Ja, ik ben dan 12 weken als alles goed uitgerekend is Maar 6 weken duurt nog zo lang! Ik weet wel dat ik het voor die tijd aan mn ouders heb verteld. Als mn ma haar verjaardag viert, gaan we uit eten met t gezinnetje en mijn grootouders, dan vind ik het wel leuk om het aan mijn grootouders te laten weten. Mijn ouders (en schoonouders) licht ik dan daar voor nog in met een leuk cadeautje. Gisteren de rompertjes aan mn man laten zien, die moest er wel om lachen dat ik er helemaal bij weg smolt Maar dan zit ie weer alsmaar te zeggen dat er nog van alles mis kan gaan enzo... Jah, dat weet ik ook wel, maar als ik daar alsmaar aan denk kan ik er niet van genieten hoor! ow, ja, zijn bij jullie de gyns ook mannen? Gelukkig wordt de rest van de zwangerschap begeleidt door mn ha en das een vrouw. Niet dat het uit maakt, maar ik vind altijd dan mannen makkelijk praten hebben, die hoeven niet te bevallen en zijn niet misselijk e.d.
Oh, ik zit niet bij de gyneacoloog maar gewoon bij de verloskundige en dat zijn allemaal vrouwen, maar voor mij zou het niks uitmaken hoor, toen ik meost bevallen van mano, moest het in het ziekenhuis want ik was 42 weken zwanger, dus ik werd ingeleid, werd de bevalling ook begeleid door een man.
hallo meiden, allen die voor de echo moeten veel succes! afgelopen zaterdag heb ik ook mijn eerste echo gehad, ik was toen 7 weken, die hebben ze inwendig gedaan (vond ik echt niet erg) en hebben we zelfs het hartje kunnen horen (ik heb een freak van gynecoloog die echt megamodern materiaal heeft). vrijdag 5 september mag ik terug (ben dan 10weken) ik zat eignelijk met een vraag, morgen met vrienden afgesproken en ze willen naar een pretpark gaan, nu vroeg ik me af als je 8 weken zwanger bent of dit geen kwaad kan, (allé op de dingen zitten, zoals boemerang ...; of dat ik me beter rustig zou houden en voor de rugzakken zorg?) groeten
Hey meiden, Heb gisteren een echo gehad en alles zag er goed uit! beebje was in een week tijd onwijs gegroeit van 0,8mm naar 17,5mm (binnen 6 dagen ) echt het wonder van de natuur is zoooo mooi! Hartje klopte mooi, gyn was tevreden en heeft me ontslagen Maar dat deed ze pas nadat ze mijn termijn voor deze week defintief had vastgesteld. volgens haar was ik gisteren 8 weken en 1 dag zwanger en ben ik uitgerekend op 31 maart... maar omdat slechts 2 procent bevalt op de uitgerekende datum, is de kans groot dat ik beval in april... heb nu dus last van een identiteitscrisis ben ik nu een maart of een april mama Mijn banner klopt trouwens niet helemaal, als due date had ik 31 maart ingevuld, maar ipv 8w2d geeft ie 8w3d aan... ik zal wel iets verkeerd doen Ik ben zo blij dat alles goed is (foto van de echo zit in m'n album) mocht me van de gyn aanmelden bij de VK, heb dat vanmorgen natuurlijk gelijk gedaan. Heb voor donderdag 28 aug een afspraak gemaakt voor een intake jippie! Begin zo langzaam aan te genieten van mijn zwangerschap!
Mouse: proficiat! dat klinkt super! Kan me je identiteitscrisis wel voorstellen, hahaha. Blijf maar lekker bij ons meekletsen!
Mouse: gefeliciteerd hoor! Wat groeien die kids toch he?! Dat met die banner had ik ook. Als ik bij de banner van zwangerschapspagina de zelfde uitgerekende datum gebruik als bij de banner die ik nu heb ben ik een dag minder lang zwanger. Ik heb wel de goeie GMT tijd gebruikt enzo. Misschien dat die engelsen/amerikanen het anders uitrekenen ofzo?
Ik blijf zeker gezellig met jullie meekletsen, je weet maar nooit of de uitgerekende datum alsnog niet nog een keer verschuifd Wel zal ik mimi vragen mij voor nu van de april lijst te halen.
