hoi meiden,, hier in een dip heb gisteren de vk gebeld want ik geloofde er niet meer in.. ik was hele tijd misselijk en last van mijn borsten en gisteren niets meer.. was er zoo overstuur van dat mijn man zei van bel de vk en leg het uit..(ik heb een ma gehad met 10 weken en daar kwamen ze er achter dat het kindje niet ouder dan 6 weken was. toen ook van een op andere moment niet meet moe,misselijk enz..) dus ik door de tranen heen mijn verhaal gedaan(zat op mijn werk ) en nu mag ik al 28 aug voor en inwendige echo ipv 9 sept. ben wel blij maar ook erg onzeker gelukkig duurt het wachten niet zo lang meer zoo ik moest het even kwijt aan jullie
Goeiemorgen, Dat is zeker schrikken het hoeft niet perse wat te betekenen maar ik snap je onzekerheid wel. Gelukkig heb je wat eerder je echo en weet je snel meer. Ik hoop op goed nieuws voor je sterkte de komende dagen en misschien komen de verschijnselen weer terug.
Jeetje, Lidia kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wel fijn dat je eerder terecht kan! Hier vanmorgen nog een keer getest en nu veel duidelijker! zie album
FF snel...moet zo weer werken @ rach84...emasafene heb ik ook gehad vorige zwangerschap... 4 dagen gebruikt en daarna was ik bijna niwet meer misselijk, maar dat is natuurlijk gewoon dom toeval... Ene weet niet of het al ergens staat maar IMD heb je leuke dag gehad?
Kwam ook kijken of IMD al langs was geweest maar ja het is natuurlijk nog wel erg vroeg na je trouwdag. Hoop dat je leuke dag hebt gehad en nu lekker na aan het genieten bent! Ik ben vandaag erg misselijk, vervelend. Gister zelfs op werk overgegeven zonder dat iemand het heeft gemerkt. Heel rustig naar wc gelopen, snel wc op slot en zo zachtjes mogelijk overgeven maar. Heeft iemand misschien een tip om die vieze smaak daarna uit je mond te krijgen? Ik ben de hele dag nog misselijk geweest vanwege die vieze smaak. Gelukkig vandaag nog niet overgegeven, hoopt dat dat zo blijft. Wij hebben het al verteld aan ouders en broers (heb geen zussen), en 2 vriendinnen van mij. Kon het echt iet laten om het niet aan hen te vertellen. Mijn moeder was er gister nog had al 2 truitjes en knuffeltje gekocht. Kon ze niet laten hangen zei ze, helemaal gelukkig is. Erg leuk om te zien!
Goedemorgen, en voor de nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom hier! Het is echt druk in april.. Maar dat is altijd in april.. dat zijn de 'zomervakantiebeebjes'. tot voor kort werkte ik in een ziekenhuis, en hadden we laden met dossiertjes.. Die van april puilde altijd uit, er zijn zoveel mensen in april geboren .. Wordt druk hier. Moeilijk bij te houden hoor.. Ben ook benieuwd naar IMD, maar we zullen het vast snel genoeg horen. Even over het koffie/thee/cola verhaal..Ik ben een ongelooflijke koffieleut, dus zit nu aan de cafeïnevrije koffie.. en ik kreeg dus een cola verslaving; maar dat is dus ook al niet goed.. neem max twee bakjes koffie mét cafeïne op een dag, maar dat zou betekenen dat ik geen cola meer mag. Bestaat er ook cafeínevrije cola mét gewone suiker, dus niet light? En over thee. Thee is toch net zo slecht, qua theïne? Maar er waren theesoorten waar geen theïne inzit.. wat was dat nou, zijn dat de groene en rooibosvarianten? Wie weet dat? en @Amom, ik ben ook uitgerekend op 4 april, dus zou nu 8 weken moeten zijn, maar ik sta al op 8wk en 1 dag. Heeft met GMT te maken toch, zeggen ze? Blijf het raar vinden, want GMT-tijd is maar 1 uurtje verschil met Londen, snap niet hoe ik dan ineens een dag langer zwanger ben.. Qua misselijkheid heb ik niks te klagen. Af en toe beetje misselijk, soms wat eruit gooien, maar het blijft voornamelijk bij kokhalzen, en het is niet extreem.. Gelukkig. Dit is al nieuw, bij Isabelle had ik helemaal nergens last van..
