April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Ik heb me zojuist aangemeld voor MvM's!
    En ik zit te twijfelen over wanneer VK bellen, als ik nu bel moet ik het antwoordapp inspreken maar morgen is er telefonisch spreekuur...
    :S en ik ben ongeduldig, haha. (om maar direct het zwaarste argument aan te voeren) Ga nog even duimendraaien en nadenken wat ik ga doen.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb ooit ergens gelezen dat mvm ook voor andere dingen (buiten zwangerschappen) de urine gebruiken. Is dat zo?

3. missym, hoe bedoel je dat ikea niet hetzelfde formaat bedje is? een ander formaar dan een 'standaart' formaat?

en over MvM, ja er was volgens mij in de lounge een topic over door Loopy geopend, en soms word het HCG uit de urine ook gebruikt voor injecties om af te vallen. Maar gelukkig komt dit niet veel voor.

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    neej daar heb je andere bedrijven voor...het heet ook niet voor niets moeders VOOR moeders....die andere bedrijven kunnen het gebruiken om mensen te laten afvallen...

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Lynn, zie het berichtje van Rach. Het word dus wel voor andere dingen ook gebruikt.

Ja Rach, volgens mij was het op deze site. Misschien een ouder model hoor, maar het ikea bedje was een ander formaat dan de gewone ledikantjes en die mensen zaten in de knoei met matrasjes en lakentjes etc. Misschien even via de zoekfunctie kijken?!

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
  7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo allemaal!

Even tussendoor: ik kom me melden bij de aprilmama's!

Vandaag had ik een positest! Omdat het allemaal wat lang duurde, moet ik nog even een banner schuldig blijven, maar ik ben zeker in april uitgerekend!

Nu ga ik weer even terug naar het NOD-Augustus-forum, want dat is maar moeilijk afkicken daar.

Zodra ik het nieuws heb laten indalen, zal ik me hier eens inlezen.

Iedereen: gefeliciteerd!

8. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Hier slaat de misselijkheid hardnekkig toe :( Elke ochtend misselijker dan anders en vorige week nog wel roepen dat ik helemaal niet misselijk was! :oops: Ook tegen de avond wordt ik weer helemaal misselijk. Gelukkig kan ik mijn eten binnen houden, het gaat ook wel beter als ik wat gegeten heb, maar als ik aan eten denk dan... :pale:

Gisteren had ik ineens een enorme dip :confused: ! Ik zag het ff helemaal niet meer zitten, als je dan andere moeders ziet hoe die er voor hun kindjes zijn, vraag ik me af: kan ik dat ook? Vooral ook omdat ik nog redelijk wat uurtjes wil/moet blijven werken. Maar ik kan gelukkig wat dagen thuis weren (nu wel iig, dus hoop dat dat zo blijft!) ik wil mn kindje max 2 dagen naar een opvang brengen.... Dan ben ik toch geen slechte moeder? En thuis werken, achter je pc, je kindje voeden en laten slapen, dat kan toch best? grr vreselijk als die twijfel toe slaat! Herkend iemand dit?

Ik las wat over de kosten voor een kinder kamer. Wij gaan de spulletjes 2e hands kopen en een persoonlijke twist geven (ik heb hele creatieve zusjes!) En voor het wiegje kunnen we, mits er geen neven/nichten van mij ook een kindje verwachten, waarschijnlijk het familie wiegje gebruiken van mijn fam! Dat heeft mijn oma zo'n 52 jaar geleden (2e hands) gekocht en hier hebben al mijn ooms/tantes neven/nichten, ik, mijn zusjes en zelfs het eerste achterkleinkind van mn opa en oma in gelegen. Eerst moest ik er niets van weten, maar nu ik zwanger ben is alle rationaliteit uit mn systeem verdwenen geloof ik :)

ow, ja heeft iemand nog een tip om een kamer met blauwe muren om te toveren in een 'unisex' kamer? Onze aanstaande kinderkamer is pas opgeknapt en blauw geverfd (grijs/blauw). Ik heb geen zin om hem weer te verven en wil ook het geslacht van mijn baby niet weten, voor het geboren is..... :rolleyes:

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb een ikea ledikantje met ee gewoon formaat matrasje erin. En anders koop je een ikea matrasje ;)

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik werk fulltime (40 uur) en ben ook geen slechte moeder hoor :D komt helemaal goed.

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Had ik net een lekkere boterham gemaakt wordt ik me toch misselijk heb hem toch maar opgegeten want met een lege maag kom ik de dag ook niet door. :p

12. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    pfiew... tnx :) Werk je dan ook thuis?

13. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    He, dat ken ik ! ;) Zit nu een appel naar binnen te werken, maar het gaat wel ineens weer beter! Gek he? Dat de misselijkheid juist minder wordt als je wat eet...

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja bij mij ook het zakt alweer iets. :D gelukkig maar had net het gevoel dat ik bij elke beweging even alles (maagzuur) eruit zou gooien. Een boterham of vla gaat nog wel moet nu toch echt niet aan een vette snack denken ;)

15. Dames het is niet echt raar dat de misselijkheid verdwijnt als je eet! Als je zeeziek bent moet je ook gewoon eten dat is veel beter ook al kost het je veel moeite, heb het al een par keer meegemaakt en eten voelde echt beter.

Ik ben ook de hele tijd niet lekker, misselijk kan ik het niet noemen maar lekke ris anders zeg maar.....
    Maar zolang ik dan iets eet gaat het weer even. Ik heb meer last van drinken, vooral met prik. Ik moet wel de hele dag door boeren, echt niet normaal. Lekker charmant :rolleyes:

Morgen mag ik voor de 1e echo!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee, ik werk op kantoor

Ik ga zo de vk bellen voor een echo, heb ik nog niet gedaan.

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja idd het is wel zo. Als je eet lucht het eventjes lichtelijk op :D. Ik heb heel de tijd een vieze smaak in me mond en ik krijg het maar niet weg echt zo vies.

En spannend zeg morgen je 1e echo :D veel plezier morgen

18. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    He meiden,

Ik ben zo beroerd als wat... :pale: dus ik ben hier even niet zo vaak meer te vinden, tot het wat beter gaat. De hele dag misselijk en geen trek in eten, maar toch moeten. Niks lijkt ook nog te helpen om het een beetje tegen te gaan.

Ik had gisteren voor de gein nog over de laatste test geplast, maar die lijn kon dus niet vetter paars :confused: Weten we dat ook weer :)

Marietje, over de babykamer: lekker veel acessoires in veel verschillende kleurtjes! En evt naar een behangwinkel gaan en daar veel verschillende kleuren behang kopen, op een triplex plaat plakken en dat als muurversiering gebruiken. Of gewoon op de muur, als je daar de geschikte muren voor hebt.

Hier hebben we de babykamer van mijn zoontje nog, dus daar hoef ik niks van aan te schaffen. Ik moet alleen de Bugaboo ter reparatie opsturen en ik wil nieuwe bekleding, voor de rest hebben we alles nog.

19. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Zo een appeltje naar binnen gewerkt en ik voel me al weer een stuk beter! :D Nu proberen of ik mn huishouden een beetje op orde kan brengen :(

@Spekkie: tnx voor de tip!

Deel Deze Pagina