@mouse: gefeliciteerd. Voor degene met de echo: succes vandaag. Ik word voor 13.00u terug gebeld door de VK voor een afspraak.
Ik heb vanmorgen mijn intake gehad. Jeetje leek wel een intervieuw haha! Het begint steeds meer door te dringen dat het toch wel echt zo is...ben een beetje emo ihihi. Met de misselijkheid gaat het *** heb dan misschien geluk dat ik niet overgeef (nog niet) maar ben wel de hele dag misselijk en op avond is het niet normaal...eet niet veel dus. Heb ik zo ook nog late dienst van 1430 tot 2300 brrrr, als het niet gaat ga ik naar huis... Ik ben nu vanaf 11uur bezig met een half stokbroodje gezond, het moet en zal erin..,smaakt wel goed trouwens. Succes alle echo meiden vandaag!
ik heb ook goed nieuws. we hebben ons kindje gezien en het hartje klopt al zo dapper! omdat ik zoveel overgeef moest ik urine inleveren, maar uit de uitslag kwam dat ik lekker naar huis mocht, gelukkig. ik had het vervelend gevonden om daar te moeten blijven. Ik heb wel zetpillen tegen de misselijkheid gekregen. ben benieuwd of die werken. foto in album volgt later
Hier nog iemand die ziek-zwak en misselijk is, afschuwelijk. Ben al blij dat ik geen innige omhelzing met de pot heb, maar voor de rest is het super belabberd. Ik lig alleen maar op de bank en doe een uur over een cracker en een beker bouillon. Dat smaakt overigens allemaal prima maar daarna ben ik vervolgens een halfuur aan de bank gekluisterd om niet te hoeven overgeven. Ik heb me vanmorgen dan ook maar ziekgemeld met een buikgriep echt niks voor mij. Maar zo kan ik ook geen klanten helpen........... Iemand nog tips............
ik ben vorige week misselijk geweest maar nu heb ik daar niet zo veel last meer van. Alleen als ik iets gegeten heb.
sophia, nee, geen tips. ik heb hetzelfde. en bij mij komt wel alles eruit. Mijn gyn zei vannochtend dat het absoluut geen kwaad voor de baby betekend, maar het is alleen vervelend voor jezelf. Een paar slokjes per keer drinken, niet al te veel, anders is het te zwaar voor je maag. Tja.. het is de tijd gewoon even uitzitten, je bent in elke geval niet de enigste
Hallo meiden, Ik heb me de afgelopen dagen ff rustig gehouden op het forum omdat ik zelf toch wel een beetje ongerust was na het gesprek met de gyn afgelopen maandag. Vanmorgen hebben we dan eindelijk de echo gehad en ik kan jullie zeggen dat ik heerlijk bij jullie blijf meekletsen Ukkie was nu 1.29 cm en daarmee 7 weken en 3 dagen met uitgerekende datum 05-04-2009. Kortom maar 1 dagje verschil met hoe we het zelf als hadden berekend Het hartje klopte nog steeds heel mooi en zoals jullie kunnen begrijpen is er dus weer een hele last van mijn schouders afgevallen. Achteraf kan ik aleen maar weinig begrip opbrengen voor het paniekvoetbal van de gyn. Wat betreft de misselijkheid (die dus gelukkig niet voor niets blijkt) ik drink op het moment af en toe een paar slokken cola. Okee, niet lekker (ik houd absoluut niet van cola) maar het werkt heel goed. Gisteren geprobeerd te ontbijten met cruesli en melk maar das geen aanrader als je dat er weer uit moet spugen :x Ik ben iedere dag misselijk maar moet om de dag overgeven. En inmiddels ben ik ook al dik 5 kilo afgevallen (ik kan het hebben hoor, er blijft genoeg over voor uk )
Aan iedereen met een goeie echo gefeliciteerd ! En aan de andere die nog moeten gaan vandaag, veel succes ! Imd geniet van jullie trouwdag morgen ! De nieuwe welkom ! Vandaag weer zo een dag dat ik niet vooruit kom, moe en misselijk. Gisteren gaan shoppen en paar leuke spulletjes gekocht voor mijn zoontje en mezelf. Vandaag 8 weken !