April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Wah, nu moet ik ook salmiakknotsen hebben :) Pfff, dan zijn dat hopelijk een paar calorietjes die wel blijven plakken. Ik heb nu zo'n ingezakte kuil net boven m'n bol buikje, het ziet er niet uit.

IMD, je trouwt op mijn verjaardag! Veel plezier met de voorpret, dan feliciteer ik je nog een keer voor het eggie op vrijdag ;) En idd, heeeeel erg mooie jurk zeg! Wauw!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    thanks meiden

ik zie hier nog meer bolle buikjes (zo lief gezicht he?)

ik hoop dat het snel morgen is dan heb ik genoeg te doen steeds als ik eraan denk word ik misselijk haha (beetje dom natuurlijk maar is ook een stuk zenuwen bij mij) ik neem maar een zakje mee als we gaan trouwen HAHA

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep ik zie het ook goed hoor je hebt nu een babybump hihi na de bevalling word het een mummy tummy haha

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:) :) :)

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Net terug van in de intake :)
    Hoop boekjes enzo mee, leuk leuk leuk.
    Nu aftellen tot de echo!

Amom, ben je dan niet ontzettend nieuwsgierig of het er 2 zijn? Zou je dan niet stiekem toch een echo willen?

Spannend Imd, jij ook een voorgevoel van een tweeling, ben benieuwd, kan me je filmpje van toen je net zwanger was van Dean nog herinneren, dat het net leek of je 2 hartjes zag.

Mimi, hoe was de echo? Of moet je nog?

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    MENS dat je dat nog weet! keigoed man! weet je wat dat nu was? je hebt in het begin een ander met aan het uiteindeinde een hartje *het begin van de Aorta* dat bloed ging dus heen en weer en zo kreeg je 2 knippers! haha

echt apart hoor dat je dat nog weet!

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    goed geheugen hè ;)
    :)

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dames...Ik heb flink wat roze afscheiding gehadzostraks. De schrik zat er flink in, maar het is nu voorlopig weer opgehouden. Ik heb de vk gebeld en het is afwachten, uiteraard :rolleyes:
    Ik heb maar wel vast flink wat maandverband gehaald.

9. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Oh MamaDeLuxe wat een schrik!

Laten we hopen dat het niks is. Het hoeft niet he?!

10. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Mamadeluxe, spannend en nagelbijtend nieuws kom je even brengen.
    Hoop dat het eenmalig was enne positief blijven!

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    mamadeluxe: dat is zeker wel schrikken heb het ook gehad ongeveer twee weken geleden. Een roze veeg schrok me rot. Maar tot nu toe niets meer gezien. Hoop op het beste voor je.

ff tussendoor: Zo hier is de misselijkheid weer aan het zakken het kwam vanmiddag weer hevig opzetten bahh. Heb het elke dag dat het zo hevig opzet een paar uurtjes bleh.

IMD: Alvast een mooie echo en trouwdag toegewenst :D

Mimi1981: hoe is de echo gegaan?

12. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ik kom ook nog ff langs! Heb niet alles terug kunnen lezen hoor, kletskousen ;) :p

@mamadeluxe: oei! Schrikken zeg! Hopelijk blijft het bij deze ene keer.... Sterkte!

Vandaag heb ik het grote opa en oma voorleesboek gekocht, zaterdag komt het tweede exemplaar ook (een voor mn ouders en een voor mn schoonouders) verders heb ik bij de zeeman (ja ff goedkoop hoor, t is maar voor een geintje) twee rompertjes gekocht en spuugdoekjes. Nu nog ergens leuke goedkope knuffeldingetjes en dan heb ik de inhoud voor twee doosjes :D. O, ja, de rompertjes toch maar maat 50 gedaan. Maat 56 kon ik zo snel niet vinden, echt vreselijk die graaibakken bij de zeeman! Het stikte er van de maatjes 62, maar ja das weer erg groot dacht ik zo :oops:

Nu moet ik snel aan de nasi beginnen... hoop dat ik het zonder problemen naar binnen krijg, mn zusje komt eten... Anders gaat zij de eerste zijn die het te horgen krijgt ;)

