April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik plas me gek :p zeker na de nacht moet ik echt rennnnuh!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het plassen scheelt bij mij. Ik heb wel als ik het ophou dat ik dan echt heel lang na het plassen pijn in mijn buik krijg.

Ik word weer misselijk hmmz even perenijsje pakken. Ze zijn nog niet op :)

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik kan me weinig van Schotland herinneren (was toen 3 ofzo) alleen dat alles grijs en steil was :)
    Ik wil heel graag ff op vakantie daarheen weer, ff mijn roots opsnuiven :D
    Ben van oorsprong een Schotse?

4. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    haha, ja hier dus net zo.....en dat ben ik normaal niet zo gewend. Ja natuurlijk plas ik normaal ook ;), maar als ik moet, moet ik ook echt NU!
    En prompt dat de brug dan openstaat ofzo :rolleyes:

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    ik bedoel dat ik lang pijn blijf houden

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nee ik ben hier voor thuisonderwijs. Wil dat bij mijn zoontje en rest van kids die nog komen doen, en in NL is dat zo goed als niet mogelijk. Is in de herfst erg grijs idd, maar in de zomer groener dan groen

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dat heb ik ook mimi, heel vervelend, ik ben te lui om snachts op te staan, en dat moet ik dan smorgens bezuren :p

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Dapper hoor! Ik vind dat super, thuisonderwijs, ik denk alleen niet dat ik daar de energie voor heb

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

op dit moment heb ik dat gevoel ook wel haha! Hoe ga ik dat ooit doen als iker straks 2 moet onderwijzen en ik ben weer zwanger.....ben nu zooo moe

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vergt heel dicipline van jezelf uit. Vind het knap. Ik zou er het geduld en niet voor hebben denk ik

11. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hhaha ik heb bij de laatste wel eens de trap op moeten krúipen, zo kapot was ik :) maar ik geniet zo! :D

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik werk niet dus tsja dan heb ik zeker een fulltime baan, maar ik heb er juist ontzettend veel zin in en kan haast niet wachten tot mijn zoontje wat ouder is :D

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

kga slapen.....

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Vrouwen! Ik ga beinnen aan het dweilen, afwasje doen en nog snel een was ophangen, dan mijn bed in! Welterusten alvast!

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    slaap lekker ik ga ook zo denk ik

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Trusten!
    Ik ga ook richting boven.....slaap lekker voor zo!

17. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Heey bedankt voor deze reactie, ook wel fijn om te weten waarom mensen er voor kiezen het niet te doen. Ik heb een beetje het idee dat mensen in mijn omgeving deze echo nl. vaak ook niet doen (ga ik nog navragen). Ik vermoed dat Amom ook geen 20 weken echo doet... ;) (heb ff terug gelezen hoor).

Dingen die je op een forum zegt, kunnen idd wel eens botter overkomen dan je bedoeld. Ik probeer het meestal met smileys enzo op te lossen maar dat lukt niet altijd. ;) Gewoon er vanuit gaan dat het niet zo bedoeld is en ieders mening wordt hier gerespecteerd (of ben ik nu erg naief :p )

Ga ook zo maar slapen. Ff chips tegen misselijkheid op snoepen ;)

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Misschien een beetje.. ;)

19. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ik ga morgen ook maar eens de vk bellen. Ik wil over twee weken een echo en dan moeten ze natuurlijk nog niet vol zitten he? Want nog twee weken wachten is voor mij toch wel de max hoor..

@all, wat een hoop fijne echo's voorbij zien komen vandaag. Echt goed hoor! Maar bijna iedereen hier heeft haar portie ook wel gehad vind ik, dus we verdienen allemaal alléén nog maar goede echo's!

20. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goodmorning!

Pfff, hoe houden jullie het vol, zeg, om half 11 lig ik allang op één oor.
    Ik ben helemaal uitgeput na 20.00 uur.

slaap s`nachts dan ook niet geweldig door, vannacht ook weer twee keer op geweest, dus dat breekt je slaap wel een beetje. Vandaag nog één dagje werken en dan weer weekend, eindelijk, duurt wel lang hoor, zo`n week werken, als je in de spanning zit. ben af aan het tellen tot 28 augustus, dan is het voor mijn gevoel pas echt echt!

Gisteren vroeg de buurvrouw ( die nergens niks van kan weten, is net terug van vakantie) aan mijn man hoe het met mij was. Goed, zei mijn man, hoezo? Vroeg ze nog een keer, hoe is het met je vrouw? Ja, kei goed, zei mannetje, maar hoezo, zei ze dat ze gedroomd had over mij, eergisteren, en dat ik zwanger was in haar droom. Haha, mijn man begon te lachen en zei dat ze dat goed had gedroomd, Kippenvelmoment, nietwaar?vond het wel lachen.

Nou, ga me even douchen, hondje uitlaten, boterhammetje eten en smeren voor manlief en dan nog een dagje arbeid, pff, geen zin vandaag.

Deel Deze Pagina