April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hier vanmiddag ook weer getest en zo positief als wat! Nu ben ik er klaar mee ;)

Verrassend hoeveel van jullie al ene buikje hebben! Leuk hoor!

Hebben jullie ook al gelijk de VK gebeld toen je wist dat je zwanger was?
    En nog een ander vraagje: slikken jullie ook foliumzuur en/of vit. tabletten?
    Misschien dat het al ergens aan bod is gekomen, maar ik heb niet alle pagina's gelezen....shame on me!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb foliumzuur staan. De etos pillen die ik eerst had werd ik alleen maar beroerd van. Ik vergeet alleen heel vaak mijn foliumtabletten. Ze liggen ook nog in mijn tas. MOet ze er nog uit halen.

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

zoo daar is de blije leeuw weer :D was vandaag de hele dag vrolijk haha zelf als ik boven de wc hing had ik een glichmach op me gezicht haha :p //

jeetje wat kan ik opeens slecht tegen geuren.. heel raar... deed de koelkast open ging over me nek! nou er staat echt niks vies in hoor:S
    en ik ging fietsen naar me werk moest ik ook bijna overgeven door de geur die er buiten was! zoo raar heb vandaag pilletjes gekocht voor de misselijkheid en ze helpen vrij goed!

hoe gaat het met jullie?

4. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ben je zo misselijk Leeuw? Vevelend zeg.....
    Leuk om zo na te genieten van je echo he?

Mimi, had je de vitaal zwanger van het kruidvat waar je beroerd van werd? Ik heb die nu gehaald, ik ben benieuwd ;)

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo daar ben ik ook weer...mimi mag ik op de lijst op 27 aug 3 echo...dankje

ik lees zo ff bij

6. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Ik heb mijn eerste afspraak op 1 sep bij de vk.
    Wanneer zou ik normaal mijn eerste echo kunnen verwachten ?

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @leeuw, ik heb dat ook heel erg, in principe als ik opsta ben ik niet misseijk, maar zodra ik iets ruik is het mis. Ik ruikde koelkast in de woonkamer als de kinderen wat te drinken pakken, echt vreselijk :(

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zijn alle kindjes trouwens van jezelf mamadeluxe (omdat je oudste dochter 11 is en toen was jezelf 14-15 jaar jong) ik denk vraag even was nieuwsgierig..

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    zeppie en Lynn ik heb het nog aangepast zat nog binnen mijn wijzege van een uur. Hihi scheelde op de minuut af.

@Leeuw, Ik begrijp precies wat je bedoelt meis. Alle luchtjes verschrikkelijk. Ik at vandaag gebakken aardappelen met kruiden. Ben er altijd verzot op. Kon het haast niet verdragen achter het fornuis. Zelfs de cordenbleu wilde het niet worden bij mij.

@MiniUs, Ik had ze van de etos. Ik kreeg elke keer van die boeren met een vismaakje. Jakkes.
    Die van de kruitvat krijg ik niet weg. Die zijn zo groot en ik heb moeite met slikken. Ik vind een paracetamol al moeilijk laat staan die grote

10. Jannie83

Jannie83 Lid

2 okt 2007
    56
    0
    0
    Assen
    Ik slik Dagravit mama&baby, bevalt prima en blijf iig zitten :D
    Ik ga me ff een paar daagjes op mijn studie storten (doe thuisstudie) en probeer met de zwangerschap zoveel mogelijk in 't voren te werken dus ga ff een paar daagjes lezen als ik er aan toe kom, maar niet zo heel veel schrijven.

Ow, heb trouwens de VK gebeld: afspraak 3 september om 14uur !!!! Jeej!

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja ik heb ze allemaal zelf gebaard :)

12. leeuw, welke pilletjes tegen misselijkheid?! die moet ik ook hebben!

en de koelkast, komt bekend voor :confused: :confused: ik houd al standaart mn adem in :)

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wow :p en nu een 5e?

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @ rach, whahah ik ook :p

@lynn, nee de 6de, zoontje paste niet bij de banner erop, maar staat met blauwe letters eronder :)

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Meid ik vind dat heel knap dat je dat allemaal lukt zo met de kindjes. Zo jong en dan al 5kindjes met de zesde onderweg ;) Mag wel even gezegd worden.

knuf

16. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    wat leuk die buiken...nou als het bij een 2e harder gaat...Bij mijn dochter had ik bescheiden buikje volgens omgeving (al had ik er zelf last van soms op het einde... :) ) maar had al wel voor de 3 maand grotere maten broeken aan van mijn zusje toen...pas daarna positiekleding gekocht...

Wat betreft misselijkheid heb ik toen van de huisarts emasafene gehad...werken wel iets, maar geloof niet dat ze denderend waren...

17. Bloemblaadje

Bloemblaadje Actief lid

2 aug 2008
    136
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja ik ook april! :D

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zozo...drukken bedoeling...zal wel gezellig zijn bij jullie aan tafel...

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Bloemblaadje, Gefelciteerd en welkom bij de april mama's.

mag ik van jou hoeveelste kindje en je uitrekendatum dan zet ik je op de lijst :)

20. zeg ik lees iets over 'al die buiken'. waar dan?
    ik lees namelijk niet alles meer mee (sorry ik heb veel tijd, maar niet zoveel tijd :) ). welke pagina?
    ik heb ook al een buikfoto :oops:

Deel Deze Pagina