tosti is ook lekker jaja we duimen voor je! succes! Tascha, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap
Dankjewel, ben er vandaag achter gekomen en kan het nog niet helemaal bevatten. Het is niet mijn eerste kindje, ik heb al een zoontje die geboren is op 08-04-2007. Van hem was ik uitgerekend op 27-04-2007. Dus ik heb iets met april.
was ook maar echt om even snel te kijken en ik kan niet alles bij de baby dump kopen...we zullen wel zien....we hebben er ook niet een maximum bedrag voor uitgetrokken...maar dit was meer in indicatie van de grote dure spullen ik heb vandaag ook mac op...het smaakte me goed ben meteen een stuk minder misselijk...hihihi
Wij waren bij de eerste denk ik meer dan 4000 euro kwijt Daarvan hebben we wel de helft gekregen! De babykamer, de kinderwagen + maxi cosi en de box waren cadeau.
we gaan ons zoontje van drie en een half er ook gewoon bij betrekken gaat ook mee dan naar de echo en dan gaan we het aan de oma vertellen want anders doet hij het wel he kinderen kunnen een flapuit zijn dan
nee inclusief, box was 200 euro babykamer 1200 kinderwagen + maxi 1000 en alle andere kleine zooi was wel 1500 euro denk ik, aankleedkussen, lakensetjes, kleertjes, schilderijtjes, vloerbedekking, verf. Vergis je niet in die kleine dingetjes hoor, een set lakens is toch al gauw 30 euro!
vloerbedekking was 300 euro gordijntjes 70 euro aankleedkussen 20 euro hoezen 20 euro lakens 3 sets 100 euro dekens 2 paar 40 euro luieremmer 15 euro luiertas 50 euro babybadje (van bebe joe met zwitsal dingen) 50 euro matrasje 90 euro lakens voor de kinderwagen 50 euro kruiken 20 euro flessen 15 euro speentjes 12 euro schilderijtje 20 euro kleertjes ook nog wel een paar 100 euro.... 1 rompertje is al gauw 3,50!
ja je kan het zo duur maken als je zelf wil een voedingskussen kost bij de hema oid vaak 30 euro, als je alleen de hoes koopt en vulling bij de praxis/gamma ben je stukken goedkoper kwijt babykamer op mp of bij de ikea oid is stukken goedkoper dan bv prenetal lakens, dekentjes etc hebben we allemaal van de prenetal gehaald. Goedkoper denk ik niet dat er is, want bij de hema is het even duur en de zeeman heeft hele andere kwaliteit (vond ik).
Ach, als je het kan betalen, why not. Ik kan dat niet betalen, en ik vind sommige dingen overbodig wat een ander juist perse moet hebben. Ik ben zel meer van de creatieve kant ipv kant en klare kamertjes kopen, dat kan enorm schelen in de kosten en ik vind het ook veel grappiger Een kennisje van mij had een bouwlamp gespoten en boven de commode gehangen voor haar zoon. Super stoer! Persoonlijk spreekt mij dát meer aan als een winnie de pooh of complete bebe jou lakenset kamertje...
MamaDeluxe jij heb er natuurlijk al 5 hé hihi, ik zou het nu ook nooit meer zo gek maken, ik denk dat je vaak door ontwetendheid maar alles koopt.
Ach nee, als ik het geld had zou ik ook alles kopen hoor! Ik vind alleen dat zelf knutselen gewoon heel leuk! Het enige wat ik nooit weer koop is een commode, die heb ik echt zó weinig gebruikt,ik verschoon zeop bed of de bank. Als ik boven sta te verschonen breken ze me de boel beneden af
Hey wat leuk, een oude bekende van april 2007 gefeliciteerd! Tjeempie wat hebben jullie veel geschreven, moet ff de vaat doen, misschien dat ik daarna nog ff reageer.
nu hoef ik in principe ook niks meer te kopen tenzij het ene meisje gaat worden dan moeten we kleertjes shoppen maar ik heb het ook zkeer niet duur gedaan heb echt geen duren lakentjes enzo gekocht en kan zeker wel goedkopen en de kwaliteit was ook zkeer goed want kan ze nu zeker weer gebruiken
Ik hoef ook niet veel te shoppen.. Babykamertje is er al, het lijkt mij praktischer en logischer dat Isabelle een stoere meidenpeuterkleuterkinderkamer krijgt Paar dingetjes vervangen, en dat is het wel.. Als het een jongetje wordt, dan kan ik flink gaan shoppen voor kleding. Voor een meisje zal ik wel aan de ketting gelegd worden hier. Trouwens, Lynn .. Binnenveringsmatrasjes mogen niet het eerste jaar, dus die kun je weer schrappen. Ik heb voor Belle een kokosmatras (oid) van de Prenatal, ideaal. Mooi stevig dingetje. Had een koudschuim matrasje, maar die zakte snel in. Maar goed. Vandaag behoorlijk misselijk geweest.. Maar het is weer weggetrokken gelukkig En Tascha.. Gefeliciteerd en Welkom hier (ik ben nu toch niet een 'nieuwe zwangere' vergeten verder? Kan het niet meer bijhouden hoor.. nou ja, voor het geval dat wel zo is.. Ook van harte welkom 8) )