April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Net weer een testje gedaan :oops: en de teststreep knalt er zowat vanaf :D echt megadonker, heerlijk zo'n test :)

Ik ga me denk ik maar meteen aanmelden voor MvM, zonde van mijn plasjes ;)
    En het gaat dit keer gewoon niet mis!

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Mirjanne fijn dat het meteen weer raak is, ben er zelf ook erg blij mee.
    (24 juni mk gehad) dat maakt het voor mij makkelijker, anders was ik de mk door blijven tellen, van ik zou nu zoveel weken en zoveel dagen zijn en dan steeds zo balen dat mijn buik leeg is.
    En nu mogen we weer opnieuw tellen :D

3. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @ Pientje

Inderdaad..wat je nu zegt klopt wel.. ik zat tot zonet inderdaad nog van 'anders was ik nu zo en zo ver geweest'.. En nu mogen we opnieuw gaan tellen..

Grappig.. (nou ja, grappig), jij 1 dag voor mij een miskraam gehad, en 1 dag eerder uitgerekend nu.

Alle andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mirjanne gefeliciteerd en welkom bij de aprilmama's. Eind van de middag of vanavond zet ik de nieuwe lijst erop. Je word er dan bij gezet.

Voor het geval er meer zich aanmelden vandaag.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heb in ene een vreetbui :confused:

Ben door de vakantie al wat voller geworden, tijd dat de school weer begint en in een ritme kom, want wil niet tonnetje rond worden :)
    Ben nl. best klein, dus word al gauw een tonnetje ;)

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Nog trek in bepaalde dingen als je vreetkick nu heb? ;)

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ben sowieso meer van de hartige dingen.
    Ben nu een bamisoepje aan het maken.
    Gek eigelijk, de ene dag heb je totaal geen trek en vandaag alleen maar :p
    Ben ook niet zo misselijk vandaag,jammer genoeg ;)

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    That's the spirit!
    Goed zo, laten we lekker optimistisch blijven.
    Heb vanochtend ook de verleiding niet weerstaan en nog eens getest: hartstikke positief, heeeerlijk.
    Zit nog te twijfelen over MvM, want ik werk fulltime, van 8 tot 18 en ben in de weekenden ook nooit thuis. Wil nog niet dat mijn collega's het weten. Dus dan blijft er zo weinig tijd over om te sparen!

Mmm bamisoepje :D, heb zelf alleen maar meer trek, maar is nog zo vroeg, zal wel tussen de oren zitten! Was vanochtend maar eens op de schaal gaan staan, want herinner me da de VK vorige keer vroeg "wat woog je voor de zwangerschap" en dat wist ik toen niet eens.
    -slik- Vakantie heeft er wel een aantal kilootjes bij opgeteld sinds april :)
    heb ook niks meer te eten in mijn bureaula liggen :D Kan niet wachten tot ik naar huis kan!

9. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Voor wat betreft de kwaaltjes.. (en vreetbuien).. Doe mij dat dan maar net zoals de vorige twee zwangerschappen.... Niet misselijk, weinig kwaaltjes verder... Alleen ongelooflijke trek in kaas de hele dag door (het begint er nu op te lijken) :)

Die misselijkheid hoef ik ook dit keer niet hoor. Ik weet zo ook wel dat ik zwanger ben :eek:

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    De afgelopen keren had ik ook vreetkicken. Nu heb ik dat niet. Ik moet zelfs moeite doen om te drinken en wat naar binnen te krijgen. Ik heb alleen wel heel erg last van mijn buik (darmen) verschrikkelijk. Ik blijf lopen maar er komt haast niks. Ik begin weer verstopt te raken denk ik. :oops:

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Blehhhh na 1 hapje bamisoep....MISSELIJK! :) zou ik soms zwanger zijn? ;)

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wannebmom lastig, is idd bijna de moeite niet als je full time werkt, al is elke plasje meegenomen.

13. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Ja kaas! Ik heb echt steeds zin in een lekkere boerham met kaas en een tomaatje erop!
    Het voelt ook echt alsof ik van m'n stokje ga als ik niet direct wat eet als ik zo'n vreetbui heb, hebben jullie dat ook?

14. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hee en ik heb zonet bij de Hema 2 hele schattige rompertjes gekocht en het boek van Kluun voor mijn vriend. (Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!)
    Zo leuk om al iets te kopen ook al is het nog zo vroeg, maar toch.

Vraagje: wanneer moet ik de verloskundige bellen voor de 1e afspraak?

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ja ik ook! (maar denk dus dat ik me dat allemaal nog inbeeld :D )
    Voelt als die reclame van de sultana, waar dat geblokte beestje de vissenkom te grazen neemt (moet ik zo om lachen! :D)

16. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    leuk, lichtje! ik heb ook een überschattig nijntje-rompertje gekocht van de week. kon het niet laten!
    Kluun-boek had ik vriendlief gegeven toen ik verteld dat hij papa wordt. hij gaat het in de vakantie (nog 5 weken) lezen, ben benieuwd, haha. ;)

ik heb vandaag de VK gebeld, en mag de 18e komen. moet de week erna een termijnecho laten maken, daar moet ik vanavond over bellen (is ergens anders, vk heeft zelf geen echo-apparaat). spannend!

als het goed is ben ik dan een week of 9. doen ze die echo dan inwendig of uitwendig? weet iemand dat?

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Uitwendig, tenzij het niet goed te zien is.

Durf nog niet te gaan shoppen. Maar dat boek van Kluun klinkt wel leuk. Heeft iemand hier het gelezen?

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja ik heb het boek van Kluun gelezen (eigenlijk alle 3, ook "komt een vrouw bij de dokter en de weduwnaar) en wat een geweldig boek is dat. Mijn mannetje leest hem nu en is ongeveer op de helft ;) Echt een aanrader!

Mirjanne, leuk dat jij je hier ook mag melden, gefeliciteerd!

Ik heb nog een kadobon van de prenatal... mmmm... kijken hoe lang ik me nog in kan houden... :oops:

19. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo,

vandaag me al eens laten gaan, er is hier int stad een zwangerschapskledij winkeltje die totale uitverkoop doet aan super prijzen, en kon dit echt niet laten liggen kheb dus al een broek gekocht en 3 tshirtjes amai, samen met ne vriendin, je had ons moeten zijn lachen... je kon daar ne speciale kussen insteken om dan te zien hoe het zal zijn,...
    allé kvoel me achteraf dan wel schuldig wat als ... maar ja tzal zoiezo wel eens vanpas komen en we duimen en hopen deze keer!

groetjes

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mimi, misschien kan je zakjes vezels halen bij de apotheek. Dat werkt erg goed tegen het verstopt raken. Ik gebruik ze zelf ook op het moment omdat ik ook behoorlijk last heb van mijn buik en vooral dan mijn darmen.

Deel Deze Pagina