Bugaboo Cameleon Donkergrijs/Rood (Canvas) 829.00 Babykamer Las Vegas 999.00 Philips SCD510/00 dect baby monitor 0.00 Bopita Fonny Blank kinderstoel 109.00 ABZ Binnenvering Matras 70x140x10 1 119.00 Topmark Sitter Magic (Luxe) 39.00 Avent ISIS VIA Borstkolf 54.50 Navulcassette nappy disposal 8.95 8-Delige Badset Wit 39.00 Hoeslaken jersey oranje 60x120 4.95 Anel Lakenset met Paspel A Star Is Born Bruin 24.95 Bopita Rocco + Lade Blank box 239.00 Autostoel Takata Zand 189.00 de babykamer die wij gezien hebben kost 1000 euro dus heb er nu maar even een aangevinkt Totaal 2605.35
Klinkt wel allemaal leuk zeg. Het nadeel is eigenlijk wel dat als de kline er 1 maal is je erachter komt dat je veel meer nodig heb. Bijv lakenset is dubbel toch meestal handig. Ik ben ook aan het kwijlen hoor. Ik heb 2 weken terug een buikdrager gekocht . Ach hij is nooit weg
hallo allemaal, even ingaan op 'wat er speelt hier': - ook ik schrik wel van de hoeveelheid miskramen hier. ik heb er zelf helaas ook 1 gehad (in mei), dus weet dat het ook fout kan gaan, zeker in de eerste weken. echt angst dat het fout zit nu bij mij heb ik niet, soms een beetje érg ongeduldig tot de 1e echo, dat wel! - jammer hoor, dat sommigen vervelende reacties hebben gehad van vrienden en/of familie. hier weten alleen twee vriendin het (beiden zelf zwanger) en die reageerden héél blij! heb van 1 vriendin vandaag al sokjes en een lief rompertje gekregen, met een hele leuke kaart erbij. zo attent! ik schrok echt van degene die vertelde over de icsi-vriendin: hoe lomp kun je zijn?! tuurlijk wil zij graag dat het haar snel gegund is, maar dan kun je toch wel normaal reageren naar anderen toe? zwangeren háten nog wel, toe maar! ik zou haar mijden als de pest, maar dat is mijn mening. - over MvM: goed dat er velen meedoen. ik had graag ook meegedaan, maar mag niet ivm rugoperaties die ik heb gehad (je mag dan niet meedoen, waarom weet ik ook niet, was een regel van ze). dus: als dames niet meedoen is dat niet altijd dat ze niet mee hadden wíllen doen; soms mógen ze niet meedoen! hier: morgen intaken bij de vk, spannend! mijn vriend gaat mee, ook al is hij heel druk op werk. alle volgende controles gaat hij alleen mee als het belangrijk is (echo's enzo), maar hij kan niet altijd maar vrij nemen natuurlijk. hartje luisteren leek hem wel nog een keer leuk. het is voor hem ook zo abstract nog allemaal. hoe vinden jullie mannen het eigenlijk? mijn vriend denkt heel fijn mee, en heeft al geregeld dat er in huis vanallles opgeknapt wordt voor de baby komt. vind ik hartstikke tof van hem!
jah en ik moet nog kruikzakjes en kleertjes en nog veel klein zooi...maar ik wilde een indicatie wat het grote gedeelte ging kosten...ik dahct eigenlijk dat we wel wat meer kwijt zullen zijn...maar goed dan kan ik me uit leven op zwangerschapskleding en kleertjes voor de baby ook krijg de box en de auto stoel van mijn vader en moeder
Hier ben ik weer even! Hebben het echt flink druk met het huisje. Maar we kunnen eindelijk beginnen met de muren en de vloeren enzo. Hoop dat we volgende week een beetje in kunnen huizen. Verder gaat het gelukkig wel goed. Veel last van mijn onderrug maar heb zelf even gedacht aan nierbekkenontsteking ofzo.
@Lien78, Mijn mannetje is sinds mijn mk's juist dat hij meer meeleeft. Eerst was het voor hem meer van ik zie het wel want ik merk niks. Zo'n instelling. Nadat hij toen een echo heeft meegemaakt en alles is hij gelijk omgedraaid. Mijn ventje gaat woensdag met de cho mee. Als ik daarna weer een echo krijg dan probeert hij wel vrij te krijgen. Verder wil ik de vk s'avonds gaan doen zodat hij er gewoon bij is en dan kunnen we met zijn drieen (inclusief omze dochter). Eerst de echo dan pas vk bellen a;s ik het mag. @lynn1986, De box heb ik nog van onze dochter. Hij staat nog bij mijn moeder. Zij heeft het toen gebruikt toen mijn nichtje nog klein was en ze oppaste. Vind het wel leuk dat ik het weer kan gebruiken. Ik kan de helft van de kleding lenen van mijn schoonzusje. Die is in oktober uitgerekend. Ik wil ook wel zelf kleding kopen hoor. Ik struin gewoon de winkels af naar kleding wat past. Niet perse zwangerschapskleding omdat dat meestal niet te betalen is
mijn vriend heeft vanmorgen aan zijn moeder verteld dat we zwanger zijn. Zijn moeder zat nl een beetje in een dip. Haar man is 3.5 jaar geleden overleden. Ze had het gevoel geen doel meer te hebben. Dus hij heeft het haar verteld. Ze was helemaal blij Vond het niet erg dat hij het gezegd heeft.
