@Rach, wat voor zetpillen heb je, hoe heten ze? @all: te veel caffeïne KAN een miskraam veroorzaken. Dus caffeïnevrije cola en koffie zijn ook een oplossing.
zo lekker om even niet misselijk te zijn. ik kom weer even helemaal bij sniffy je bent verzorgster oid neem ik aan?
O gelukkig ik dacht al dat ik raar was. Ik kan gelukkig ook weer op mijn buik liggen. Wel met beleid dan hoor. Niet in 1 keer op mijn buik draaien eerst rustig laten wennen. Ik was er ook heel erg aan verslaafd zo'n 9 jaar terug tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Ik begrijp ook dan waarom ik nergens last van had. Omdat ik heel erge hoofdpijn had altijd ben ik light gaan drinken en toen ermee gestopt. Te veel suiker kan ik niet tegen maar te veel cafeine ook niet. vcandaag de halve dag weer misselijk geweest en pijn in mijn buik. Pfffff ik ben al dagen niet naar de toilet geweest en het begint onderhand te irriteren. Morgen even yakult halen of zo. Gisteren voelde ik me redelijk goed hahaha. Tuurlijk nu mag ik het bezuren van gisteren de hele dag gelopen te hebben in avi fauna
Ik heb dat ook nog steeds hoor. Ik verwachte ook dat de echo niet goed zou zijn vanwege die krampen elke keer. Mijn echo was ook goed. Het zegt allemaal niks hoor. Jammer genoeg is dit een tijd voor vrouwen dat de eerste 12/13 weken het ergste zijn en spannends.
Dit had ik nog gevonden op internet, maar het staat op echt héél veel websites hoor. Misschien is het wel onzin, maar ik neem maar het zekere voor het onzekere... CHICAGO (ANP/AFP) - Vrouwen hebben een verhoogde kans op een miskraam als zij in de eerste maanden van hun zwangerschap dagelijks veel dranken met cafeïne drinken. Vrouwen die tweehonderd milligram cafeïne (twee kopjes koffie) of meer per dagen drinken, verdubbelen het risico in vergelijking met vrouwen die helemaal geen cafeïne nuttigen. Dat meldden onderzoekers in de Verenigde Staten maandag. De wetenschappers spraken over ,,overtuigend bewijs'' na onderzoek bij ruim duizend vrouwen. Om elk risico te vermijden, zouden vrouwen de eerste vijf maanden van hun zwangerschap elk drankje met cafëine moeten vermijden.
Ik heb in de afgelopen 5 weken in totaal 3 keer koffie op. Vorig jaar dronk ik heel veel koffie maar ik ben overgestapt naar thee. Dat niet alleen van koffie word ik misselijk nu
Heb ik ook hoor. Maar ik vind het eigenlijk alleen maar fijn. Wil toch zeggen dat er nog vanalles gebeurd he? Als het fout gaat, hoort er ook bloedverlies bij en dat hebben we niet!
Toen ik een slechte echo had vorige keer en terug ging denken, kwam ik erachter dat ik eigenlijk al een hele poos ( zo'n 2a3 weken) niets meer had gevoeld echt in mijn buik. Wel zere borsten, maar verder voelde ik niet zoveel. Daarom voel ik liever krampjes e.d!
mimi ik heb afgelopen 5 weken 1 keer een koffie verkeerd gedronken, maar het smaakte nog net zo lekker als anders!