April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Zwangervanbrusj: Heel erg veel sterkte gewenst....

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oeps, ging fout dit berichtje :rolleyes:
    Had eerst wat hier getypt, maar was voor een ander topic, sorry! ;)

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Daar ben ik weer even tussen het verhuizen door. Heb daarom geen tijd om terug te lezen.

Hier gaat het nog steeds goed gelukkig. Flink last van ochtend misselijkheid. Nog niet spugen gelukkig. Verder heel moe en voel me vaak ziek.

@ nieuwe zwangeren, Welkom!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je hebt zo'n cursus ook helemaal niet nodig als je gewoon lekker nuchter en rustig blijft als je weet van jezelf dat je snel in paniek raakt of slecht tegen pijn kan is het wel een goed idee maar er is maar 1 ding belangrijk tijdens bevallen en dat is rustig blijven, niet tegen vechten en rustig rationeel blijven denken..

babymassage is wel leuk maar diue van draaide zich al om met 5 weken en wilde steedsw blijven bewegen is nooit geen stilligger geweest dus helaas was het aan ons niet besteed maar ga met de volgende weer proberen..

5. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Ga wel naar zwangerschapsyoga, alleen maar om rustig te blijven, want ik ben nogal een paniekzaaier ( ahum) en het lijkt me voor mezelf niet overbodig om iets te kunnen waardoor ik rustig blijf of kan worden.

6. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    @havefun fijn dat weer alles in orde is. lekker geslapen wel?
    Ik doe zelf aan yoga zon combinatie--> bodybalance
    Dit blijf ik gewoon doen, maar verder geen andere dingen.

@IMD Elena was ook erg onnrustig en baby hoeft niet stil te liggen voor de massage, eenmaal gewend ging het super. ( zelfs met een wiebelend worstje ) Nu is ze 7 en alsl ze welleens onrustig is vind ze t heerlijk om afentoe ns gemassaget ( ;) ) te worden. Maar dan niet meer helemaal , bijv alleen hoofdje of benen ( groeipijn ) of haar rugje.

7. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Ff broodje in overn doen...
    Meiden ik kan laatste dagen zo moeilijk naar de wc.. poeh poeh.

8. goedemorgen!
    kipkip, wb je berichtje over discussies, ik sluit me bij je aan.

havefun, ik ook als 'ex-MMM'er'(ookal voelt dat nog niet echt zo) ben ik ook iedereeen die vrijwillig meedoet zo dankbaar. Ik ben ook druk mijn plasjes aan het opvangen hoor!

Zwangervanbrusj, heel veel sterkte. wat erg dit zeg.

ik merk dat ik steeds hormonaler word :confused: ik irriteer me echt aan de kleinste dingen. Nouja.. ik heb eergister de hele bank gereinigd (stoffen bank) terwijl ik kotsmisselijk was. Nu is stiefzoon hier 1 nachtje, eet hij een pizza op de bank, en er zit gelijk tomatenketchup op :(

9. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @clarissa, heb héél onrustig geslapen vannacht, gedroomd dat ik een mk had, dus werd niet zo lekker wakker. Heb me vanmorgen eens heel flink toegesproken en gezegd dat er een tijd is van piekeren en een tijd van genieten en dat de tijd van genieten nu is aangebroken. als het anders wordt, dat zien we dan wel, maar het zou zonde zijn als ik maanden in de stress zou zitten zonder ook maar een moment te hebben genoten van het feit dat ik zwanger ben. Mijn zus zegt dat die 9 maanden voorbij vlliegen, dus tja, als je achteraf moet concluderen dat je alleen maar met doemscenario`s bezig bent geweest is dat ook niet leuk.

helaas geen tips tegen obstipatie.

oeioei, dadelijk naar ISCi-vriendin, vertellen dat ik zwanger ben. Vind het wel moeilijk,want er is geen makkelijke manier om het tegen haar te vertellen, dus kan mss beter meteen vertellen, dan er om heen draaien. Hoop dat ze het wel een beetje sportief opneemt, want het laatste jaar kan ze niet blij zijn voor wie dan ook die zwanger is, niet voor schoonzus, niet voor andere vriendinnen, dus ben benieuwd hoe het afloopt.

10. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Goedgesproken havefun. Genieten moet je leren...

Veel succes bij je vriendin..

11. wat ik gelezen heb hierover is volkoren eten, dus bruin brood ed, en bewegen. ook helpen pruimen enzo wel.

havefun, inderdaad heel moeilijk. Ik vond het ook zo moeilijk als ik van anderen hoorde dat ze zwanger werden. Misschien kan je een lief kaartje voor haar kopen ter bemoediging?

12. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    tja Rach hier ook een hormonenbom haha. Tja dat zijn kids.. ( tip van mij geen eten op de bank )

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Grappig hoor, dat je zegt dat gelukkig goed gaat en tegelijkertijd je heel moe en vaak ziek voelt. Waar we nu al niet blij mee zijn :D :D :D

Ik heb, denk ik, tekort aan die 8 flessen van MvM. Sinds gisteravond heb ik er bijna 2 volgeplast! Nou ja, als ik maandag weer aan het werk ga, wordt het natuurlijk een stuk minder.

14. echt waar kipkip? mij lukt het niet om ze alle 8 vol te krijgen.
    maar als jij er in 1 avond 2 vol plast... :confused: dan drink je wel heeeel veel :)

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Tja, ik drink nu in hetzelfde tempo water, fris en thee als ik voorheen bier dronk :oops:

16. whahaha zozo.. :)

ik kan niet zoveel drinken, ik word daar misselijk van. Ik kan maar met mate eten en drinken. wel jammer, maarja.

hebben jullie ook nog steeds ongie'krampjes'? is dat normaal?

17. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hallo allen,

Ik hoor ook bij de april mama's dus kom ik me erbij voegen.
    Ik heb gisteren een 1e echo gehad omdat ik bruinverlies heb sinds gisteren maar de gyn zei dat het een zeer gezonde zwangerschap is en dat alles prima in orde is en het hartje klopt al :)
    Dinsdag ga ik nog eens langs bij de gyn op controle.

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Gefeliciteerd Sam en welkom. Ik heb ook wat bruinverlies, misschien ook maar de gyn bellen en een echo vragen?! Of toch maar wachten tot 1 sept, mmh als het misgaat kunnen ze in het ziekenhuis ook weinig. Goed, nog maar eens over nadenken...

Ik heb wel wat krampen maar dan heel laag in mijn buik en ik heb het idee dat de ongikrampjes wat hoger zaten.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    hoi allemaal,

zou iemand mij aan de lijst willen toevoegen. Uitgerekend 9 april, 1e kindje en ben 25 jaar. Bedankt alvast.

zwangervanbrusje: heel veel sterkte meid echt verschrikkelijk!

Sam: gefeliciteerd.

rach: ik heb hier en daar gehoord dat het hebben van ongiekrampen juist goed teken is :).

gr vruchtje

20. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @zwangervanbrusje: heel veel sterkte!

Vandaag ben ik weer meer misselijk als anders. Net wat gegeten en nu gaat het gelukkig beter. Ga straks lekker naar het strand :D Ik las iets over plassen voor MvM, daar heb ik ergens anders ook wat over gelezen, ik ga dat eens ff uitzoeken denk ik. Ik plas atlijd heel veel (ben echt een enorme zeikerd :p ) ;)

Deel Deze Pagina