@ Sniffy; even over die buikkramp: Ik had het de VK gevraagd toen ik haar gebeld had. Het heeft te maken met het uitzetten van de baarmoeder. Erg vervelend, maar helaas niets aan te doen. En de 1 heeft het erger dan de ander. @ IMD; Ben ook erg benieuwd hoe de dag was! Helaas niet erg mooi weer gehad denk ik? @ de rest: hebben jullie ook van die mega geluksmomentjes, en mega dip momentjes? Kan mijzelf soms niet volgen
Heb trouwens van de week nog eens een kruidvat test gedaan, voor de fun. (hoe kinderachtig ) De teststreep werd haast eerder donkerpaars dan de controlestreep ... Blijft leuk
Huh, ik dacht net serieus hier een bericht geplaatst te hebben. Maar blijkbaar niet dus. Hoe gaat het met jullie?
Goedemorgen! Hier weer misselijk vanmorgen en ik had nog wel keurig in bed wat gegeten Nu weer werken, hopen dat er wat te doen is anders duurt de dag wel hee llang. IMD, hoe was je trouwdag? Groetjes!
Goedemorgen allemaal! @havefun:had ik vorige zwangerschap ook, maar dan vooral aan het eind.lage bloeddruk is niet zo heel erg en valt weinig aan te doen, helaas, maar zal het zeker even in de gaten houden. @IMD:Gefeliciteerd met je trouwdag!Hebben jullie en mooie dag gehad? @kipkip:Gelukkig is alles goed, meid en fijn dat je zo snel terecht kon! @lidiach meid, wat vervelend dat je dat hebt moeten meemaken, logisch dat je nu in de rats zit.Hopelijk komen er snel weer wat kwaaltjes en vliegt de tijd naar eind Augustus dat je gerustgesteld wordt met een perfecte echo! @mirjanne:ik heb gelezen dat kruidenthee wel goed is, andere thee moet je ook mee matigen, want das idd ook allemaal niet goed.
Hebben hier meer meiden (gehad), dat ze zich helemaal niet zwanger voelen en weinig tot geen kwaaltjes hebben? Ik ben alleen erg moe en met vlagen heel lichtjes misselijk, maar verder helemaal niks...Moet ik me zorgen gaan maken?
Hoi MieniMe, Geen zorgen maken hoor wat betreft je kwaaltjes. Of het komt nog als je ietsjes verder bent of je hebt gewoon mazzel want sommigen hebben gewoon weinig tot geen kwaaltjes. gr vruchtje
ik denk dat iedereen zich wel een beetje zorgen maakt of alles wel goed zit. Het is natuurlijk een spannende tijd! Ik heb mijn eerste echo pas 25 september en detijd gaat langszaam voorbij. Sinds vanochtend last van mijn buik en lijkt ook of mijn darm echt naar voren komt. Als ik over mijn buik wrijf voel ik ook een wat hardere bobbel. Iemand van jullie dat ook misschien gevoeld?! Ook ik ben erg moe en misselijkheid neemt nu met de dag toe, gelukkig nog niet overgegeven.
@Mienime: Ik had bij mijn eerste zwangerschap echt niet het gevoel dat ik zwanger was.. niet misselijk, geen kwaaltjes of iets dergelijks. Inmiddels loopt hier een kerngezonde eigenwijze dreumes rond.. dus het zegt niets
Nouja ik werd eigenlijk een beetje bang, toen ik het van iemand anders bij een ander topic las en ik dacht owjee, ik voel ook (bijna) niks en dat is vergeleken bij mn 1e zwangerschap wel anders, toen voelde ik echt vanalles rommelen in mn buik enzo (darmen) en steekjes en gevoelige borsten, misselijk..Weet wel dat elke zwangerschap anders is en idd BrendaGill, iedereen is ongerust, dat snap ik-balen dat jij je echo pas zo laat hebt!En dan vind ik de 17e al zo lang duren Allemaal bedankt voor jullie reactie..Denk dat we allemaal wel eens wat geruststellende woorden willen horen/lezen. Sorry...Ben niet iemand die de aandacht wil trekken ofzo..Wat BrendaGill al zei, jullie maken je ook zorgen en dan kom ik met mn gezeur, sorry.
Probeer zoveel mogelijk positief te blijven. Hoe moeilijk dat soms ook is. Ik had 2x een negatief gevoel en 2x ging het mis. Nu voel ik me positief en gaat het ook echt goed. Het hartje klopt als een gek.
@havefun..ik was effe naar je op zoek. Ken je van de temp kaartjes en was benieuwd hoe het met je ging. Maar zo te zien gaat het goed! Fijn hoor he! Houden zo! groetjesss
Ik had het vorige week erger dan deze week. Het is echt af en toe als of ik ongesteld moet worden. Daarom maakte ik me een beetje zorgen.