Goeiemiddag iedereen. Pffff, het is niet te doen hoor, dat teruglezen Hier is de eerste overgeefochtend op het werk een feit. Man o man, heb meer op de plee gezeten dan dat ik gewerkt heb. Hoe houden jullie dit allemaal vol? ik kijk het deze week nog aan, maar als ik zo beroerd blijf, dan ga ik vragen of ik mijn uren aan kan passen zodat ik halve dagen kan gaan werken, want dit is niet te doen. Thuis krijg ik ook niets gedaan. Als ik al maar krom durf te gaan, dan komt alles al weer omhoog. Maar ja, voor een goed doel, dus neem het maar voor lief.
nou hadden we beter om kunnen draaien dan ik heb echt nergens trek in ja salmiak knotsen maar die wil ik niet halen want das is slecht voor mijn lijn haha (ik kwam de vorige keer met amper eten al 30 kilo aan dus wil eigenlijk zo min mogelijk snoepen) anders word ik echt HUGE!
Hmm jammer... Net VK gebeld. Krijg op 3 september een intake gesprek, maar nog geen echo of hartje luisteren... Dan maken we op 3 september pas een afspraak voor de echo Dus moeten we nog heeeeeeeeeel lang wachten! Vind het wel heel erg jammer! Misselijkheid begint nu ook hier toe te slaan!
oh die heb ik ook veel gegeten in de vorige! Mag nu helaas niet, maar ach idd ook beter van niet :S wat is het moeilijk he? om verstandig te zijn!
bij mijn vrijgezellenfeestje kreeg ik er eentje na het eten (tussen het eten door trouwens over de wc gehangen met kokhals neigingen) zegt een mevrouw tegen mij; gaat het, zei ik terug; ach gewoon een beetje zwanger maar toen ik die lollie at was heel de misselijkheid weg JAMMIE ik zit hier gewoon te watertanden nu..
Ah, goeie ervaringen met de lollies dus Irritant als je er nu mega zin in hebt en je hebt ze niet in huis.....Niks frustrerender als dat. Anerzijds erg goed voor de lijn. Ik heb net de zak spekkies meester gemaakt.
ohoh zak spekkies die gaan recht naar je billen haha aan de andere kant lekker toch als je het niet misselijk maakt kan een heerlijke vreetkick wel eens lekker zijn hoor haha
Haha, ja inmiddels zit ik ook wel op spekkies ja. En ze zitten heerlijk Ik heb enorm zin in iets te eten en ik had alleen nog spekkies, of drop. En teveel drop is niet goed,dus dan maar spekjes. (alsof teveel daarvan wel goed is, maar dat terzijde ) Jij gaat echt bijna trouwen lees ik ineens! Morgen! Wauwie....spannend?
Hoi meiden, @Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD Ik lees dat er een hoop meiden zich niet zo lekker voelen...ik heb echt hélemaal nergens last van ! Is dat wel normaal? Alles is bij mij nu gewoon weg .... vanacht wel iets raars meegemaakt! vriendlief en ik hebben geklust ...en na afloop stroomden de tranen over mijn wangen! Het waren geen tranen van verdriet...maar waar ze nou wel vandaan kwamen : : Zijn dat nou de beroemde hormonen?
Ja hoor Eleni, ik lees HORMONEN! Kan allemaal gebeuren, hoort erbij zegt men Ik heb ook (nog)nergens last van hoor en had dat bij mijn zoontje ook niet....Geniet er maar van, want als ik de verhalen lees kan het morgen zo anders zijn!
haha...gelukkig maar! vriendlief vondt het wel mooi die traantjes Ik ga zeker genieten dat ik nog geen kwaaltjes heb! (en hoop ook dat ze nog ff weg blijven..... [-o< )
jep overmorgen ga ik trouwen ik spring zowat uit mijn velletje IK HEB ER ZO'N ZIN IN! Morgen heb ik de echo... OOK al zo spannend! Moet je na je bevalling voor het eerst vrijen ik jankte de hele boel bij elkaar en spoot uit mijn borsten (na 12 weken nog! terwijl ik geen BV gaf) echt romantisch haha maar mijn vriend was lief en we hebben heerlijk geknuffeld..
Spekkies zijn idd lekker ja! Ik ben nu helemaal weg van bouillonnetjes. Het helpt met het overgeven en misselijk zijn, nu hou ik tenminste wat binnen. Appels zijn ook goed, en spekkies eet ik ook nog steeds graag. Salmiak, die ga ik ook eens proberen! En vanavond ga ik Mc eten halen, ik heb er nu al zin in (ook al ben ik weer zo beroerd als wat...) Eigenlijk kan ik niet wachten tot die 12 weken erop zitten... ik weet me van ellende even geen raad Bahbah, met mijn zoontje had ik dit helemaal niet zo erg, maar dit wordt met de dag erger en gaat ook gewoon de hele dag en nacht door. Bluh.
*geeft iedereen een salmiak knots tegen het misselijk zijn* het is echt vermoeiend als je je de hele dag zo rot voelt!
Naar hoor, om de hele dag zo beroerd te zijn! Hmm, een bouillonetje op zijn tijd iss idd best lekker! Goed idee IMD, voor jou wordt het dus dubbel spannend morgen, tjonge, hoe krijg je deze dag om? Ik ga even verantwoord fruit eten met Tim, kereltje is net wakker, dus de mamaplicht roept weer!
Sorry IMD, ik zeg steeds morgen, maar de 22ste is natuurlijk overmorgen, zoals je net al schreef......
Trouwens. ik heb ook een buikfoto in mijn album staan! Ik ben er zelf héél erg van geschrokken ...ik wist wel dat ie opgezet was, maat ZO'N verschil.......wow