geen idee, gebruik ik niet. Ik ga binnenkort een stethoscoop kopen met een toeter eraan hihi speciaal voor de zwangerschap, kan ik zoveel uisteren als ik wil. Het lijkt mij dat je wel wat meer gerikketik hoort
Oja ik herinner me het al weer. Hihi toen waren er al dat er over geoordeeld werd. hihi. o wat erg Toch nieuwsgierig he hihihihi.
Ik ga een appelkoek pakken of ziets even kijken ik heb trek en enorm last van maagzuur. hmmzz dan maar even geen rivella meer. Er is verder niks wat ik wegkrijg. Oja sinaasappelsap. Pfff nog meer maagzuur
ik zit hier aan een gigantisch stuk carrotcake, klint misschie niet lekker maar jammmm jaaammmmmmie! IMd zit morgen aan de bruidstaart, hopelijk wordt ze er niet misselijk van :S
Aaah, ik heb het gelezen.... Ik snap dat het een gevoelig onderwerp is. Maar ik blijf erbij: ieder zijn ding Mimi, heb je zo'n last van maagzuur? Jakkes lastig...vla in huis? Melk? pepermunt? Je wil niet weten wat ik net gegeten heb....ik had ineens enorm zin in een bitterbal. Kan he?
Carrotcake, jammieee Waar in Schotland woon je Amom? Mijn vader is van Glasgow, wij heben zelf 2 jaar in Edinburgh gewoond
ff een ander vraagje tussendoor....hebben jullie ook dat je ineens zo nodig moet plassen steeds? En echt watervallen?