Ik ben hier ook teveel, weet ik Ben momenteel op mijn werk (ziekenhuis), maar laat me teveel afleiden. Kan beetje mijn eigen gang gaan, dus krijg ook geen commentaar dat ik teveel aan het internetten ben, hihihi. Komt vooral omdat ik nu nog zo onzeker ben. Zal straks wel een stuk minder worden
hihi. Oke. Mijn dochter is tv aan het kijken het is toch grauwig anders was ik gaan zwemmen. Alleen het feit al dat ze hoest houd me al tegen.
Ik zit ook op mn werk en niemand heeft door dat ik de hele tijd zit te internetten. Ben, net als jullie natauurlijk, blij als ik een paar weken verder ben. Dan kan ik weer 'gewoon' werken, haha
Dat vind ik helemaal geweldig Pientje, Dat had ik ook wel gewild. Maar 3 halve dagen waarvan de kleine mee mag vond ik ook wel leuk.
haha. iedereen werkt en toch weer niet. hhi Ik ga even de stofzuiger door mijn huis halen hoor. Onze kat is net wezen rollebollen door de aarde. Grrrrr ach moet ook gebeuren. Gelijk maar even een was erin doen. tot zo.
Nou zeg... typ ik een heel verhaal, druk ik op verzenden is alles weg Frusti! Gaan we nog een keer: @ Gaby: Jee meid, wat een domper zeg.. Ik hoop dat je een goed gesprek bij de gyn heb en volgende maand heel veel suc6. @ Mimi: Ik werk op de Spoedeisende Hulp in een ziekenhuis. Ik ben 20 uur per week afdelingssecretaresse. Althans, op papier dan, want in de praktijk werk ik vaak meer. Ook de avonden en de weekenden ben ik vaak de sjaak. Vind ik niet erg hoor, het hoort erbij. Alleen vandaag baal ik een beetje. Ik had een weekje vrij, maar mijn collegaatje is ziek. Dus nu moet ik toch komen werken. Vandaag een late dienst, van 15:00 tot 23:00. Ik hoop dat ik ook nog een beetje tijd heb om illegaal te internetten, haha! Pff, ik a ook maar even stofzuigen en dweilen. Dianthe en de honden hebben er een beetje een zooitje van gemaakt. Ik heb vandaag wel al twee wassen gedaan, de bovenverdieping opgeruimd, de keuken en het toilet gesopt. Tjonge, ben toch weer trots op mezelf!
@gaby: wat akelig, veel sterkte gewenst! en hopelijk is het je gauw weer gegund. knuf! @degene die de lijst doet: ik heb 18 aug. een intake bij de VK. moet vanavond bellen voor termijnecho. spannend!
hey mimi wat lief dat je het ff kwam zeggen bij nod augustus *knuff* je mag me wel nog ff laten staan hoor, maar ik heb er geen goede hoop meer in het is nog steeds wel bruin/ rood en nog geen stolsels! maar moeten je syptomen ook gelijk weg gaan ALS het een vroege miskraam is ? want me borsten en tepels zijn nog wel groot mja ik wacht gewoon nog af, gelukkig heb ik bijna geen pijn in me buik enz... liefs gaby
Nee gaby, De symptomen kunnen nog lang blijven. Bij was het pas weg toen alles weg was. Als je gyn en arts al zeggen dat het ook innestelingsbloeding is moet je toch maar even hoop houden meis. Ik blijf gewoon wachten tot ik zeker weet dat ik je van de lijst kan halen. Anders doe ik het niet
Hebben jullie ook het gevoel dat het zo lang duurt de dag pffff. Ik moet nog 4 dagen wil ik 5 weken zijn. word er zo moederloos van. Kan je mij niet een middeltje geven dat ik de eerstkomende 8 weken slaap.
ow okey ja maar iets snap ik niet en het kwam niet in me op toen ik de gyn en ha belde ... als het innesteling is, dan kon ik gister toch niet positief testen ? je maak toch pas hormoon aan als het is ingenesteld ? maar het is nog steeds niet veranderd , gelukkig ook nog geen stolsels!
Hi, Praktisch zit jij al in jouw 5e week, omdat 4 weken al om zijn en die 3 extra dagen zijn van week 5...
Gaby wat balen meid. Ik hoop dat je alsnog niet weg hoeft hoor! Enne, idd geen mk's meer! Alleen nog maar leuke gezellige aprilbaby's in wording Ellen wat leuk, we hebben gelijk de echo! Nog ff afwachten.... Mimi, ik ben zelfstandige. Mijn mannetje en ik hebben een eigen bedrijf in het maken van websites en systemen. Wel fijn want zo kan ik lekker mijn eigen tijd indelen.
Hallo allemaal! Ben vanmorgen wezen fitnessen, heb niet eens superfanatiek gedaan, maar ik was zoooooo moe daarna! En een trek weer de hele dag... Maar het zijn tekenen dat ik zwanger ben ik dat maakt het helemaal goed! Ik denk dat ik even ga shoppen en iets leuks voor mezelf en mijn vriend ga halen. Of voor de aanstaande opa's en oma's ofzo, ik MOET ff iets doen!
@Wieffie, Leuk zeg dat jullie een eigen bedrijfgje hebben. Zeker lekker als het te combineren is natuurlijk. @Lichtje, Heel veel succes met inkopen @Gaby, Meis ik heb nog een innestelingsbloeding gehad met 3 maanden dus ja je kan positief testen dan.
Hihihi, zooooo herkenbaar! Wil ook wel weer wakker worden als we 8 weken verder zijn. Zit al te rekenen: 12 weken, da's nog 8x7-5= 51 dagen... Pffff Stuk ongeduld ben ik, hahaha
Zo had ik het nog niet eens berekend. O dan moet ik 50 dagen. pfffff klinkt nog langer dan 8 weken hahaha wat een mutsen he hihi
Goedemiddag allemaal! Alweer 22 pagina's aan babbels van, door en voor april 2009 mama's. En het is nog maar zo kort Ik mag me ook melden Heb net getest...Nog even afwachten of het echt zo is.. Ik heb 4 weken terug namelijk ook een miskraam gehad (ik ben de enige hier niet), maar heb ondertussen al 2x negatief getest, en net had ik een (licht) positieve test.. Dus meteen weer raak! Althans, dat lijkt me dan wel. Volgens mij moet ik rond 4 april uitgerekend zijn. Ik heb natuurlijk geen menstruatie gehad, maar na mijn miskraam hebben we slechts één keer 'geklust', dus als ik daar dan 38 weekjes bij optel, kom ik op de 4e uit... Leuk dat het hier al zo druk is!