wieffie nee toch... Dat is wel heel cru nieuws als je het hartje al hebt zien kloppen. Ik ga mijn duimen blauw draaien en brand al mijn kaarsen op voor goed nieuws donderdag. Tot die tijd, heel veel sterkte meid...
ja, dat wel, maar we gaan toch niet weg ofzo. Dan heb ik het liever nu ff dan straks als ik moet gaan werken!
Nee de periode dat ik zwanger ben moet wel haast kloppen omdat mijn ovutest op 12-07-2008 positief was en ik op 24-07-2008 een positiefve digitale test heb gehad. Mouse, ik hoop dat je gelijk hebt en dat daar het verschil misschien inzit.
Jakkie das schrikken ja! Maar hoeveel kleiner dan? Een paar dagen verschil komt wel vaker voor, vaak hebben ze het bij de volgende echo weer ingehaald. En sommige metingen zijn ook niet zo nauwkeurig, echt precisie werk. En dat het hartje klopt is toch heel goed? Hoop dat je snel meer zekerheid hebt.
Dus 6,5 weken? Dat shceelt maar een paar dagen met 7,2 weken. En het hartje klopte goed? Ach niks om je druk over te maken! Echt niet!
@Wieffie, ik weet ook heel zeker wanneer mijn cyclus begon, hoelang die duurde, wanneer mijn ei-sprong is geweest, zelfs een positieve test laat die duur zien... maar toch is mijn feitelijke zwangerschapsduur 2 weken korter. De ontwikkeling van mijn beeb is prima, en paste afgelopen donderdag bij een duur van 6 weken en 5 dagen. En niet te vergeten ik had een kloppend hartje! Ik snap je gevoel, meid ik was een paar dagen in tranen en een week van slag... maar alles gaat nu 'goed' (voor zover je dat met een kleine 7 weken kan zeggen) maak jezelf niet gek meid, ga geen ramp verhalen lezen, daar wordt je echt onrustig van. Je hebt er zo lang op moeten wachten, nu is het er, heb vertrouwen! *hele dikke knuf voor je*
@wieffie: heel veel sterkte en ik duim voor je dat alles toch inorde is ! hier vandaag weer lekker ziek. zo misselijk krijg met veel moeite wat binnen. zou ook eens wat anders als ontbijt moeten proberen als brood maar als ik aan joghurt denk s"ochtends dan word ik al helemaal niet goed! vanmiddag heel klein beetje kunnen eten en daarna echt het gevoel ik of nr de pot moest lopen, maar gelukkig is het binnengebleven! ben nu verse soep aan het maken, lekker gezond, hopelijk krijg ik er wat van binnen. hier eentje die ganse dagen zin heeft in zoete dingen! benieuwd of dit verband heeft met het geslacht
Wel apart dat de gyn om een paar dagen al voor "onrust" zorgt, terwijl het hartje klopt. Om een paar dagen zou ik me geen zorgen maken. Bij mijn zoontje was ik toendertijd 3 dagen terug gezet.
pff thx meiden, jullie weten een mens weer hoop te geven! Ik hoop idd dat donderdag gewoon blijkt dat ie goed gegroeid is en dat er idd niets aan de hand was. Misschien heeft ze ook niet goed kunnen meten omdat de dooier ervoor lag (zie echo in mijn album)
welkom nieuwe zwangere meiden veel plezier ik ben nu 4 dagen goed ziek geweest veel misselijk en spugen. heb nu druppels gehaalt tegen de misselijkheid en spugen. kent iemand deze druppels iberogast is homeopatisch (weet niet hoe je dat schrijft)
Heb sinds gister een echte positieve test. Vorige test was vaag, maar nu zeker duidelijk. zie album. Volgens deze site, zou 16april dé datum moeten zijn. Ben nog niet naar de gynae geweest. Had vorige week bloed laten nemen op controle van toxoplasmose en rubella. Maar toen had ik nog niet door dat ik zwanger kon zijn. Dus hebben ze ook mijn hcg-gehalte nog niet gemeten. Ik vraag mij af of dit nu nog zou moeten of of ik gewoon een afspraak zou maken met gynae?
zo mijn afspraak is iets verzet moet er om kwart voor 6 zijn brrrr wat ben ik zenuwachtig! ik hoop zo dat het goed is! ik kom het vanavond laten weten hoe het was! xx
ik was bij de vorige zwangerschap opeens 6 dagen langer zwanger terwijl ik ovu testen had e.d. (dus kon in principe niet) maar toch allemaal goedgekomen de een heeft een ander proces dan de ander..
Wieffie, wat een rotnieuws, ik zou mij ook zorgen maken. Maar logisch gezien vind ik het ook vreemd dat de gyn dat zegt, ben zelf natuurlijk geen gyn. maar heb wel een gezond verstand en het lijkt mij echt heel normaal! En dan helemaal als het nog maar minder dan een week scheelt. Je maakt je vast zorgen om niks. Probeer je maar vast te houden aan dat het hartje wel klopt. De ene baby is de andere toch niet? Heb trouwens al twee keer meegemaakt, bij twee van mijn schoonzusjes, dat de gyn-en beide zwangerschappen steeds verkeerd nieuws gaven (dan weer een verkeerd nekplooi, dan weer een open ruggetje, dan weer dit, dan weer dat) en dat ze inmiddels alle twee, een blakende meid hebben gekregen. Gelukkig zijn gyn-en ook maar mensen. Probeer je maar niet druk te maken (al is dat natuurlijk heeeeeeeeel moeilijk!)
Hoe kan ze dat trouwens zo goed zien? Het gaat dan maar om een halve mm ofzo?! Ja toch? Bij mij kon vorige week het vruchtje nog niet eens opgemeten worden omdat het te klein was.... (pfff... word er bijna boos om, haha!) <- zeker hormonen