April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat ik ook nog even wilde zeggen is dat ik nu al 11 mensen in mijn omgeving ken die zwanger zijn! die moeten allemaal bevallen tussen feb en april

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Antwoord is al gegeven door Molly zelf zie ik ;)

@Lynn, Het is een baby boom het hele jaar al vind ik. Als ik zie hoeveel er in oktober november uitgerekend zijn hier. Pfffff daar hoorde ik eerst ook bij bij november. Nu is het wel dat ik nog niet weet wie er zwanger zijn. Misschien ook wel omdat het nog zo pril is en dat ik het pas hoor over een week of 4/5

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vruchtbare maand blijkbaar!

overmorgen onze echo!

Ik heb gisteren mijn jurk aangepast en opgehaald en hij is gemaakt voor een klein buikje hoor perfect! je zag niets en zat nog steeds lekker...

mijn haar laten doen was ook leuk!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Oja ik las gisteren bij iemand (weet niet meer wie :oops: ) die zoveel last van boeren heeft. Hier nog 1 :oops: . Hahah mijn dochter zegt de hele tijd pardon voor mij. Ja ik heb de boerziekte hmmmz is dat een woord. Hahah volgens mijn dochter wel

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja nog 3 dagen he meis. Spannend hoor.

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whaha boerenziekte....neej ik laat geen boeren...ik snurk

imd wat goed zeg hoeveel daagjes nog en dan is de groote dag>?

ik ga zaterdag jurken passen!

7. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Kon het niet laten, kwam langs de apotheek en dacht: zal ik wel of niet?
    toch maar gestopt en een test gekocht, net gedaan en positiever als dit kan gewoon niet. Voor mij toch nog een extra bevestiging dat ik echt! zwanger ben. Kan het nog steeds niet geloven.
    Mijn boops doen nu 24 uur per dag zeer, slaap s`nachts met een beha aan ( haha) en wordt nu ook steeds misselijker, chagerijnig bij vlagen, lage rugpijn zal wel echt bij mij horen, is normaal gesproken al een hele zwakke plek, dus tja, zolang ik er last van heb vind ik het goed.
    Nog 5 wkn en 4 dgn en dan is de kritieke periode achter de rug, gelukkig zit de eerste maand erop, in de tweede maand nog maar 30% kans op dat het mis kan gaan, dus vertrouw er nu maar op dat het goed gaat komen.
    Bah, moet dadelijk weer gaan werken, echt helemaal geen zin in, vraag me ook af hoe ik het moet redden tot 20.00 ( koopavond), want normaal vallen mijn ogen al dicht net na het eten, dus wordt doorbijten vandaag.
    Ik ga het al wel direct vertellen op het werk, want ik ga nu echt niet meer sjouwen met zware kratten, of onze bloemen/plantenafdeling bijhouden, blijf maar gewoon achter de kassa zitten en ga tussendoor de administratieve dingen bijhouden. Wil er nu alles aan doen om eventuele miskraam door buitenaf te voorkomen.

8. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    gossie, net wat getypt, staan er weer een hoop dingen.

Boerenziekte, ik kan je de hand schudden. loop hier de hele dag te beuken :) , maar who cares? Alle kwaaltjes neem ik nog steeds voor lief.
    gisteren hier de huiskamer/keuken/bijkeuken etc gestofzuigd en gedweild, ik had het gevoel dat alles eruit kwam, heb gewoon een uur op de bank gezeten om bij te komen, mijn overgeefgrens is denk ik bijna bereikt, kan het nog net elke keer binnenhouden, maar ik denk dat dat niet lang meer duurt.

hebben jullie ook zo`n last van maagzuur!?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mijn gyn heeft gezegt dat als je het hartje hebt zien kloppen dat je dan nog maar 5% kans hebt op een miskraam

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik twijfel of ik het mijn werk vertel. Mijn werkgever heeft tegen mij gezegd dat ze het voortaan eerder wil weten dan van op het moment dat ik niks meer mag. Ik had de vorige keren dat ik volkomen rust moest houden vanaf de 6 weken al. gelukkig voel ik me nu beter. ;)
    Ik heb meer zoiets om haar lekker te laten en het pas met drie maanden te zeggen. Ik ben niet zo fijn behandelt door haar toen het mis was gegaan de laatste keer.
    Heel de communicatie bij hun was misgegaan en dat was volgens haar mijn schuld. Leuk een week nadat het misgegaan was. Pfffff oja het mooiste komt nog. Ze gaf in andere woorden (komt op hetzelfde neer) mijn dochter de schuld van mijn stress dus ook de mk. Gggrrrrrr sorrie ik ben nog boos.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pientje, hier hetzelfde probleem. Heb vaak megahonger maar heb echt nergens zin in. Dus moet echt eten waar ik trek in heb. En dan nog valt het niet altijd goed.

@ Rach, ik heb ook mega auwe boops word er snachts gewoon wakker van.

