Vanmiddag waren we een beetje aan het dollen over onze dikke buiken die we al hebben hihi. in mijn album en die van lyn geloof ik en jeetje weet niet meer wie hoor haha staat een foto
wow! ik ga die van mij niet in mn album zetten, maar ik zal m hier wel even plaatsen (let niet op mijn ondergoed hhaahaha)
Zo Rach wat supe duidelijk...leuk meis! Zal nog geen buikfoto maken wel erg vroeg..akn we wat erop zeteen van vorige zwangerschap...
Jeetje Mama e luxe, je hebt echt een groot gezin, leuk hoor! Hoeveel volgen er nog ? @Mimi: die kruidvat pillen zijn idd enorm groot! En vis smaak opboeren is niet bepaald lekker nee. Ik had me eens visolie capsules aan laten praten. gatver, het proefde echt alsof ik net een gebakken vissie op had......bah. Daar zit ik, zeker s'ochtends, niet op te wachten. Succes Jannie83 met je studie. Wat doe je? Of ben ik dan te nieuwsgierig?
MvM is geweest! Ben door de test In album staat een foto van de zoveelste test... Leuk hoor al die buikjes! Ik zal er morgen ook een van de mijne maken!....begint ook al flink uit te zetten!
Hoe kan het toch dat die buik nu al zo dik wordt? Iets wat zo klein is als een druif? Ik wilde nog weken wachten om het vertellen om het werk maar begint idd nu al op te vallen! Ik dacht dat dat pas bij een week of 12 kwam. Ik heb buikfoto's in mijn album gezet (haal ze wel morgen er weer af, voordat mensen mij herkennen, haha) Wordt zowiezo een megazon over een paar maanden 8) 8) 8) P.S. vier weken geleden was die buik nog helemaal plat, hoor, echt waar
Ah joh, eentje meer of minder maakt op dat aantal niet meer uit Wel heel gezellig lijkt me! Al zal je toch wel nooit een seconde rust hebben? Anderzijds: er zit natuurlijk nu redelijk wat leeftijdsverschil tussen de oudste en de jongste, dus de oudste helpt vast mee? En je hebt dus 1 zoon......arm ventje tussen al die dame's
@kipkip mooi buikje hoor @Rach, Dat dacht ik ook niet hoor dat het van de little pony's was. Nu jij dat zegt .......... hmmmmmz misschien zeg je juist omdat je bang bent dat wij erachter komen dat het zo is. hihihihhi lol. @MamaDeluxe, Dit kleintje wilde er toch graag komen dan als het niet in de planning lag. @Eleni, Duidenlijker kan die test van MVM niet hoor jeetje hij springt er echt van af
dat zijn blijkbaar je darmen en je baarmoeder die ruimte gaat maken...maar goed...mijn vraag aan jullie is..hoe kunnen jullie een buik foto maken met je armen omhoog?
Ah Mamadeluxe: een metro-man, helemaal hip! Of was dat alweer uit? Nou ja, jouw zoontje wordt vast 1 van de weinige mannen die zich kan inleven in een vrouw.....bijna