haa *ligt dubbel* welke vetrol? wat heb jij een mooie buik met 40 weken zeg das mijn 20 weken buik (als ik mazzel heb) ik wou dat ik zo'n buik als jij had heerlijk! (en vooral ook mooi!)
@pientje, nee nog niet weer maar ik denk echt dat het een voorteken is, icm met alle andere "rare" dingen tot nu toe heb ik er weinig vertrouwen meer in. Ik ben verder ook niet echt verdrietig meer, ik ben het allemaal heel erg zat!
Ja kan me voorstellen dat je er zo over denkt, is ook om mega onzeker en gek van te worden, eerst aantal weken terug gezet en dan een traag kloppend hartje (lag trouwens net in een deuk om je antwoord over 6 kids en 8 vaders ) Maar er zijn ook een boel succesverhalen, dus hoop dat het goed komt! Nog even geduld, dan is het maandag, hoelaat mag je?
Oke vetrol is misschien niet het goede woord, het is meer een euhm een vetklodder dat daar ongeveer in het midden van mijn buik hangt 8)
ah 11 uur, niet te laat in ieder geval, mijn 1e echo is pas om 18.20, lekker laat. Ik was van plan om na een goede echo een banner te plaatsen. Vanwege 2 mk's die ik heb gehad, maar ik heb er nu eigenlijk wel een goed gevoel over, ben niet zo heel erg onzeker, dus nu ben ik gewoon te lui om een banner te plaatsen 8)
hoi meiden,, hier ook weer even.. ben te moe en misselijk om alles terug te lezen ben wel stiekum jaloers op jullie vroege echo's.. ik moet nog 2 1/2 weken wachten tot 9 sept. ze had eerder geen plek ach het scheeld wel dat dan mijn ouders weer terug van vakantie zijn dus als het mis is heb ik goede steun..(gaan er niet van uit maar ja heb ervaring er mee ) groetjes en fijn dat er al een aantal goede echo's waren en toi toi toi voor de dames die nog gaan vandaag..
heey meiden! @rach: gefeli met je mooi echo! fijn he om het hartje te hebben gezien! Mischien heel raar maar ik ben ook echt niet meer bang!... vanavond is het koopavond en gaan we behang e.d halen voor de baby kamer want over 1 week komt de kamer al! pfff.... ik ben zo blij! ging net naar de mac en zag zoveel kleine kindjes zoo lief! xxx
ja wat gaat iedereen vroeg om een echo mijn eerste echo is op 25 september dan ben ik bijna 10 weken hoe gaat het hier.... last van een opgeblazen buik.. al is het wel wat minder geworden. zo nu en dan een vlaag misselijkheid verder gaat het heel goed! ben een beetje moe van het werken... denk dat het snel te zwaar voor me gaat worden
nou volgens hem compleet zwanger alles was aanwezig maar nog veel te klein om echt duidelijk in kaart te brengen, we hebben 1 keer heel kort het hartje horen kloppen was helaas heel zwak nog dus hij dacht dat ik een paar dagen minder ver zwanger was als ik dacht en mag 1 september gratis terugkomen om het hartje echt te komen luisteren.. Ja natuurlijk zie je liever wat meer maar volgens termijn van mijn zwangerschao zag het er keurig uit hij twijfelde bij 1 of 2 durfde hij nog niet te zeggen volgende keer kijkt hij ernaar (we zagen namelijk 2 zakjes op mijn echo die ik straks inscan) martin zag het niet maar ik vroeg het hem en hij zei dat het mogelijk was dus 1 september weten we meer, beetje teleurstellend stiekum je wilt toch het 100% zeker weten maar 98% zeker is goed genoeg en zeker met mijn termijn..
Vanmiddag hebben we weer een echo gehad. Stiekem was ik heel erg zenuwachtig. Want klopt het hartje nog wel? Maar zeker weten En ons beepje is flink gegroeit. Ben nu zelfs weer een aantal dagen langer, namelijk 7 weken en 1 dag. Ons mam was er ook bij en dik in tranen natuurlijk. Maar het was ook een prachtig gezicht. Hopelijk kan Arjan de volgende keer wel mee. Want dit moet hij natuurlijk ook een keer zien. Over 2 weken moeten we weer terug komen. En dan moeten we ook beslist hebben of we een nekplooimeting willen laten doen. Dit word niet vergoed bij ons.
de echo deed gewoon zeer met zo'n volle blaas zeg jemig echt geen pretje! http://www.martin-isabel.nl/echo2/echo1.jpg http://www.martin-isabel.nl/echo2/echo1-2.jpg bij zilveren kruis 4* word het wel vergoed voor de dames die twijfelen over een nekplooimeting...
Imd, fijn dat het goed gegaan is. en ik lees dat je man er toch wel bij was? Mupkuh, ja jij ook gefeliciteerd! jammer dat je man/vriend niet mee kon, maar fijn dat je moeder erbij was. had je een uitwendige of een inwendige echo?
Ik had een inwendige echo. VInd ik opzich niet zo erg die heb ik ook al zo veel gehad ondertussen. Wat doen jullie met de nekplooimeting.
bij de eerste echo natuurlijk hij gaat alleen niet meet naa de Vk en nacontroles maar de eerste echo hadden we express vandaag gepland op zijn vrije dag (1 dag voro de trouwerij omdat we alles moesten plannen)
PIentje ; Nee ik heb alleen vannacht een beetje gehad verder niks. En dat was alleen bij het afvegen.