wow, hartjes gezien! wat gaaf! ik hoop dat wij dat maandag ook gaan zien. ben er best zenuwachtig voor (erngens héél bang dat het fout zit, géén idee waarom trouwens...). ik hoef gelukkig nog niet te spugen, vind het rot dat velen van jullie dat wel hebben. wel ben ik ook flink misselijk (met vlagen) en ook al 5kg. kwijt (jippie, dat mocht best!). nog anderhalve week en dan hebben we lekker vakantie. als het goed is hebben we het dan ook aan de meeste mensen verteld, en hoef ik mijn uitpuilpens niet meer in te houden, hiep-hoi! ik hoop gauw te lezen dat alle andere echo's van vandaag ook goed waren. toitoitoit meisjes! en Imd: nogmaals: vast van harte, en maak er een gave dag van! ik duim voor mooi weer voor jullie!
@Wiefie: gefeliciteerd met je mooie echo! Gelukkig dat alles goed is. Wel stom dat de gyn zo'n paniek zaaide zeg! Hier net boterhammen met knakworstjes en mosterd gegeten! Had er zin in en het smaakte. Ging er zonder problemen in gelukkig, nu ff rustig blijven zitten anders gaat het alsnog fout. Dan mn hondjes ff uitlaten en om boodschappen (geen zin in!) O, en nog ff langs opa en oma, dus vanmiddag mag ik niet misselijk worden!
wat geweldig nieuws Rack84 en Wieffie! echt superik hoop dat ik jullie mag volgen vanmiddag! ik ben echt op van de zenuwen! bij elk buikpijntje denk ik aaaahhhh
En daar ben ik ook weer Ik mag ook blijven.. alle onzekerheid voor niks.. Kindje lag goed op schema (was afgerond 10 mm), hartje klopte er krachtig op los.. Ben zo blij, en zooo opgelucht. Mijn echo-foto staat al in mijn album.. Met kloppend hartje eronder (de doppler). Is het geen knapperd? IMD.. hoe laat mag je? Dan zul je weten of het er twee zijn.. lief dat je aan me gedacht hebt Tot nu toe dus alleen maar goed nieuws van de echo's, hoop kloppende hartjes.. Meiden, gefeliciteerd!
IMD, succes bij de echo straks! Rach, wat een mooi nieuws! En hopelijk werken je pillen tegen misselijkheid een beetje... Wieffie! Wat ontzettend gaaaaaf! Geweldig dat nu alles helemaal goed lijkt, wat moet dat een opluchting zijn zeg Ik snap die gyn ook niet helemaal, maar gelukkig is nu alles in orde. De vorige was een vervanger, toch? Heb je nu je eigen gyn weer gehad? (Of haal ik het nu gelijk door elkaar? Dikke kans ) Hier nog een die 5 kilo kwijt is inmiddels. Jemig... Nu was ik al geen hele stevige (ook niet hyperslank, d'r tussenin) en nu begint alles toch wel een beetje in te zakken En dat terwijl ik een paar dagen terug wel dacht dat ik aangekomen was. Ik hoop dat het snel weer een beetje normaal is allemaal, of dat er in ieder geval een beetje spek blijft plakken voor de uk. En pfff... nog 4 weken tot de echo! Ik ben zo ongeduldig
mijn (hele vage foto van van de) echo staat ook in mjn album! mooi he? ohja, vandaag kwam er een extra gynaecoloog even bij mij kijken, en ik stelde me voor, en toen zei hij: ken je me niet meer? ik zei: nee, zou dat moeten dan? hij: ja, ik de punctie gedaan! (nou reageer ik altijd erg heftig op medicatie en zou in een licht roesje komen maar ik was de hele dag van de wereld). hij moest er wel om lachen.
mooi aldie echo's ik schijt echt in mijn broek nu normaal benik heel nuchter en positief maar nu zo vlak voor die echo dan ga ik allemaal rare dingen denken, helemaal niets voor mij (zo ben ik normaal helemaal niet) ppffff nog 2 uurtjes doorkomen!
@sniffy Dat verschilt per persoon. de één heeft met 5 weken al een buik, bij de ander zie je pas met een week of 12/13 wat. Bij tweede kindjes zie je het vaak sneller..
Nee joh. Geen zorgen maken vanwege een buikje. Ik had met Isabelle pas met 10 weken dat je wat zag (al zat de boel wel strak), en nu met 7 weken al een aardig buikje.. Geniet er maar van als je nog niet zoveel buik hebt; je moet er nog lang genoeg mee zeulen 8)
Bij mijn 1e zag je het na 16 weken pas. Heerlijk vond ik dat want het is een enorme buik geworden Rach & wieffie gefeliciteerd.
Ik heb nu ook al een aardige buik (2e zwangerschap), bij de eerste zag je het ook redelijk snel. Maar echt, het verschilt zo erg van persoon tot persoon! Geen zorgen om maken, die buik komt er echt wel
dat had ik ook Rach tot 16 weken, s'avonds ging mijn knoopje open. Dat komt omdat je darmen naarvoren schuiven ofzo hé dus dan zie je je eten zitten hahaha
meiden gefeliciteerd met de goede echo's, wat een opluchting Imd, succes met de echo! Neem aan dat ie uitwendig is? Dit is toch bij een pretecho bureau? Rach hoop dat de pillen helpen, zou wel fijn zijn als je je wat beter voelt! Zeppie heb je nog steeds bloedverlies? Hoeft niks ergs te betekenen, maar leuk is het niet Mamadeluxe heb jij nog roze afscheiding gehad? Nou heb mijn buikfoto erin gezet Maar zoals ik al eerder zei, ben ik de eigenaar van een vetrol Heb ook 2 buikfoto's van toen ik 40 weken was erin gezet.