April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo,

kheb me aangepast op 1e kindje, want als dit goed mag blijven gaan zal dit ons eerste wondertje zijn.

Bij elke steek of pijn ben ik telkens bang dat het voorbij zal zijn geweest, na de mk vorige maand, pff ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en vlug kan gaan genieten

groeten meiden

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @victortje, ik begrijp precies wat je bedoelt meis. We gaan er gewoon vanuit dat over 8 maandjes wij een wondertje in onze armen mogen houden. :)

3. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    @wannabmum, nee we hebben nog geen advocaat. Ik wil het eerst proberen binnen de gemeente op te lossen. Ze hebben ook nog geen definitief besluit genomen dus..

Ik had dat voordat ik weer zwanger werd ook erg hoor. Dan had ik verhalen gelezen van meiden die het vaker hebben meegemaakt en dan dacht ik het albijna zeker te weten dat het mij ook zou overkomen. Nu hoop ik er maar het beste van en probeer ik er een beetje van te genieten. Voor je het weet is het weer voorbij he? ( zelfs als alles wél goed blijft gaan) De vorige keer heb ik eigenlijk ook al een groot deel van de zwangerschap "verpest" met mezelf druk maken. Ik denk dat ik wél heel zenuwachtig zal zijn voor de echo met 10 weken hoor...

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Het lijkt me zó fijn als mijn banner een vakje of drie op is geschoven! En dat is voor jullie ook goed nieuws, want jullie zijn ongeveer net zolang zwanger als ik!

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zei net nog tegen mijn vriend dat ik al wilde dat het 8 augustus was. Dan gaan we op vakantie. en dan ben ik ook 1,5 week verder. Of dat we al 4 weken verder waren. Pfff dan was ik al 8 weken. Deze dagen duren zo lang.

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zit wel heel erg te twijfelen of ik MvM gaat doen. Er zit toch een kleine angst bij mij he. Of moet ik het gewoon doen en hebben ze tenminste het begin nog gehad.

7. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ja ik snap je angst wel hoor, maar misschien moeten we er met zijn allen maar vanuit gaan dat het allemaal goed blijft gaan. Positive thinking! En dan zou je MvM wat dat betreft dus gewoon kunnen doen!

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik had het er net met mijn ventje over maar hij ziet het weer niet zitten.
    Ik laat het maar zo. Ik zit er zelf nog over te dubben en anders doe ik het toch wel als ik het zelf wil. maar nog eerst even over nadenken

9. vrouw1981

vrouw1981 Actief lid

19 jul 2008
    125
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nog nergens last van, behalve onzettend moe. Maar dat geluk zal ik niet lang meer hebben ben ik bang...

Ik doe aan fitness, dat blijf ik ook lekker doen. Ik zal het op een gegeven moment wel wat rustiger aan moeten doen. Niet sporten is ook niks voor mij!

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ja, jullie hebben helemaal gelijk! Moet inderdaad niet deze eerste weken verpesten. Zal er proberen gewoon vanuit te gaan dat het allemaal goed komt :) (Maar zou het wel heerlijk vinden als jouw banner weer een paar vakjes opgescoven is Msroxy!)

Ik deed tot nu toe veel aan hardlopen, maar dat durf ik nu eigenlijk niet zo goed. Wandel ook veel (zou komend weekend met vriendin nog kilometer of 15-20 lopen, maar twijfel nu een beetje. Wil niks forceren!)

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb aardig wat energie nog. Beter als de vorige keer. Ik had op NOD echt last van de rug (nu nog wel wat) net als ik ook ongi werd. allen geen ongi ;)

Mimi voordeel als iemand het doet (de lijst) is wel dat je dan niet 6x op 1 pagina de lijst hebt staan...
    Ik zit zelf bijv ook bij het SMEP topic en daar zetten we de lijst nu steeds op een pagina met tiental. Dat is mss wat voor straks als we tot eind april zijn gekomen en mei is geopend ....