@ havefun, zo'n schematje waar je dat kan aflezen is er denk ik niet echt. Maar op mijn wondertjuh.babysite.nl daar kun je zien hoe hard die groeit en hoe zwaar die is. Bij mijn laatste echo was mijn beepje 3-4mm ik was ongeveer 5 wk en 4 dg en er was hartactie.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb een hekel aan mijn baas

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    JA ik. Verschrikkelijk. Ik drink eigenlijk alleen nog maar water sinds twee dagen. pffff. Net stofgezogen alleen heb ik nu nergens meer zin in. Nou ja mijn maag dan. Als ik in de auto stap is het het ergst. Ik verwacht ook dat ik niet lang gaat volhouden voordat het eruitkom. S'morgens als ik uit bed kom begin ik bij het hoesten al te kokhalsen. Snel eten en het is even over. Ik vreet me kapot om maar niet misselijk te zijn. Misschien weer gaan roken zeker.

Oja een fijn gevoel is dat zeg. Oke ik ben 1 van de mama's die rookt. Nou ja rookt. Bij mijn dochter stug doorgerookt. De laatste drie keer niet maar mocht niet baten. Nu dus wel. Alleen heb ik de afgelopen week haast niet gerookt. Voelde me beroerd. Gisteren niks. Hihi misschien is dat wel mijn vreetkick. Heb er ook geen trek in. Word al misselijk als ik eraan denk. Ik wilde dit keer niet stoppen. Ik had zoiets van laat maar zitten helpt toch niet. Alleen is dit kleintje het daar niet mee eens. ;) Dan maar niet roken

14. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    @mupkuh, dan begin ik me toch af te vragen of het bij ons niet erg groot is voor 5wkn en 4dagn. Ik neem aan dat ze het wel gezegd hadden als het niet goed was.
    Heb veel gelezen over hartactie e.d. en het is eerder een wonder dat ze het al kunnen waarnemen dan een regel.
    Volgende week donderdag, dan ben ik ruim 7 wkn, dan gaan ze ook echt kijken naar het hartje, dat hebben ze vorige week nog niet eens gedaan, ze vond het toen alleen belangrijk om te checken of het zat waar het moest zitten, en zei, als ik nu ga kijken naar een hartje en ik zie niets, dan zit jij voor niets in de stress, vandaar.

15. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Ik ben vanaf het moment dat ik een test in mijn handen had gestopt met roken. De andere keren ook gestopt, maar het ging toch steeds mis, dus daar ligt het ook echt niet aan, dat zeggen ze zelfs in het ZH, dat het roken zwaar overdreven wordt, maar ja, mijn zus heeft wel doorgerookt en haar kindje heeft nu een klompvoetje en dat komt waarschijnlijk toch door het roken, dus die dingen zijn nu bij mij not-done.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik zag net al eem mei mama jee wat gaat dat snel. Zijn wij dan alweer zover ;)

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O :oops: ik las er overheen geloof ik.

Hier nog 1tje. Niet echt een hekel maar mijn respect is ze kwijt. Ik vind wel leuk dat ze nu alleen maar aan het slijmen is bij mij. Waarschijnlijk weet ze ook wel dat ze te ver is gegaan.
    Ik stop niet met mijn werk. Ik werk maar drie ochtenden per week als oppas bij een sportschool. Het is tot 4 jaar en in vakanties tot 6 jaar. Ik mag alleen ter allen tijde mijn eigen kinderen meenemen ongeacht de leeftijd. Vandaar dat ik het wel fijn vind en het werk vind ik leuk alleen mijn wergeefster niet. Ach die zie ik alleen net voor mijn werk en erna. Kan ik mee leven. Ik denk dat ik meer stress van haar heb dan van wat anders

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kijk dat horen we graag zulke goede kansen!

ja nog 3 nachtjes slapen dan word ik een eerbare vrouw (AHUM!)

hier is mijn jurk helemaal af..

alles paste perfect DE jurk was gemaakt voor een "klein" buikje :)

de foto's (let niet op mijn blik na 100 foto's word het enthousiame wat minder haha)

http://www.martin-isabel.nl/jurk2.jpg

http://www.martin-isabel.nl/jurk3.jpg

http://www.martin-isabel.nl/jurk4.jpg

Naar huis met mijn jurk!
    http://www.martin-isabel.nl/jurk1.jpg

19. wow jullie schrijven veel zeg!
    ik ga zometeen zwemmen, heb er nu al zin in, en vandaag voel ik me best goed.

pientje, we aten gisteravond gehaktballen inderdaad, maar de geur gaat niet weg :(

MamaDeluxe, relaxt! :) ik doe mijn best op mijn laptopje zo snel mogelijk te bereiken :p

imd, ik kijk een andere keer naar de foto's hoor! ;)
    nu afsluiten.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lekker zwemmen meid er is niets lekkerder! we zien je strakjes wel weer!

Deel Deze Pagina