April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @pientje, ja dat wel gelukkig, ik ben sinds een paar dagen hardstikke beroerd, dat was ik eerst niet, dus er is goede hoop!

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @mimi1981: Hoe laat heb je de echo?

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik heb mijn echo om 13.45 uur

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis mag ik vragen waarom er onder je naam staatn " in een dip" Staat dat er altijd of sinds kort?

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nee zit in een dipje door dat rozige veegje wat ik twee weken geleden had ben bloednerveus voor morgen want dan heb ik de echo om kwart voor 4. Pfff raak er gewoon van in een dip ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar toch zit het in je achterhoofd.

Spannend hoor komt al aardig dichterbij he kwart voor 2 hahaha :D

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ben net als jij bloednerveus. Bij mij komt het dat ik al weken last heb van hele erge buikpijnen meestal word ik er s'nachts wakker van. Ik bloed niet dus moet zelf niet zeuren vind ik. Pffff

hihi hoor ons nou he. Wou dat het al voorbij was de echo dan wist ik meer

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    het is zenuwslopend terwijl het mss allemaal helemaal voor niets is. Kom ook doordat je verhalen van andere leest dan ga je je er helemaal mee bezig houden en overal opletten. Ook al weet ik dat iedere zwangerschap anders is. pfff

Zo ff gezeurd hoort er ook bij :D haha

Duim voor een hele mooie echo bij jou :D

8. veel succes mimi. Ik hoop dat je straks hartstikke gerustgesteld bent!

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zal ook met jou meeduimen hoor dat een goede echo heb morgen.

Ik heb dit keer juist dat ik het mk forum expres probeert te vermijden behalve de forums waar ik al bij zat. Meer zelfbescherming denk ik.

Het nadeel is omdat je juist zoveel leest bij iedereen en dan denkt onee he dat heb ik ook. Terwijl bij de 1 het niks te betekenen heeft en bij de ander weer wel.
    Je hebt ook gelijk hoor dat elke zwangerschap anders is en na 4 zwangerschappen (dit is de vijfde) weet ik ook dat geen enkele hetzelfde is. Vanaf het begin al niet. Hihi

Jep ik heb mijn zeurminuutje ook wel gehad :)

10. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden,,

sorry dat ik jullie verwaarloos :oops: ;)

maar ik ben zo misselijk dat ik s'morgens niets binnen kan houden..

hebben jullie tips? bij mijn zoontje was ik helemaal niet misselijk.. dus heb geen ervaring..

succes voor de meiden met een echo.. zal voor jullie duimen..

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    thnx meis

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ontbijt op bed misschien. Eten voordat je opstaat. Mijn schoonzusje laat zich bedienen door haar vriend :) . Ik probeerde het mijn mannetje ook te doen maar dat helpt niet. Ik ben er namenlijk altijd eerder uit dan hem.
    Of net als iemand anders hier op de site had er ook heel erg last van. Die at gewoon weer nadat alles eruit was. Meestal bleef het dan wel binnen.
    Misschien kleine beetje eten

Succes en wat rot dat je alleen maar aan het overgeven ben

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    bedankt :d

nou echt hoorr ik probeer het ook te vermijden ;) is maar beter ook denk ik.

hahah lekker hoor dat ff zeuren lucht ook weer ff op hahaha

Lidia: ik drink zoveel mogelijk water het helpt wel enigzins voor de rest probeer ik gewoon te eten want dan zakt het meestal ook wel weg. Anders moet je pilletjes proberen (heb ik gelezen hierzo) :D

14. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitatie's, jullie ook allemaal gefeliciteerd! ;)

@ Lidia: Bij Lynn moest ik ook iedere ochtend renne naar de toilet, maar bij mij hielp het wel als ik eerst rustig wakker werd, dus even bleef liggen, en een paar slokjes water dronk voordat ik echt opstond. Ik heb nu helemaal niet misselijk (gelukkig). Misschien helpt het ook bij jou, je weet nooit [-o<

Groetjes Didi ;)

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hoi!

Wat moest ik weer veel teruglezen!
    En wat is iedereen misseijk, bij mij begint het nu wat af te nemen, vorige keer was ik helemaal niet misselijk.
    Mijn vermoedens voor 2 babies wordt groter en groter. Heb hiervoor Mk hehad van tweeling, zus heeft tweeling. Vannacht trekkerig gevoel in mijn buik en krampjes en tadaaaaa gigabuik.... IMD maak je borst (buik!) maar nat ;) En ik wordt meestal wakker om 8 uur maar lig dan alweer in mijn nest om 9 uur tot 13 uur! Behalve vandaag dan, zoontje wil niet :p En 's avonds ook weer vroeg op bed. Ik eet een heel brood per dag, avondeten en dan stuk of 3 bananen en dan 's avonds nog soep of boontjes in tomatensaus...jammmmmmie! En sinaasappelsap is niet aan te slepen!
    Sorry voor diegene die ik hiermee misselijk maak :S

IMD: wat een leuke jurk, zoiets had ik ook een beetje. Nog paar nachtjes slapen....heb je al kriebels? Gaan jullie ook op huwelijksreis of zoiets?

Zal volgende week ff foto plaatsen van buik, heb er nu nog helemaal geen zin in, ben zoooo moe

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja kriebels genoeg hier haha we gaan een avondje bruidssuite doen maar geen huwelijksreis we vragen geld zodat we met zijn 3-en op reis kunnen dat wel..

Oei Amom dat zou gaaf zijn een tweeling! ben jij de eerste tweelingmama hier... ik ben benieuwd of ik er 1 of 2 heb (stiekum hoop en denk ik 2 kan niet uitleggen, k droom het steeds en kan niet anders denken ik heb het automatisch over babies e.d.) met verstand denkend zou 1 beter zijn voor me (met mijn gestel e.d.) MAAR MET MIJN HART ja dan zie ik het helemaal zitten hoor. RAAR HE?

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Haha dat heb ik ook. Hoe moet dat ooit met 2 tegelijk, gaan ze allebei tegelijk lopen :S met 1 is dat al zo lastig! Maar tsja...oh wat zal ik blij zijn als het er twee zijn....en moe :p dubbel zoveel huiluurtjes :p

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat zijn wij vrouwen toch rare wezens ik heb net lopen janken om een documentaire over seamonsters (ging over mama, dochter die dan oud word, haar gezinnen groot brengt en dat vredig sterft (daar vinden ze dan een fossiel van) man ik zat hier echt tranen met tuiten zo mooi vond ik het.. (beetj gek?)

Als het er twee zijn dan trakeer ik morgen op virtueel gebak haha

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

jammie! wel witte chocoladetaart, mag ik hopen :p Ik ben op dieet voor mijn zoontje die heeft vele allergieen en krijgt borstvoeding, maar ik begin het er nu toch echt moeilijk mee te krijgen, heb zo'n zin in choco! en chips, en koekjes!

20. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goeiemiddag meiden.....
    wat een pest weer zeg! Leuk als je vakantie hebt ;)
    Voordeel is wel da ik nu binnen lekker aan de gang kan (net verhuisd, dus nog genoeg te doen).

Mimi: succes met je echo zo! Ik duim!

Verder lees ik veel over misselijkheid. Iedereen is misselijk lijkt het? Hier gelukkig (nog) niet, maar misschien komt dat nog. Het is natuurlijk nog erg pril.

Amom: wel stoer als het een tweeling zou zijn! En je hebt nu ook een kleine? Drukke boel dan, maar vast ook wel weer erg gezellig! Komt het voor in de familie ook?

Deel Deze Pagina