Bij mij kon het ook niet gemeten worden, wel al hartactie. Denk dat het wel goedkomt wieffie hoor! Op mijn echo zie je niet eens een vorm maar gewoon een stipje.. Vandaag eerste dag werken na mijn vak, Ik ben kapot maar heb het overleefd. Ging een collega ziek naar huis, had een nieuwe opname enz enz enz. Lekker hectisch weer dus.... Ga zou douchen en naar bed, net gegeten en hopen dat ik het binnenhoud
inbraak! wieffie ik lees dat ze je bang aant maken zijn wees niet te bang meid, ze hebben mij 11 dagen terug gezet, van 4 naar 15 april. ik wist wel at 4 te vroeg was, maar 15 kwam ook niet overeen met mijn ovutesten. maar maak je geen zorgen meid, zolang je kindje groeit is er weinig aan de hand nog hoor!
WOW 6 nieuwe meiden erbij. Wat gaat het hard nu zeg. thalina, tascha, Juud, MiniUs, Mouse, bolleke25 gefeliciteerd en welkom. @jantsjuh Wat een nare collega's heb je zeg die dat zeggen. Probeer er niet te veel van aan te trekken hoor. @Marietje83, Ik ken iemand hier op de site die dat ook had. Alleen liet zij het dan gebeuren en at nadat ze had gespuugd. Bij haar werkte het want dan bleef het wel weer binnen. Misschien een idee @Sina, Dat is zeker een stomme actie geweest van je schoonzus zeg @wieffie, DAt is zeker een domper meis. Probeer niet gelijk van het ergste uit te gaan he. Probeer de moed te houden hoor. @Leeuw heel veel succes. Vandaag de halve dag weer misselijk geweest en nog steeds moe. Ik merk wel dat als ik iets eet het weer beter word. Nog steeds last van irritante buikpijn maar elke keer aan 1 kant. Is het niet links dan wel rechts. Pfffffff woensdag de echo Ik ben ook zo moe heel de tijd. s'Middags kan ik zo wat mijn ogen haast niet open houden. Oja mijn urinetest was goed geen blaasontsteking. Ik Las heel veel over kinderkamers en kleding en wel of niet te duur. Ik heb de mazzel dat ik alles krijg van mijn zus (ledikant, comode, gordijnen, kast, dekentjes ect ect) en de box heb ik nog van mijn dochter.
[color=violet[size=200] Overzicht Aprilmama's 2009![/size:6x8sdzi6][/color] 1 april [color=violet:6x8sdzi6]Rian83[/color] - 1e kindje - 25 jaar ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar Magickwings - 2e kindje - 28 jaar Na1 - 1e kindje - 27 jaar 2 april 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar Joyce84 - 2e kindje - 24 jaar Sylvie - 2e kindje - 24 jaar Mouse - ? kindje - 30 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar ikkie - 2e kindje - ? jaar Sina - 2e kindje - 25 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje -20 jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar kipkip - 1e kindje - 31 jaar 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar Rijffel - 1e kindje - 28 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar Kindje - 1e kindje - 30 jaar Rach84 -1 e kindje - 24 jaar 9 april Jodie1 -1 e kindje - 27 jaar Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar MamaDeluxe - 6e kindje - 26 jaar vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar mo1977- 1e kindje - 31 jaar 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar Sam0110- 1e kindje - 22 jaar 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar Kayla - ? kindje - 26 jaar 12 april Lidia -2e kindje - 29 jaar Sophia -1e kindje - 33 jaar 13 april Spekkie -2e kindje - 27 jaar female81 - 1e kindje - 27 jaar Jannie83 - 2e kindje - 25 jaar Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar Marietje83 - 1e kindje - 24 jaar 15 april havefun -1e kindje - 32 jaar lollifant84 - ? kindje - ? jaar 16 april IMD -2e kindje - 27 jaar Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar Beginneling - ? kindje - ? jaar Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar helenaxxx - ? kindje - 30 jaar bolleke25 - ? kindje - 25 jaar 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar hhoneybee - 1e kindje - 27 jaar zeppie - ? kindje - 26 jaar missym- 2e kindje - 21 jaar 18 april Eleni - 1e kindje - 22 jaar 19 april 20 april daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar 21 april jantje09 - ? kindje - 26 jaar 22 april voorjaar - 1 kindje - 27 jaar 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar 24 april MiniUs - 2e kindje - ? jaar 25 april sniffy - 1 kindje - 26 jaar 26 april tascha - 2e kindje - 23 jaar thalina - 1e kindje - 22 jaar 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 76 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en mollyvg en zwangervanbrusj Afspraken: 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 19-08-2008 Sophia 1e echo Lidia intake vk, Sam0110 2e controle echo 20-08-2008 Leeuw89 vk, Pientje intake vk, mimi1981 1e echo 21-08-2008 Mirjanne termijn echo, rach84 1e echo, Imd 1e echo, Mupkuh 2e echo, wieffie controle echo 22-08-2008 Rijffel 2de echo , 25-08-2008 Lien78 termijn echo, Magickwings intake vk, Pretty Woman intake vk, Jacquelien 1e echo 26-08-2008 wannaBmum vk Imd vk, 1e echo, Veroon vk, Nathalieke eertse echo gynae 27-08-2008 Racheldehaas intake vk, ikkie intake vk 28-08-2008 wieffie 2e echo, havefun 2e echo, Rijffel intake vk 01-09-2008 pientje eerste echo, kipikip 1e echo, Veroon 1e echo, Jodie 1e echo 02-09-2008 Clarissa81 vk daniellesvl 1e echo 03-09-2008 vrouw1981 vk, 05-09-2008 hhoneybee intake vk 09-09-2008 inge1983 vk en 1e echo, Jantsjuh 1e afspraak vk en 1e echo 11-09-2008 Leonie27 intake vk 10-09-2008 mo1977 1e echo, Joyce84 1e echo 12-09-2008 Lichtje intake vk 15-09-2008female81 1e echo 16-09-2008 vrouw1981 1e echo, 17-09-2008 Spekkie intake vk 19-09-2008Sylvie 12 weken echo + NP
wieffie, jeetje, eerst hoor ik zo'n vaag verhaal bij MamaDeluxe, en nu jij ook, en nu komt Mouse van de maart mama's naar de april mama's. VAAG! ik snap er niks van. heel veel sterkte. Maar ik lees dat oOMissCOo gerustellende woorden voor je heeft. leeuw, alweer verzet? ze zijn er maar druk mee! succes strakjes!
Juud, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!Ik ben ook begonnen in het nodaugustusforum en zit nu hier.Lees ook nog steeds dat forum en was al in afwachting van je test, na je twijfeltest. Erg leuk dat je weer zwanger bent! Rach, ik vind diezelfde kamer erg leuk. heb er al eens naar staan kijken bij de ikea. Thalina+ minius+ mouse+ bolleke, gefeliciteerd! Amom, snap je redenering. En idd zolang je ergens niet achter staat qua geloof of iets dergelijks moet je het niet doen. Jantsjuh, luister maar niet naar die collega's. Zij weten helemaal niet waar ze het over hebben. Snap je wel hoor, zou er ook mee bezig zijn als iemand dat tegen mij zou zeggen. Sina. vervelend dat het dan zo de wereld in gaat. Niet helemaal slim van die zus. Maar ja, niets meer aan te doen! Trouwens wel gefeliciteerd! Wieffie, wat een tegenvaller. Maar er is wel hartactie, dus dat is heel positief! Hoop dat je niet teveel weken achteruit moet. Succes leeuw! Zo volgens mij heb ik nu op het meeste gereageerd. Wat was er toch gezellig veel gekletst!Ik heb vandaag voor het eerst na vakantie moeten werken.Wel helemaal op nu, vanavond heel vroeg naar bed.