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vanmiddag had ik om 13.45 uur een echo alleen liep het zo uit dat ik pas om half 3 aan de beurt was. Pure zenuwen heb je dan. Ons hummeltje was niet goed te meten ;) Lag goed ingenesteld. Ze dacht er twee te zien alleen kon er geen wijs uit. Ze gaat er van uit dat het dus er maar 1 is. Er zat een extra plekje in de baarmoeder wat de helft kleiner was. Kan een tweede geweest zijn maar zat niks in. Zal een vochtophoping zijn. Ik kan er bloed voor gaan verliezen maar hoeft niet. Daar kan de krampen vandaan komen. Of gewoon rotte darmen. Volgende keer kan ze beter kijken of er in 1 vruchtzak echt geen twee zaten ;) Hoef niet hoor met 1 ben ik ook blij

Het hartje klopte goed. Ik zag het niet maar mijn mannetje en gyn wel. Omdat ons hummeltje niet goed te zien was zo. Denk ik dat hij zich omgedraaid had hihihii. Ik zal zo een foto erop zetten. Oja volgens de voorlopige meting kwam ze uit op 8 weken. Omdat de kleine niet gedraaid kon heel snel hihi kon ze niet goed meten. over twee weken terug komen.

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    o echt wat leuk een kloppend hartje geweldig :D wens je echt het allerbeste toe en een fijne verdere zwangerschap. Spannend dan weer hoor over twee weken :D kijken of het zich weer zo verstopt heeft haha.

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik laat me gewoon nog op 5 april staan hoor. Als het klopt over twee weken dan zet ik me pas op 1 april.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis wat is dat even schrikken dan zeg. Als het alleen roze is en het is opgehouden probeer je dan niet te druk te maken he. het hoeft allemaal niks te betekenen.

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hee allemaal,

nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! april wordt een drukke baby-maand!

Imd: gaaf dat je gaat trouwen. je jurk is prachtig! wel speciaal, trouwen met een baby in je buik. :)

Mamadeluze: oei, schrikken! hopelijk is het iets eenmaligs. ik heb vorige week (of de week ervoor? weetniemeer, dement geworden, haha) bruinige afscheiding gehad, maar dat was vrij snel over. nu ben ik nog zo zwanger als wat, compleet met misselijkheid, een dikke pens en positieve tests.

over hier: misselijk, moe, toe aan vakantie en goed nieuws op het baby-front. die hoge bloeddruk zit me niet lekker, bah. en juist dát helpt er bepaald niet aan, grrrr. moet relaxen, niet piekeren.
    ik heb ook leuk nieuws: een vriendin van me is aan het bevallen nu! gisteren zijn haar vliezen gebroken. spannend, spannend! ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft....

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heeey!

ik heb is even een vraagje aan de degene die mee doen aan mvm.. plassen jullie nou veel in die bussen?
    ik moet de hele dag werken, ben om half8 weg tot half 6 dus plas alleen in de avond :(

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    @leeuw: ik drink wel heel veel dus ik krijg alleen 's avonds die bussen wel vol. Maar ieder plasje is meegenomen, toch?

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mamadeluxe, dat is schrikken zeg! Hoop dat het alleen bij dit blijft en niet meer!

Mimi, wat fijn dat in ieder geval je man en vk het hartje hebben zien kloppen. Nu jij zelf nog, haha! Maar dat gebeurt vast over 2 weekjes! Geniet ze verder van het zien van jullie kindje!

Lien, altijd spannend of het een jongen of meisje wordt! Kun je dat kindje in je armen houden terwijl je weet dat er bij jezelf een kleintje aan zit te komen.Leuk!

Ik word met de dag misselijker, lastig met het werk. Maar ja laat zo min mogelijk aan collega's merken. Zij hebben nog helemaal niets door. Collega vroeg vandaag nog of ze uit Frankrijk wijn mee moest brengen voor me. Doet ze altijd, heeft daar een eigen bedrijfje. Heb maar ja gezegd, komt vast later of voor vrienden/ familie weer van pas!

Deel Deze Pagina