Zou wel lekker zijn he dat je dan eindelijk je huisje inkan. Gewoon even langs je huisarts gaan hoor. Ik ga morgen omdat ik bang ben blaasontsteking te hebben. Misschien na mijn waterdrink weekend niet meer maar je weet nooit meis
@mimi: nee ik had idd geen betere reactie kunnen krijgen. Het wordt voor haar ook het eerste kleinkind.
@ Mimi, ik hoef verder niet echt veel te plassen ofzo. Maar de rugpijn kan ook wel komen van het verhuizen. Niet dat ik veel doe. Maar het is toch wel stressen. Moet donderdag toch naar de gyn dus kan ik het ook vragen.
ik hoef ook niet meer zo veel te plassen. Ik ben ook ietsjes minder moe zelfs, heb ik het idee. Maar de misselijkheid haalt het gemiddelde weer omhoog hoor lynn, hey leuk zeg, nepshoppen bij de babydump ga ik zo ook eens doen! wij willen ook graag de bugaboo. Ik heb net even bij ikea.nl gekeken en de (simpele) babykamer die zij hebben vind ik eigenlijk ook erg leuk, en die is E300;. Maar ik wil het natuurlijk wel even in het echt bekijken. Iemand vroeg wanneer je het aan een ouder broertje/zusje moet vertellen. Ik had het er net nog even met mijn man over en hij vind niet perse dat we tot 12 weken moeten wachten. Hij komt hier om de week dus het is niet dat hij elke dag kan vragen wanneer het kindje nou komt. Lien, mijn man denkt ook mee, hij is meer met de praktische dingen bezig. Hij is super lief en hoe hormonaal ik ook ben (of word..) hij blijft de rustigheid zelfe (knap hoor, mijzelf kennende). Mupkuh wat fijn dat het opschiet met jullie huisje. lijkt me erg zwaar als je volop in de zwangerschapskwaaltjes zit. sniffy, wat fijn dat jullie schoonmoeder zo blij hebben kunnen maken!
@ rach, het is idd niet echt makkelijk. Maar mag toch niet veel doen. Maar voel me vaak zo ziekjes. Maar dan ga ik gewoon even liggen in een van de kamers boven op wat kussen. Tussen het behang ofzo
ohw bluh bluh bluh wat voel ik me ff kut! Zit ff rond te neuzen op de site en zie je gewoon zoveel vrouwen waar het mis bij gaat, je moet er helemaal niet naar kijken maar toch doe ik het! ben zo bang dat het morgen niet goed is! pff het zou morgen wel een kut dag worden.... ik heb weer geklaagd.. xx
O meis, Juist niet aan denkne nu hoor. Ik weet dat het moeilijk is maar ik laat de miskraam forum nu ook even exprec met rust. Misschien over een paar weken dat ik meer kijk. Mijn mannetje is even naar de MAC Voor een grote friet en een macflurry m&m jam jam. Nu ik het zo tik voor jullie heb ik opeens niet zoveel trek meer. Hahaha misschienb zo als hij thuis komt weer.
Goedenavond dames, Ik had vanochtend een positieve test en ben uitgerekend op 26 april. Mag ik met jullie mee kletsen?
ohja, lekker om even bij te komen Nou petje af hoor, ik vind het erg knap van je! leeuw, jij hebt morgen je echo he!? succes hoor. en we verwachten goed nieuws! ooh mimi ik heb ook zin in een big mac Maar ik ga me ventje er maar niet op uit sturen, hij is de hele dag al aan het rennen!
haha de mac lekker! dat heb ik al een tijd niet op zeg! zit nu aan een tosti haha heb al een paar dagen honger! en na dat ik gegeten heb komt het er weer uit mmmmm... ik ga zo proberen te slapen.. morgen er weer vroeg uit! Ik kom het morgen avond laten weten hoe de echo was! please duim allemaal voor me dat het goed is! xx
Hier komen nog zoooooveel meer spulletjes bij dus echt goedkoop is het niet. Lakensetjes is 3/4 toch wel erg makkelijk, hoeslakens voor t aankleedkussen ed Wij twijfelen, een nieuwe babykamer of een dreumes (?) kamer voor onze zoon en de babykamer voor de baby.....