Vanmorgen urine naar ha gebracht voor een test. Ook positief. Morgen heb ik een termijnecho bij de vk. Hopelijk kunnen ze nu wel wat zien!
ohwwww ik ben terug! wat was het leuk! en een kloppend hartje gezien! ben zooo blij... pff wat was het mooi schoot helemaal vol! wel ging ze het inwendig doen waar ik zo bang voor was maar dat stelde niks voor! en had het er voor over! en het klopte het was 8m dus ongeveer 7 weken en een paar dagen zei ze, als ik over 2 weken kom kon ze het beter meten vertelde ze! en nu genieten! xxx
Ik ben benieuwd meis. Dan kan ik je eindelijk op de lijst zetten @Leeuw, Wat fijn meis dat je echo zo goed was. @Eleni, Hoe reageerde je schoonfamilie. hihi is wel leuk zo te zeggen maar ik ben veel te nieuwsgierig . Mirjanne en Lien78 Hoe was het vandaag bij de vk?
Hallo! Heb zojuist (heel kinderachtig) lekker nog een keer een test gedaan! Blijft leuk om "zwanger" te zien staan (had er nog 1 over vandaar ) Ik heb woensdag een dag vrijgenomen, ga dan van alles regelen alvast. En ga dan woensdag ook leuk de vk bellen. Krijg je altijd gelijk een echo, en is deze altijd inwendig eigenlijk? En wij wonen ongehuwd samen, en heb begrepen dat mijn vriend het vruchtje moet erkennen nu al? Anders mag hij niet alleen aangifte doen? Hoe hebben jullie dat gedaan met jullie partner, of zijn jullie allemaal gehuwd? Liefs, Danielle
Wij gaan als ik ongeveer 4 maanden zwanger ben ook aangifte doen zodat hij ons kindje kan aangeven. Wij wonen ook ongehuwd samen. Ik geloof dat het verschilt per vk hoor. Onze vk deed vorige keer de cho ook via de buik terwijl mijn gyn het weer inwendig doet.
Leeuw, SUPER! Ben erg blij voor je. Wordt een drukke bedoening in april, weer allemaal nieuwe zwangeren. Welkom!
vandaag de dokter gelijk gebeld en 25 september de eerste echo om half 10 spannend hoor! net stiekum nog een 2de test gedaan van CB en weer mega positief ben zo mega blij
Gisteren naar yoga geweest heerlijk haha had ik effu gemist Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom. Sinds vandaag weer ontzettend misselijk en chagi. En moe! nou zeg wat ben ik moe niet te geloven. Zo genoeg gezeurd. Vin 2000 euro al erg veel geld. Bij mijn dochter hebben mn ex en ik inderdaad veel geld uitgegeven wat denk ik nog meer was als Lyns schatting. Uiteindelijk maak je er maar een korte tijd gebruik van. ( en mn ex heeft in mei een zoontje gekregen dus kamer en andere spullen zijn nu bij hem en ga ik echt niet trug krijgen ) was wel een heeeeeel mooi kamertje. Ga ook een bedje van ikea kopen en een mooi dressior ergens op de kop tikken. Geen kast, we hebben zelf een hele grote die we kunnen "bij" bouwen. Verder moeten we een nieuwe kinderwagen kopen. Wij gaan deze kopen denken we Kost voor wieg +wagen 289 http://www.firstwheels.nl/nl/accessoires ( kijk onder funcky gear ) Dan alleen nog verf nodig om t kamertje te schilderen en wat plankjes. Maxi cosi koop ik ook zelf. lakentjes trappelzakjes flesjes borstkolf badje +standaard enzo heb ik nog. Mn draagdoek moet ik weer opduiken heb m aan zoveel mensen uitgeleend dat ik niet meer weet wie m heeft. Box van mij geweest helaas al uitgeleend aan mn broer, maar mag ik joepie lenen samen met een stoel van een vriendin die m zelf nooit heeft gebruikt. Is dus ook helemaal nieuw. Kleertjes heb ik nog enkele mooie en ben al aan een kleine verzameling begonnen haha tja I love Hema Ow ja Lyn die borstkolf kan je ook nieuw voor 2 tientjes op MP kopen heb ik ook gedaan en zat nog zelfs in de folie. FF zoeken en je hebt er zo eentje nieuw. Scheelt veel.[/url]
waaaaahhh leeuw superr je was zo enorm zenuwachtig, ik ben heel blij voor je dat je een kloppend hartje hebt gezien even een vraagje, veelste vroeg misschien, maar moet je een kolfapparaat hebben als je niet werkt en wel borstvoeding geeft?