eerst aan onze dochter vertellen en zoontje natuurlijk ook, maar die snapt het nog niet ;)

Ga nu weer verder poetsen :p

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Omdat ik weet dat de 12/13 weken grens niet heilig is vertellen we het nu na de echo van 7 wk.
    alleen mijn ouders vertellen we het meteen en 2 vriendinnen weten het ook al. Want mocht het mis gaan dan heb ik hun steun wel nodig.

Maar tis waar je jezelf prettig bij voelt .

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    zoiets heb ik dus ook.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik zie niet in hoe anderen me hierin kunnen steunen.
    Ze kunnen niks doen, het kindje komt niet terug, verdriet blijft hetzelfde.
    Wat dat betreft verwerk ik het liever met mijn man. (die gister trouwens echt met een ultra afgezaagde meisjesnaam kwam :) past absoluut niet bij ons)

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    o hahaha. Ja zo ken ik ook een paar namen. Hihi onze dochter heeft geen nederlandse naam dus ik dacht misschien leuk om de tweede ook in die richting te zoeken. Alleen manlief heeft zoiets van nee. Een truus of piet is ook goed. Huh. Neem je me nou in de zeik of wil je dat echt. hahaha

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mmm, vorige keer had ik mijn moeder niet verteld dat ik zwanger was. Wilde ik pas doen na de eerste echo en die hadden we pas bij 11W1d. Toen die niet goed bleek zaten we er natuurlijk behoorlijk doorheen. Wilde er toen graag met mijn moeder over praten, maar had zelf het gevoel dat het anders zou zijn geweest als ze eerst ook die vreugde van een verwacht kindje had gevoeld. Dat ze me dan beter zou hebben begrepen of zoiets. Daarom wil ik het nu wel eerder vertellen.

Verder heb ik een tweelingzus en daar kan ik toch niks voor verborgen houden, dus die weet het al. :)
    Een hele goede vriendin heeft vorige keer me bijgestaan toen ik met misoprostol de miskraam op gang moest laten komen. Ze heeft me er echt doorheen getrokken. Waarschijnlijk vertel ik het haar dit keer ook eerder. Maar behalve die drie mensen houden we het lekker voor ons tot een week of 12!

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ben ook meer van de engelse namen, vind dat zelf mooier en vaak ook stoerder.
    En waar manlief mee aan kwam was echt hollands, nee past echt niet bij ons en ook niet bij de namen van de andere kids.

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    haha. Leuk he mannen. De mijne heeft ook dat hij het niet erg vind als ons kind een naam heeft van zijn familie of vrienden. Terwijl ik dat eigenlijk niet zo leuk vind. Als tweede naam vind ik het niet zo erg hoor. We komen er wel uit. We hebben nog acht maanden :)

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Nou, zul je altijd net zien dat wanneer één ding in je leven goed gaat (joepie weer zwanger!) De rest in duigen valt...

Ik heb een eigen bedrijfje dat op het punt staat flink uit te breiden. We waren al een heel eind, omdat vooral de locatie heel moelijk te vinden was. Na twee jaar zoeken en teleurstellingen door gemeenten die geen toestemming wilde verlenen hadden we het nu eindelijk voor elkaar. Flink bezig geweest met renoveren de laatste maanden ( véél geld en tijd erin gestoken) komt nu één of ander kwalletje van de gemeente zeuren dat we die toestemming tóch niet hadden mogen krijgen grrrrrrr. We hebben alles op papier, maar daar hebben ze geen boodschap aan en alle werkzaamheden zijn stilgelegd.

Nou heb ik zoveel stress dat ik ook nog extra buikpijn heb. Superslecht voor dat kleine frummeltje natuurlijk!

19. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    sorry moest ik gewooon even kwijt..

Verder alles goed hier met iedereen? Wannabmum ook al wat geruster?

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als het goed is mogen ze dat niet zomaar terug nemen hoor. Als ze al toestemming gegeven hebben moeten ze wel een gegronde reden hebben waarom ze het stopzetten. Zoiezo de kosten terughalen hoor.

Deel Deze Pagina