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Wat een warme dag weer vandaag. Ik heb net een beetje te fanatiek in het zwembad gedaan met mijn schoonzusje (van 10 ;) ) Pffff.. nu weer flinke krampen. Ik ben ook nog steeds wel onzeker maar niet meer zo erg als een paar dagen geleden. Misschien omdat ik nu wat verder overtijd ben...? Maar dat zijn dingen die buiten je macht liggen en verder probeer ik me er maar zo min mogelijk mee bezig te houden. Al is dat weer erg moeilijk wanneer je weer zulke krampen krijgt.
    Volgende week krijg ik opnieuw onderzoeken voor mijn CU omdat ik daar nu wel meer last van heb. Iig weer bloed en ontlasting-onderzoek. 18-08 krijg ik ook daarvan de uitslagen.

Wij hebben het onze familie en beste vrienden al wel verteld. Iedereen reageerd heel fijn. Ze weten ook allemaal dat we al 20 maanden bezig waren en in de mmm zaten. Als het mis gaat vind ik het ook fijn dat ze het weten zodat we gewoon steun bij elkaar zouden kunnen zoeken. Dat is toch voor iedereen verschillend.

Wat betreft MvM, ik heb vrijdag mijn intake-gesprek al. Ik heb haar al verteld dat ik CU heb en dat ik daarvoor medicijnen gebruik maar dat was geen probleem omdat die via de darm worden uitgestoten en niet via de urine. Als het nu niet gelukt was had ik misschien ook deze hormonen nodig gehad dus ik vind het gewoon prettig als dat andere dames kan helpen aan zo'n mooi wondertje.

Nou ik ga nu lekker film kijken... en dan lekker slapen...

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Truste Wiefie...
    Ik heb het vanavond ook mijn ouders verteld.

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hey wieffie

jij heb dus cu ?
    heb je het allang ?
    ik heb namelijk de ziekte van crohn!
    ik hoop dat je buikje snel weer normaal word ;)

knuff gaby

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ellen, wat leuk meis dat je je oudedrs ook hebt verteld? Ook van je aanzoek? Fijn he om mensen dan zo blij te zien? :D

Gaby, balen meid dat je crohn hebt :( Ik weet nu bijna 5 jaar dat ik het heb en moet eerlijk zeggen dat ik voordat ik zwanger raakte mijn medicijnen na het minimum had afgebouwd. (4 salofalk) Maar volgens mij zijn mijn darmen nu voorturend met mijn baarmoeder in gevecht ofzo. De Mdl-arts wil me gewoon ook goed in de gaten houden. Ik ben dan ook benieuwd of ik straks naar een VK mag of dat ik bij de gyn moet blijven.
    Neem jij nog medicijnen? En heb je ook iets meer last nu je weet dat je zwanger bent?

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    zou iemand mij van de lijst af willen halen :(
    ben net ongie geworden :(:(
    gelukkig mag ik volgende week weer naar de gyn dan heb ik het er mooi over !
    heel veel suc6 iedereen hier !
    en miss wel tot einde van de maand :D

knuff gaby

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ach gaby, wat ontzettend jammer zeg! :(
    Wat een tegenvaller...
    Goed dat je volgende week naar de gyn kunt om het te bespreken.
    Sterkte.

18. vrouw1981

vrouw1981 Actief lid

19 jul 2008
    125
    0
    0
    Hey Gaby, wat jammer!

Ik hoop voor je dat het volgende maand wel lukt!

Succes.

Roos.

19. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    mag hier ook komen kletsen
    maar is nog wel onwerkelijkheid

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He Veroon, welkom! Die onwerkelijkheid en onzekerheid voelen we allemaal, daar slaan we ons wel doorheen. Aan je onderschrift te zien is dit volgens je pendel helemaal verwacht of niet? ;)
    Is het je eerste kindje?

Deel Deze Pagina