April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nou hier ook ben ook echt een lopende waterval. Was er vannacht 4x uitgeweest hahaha. Geen ene nacht echt doorgeslapen echt bizar is dat.

Ik denk dat ik me ook opgeef bij MvM als ik andere vrouwen ermee kan helpen doe ik dat graag. Ik gun iedereen een gezin die dat wilt.

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik heb me aangemeld bij MvM :D

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Zo ben er ook nog eens. Voel me de laatste dagen wel wat beter, behalve nu net ineens terug flink misselijk. Bij mij is het echt s'morgens, opstaan en naar de pot, alles weg en ik voel me beter. Gisteren een drukke dag gehad dus dat voel ik wel weer, heel moe vandaag.
    Ik kan ook zo moeilijk drinken, ja limonade of cola ofzo dat gaat wel maar water bah verschrikkelijk, terwijl ik normaal altijd water drink!

alle nieuwe: gefeliciteerd !
    havefun: inderdaad al het negatieve van je af proberen te zetten gewoon genieten! veel succes om te vertellen aan je vriendin, waarschijnlijk is ze gewoon héél blij voor je ! en hopelijk mag ze snel volgen.
    zwangervanbrusje: heel veel sterkte

4. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Helaas helaas helaas het heeft niet zo mogen zijn, bedankt voor al jullie lieve berichten!

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    weet iemand of dit ook in belgie bestaat mvm?

6. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    zwangervanbrusje: :( wat erg voor je meid! veel sterkte !

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @zwangervanbrusje: Heel veel sterkte toegewenst.

Ik kan er niets over vinden dat het in belgie ook is zal is even verder kijken. Misschien onder een andere naam. Want er staat wel moeders voor moeders in belgie liefdadigheidsorganisatie voor vrouwen met kleine kinderen op wikipedia.

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ja ik heb ook al zitten zoeken maar vind ook nergens duidelijke informatie. heb er zelf eigenlijk ook nog nooit van iemand iets over gehoord die dat hebben gedaan tijdens hun zwangerschap

9. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Hi,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ben 9 april uitgerekend. Spannend allemaal he? Ik moet nog een beetje wennen hoor. Je kijkt er wel naar uit, maar als het dan eenmaal zo ver is, flits ineens alles door je hoofd... Moet ook nog steeds bij alles nadenken, mag dit wel, mag dit niet.. Dan lees je weer dat je wel softijs mag en dan weer niet..

10 september heb ik mijn eerste echo. Wel lang wachten hoor al die weken...

Groetjes, Monique

10. zwangervanbrusje, sterkte ermee!

havefun, ik ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is met het vertellen aan je vriendin.

Ik moet er snachts helemaal niet meer uit om te plassen. s'ochtends wel een erg volle blaas.

ik kan ook niks over MvM vinden via google in Belgie.

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Worden jullie ook zo misselijk als jullie dringend moeten plassen? Ik voel me dan echt helemaal ellendig!

12. nee hoor, dat heb ik niet. ;)

13. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    :) heb je geluk! heel irritant als je ergens bent waar je niet dadelijk op een wc geraakt !
    En de late namiddag gaan we het de rest van de familie vertellen, rhune krijgt zijn t-shirt aan op de babyborrel van mijn nicht haar zoontje. ik ben benieuwd, spannend :)

14. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Hier dient de misselijkheid en moeheid zich aaan.... heb ff een dutje gedaan.. Vanacht ook 3 keer eruit moeten gaan om te plassen. Heb t super koud en voel me niet zo lekker. Zo nu genoeg gezeurd.
    :) Ga denk ik effh lekker n stukje wandelen met mn meisje. Doet me meetsla wel goed en voel me dan een stuk fitter.

Wordt inderdaad ook niet goed als ik te lang niet plas. Werk ambulant en niet bij iedreen is t schoon. Gelukkig kan ik vaker als ik in de buurt ben even thuis plassen.

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey!

ik zat ff terug te lezen en las dat rach schreef over ongi pijn... Nou ik heb er ook nog steeds last van! Een paar keer per dag voel ik het.. Dat maakt me nog steeds zo onzeker! Ook omdat ik wil weten waarom ik dat heb?!

Ik mag maandag naar de verloskundige :D ze belde om de afspraak te verzetten.. ik was bang dat ik langer moest wachten maar nee! ben zo blij maar vind het ook wel heeeel erg spannend!

BLUh wat ben ik weer misselijk! gebruikt iemand de pilletjes van vsm tegen misselijkheid? ik wil ze zo gaan halen..
    Ik heb helemaal nergens zin in moet strijken en ff het huis doen maar NEEEEE....

xx

16. haha leeuw, ik heb dat ook echt een paar keer per dag hoor, die ongie pijn. maar aan de andere kant is het beter dan dat je helemaal niks voelt, toch.
    Weetje, ik eet steeds een beschuitje met hagelslag als ik een klein beetje misselijk word, en dan trekt het een klein beetje weg, het helpt echt, misschien even proberen?

je had je afsrpaak toch eerst donderdag of niet?

17. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi,

vriendin reageerde niet zo heel erg spontaan, er kon, nadat haar man mij gefeliciteerd had een slap handje af en de mededeling dat het toch wel leuk was, maar dat het leuker was geweest als zij ook zwanger was geweest. Oh, ik vind het zo moeilijk om hier mee om te gaan, als er bij ons nou helemaal niets gebeurd was, en wij binnen een maand zwanger waren geweest, dan kon ik het nog begrijpen, maar ik heb nondeju al 6 miskramen gehad, mag ik dan nu ook aub een beetje blij zijn en ook steun verwachten van mijn vriendinnen, die ik anders ook met raad en daad, tissues, koffie, en gekke bekken trekken bijsta. Ik snap haar wel, en de reactie ook wel, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat het bij hun niet lukt en dat het nu bij ons wel raak is? Moeilijk, moeilijk,mmmmm

Ik wacht niet zo lang met plassen tot ik er misselijk van wordt, heb twee keer nierbekkenontsteking gehad, en dat wil je echt nooit! krijgen, en als je zwanger bent krijg je hier dus geen medicijnen/ontstekingsremmers voor, maar moet je de rit uitzitten en ik kan je vertellen dat je dan kapot gaat hoor! dus, als ik moet dan ga ik, waar ik ook ben, al is het in de bosjes :rolleyes:

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:( sterkte meid......

19. Havefun, ik snap dat je een gemixt gevoel hebt. Maar ik denk dat je vriendin ook erg veel verdriet heeft. Ik hoop dat het jullie vriendschap niet in de weg komt te staan.

20. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @zwangervanbrusj: ach... wat naar.. Heel veel sterkte! :(

@Havefun: Wat jammer dat je vriendin niet voor jou blij kan zijn. Juist zij zou moeten weten hoe bijzonder het is dat je zwanger kan worden!
    Al kun je natuurlijk niet verwachten dat ze ontzettend blij kan reageren, vind wel dat ze op dat moment eventjes haar eigen gevoel aan de kan had moeten zetten...
    Maar ja, snap ook wel dat dat makkelijk praten is van mij...! :rolleyes:

Verder had ik vandaag weer zo'n kramp "aanval", dacht dat het niet goed zou gaan.... :(
    Maar met 15 minuten was het over, maar jeetje; wat doet dat pijn zeg!

Hebben jullie dat ook? Dat je ervan gaat zweten en misselijk wordt van de pijn?

Deel Deze Pagina